PDA

Bekijk de volledige versie : De Highlander saga



Cor H.
15-11-2005, 20:54
Ik begin hierover een nieuwe thread, ik heb gezocht en er zijn een paar korte threads over deel 1, maar ik wil het gaan hebben over alle 4 delen.

Ik heb zojuist Deel 3, Highlander The Final Dimension gekeken.
En het viel mij op dat de beeldkwaliteit van deze uitgave wel iets te wensen over laat (de versie die ik gekeken heb zat in een kortonnen box van DFW).
Er is zijn veel compressie fouten te zien (vooral bij scenes met water) en veel grain. Ook de 5.1 DD track laat te wensen over.
Is er een betere versie verkrijgbaar in Nederland?
En welke versie (alle regio's) is de "beste"?

En hoe zit het nu met deel 1, daar is pas weer een nieuwe dvd uitgave van geweest. Maar staat deze nu nu (qua beeld en geluid) gelijk aan The Immortal Edition? Ik dacht het niet, maar is het een verbeteren tegen over de eerdere releases? En hoe weet ik of ik de nieuwe te pakken heb, ze zitten allemaal in het zelfde hoesje!

wayne
15-11-2005, 21:34
Ik heb de regio 1 versie,met zilveren house erom heen en soundtrack erbij,daarvanis de kwaliteit errug goed,met name het beeld is erg scherp,en bijna geen compressiefouten,wel wat maar vergeleke de r2 versie zijn deze muggenscheten

Highlander 3 is r1 ook beter

Kasper P.
16-11-2005, 08:44
Ik heb ook de regio 1 DTS versie van Highlander, erg mooi beeld en geluid. In Nederland zijn er 3 uitgaves: 2 van video/film express (een gewone en een met "beter" beeld en dts) en recent weer een nieuwe uitgave van Universal.

Cor H.
16-11-2005, 10:27
Hoe is die laatste uitgave van Universal?
En zijn er meerdere uitgaves van Deel 3?

De regio 1 DTS, single disc is volgens mij dezelfde versie als The Immortal edition?