PDA

Bekijk de volledige versie : Sledge Hammer Seizoen 1



SuperDre
19-11-2005, 13:08
ontzettend leuke serie en de kwaliteit van het beeld is ook goed (rekeninghoudend met het feit dat de kwaliteit van deze serie op tv zelf toendertijd ook al niet echt denderend was)..

Maar.. hij is uitgegeven door RCV.. en blijkbaar was het teveel moeite om een menu te maken en natuurlijk zoals tegenwoordig altijd het geval is, weer enkele trailers voor de serie.. dat wordt dus veel skippen als je de laatste aflevering wilt kijken en je de dvd al langere tijd niet meer in je speler hebt gehad.
Ik kan niet zeggen of de orginele set wel een menu heeft... maar gezien het feit dat ze wel de moeite hebben genomen om er trailers voor te pleuren vind ik het kwalijk dat ze bij zoiets niet een menu hebben toegevoegd.

Helaas... maar zoals ik al zei, de serie zelf is geweldig..

Hayko de Boer
19-11-2005, 15:57
Lijkt me lastig om altijd te moeten skippen naar een volgende aflevering.

Heb zelf de regio 2 Uk - release van Anchor Bay.
(Seizoen 1 en 2).

Geen nl subs, maar wel een menu. Plus een boekje met info over de serie en de afleveringen.

twiggertje
08-12-2005, 12:58
heb de box gekocht bij van leest, is idd jammer dat er geen menu opzit, maar maar ja kost ook maar 15 euro, en aan de achterkant van de box staan wel alle afleveringen (titels)
Beeldkwaliteit is ook goed

Eric B.
08-12-2005, 16:11
kan iemand foto's maken van de box? alvast bedankt :D

SuperDre
08-12-2005, 17:41
kan iemand foto's maken van de box? alvast bedankt :D

hier kunde de box vinden:

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=956965&navid=47#

candela
08-12-2005, 18:09
Aha, "bekend van TV". Ik wist niet meer vanwaar ik die TV serie kende :roll:

twiggertje
10-12-2005, 09:36
Heb 'm weer teruggebracht, ik had 2 afleveringen gekeken en viel me zwaar tegen, vroeger vond ik de serie wel leuk maar nu was die echt saai.

basbrem
10-12-2005, 20:24
Heb 'm weer teruggebracht, ik had 2 afleveringen gekeken en viel me zwaar tegen, vroeger vond ik de serie wel leuk maar nu was die echt saai.

VOND DE EERSTE PAAR AFLEVERINGEN OOK NIET ZO GEWEDLIG MAAR DAARNA KWAMEN TOCH BETERE AFLERVERINGEN.

Pacificpaula
26-02-2006, 11:51
Nou heb ik deze serie nog maar een week maar heb hem al enkele malen bekeken en ik blijf krom liggen van de grappen die erin komen.
Zalig een komisch/drama serie waar geen lachband in wordt gebruikt. De grappen komen dan tenminste tot hun recht.
Als kind besefte ik niet alle punchlines maar nu des te meer.
Spijtig dat de dvd release hier zo magertjes is zo zonder een menu maar de serie op zich blijft een knaller. Juist als Sledge Hammer zelf.
Aanrader!

intexor
15-03-2006, 11:55
is seizoen 2 ook te krijgen met NL subs? heb de (eerste) serie altijd geweldig gevonden en ben wel benieuwd of het 2e seizoen echt zoveel minder is (denk niet dit ooit op tv gezien te hebben).

triestig idd dat er niet eens een menu op de dvd's van het eerste seizoen zit, maar voor die prijs kan je niet sukkelen natuurlijk.

Pacificpaula
16-03-2006, 12:08
Ik denk wel dat seizoen 2 ook met ned. ond. zal zijn eens het hier uitkomt.
En naar wat ik al op http://sledgehammer.1.forumer.com/ en http://www.phrank.com/sh/ gelezen heb blijkt seizoen 2 nog beter te zijn dan het eerste. Ik kan amper wachten.

De Sledge Hammer dvdsets die in Duitsland zijn uitgekomen bevatten ontzettend veel extras die echt om te likkebaarden zijn. Interviews, afl. commentaar, scripts, interviews, David Rasche die, speciaal voor de Duitse fans, duits spreekt tegen een journalist, een 'I love Violence' sticker, dvdmenus + scene selectie en nog van alles.
Okay de boxen zijn wat duurder maar als je dat er allemaal bijkrijgt betaal ik graag een paar euros meer.

Als seizoen 2 hier ook zo kaal als seizoen 1 wordt uitgebracht, ga ik wel de boxen uit Duitsland aanschaffen.

basbrem
16-03-2006, 14:47
Ik denk wel dat seizoen 2 ook met ned. ond. zal zijn eens het hier uitkomt.
En naar wat ik al op http://sledgehammer.1.forumer.com/ en http://www.phrank.com/sh/ gelezen heb blijkt seizoen 2 nog beter te zijn dan het eerste. Ik kan amper wachten.

De Sledge Hammer dvdsets die in Duitsland zijn uitgekomen bevatten ontzettend veel extras die echt om te likkebaarden zijn. Interviews, afl. commentaar, scripts, interviews, David Rasche die, speciaal voor de Duitse fans, duits spreekt tegen een journalist, een 'I love Violence' sticker, dvdmenus + scene selectie en nog van alles.
Okay de boxen zijn wat duurder maar als je dat er allemaal bijkrijgt betaal ik graag een paar euros meer.

Als seizoen 2 hier ook zo kaal als seizoen 1 wordt uitgebracht, ga ik wel de boxen uit Duitsland aanschaffen.


----- Original Message -----
From: Customer Care
To: Bas Brem
Sent: Friday, March 10, 2006 9:53 AM
Subject: RE: Sledge Hammer Seizoen 2


Beste Bas,

Hij staat vooralsnog niet op de planning. Wellicht in de toekomst, maar daar is nu nog niets over bekend.

We hopen je vraag zo beantwoord te hebben.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Customer Care

RCV

--------------------------------------------------------------------------------

Van: Bas Brem [mailto:Basbrem1988@hotmail.com]
Verzonden: vrijdag 10 maart 2006 3:04
Aan: Customer Care
Onderwerp: Sledge Hammer Seizoen 2



Hoi,

Is er al iets bekend of seizoen 2 van Sledge Hammer op dvd wordt uitgebracht?

met vriendelijke groet,

Bas

Werner
16-03-2006, 18:55
Ik herinner me SH als één van de ergerlijkste programma's die ooit op tv waren, en ik moest er altijd een stukje naar kijken omdat ik het programma erna wilde zien :( Dat wordt voor mij zeker geen aanschaf!

intexor
17-03-2006, 12:34
Ik denk wel dat seizoen 2 ook met ned. ond. zal zijn eens het hier uitkomt.
En naar wat ik al op http://sledgehammer.1.forumer.com/ en http://www.phrank.com/sh/ gelezen heb blijkt seizoen 2 nog beter te zijn dan het eerste. Ik kan amper wachten.

De Sledge Hammer dvdsets die in Duitsland zijn uitgekomen bevatten ontzettend veel extras die echt om te likkebaarden zijn. Interviews, afl. commentaar, scripts, interviews, David Rasche die, speciaal voor de Duitse fans, duits spreekt tegen een journalist, een 'I love Violence' sticker, dvdmenus + scene selectie en nog van alles.
Okay de boxen zijn wat duurder maar als je dat er allemaal bijkrijgt betaal ik graag een paar euros meer.

Als seizoen 2 hier ook zo kaal als seizoen 1 wordt uitgebracht, ga ik wel de boxen uit Duitsland aanschaffen.

damn da's wel jammer, alleen al die I Love Violence stikker maakt het de moeite waard :) weet je toevallig of die boxen NL subs hebben? (en Engelse audiotrack? maar dat zal wel zeker).

toch mag dat 2e seizoen hier ook nog altijd uitkomen, importeren doe ik pas als het echt niet anders kan. dus wacht ik nog wel even af.

intexor
17-03-2006, 12:35
sorry, dubbelpost.

Pacificpaula
18-03-2006, 19:30
Engelse audiotrack wel maar geen ondertitels.

Zie hier op Amazon.de voor meer info:

Klik hier (http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0007DBIW4/qid=1142709456/sr=8-1/ref=pd_ka_1/028-0160506-0230902)

basbrem
13-05-2006, 09:18
Sledge Hammer - Seizoen 2 TV film/serie RCV Release datum 06-09-2006

Bron: www.dvd-home.nl

SuperDre
13-05-2006, 12:10
Nu maar hopen dat er wel een menu bij zit...

Pacificpaula
13-05-2006, 16:16
Ja hoera, eindelijk! *doet vreugdedansje*

Nog 4 maanden wachten, das te doen. :lol:

Ik ben blij dat ze die lachband eraf hebben gehaald want dat verknoeide de hele serie.

intexor
14-05-2006, 12:19
Ja hoera, eindelijk! *doet vreugdedansje*

Nog 4 maanden wachten, das te doen. :lol:

Ik ben blij dat ze die lachband eraf hebben gehaald want dat verknoeide de hele serie.

ja ben ook blij dat dit er komt, ik denk eigenlijk dat ik alleen het eerste seizoen ooit op TV heb gezien dus ben wel benieuwd naar dit 2e seizoen. en ik hou gewoon ook van een complete serie (hopen dat ik dit seizoen ook in de FRS op de kop kan tikken voor €15 ofzo :D).

Pacificpaula
14-05-2006, 12:49
Ja daar heb ik de mijne ook gekocht, supergoedkoop!

basbrem
14-05-2006, 19:14
Ja hoera, eindelijk! *doet vreugdedansje*

Nog 4 maanden wachten, das te doen. :lol:

Ik ben blij dat ze die lachband eraf hebben gehaald want dat verknoeide de hele serie.

ja ben ook blij dat dit er komt, ik denk eigenlijk dat ik alleen het eerste seizoen ooit op TV heb gezien dus ben wel benieuwd naar dit 2e seizoen. en ik hou gewoon ook van een complete serie (hopen dat ik dit seizoen ook in de FRS op de kop kan tikken voor €15 ofzo :D).

ik voor € 12,99 bij media markt zwolle

Liebaart
14-05-2006, 19:36
Voor de echte fans (zoals ik) is de uitgave van RCV eigenlijk te mijden. Het enige (en echt absoluut enige) voordeel is misschien de Nederlandse ondertiteling. Maar voor de rest raad ik iedereen aan de Engelse uitgave van Anchor Bay te kopen. Die bevat wel geen Nederlandse ondertiteling, maar WEL een Engelse ondertiteling. Als je alle grappen goed wil begrijpen is dit zeker aan te raden. Verder is er ook een menu aanwezig en heel veel andere extra's.

intexor
14-05-2006, 20:59
ik vind dit een zeer leuke serie, maar meer als €20 voor een seizoen zou ik er toch niet aan geven. de beeldkwaliteit en dergelijke van de RCV-release vind ik OK voor wat ik ervoor betaald heb, alleen is de afwezigheid van een menu wel wat overdreven cheap :) maar ik ga ze er echt niet voor doodschieten, ik had in feite niet verwacht dat ik zoiets als Sledge Hammer ooit nog op DVD zou kunnen kopen.

Liebaart
15-05-2006, 11:33
De serie heeft een zeer uitgebreide fan basis.

http://www.sledgehammeronline.com/

Pacificpaula
15-05-2006, 21:05
Hier is nog een site met screenshots van elke afl.:

http://www.phrank.com/sh/

David Rasche is trouwens ook te zien in de opkomende films The Sentinel met Michael Douglas (David speelt de President jaja!) en United 93 over het derde gekaapte vliegtuig dat zijn noodlottige bestemming op 9/11 niet heeft bereikt door de opstand van de passagiers.

intexor
06-09-2006, 14:07
Ik ben net Sledge Hammer! seizoen 2 gaan halen in de FRS voor €14.99 (is zowat de standaardprijs). Verpakking is weer zo'n keepcase-doos maar de discs zitten er deze keer wat beter in dan bij seizoen 1.

Een beetje apart is dat ze bij de discs gewoon doortellen, dus deze box telt een disc 5 t.e.m. disc 8. Maar niet echt een probleem aangezien dit volgens mij toch echt iets voor de fans is en zij hebben natuurlijk beide boxen :)

Antonio 'Tony' Montana
06-09-2006, 16:46
Ik ben net Sledge Hammer! seizoen 2 gaan halen in de FRS voor €14.99 (is zowat de standaardprijs). Verpakking is weer zo'n keepcase-doos maar de discs zitten er deze keer wat beter in dan bij seizoen 1.

Een beetje apart is dat ze bij de discs gewoon doortellen, dus deze box telt een disc 5 t.e.m. disc 8. Maar niet echt een probleem aangezien dit volgens mij toch echt iets voor de fans is en zij hebben natuurlijk beide boxen :)

hebben de dvd's een menu???

intexor
06-09-2006, 17:19
Heb net de eerste afleveringen gekeken en helaas weer geen menu..

SuperDre
06-09-2006, 18:14
das mooi balen... Maar ondanks dat zal ik die box zekers gaan halen...

intexor
07-09-2006, 12:16
Het zou inderdaad niet mogen, en dan nog bij de extra's durven zetten "hoofdstukindeling", lol :)

Langs de andere kant ken ik wel niet veel releases waar ik 10 seconden na het laden van de disc al een aflevering aan het kijken ben, dat telt ook voor iets zullen we maar zeggen ;)

SuperDre
07-09-2006, 14:32
Het zou inderdaad niet mogen, en dan nog bij de extra's durven zetten "hoofdstukindeling", lol :)

Langs de andere kant ken ik wel niet veel releases waar ik 10 seconden na het laden van de disc al een aflevering aan het kijken ben, dat telt ook voor iets zullen we maar zeggen ;)

moet je bv een oppo dvdspeler kopen, die heeft een knopje op de AB 'q-play': <disk erin> <knopje drukken> <film begint> ofwel springt ook over alle brein reclames etc heen.. hehe..