PDA

Bekijk de volledige versie : 13 Marlene Dietrich films op regio 2



Kaplan
18-11-2005, 10:38
Op DVDBeaver lees ik het nieuws dat 13 films met Marlene Dietrich op regio 2 DVD gaan verschijnen. Daaronder een groot aantal films die nog niet op dvd waren verschenen. Waaronder een groot aantal minder bekende von Sternberg films. Aanraders:

Morocco (1930) van von Sternberg met Carry Cooper, ook op Duits DVD label verkrijgbaar.

A Foreign Affair (1948) van Billy Wilder Speelt zich af in naoorlogs Berlijn.
dvdbeaver (http://www.dvdbeaver.com/)

Miguel Tavares
18-11-2005, 11:02
De Duitse Morocco is zeer aan te raden. Een prachtige film in een mooie uitgave en prima a/v. Plus een gunstig prijskaartje.

Miguel Tavares
18-11-2005, 22:30
Volgens dvdfr.com (http://www.dvdfr.com/dvd/dvd.php?id=20717) hebben de dvd's ook Nederlandse ondertiteling. Misschien worden ze binnenkort ook hier uitgebracht?

Bogart-Fan
08-01-2006, 16:42
Ze zijn al niet nieuw meer, maar de Dietrich's kosten slechts 6,99 bij Ro-Disc.

Miguel Tavares
08-01-2006, 17:00
Bedankt, ik zat te wachten op een mooie aanbieding. Ik heb nu besteld:

Blonde Venus
Desire
The Devil Is A Woman
Dishonored
A Foreign Affair
The Scarlet Empress
The Song Of Songs

Bogart-Fan
08-01-2006, 17:40
Ik wil graag een aantal titels aanschaffen, maar het zijn nogal veel releases ineens.

Welke kan je mij (naast Morocco en A Foreign Affair) nog meer aanraden?

Miguel Tavares
08-01-2006, 18:01
De Sternberg/Dietrich collaboraties worden in het algemeen als de hoogtepunten van deze collectie gezien. Tot nu toe heb ik alleen Morocco en The Scarlet Empress gezien, die ik beide geweldig vond. De overige samenwerkingen - Blonde Venus, The Devil is a Woman en Dishonored - schijnen ook heel goed te zijn.

Kaplan
09-01-2006, 17:50
Ik wil graag een aantal titels aanschaffen, maar het zijn nogal veel releases ineens.

Welke kan je mij (naast Morocco en A Foreign Affair) nog meer aanraden?

Ik raad dan Scarlet Empress en The Devil is a woman aan.