PDA

Bekijk de volledige versie : Media Markt



R. Schaap
05-03-2002, 15:25
Alle die MM prijzen die op alle forums langsvliegen. Zet ze lekker in Pricewatch forum. Dan houden we ze een beetje bij elkaar.

De MM is nou 1maal de goedkoopste winkel, dus elke dvd ligt daar wel voor minder.
Denk je eindelijk bij V&D je slag te slaan, liggen zelfs die dvds voor minder bij de MM.

19 euro voor Swordfish bijvoorbeeld


Last edited by Alexander de Mol on 06-03-2002 at 08:39

R. Schaap
05-03-2002, 15:26
Alle die MM prijzen die op alle forums langsvliegen.

Ik bedoel natuurlijk:

Al die MM prijzen....etc

Laurens-Jan
05-03-2002, 16:23
Daarvoor bestaat de edit-knop, dan kun je er later nog foutjes uithalen.

Luchtgordijn Bogey
06-03-2002, 07:39
Alle die MM prijzen die op alle forums langsvliegen. Zet ze lekker hierin. Dan houden we ze een beetje bij elkaar.

De MM is nou 1maal de goedkoopste winkel, dus elke dvd ligt daar wel voor minder.
Denk je eindelijk bij V&D je slag te slaan, liggen zelfs die dvds voor minder bij de MM.

19 euro voor Swordfish bijvoorbeeld

<Grootste deel van reactie weggehaald nadat reinschaap (?) oorspronkelijke tekst had aangepast.>

Ik het niet met je eens wat betreft de MM-prijsstelling. MediaMarkt is lang niet altijd de goedkoopste. Wel stunten ze vaak met nieuwe titels, maar zelfs dan hangt het van de vestiging af of dat een gunstige aanbieding is of niet.

Alexander de Mol
06-03-2002, 07:40
Alle die MM prijzen die op alle forums langsvliegen. Zet ze lekker in Pricewatch forum. Dan houden we ze een beetje bij elkaar. Uiteraard ben ik het helemaal eens met reinschaap! :D
Deze thread heb ik overigens wel uit het Pricewatch forum gevist, maar dat terzijde.

Gebruik in ieder geval de zoekfunctie om te kijken of er al een Pricewatch thread loopt van die specifieke titel waar je een scherpe prijs van hebt te melden. Bestaat deze nog niet...dan ben je natuurlijk vrij om er een aan te maken.
Let wel: 1 titel per thread.

R. Schaap
06-03-2002, 10:23
< reinschaap (?) >Dat is mijn naam....ooit van gehoord, dat iemand zijn eigen naam gebruikt op een forum.

Groeten Rein Schaap

ps. Alexander, je hebt gelijk

Luchtgordijn Bogey
06-03-2002, 12:02
Dat is mijn naam....ooit van gehoord, dat iemand zijn eigen naam gebruikt op een forum.

Groeten Rein Schaap

ps. Alexander, je hebt gelijk
Vraagteken slaat op wijziging van het fragment:
"Zet ze lekker hierin. "
naar
"Zet ze lekker in Pricewatch forum."

Ik had gereageerd op het eerste, maar de reactie werd overbodig toen er de huidige tekst kwam te staan. Ik ben het namelijk helemaal eens met het laatste.

Normaalgesproken is zichtbaar dat iemand een post inhoudelijk heeft aangepast. In die geval ontbrak die informatie, waardoor ik me afvroeg of een moderator de post had geherformuleerd, of inderdaad jijzelf.

Over het gebruik van aliassen zal ik een keer een aparte thread beginnen, dat zou off-topic worden.

Alexander de Mol
06-03-2002, 12:17
Normaalgesproken is zichtbaar dat iemand een post inhoudelijk heeft aangepast. In die geval ontbrak die informatie, waardoor ik me afvroeg of een moderator de post had geherformuleerd, of inderdaad jijzelf.Het eerste dus. De reactie van Rein was prima, alleen in het verkeerde forum. Na het verplaatsen van de thread moest ik dus inderdaad "hierin" vervangen door "Pricewatch forum".
Normaal gesproken had dit geen probleem opgeleverd ware het niet dat jij er bovenop zat en dus net voor mij een reply plaatste. De boodschap is in ieder geval duidelijk en daar zijn we het gelukkig allemaal mee eens! ;)

R. Schaap
06-03-2002, 14:42
Ohhhhhhhhhhh zit dat zo. Ik dacht al, hoe kan het dat er ge-edit was. Maar dan is het nu wel best zo verder. Klopt het tenminste weer.

Michael.W
25-03-2002, 09:28
Over prijzen gesproken bij de MM. Deze varieren sterk! Vorige maand lag de dvd Starwars 1 voor € 24,99 en een maand later voor € 29,99. Vijf euro verschil is nog al wat! Maar gelukkig heb ik um gekocht voor maar € 14,99 tijdens de aanbiedingen. ;)

Alexander de Mol
25-03-2002, 09:46
Beste Michael

Dit forum wordt gebruikt voor op- en aanmerkingen op de site. De titel van deze thread misleidt weliswaar helaas een beetje...

Reacties op aanbiedingen en dergelijke kunnen, afhankelijk van de inhoud, ergens in één van de Koop / Verkoop en Ruil (http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=10) fora worden geplaatst.

groet,
Alexander