PDA

Bekijk de volledige versie : Eerste Nederlandse voetbalclub met eigen dvd-label



Marc1978
16-11-2005, 20:52
"Met de uitgave van de dvd-set ‘Feyenoord Winnaar UEFA Cup 2001-2002’ lanceert Feyenoord haar eigen dvd-label.
De titel van dit label is: Feyenoord Voor Altijd. Feyenoord is de eerste voetbalclub in Nederland die beschikt over een eigen dvd-label. De eerste DVD in de serie, getiteld ‘De cup die Feyenoord nooit kon winnen’, is vanaf 19 november verkrijgbaar.

De meest memorabele gebeurtenissen en de belangrijkste persoonlijkheden uit de geschiedenis van de Rotterdamse club zullen door middel van een bijzondere reeks van speciale dvd-edities op het label Feyenoord Voor Altijd worden vereeuwigd. Voor de totstandkoming van de titels in de serie wordt onderzoek gedaan onder supporters, die mede kunnen bepalen hoe de serie er uit zal gaan zien.

Voor de productie en marketing werkt Feyenoord opnieuw samen met de innovatieve multimedia maatschappij JG Entertainment waarmee onlangs een meerjarig contract werd afgesloten. JG Entertainment is ook verantwoordelijk voor de seizoensoverzichten van Feyenoord die na het einde van elk seizoen op de markt worden gebracht.

Naar aanleiding van de vele verzoeken om een dvd over de UEFA Cup overwinning van 2002 start het label Feyenoord Voor Altijd met een uitgebreide dubbel-dvd editie getiteld Feyenoord Winnaar UEFA Cup 2001-2002, De cup die Feyenoord nooit kon winnen. Op dit bijna 4 uur durende naslagwerk wordt op sfeervolle wijze teruggekeken op het complete UEFA Cup avontuur met alle hoogtepunten in de aanloop naar de overwinning, maar ook het verhaal achter de schermen en de complete NOS-registratie van de finale wedstrijd.

Dankzij deze unieke verzameling beeldmateriaal voor en achter de schermen, waaronder sfeerreportages, speciale wedstrijdsamenvattingen, de acties van de helden Bosvelt, Van Hooijdonk, Kalou, Tomasson en de debuterende Van Persie, beeldmateriaal door de spelers gefilmd, tientallen interviews, maar ook het feest in de kleedkamer en de badkuip, beleeft de liefhebber het UEFA Cup avontuur van dichtbij. Daarnaast blikt Bert van Marwijk terug en zijn de statistieken van de UEFA Cup uit dat jaar te zien.

De gelimiteerde uitgave is uitgevoerd met een luxe sleeve en is te koop voor een verkoopadviesprijs van € 24,95 en is vanaf 19 november verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshops, op www.feyenoord.nl de reguliere dvd-handel."

(Bron ; Feyenoord.nl)

Leuk ! Maar ik zal ze niet kopen, ik ben voor PSV :lol: :wink:

Maick Werner
16-11-2005, 21:31
De meest memorabele gebeurtenissen en de belangrijkste persoonlijkheden uit de geschiedenis van de Rotterdamse club zullen door middel van een bijzondere reeks van speciale dvd-edities op het label Feyenoord Voor Altijd worden vereeuwigd.


Dat wordt een korte serie! :lol: :mrgreen:

Frenkovic
16-11-2005, 21:33
De meest memorabele gebeurtenissen en de belangrijkste persoonlijkheden uit de geschiedenis van de Rotterdamse club zullen door middel van een bijzondere reeks van speciale dvd-edities op het label Feyenoord Voor Altijd worden vereeuwigd.


Dat wordt een korte serie! :lol: :mrgreen:

haha, volgens mij kunnen ze die ook gewoon op een diskette van 1,44 MB uitbrengen :D

HiddeV
16-11-2005, 22:03
Zullen we het aub wel ff on-topic houden, anders staan hier straks 100 anti-Feyenoord posts en dat is niet interessant.

Vind leuk dat de UEFA finale op dvd staat, koop ik misschien wel. Was erbij die avond en wel leuk om te hebben als herrinnering.

Maick Werner
16-11-2005, 22:36
Mijn opmerking was anders flink ontopic, want ik kan mij niet zo 1-2-3 bedenken waarover een hele serie dvd's over Feyenoord kan gaan.
De UEFA overwinning, ok. Dat wordt een mooie dvd voor de fans. Maar daarna... ?

Ik wed dat ze de uitzendingen van Feyenoord TV op dvd gaan zetten.

xbarryx
17-11-2005, 00:22
zucht.... :bier:

steven van dijk
17-11-2005, 01:32
Ojee, kan gevoelig liggen dit onderwerp maar goed als er interesse is en ik zie het zo, ik hou van voetbal en het spelletje maar in deze maatschappij kun je dit niet zo maar zeggen, ik schaf de dvd niet aan totaal niet interessant, hou meer van zeg maar hoogtepunten ek wk of maradonna's opwarmertje life is life.
Voor feyenoord liefhebbers verplichte kost dus.

Cor van S.
17-11-2005, 09:28
Mijn opmerking was anders flink ontopic, want ik kan mij niet zo 1-2-3 bedenken waarover een hele serie dvd's over Feyenoord kan gaan.
De UEFA overwinning, ok. Dat wordt een mooie dvd voor de fans. Maar daarna... ?

Ik wed dat ze de uitzendingen van Feyenoord TV op dvd gaan zetten.

Nog een UEFA cup ? Een wereldbeker ? Een Europa Cup I ?

Paul_Knoop
17-11-2005, 09:44
kampioenschappen..