PDA

Bekijk de volledige versie : [Animopeiling] Paul Champagne Boxen deel 2



Pinkeltje
21-11-2005, 17:53
Interesse: IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII

Paul Champagne ontwerpt en produceert exclusieve collector boxen. Hij biedt onder andere boxen aan van Alien, The Terminator, Shrek en vele anderen. Ook zijn er criterion boxen, speciale regisseursboxen en zelfs boxen voor gamesreeksen.

Kijk voor alle boxen op: www.designpaulchampagne.com

Bij een afname van minimaal 20 boxen, krijgen we 20% korting. De prijs wordt omgerekend door middel van de laatste koers. In de totaalprijs wordt een risicobijdrage en de verzendkosten berekend.

Degende die geinteresseerd zijn, kunnen het hier aangeven. Geef ook aan hoeveel boxen je wil kopen. Bij minimaal 20 boxen gaan we van start

Verzendkosten naar Nederland:

$9.85 voor 1 box
$16.90 voor 2 boxen
$21.85 voor 3 boxen

Voor de duidelijkheid: momenteel kijken we alleen naar hoeveel animo er is! Je kunt nog geen bestelling plaatsen!

Basje
21-11-2005, 21:22
PM, 8 boxen (bijna halverwege :D )

Deze komen te vervallen, ik heb ze inmiddels direct bij Paul besteld.

Pinkeltje
21-11-2005, 22:24
8 stuks??? Das netjes

Imprezzed
22-11-2005, 08:28
Ik wil er waarschijnlijk wel drie hebben, dus noteer me daar maar alvast voor.

Pinkeltje
22-11-2005, 12:53
Na alle reacties op het vorige topic, dacht ik dat er wat meer interesse was?

Blaatmaster
22-11-2005, 14:32
ik ben nog steeds geinteresseerd in dezelfde boxen.

Pinkeltje
22-11-2005, 14:42
Welke en hoeveel?

Pinkeltje
22-11-2005, 23:14
tekst aangepast

Ganymede
23-11-2005, 11:24
Zo dat ziet er mooi uit. Count me in, erg leuk initiatief Pinkeltje

Ganymede
23-11-2005, 11:26
Trouwens kun je niet ff een lijstje in je eerste post maken met degene die mee willen doen en met hoeveel boxen, dan weet je ongeveer op hoeveel je zit en kan iedereen op de hoogte blijven of he nog door gaat. :wink:

Pinkeltje
23-11-2005, 11:52
Trouwens kun je niet ff een lijstje in je eerste post maken met degene die mee willen doen en met hoeveel boxen, dan weet je ongeveer op hoeveel je zit en kan iedereen op de hoogte blijven of he nog door gaat. :wink:

Zie je die peiling bovenaan? Daar staat hoeveel boxen we tot nu toe kwijt kunnen. Dat is wat telt. In het verhaaltje staat ook dat je, wanneer je interesse hebt, moet laten weten in hoeveel enw elke je geinteresseerd bent.

Ganymede
23-11-2005, 11:59
Ah, ik zie de Romeinse cijfertjes al staan.
Naja ik wil er graag 1 hebben. Het liefst die van Al Pacino.
Mocht dat niet lukken, dan van Stanley Kubrick.

Ganymede
23-11-2005, 22:51
Ik vraag me trouwens af wat er is mis gegaan de vorige keer. Toen had je namelijk al meer animo dan nu. Die mensen kunnen we nu goed gebruiken, zodat deze actie wel doorgaat, want die boxen zien er echt wel goed uit.

Pinkeltje
23-11-2005, 23:17
Wat er mis is gegaan? Die powerbuy is hartstikke goed gegaan. Waarom denk je dat we een 2e powerbuy opstarten?

Ganymede
23-11-2005, 23:29
Ohh, tis toen wel gelukt. Naja beter, want deze actie is prima, die dingen zijn echt mooi en kan amper kiezen welke ik wil. Misschien ga ik er wel meer nemen... :roll:

Pinkeltje
23-11-2005, 23:32
Ik heb de Resident Evil box staan en die is heel mooi. Die van Shrek valt wat donkerder uit dan op het plaatje te zien is en die van The Lord of the Rings is ook zeker niet mis. Zie voor meer "real life" foto's het topic van deel 1 ;)

Madagat
24-11-2005, 08:36
Ik ga voor twee boxen. Welke weet ik nog niet, maar als dit doorgaat dan hoor je dat van me.

Blaatmaster
24-11-2005, 15:40
Welke en hoeveel?

unfinished tales, 1x

securer
24-11-2005, 15:48
1 x star wars collection 1

Pinkeltje
24-11-2005, 15:55
Goed, da's 16 stuks. Nog een paar ;)

Maarten van Krimpen
24-11-2005, 16:15
Niet dat ik geinteresseerd ben, het is echt duur, maar in bijvoorbeeld de Halloweenbox, zitten daar dan ook echt de films in of is het alleen maar een box om films in te bewaren?

Pinkeltje
24-11-2005, 16:29
Lees op de website. Staat er duidelijk

securer
27-11-2005, 10:40
Zou je me wel op de hoogte willen houden wanneer je de bestelling gaat plaatsen? Heb namelijk met Paul afgesproken dat hij een aangepaste versie van de star wars collection 1 gaat maken. Phantom Menace moet er toch echt vanaf ;) Dat wil hij dus wel doen maar moet ik met hem afspreken op het moment dat de order geplaatst wordt.

Alvast bedankt

Pinkeltje
28-11-2005, 10:54
Ok

Pinkeltje
30-11-2005, 21:00
Niemand meer interesse verder?

Cor van S.
30-11-2005, 21:09
Hoeveel is het risico bedrag ?

Volgens mij als de 20 boxen niet gehaald wordt kan ik er net zo goed één persoonlijk bestellen

Pinkeltje
01-12-2005, 10:29
5% over het totaalbedrag, net als de vorige keer. Als de 20 boxen niet gehaald worden, gaat de hele deal niet door.

Roadster
01-12-2005, 11:28
hoeveel word het bedrag met de huidige koers voor 1 box ongeveer?
39 euro ongeveer?

Cor van S.
01-12-2005, 12:27
5% over het totaalbedrag, net als de vorige keer. Als de 20 boxen niet gehaald worden, gaat de hele deal niet door.

Dus dan krijgen we maar 15% korting :)

Lekkere winst maken zo :D

Ik bestel hem voor die 4 euro meer wel zelf
Heb ik hem nog sneller ook

Pinkeltje
01-12-2005, 12:53
hoeveel word het bedrag met de huidige koers voor 1 box ongeveer?
39 euro ongeveer?

Nee, voor een box van 30 Dollar betaal je rond de 32/33 Euro inclusief verzenden. Je was de korting er vergeten af te halen.

Roadster
01-12-2005, 15:27
hoeveel word het bedrag met de huidige koers voor 1 box ongeveer?
39 euro ongeveer?

Nee, voor een box van 30 Dollar betaal je rond de 32/33 Euro inclusief verzenden. Je was de korting er vergeten af te halen.

indeed, vergeten

Roadster
01-12-2005, 15:27
edit: misschien dat ik er toch nog wel 1 of 2 neem. Laat het je weten

Pinkeltje
05-12-2005, 21:22
Mochen jullie willen dat de powerbuy doorgaat, dan raad ik jullie aan meer mensen aant e sporen mee te doen ;)

Pinkeltje
14-12-2005, 14:04
Goed, ik ga het nog 1 keer proberen. De risico bijdrage is verlaagd naar 2%. Hopelijk verlaagd dit de drempel. Omdat het om mega hoge bedragen gaat, wil ik hem niet volledig afschaffen, graag hiervoor je begrip.

Toontje1985
19-12-2005, 17:39
Ik wil mee doen voor 3 boxen:

Scary Movie
Austin Powers
American Pie (kan hij deze maken voor 4 standaard DVD's)

Pinkeltje
19-12-2005, 18:54
Alles is te maken, er komt dan echter wel 5 Dollar bij. We zitten op 19. Nog meer mensen?

Toontje1985
20-12-2005, 16:49
das prima

Toontje1985
22-12-2005, 14:19
Beste Pinkeltje,

ik wil mijn bestelling van:
American Pie (voor 4 standaard DVD's)
Austin Powers
Scary Movie

veranderen in:
American Pie (voor 4 standaard DVD's)
Hannibal (voor 3 standaard DVD's)
Scary Movie

Toon

Pinkeltje
22-12-2005, 14:37
Het aantal blijft hetzelfde. Je bestelling kun jepas doorgeven als de animopeiling rond is.

Toontje1985
22-12-2005, 19:02
oke prima

johanluijkman
28-12-2005, 08:57
Ik ben ook zeer geintereseerd en wel in 2 stuks:

Lord of the Rings "book"version
Star wars collection 2

Dus dan zitten we op 21, als ik goed heb geteld!

HAL
02-01-2006, 21:21
4 stuks maar liefst. Het kost wat maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen....

-STAR WARS COLLECTION 1
-Godfather Collection
-INDIANA JONES
-Back to the Future

Paulus18
03-01-2006, 21:57
Wat ik mij nu afvraag, is hoe komen ze eigenlijk aan de high res afbeeldingen om die op de boxen te printen?

Toontje1985
03-01-2006, 22:27
wanneer is de animo-peiling voorbij en wordt de inkoop ingestart?

Pietse
13-01-2006, 13:39
Paul champagne site is uit de lucht !!!

Toontje1985
13-01-2006, 14:03
bij mij doet ie t nog gewoon

bosmeneer
15-01-2006, 16:02
Hmm.. nu heb ik zelf al het JamesBond-blik, is er iemand geweest die deze versie heeft gekocht? Graag zie ik uiteraard foto's! En het blijft een hoop geld :?

Olivier vd D.
15-01-2006, 16:18
PM, 8 boxen (bijna halverwege :D )

Deze komen te vervallen, ik heb ze inmiddels direct bij Paul besteld.
Je forumgenoten vooral niks gunnen hoor, jij bent belangrijker. :?

invader_ace
15-01-2006, 16:22
Ik doe mee.
IK was al heel lang van plan om zo'n mooi boxje te bestellen, en die 20% is mooi genomen.

1x Stanley Kubrick

Toontje1985
15-01-2006, 17:00
PM, 8 boxen (bijna halverwege :D )

Deze komen te vervallen, ik heb ze inmiddels direct bij Paul besteld.
Je forumgenoten vooral niks gunnen hoor, jij bent belangrijker. :?

het is anders wel weer een tijdje gelden dat Pinkeltje nog iets gereageerd heeft, ben misschien zelf van plan om ze ook zelf te gaan bestellen

Olivier vd D.
15-01-2006, 17:07
PM, 8 boxen (bijna halverwege :D )

Deze komen te vervallen, ik heb ze inmiddels direct bij Paul besteld.
Je forumgenoten vooral niks gunnen hoor, jij bent belangrijker. :?

het is anders wel weer een tijdje gelden dat Pinkeltje nog iets gereageerd heeft, ben misschien zelf van plan om ze ook zelf te gaan bestellen
Hij zet er helemaal niet bij welke acties hij heeft ondernomen om Pinkeltje te benaderen. Kortom, op zijn minst had hij zijn beslissing ff kunnen toelichten. Hiermee had hij de overige deelnemers kunnen informeren. Ook had hij zelf de organisatie op zich kunnen nemen.

Paul H.
16-01-2006, 08:56
Als het nog doorgaat wil ik mijn ook wel aanmelden om een box te kopen.

Pinkeltje
16-01-2006, 15:29
Sorry mensen, het gaat niet meer lukken. Heb vanaf heden geen creditcard meer. Wellicht binnen een paar jaar weer.

Olivier vd D.
16-01-2006, 15:59
Wellicht kan iemand anders de organisatie op zich nemen. Er lijkt me meer dan genoeg animo.

Basje
20-01-2006, 20:46
PM, 8 boxen (bijna halverwege :D )

Deze komen te vervallen, ik heb ze inmiddels direct bij Paul besteld.
Je forumgenoten vooral niks gunnen hoor, jij bent belangrijker. :?

het is anders wel weer een tijdje gelden dat Pinkeltje nog iets gereageerd heeft, ben misschien zelf van plan om ze ook zelf te gaan bestellen
Hij zet er helemaal niet bij welke acties hij heeft ondernomen om Pinkeltje te benaderen. Kortom, op zijn minst had hij zijn beslissing ff kunnen toelichten. Hiermee had hij de overige deelnemers kunnen informeren. Ook had hij zelf de organisatie op zich kunnen nemen.


Sorry mensen, het gaat niet meer lukken. Heb vanaf heden geen creditcard meer. Wellicht binnen een paar jaar weer.

Toch niet zo'n gekke keus geweest van mij :wink:

ThaJaX
31-01-2006, 14:45
ik ben misschien ook wel geintereseerd in 2 boxen, als de organisatie doorgaat iig

maar hoe gaat het met de betalingen en verzendingen

en wat is de prijs per box nu?

ps er zijn nu 25 streepjes, vanaf hoeveel ga je bestellen (niet dat het nog drie maanden gaat duren)

Olivier vd D.
31-01-2006, 15:02
PM, 8 boxen (bijna halverwege :D )

Deze komen te vervallen, ik heb ze inmiddels direct bij Paul besteld.
Je forumgenoten vooral niks gunnen hoor, jij bent belangrijker. :?

het is anders wel weer een tijdje gelden dat Pinkeltje nog iets gereageerd heeft, ben misschien zelf van plan om ze ook zelf te gaan bestellen
Hij zet er helemaal niet bij welke acties hij heeft ondernomen om Pinkeltje te benaderen. Kortom, op zijn minst had hij zijn beslissing ff kunnen toelichten. Hiermee had hij de overige deelnemers kunnen informeren. Ook had hij zelf de organisatie op zich kunnen nemen.


Sorry mensen, het gaat niet meer lukken. Heb vanaf heden geen creditcard meer. Wellicht binnen een paar jaar weer.

Toch niet zo'n gekke keus geweest van mij :wink:
Ik hoop niet dat je er trots op bent. Je had ook de organisatie kunnen overnemen van de topicstarter. En tsja, dat betekent dat je je belangenloos voor anderen inzet. Dat zie je niet vaak meer in deze tijd waarin eigen belang regeert. Overigens ben je niet de enige, er is onder alle geinteresseerden vooralsnog niemand die bereid is de organisatie over te nemen en het gewoon allemaal te regelen voor iedereen. Erg jammer.

Toontje1985
31-01-2006, 15:58
PM, 8 boxen (bijna halverwege :D )

Deze komen te vervallen, ik heb ze inmiddels direct bij Paul besteld.
Je forumgenoten vooral niks gunnen hoor, jij bent belangrijker. :?

het is anders wel weer een tijdje gelden dat Pinkeltje nog iets gereageerd heeft, ben misschien zelf van plan om ze ook zelf te gaan bestellen
Hij zet er helemaal niet bij welke acties hij heeft ondernomen om Pinkeltje te benaderen. Kortom, op zijn minst had hij zijn beslissing ff kunnen toelichten. Hiermee had hij de overige deelnemers kunnen informeren. Ook had hij zelf de organisatie op zich kunnen nemen.


Sorry mensen, het gaat niet meer lukken. Heb vanaf heden geen creditcard meer. Wellicht binnen een paar jaar weer.

Toch niet zo'n gekke keus geweest van mij :wink:
Ik hoop niet dat je er trots op bent. Je had ook de organisatie kunnen overnemen van de topicstarter. En tsja, dat betekent dat je je belangenloos voor anderen inzet. Dat zie je niet vaak meer in deze tijd waarin eigen belang regeert. Overigens ben je niet de enige, er is onder alle geinteresseerden vooralsnog niemand die bereid is de organisatie over te nemen en het gewoon allemaal te regelen voor iedereen. Erg jammer. niets voor jou om dit op je te nemen?

Olivier vd D.
31-01-2006, 21:50
PM, 8 boxen (bijna halverwege :D )

Deze komen te vervallen, ik heb ze inmiddels direct bij Paul besteld.
Je forumgenoten vooral niks gunnen hoor, jij bent belangrijker. :?

het is anders wel weer een tijdje gelden dat Pinkeltje nog iets gereageerd heeft, ben misschien zelf van plan om ze ook zelf te gaan bestellen
Hij zet er helemaal niet bij welke acties hij heeft ondernomen om Pinkeltje te benaderen. Kortom, op zijn minst had hij zijn beslissing ff kunnen toelichten. Hiermee had hij de overige deelnemers kunnen informeren. Ook had hij zelf de organisatie op zich kunnen nemen.


Sorry mensen, het gaat niet meer lukken. Heb vanaf heden geen creditcard meer. Wellicht binnen een paar jaar weer.

Toch niet zo'n gekke keus geweest van mij :wink:
Ik hoop niet dat je er trots op bent. Je had ook de organisatie kunnen overnemen van de topicstarter. En tsja, dat betekent dat je je belangenloos voor anderen inzet. Dat zie je niet vaak meer in deze tijd waarin eigen belang regeert. Overigens ben je niet de enige, er is onder alle geinteresseerden vooralsnog niemand die bereid is de organisatie over te nemen en het gewoon allemaal te regelen voor iedereen. Erg jammer. niets voor jou om dit op je te nemen?

Ik heb mijn portie powerbuyorganisaties voorlopig wel ff gehad (supra, die nadel en isotek). Bovendien heb ik zelf geen interesse in die boxen. Gezien eht aantal geinteresseerden zou er toch wel minimaal 1 persoon moeten zijn die bereid is de organisatie op zich te nemen?