PDA

Bekijk de volledige versie : moet GREASE op dvd uitkomen ?



music_maniac1965
05-03-2002, 18:14
zelf ben ik gek op die film. heerlijke muziek, en tijdloos om naar te kijken. ikzelf zie hem dan ook graag uitkomen op dvd.

wie is het hier mee eens ? (of wie is het er niet mee eens natuurlijk :) )

Jaded
05-03-2002, 18:21
Ik ga niet direct naar de winkel lopen moest hij uit zijn op dvd, of hem zelfs helemaal niet aanschaffen.
Maar ik vind wel dat deze film het tenminste verdient om een degelijke dvd release te krijgen.
Is toch een klassieker voor iets.

jps
05-03-2002, 18:23
Voor mij zou het niet hoeven ieg..

Kan zijn dat de wat oudere generatie hem misschien wel graag op dvd zou willen zien.

music_maniac1965
05-03-2002, 18:27
Voor mij zou het niet hoeven ieg..

Kan zijn dat de wat oudere generatie hem misschien wel graag op dvd zou willen zien.

ik ben 36, en heb hem als zeer jeugdig wel 3x achtereen in de bioscoop gezien :D maar ik kan mij best voorstellen als je de film van eens gezien te hebben op de tv, dat je dan niet echt staat te springen om een dvd release. ikke wel, maar dat is omdat ik (vandaar mijn nicname) helemaal gek ben op muziek. van bach tot beatles, van modern tot ouderwets :)

starbuck
05-03-2002, 18:55
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


natuurlijk, een mijlpaal in de filmgeschiedenis.

Wie kan de songs niet meezingen, zelfs al heb je de film nog nooit gezien. Ik kan niet wachten.

Dennis
05-03-2002, 19:53
Zeker weten!!!!!!!!!!!!!
Deze film brengt bij mij echt een grijns op mijn gezicht die de gehele film blijft. Het puber gedrag wordt juist zo leuk gespeeld in deze film.

Jan
05-03-2002, 20:11
Jaaaa, fantastische film (overigens net zo als Saturday night fever), maar ja.....:(

DVDfreak
05-03-2002, 20:29
Beste film ooit....!!!
Maar das mijn mening....:) :) :)

En idd, Sturday Night Fever moet ook zo snel mogelijk uitkomen. Video/FilmExpress maakt al een leuke start met Dirty Dancing DTS in Juni, en ook Flashdance moet uitkomen :)

Jan
05-03-2002, 20:36
En idd, Sturday Night Fever moet ook zo snel mogelijk uitkomen. Video/FilmExpress maakt al een leuke start met Dirty Dancing DTS in Juni, en ook Flashdance moet uitkomen :)

Inderdaad Dirty Dancing, ook een bijzonder goede (leuke) film, helemaal vergeten:cool:

Pat
05-03-2002, 20:40
Ieder zijn meug. De mijne is het niet maar ik heb wel 'Ja' gestemd omdat ik vind dat *elke* film een DVD-behandeling verdient (liefst een goede). Laat dus maar komen zodat de liefhebbers 'm kunnen zien.

Oakey
05-03-2002, 20:47
Ieder zijn meug. De mijne is het niet maar ik heb wel 'Ja' gestemd omdat ik vind dat *elke* film een DVD-behandeling verdient (liefst een goede). Laat dus maar komen zodat de liefhebbers 'm kunnen zien.

Sluit me hierbij aan. Hoe slecht ook, alle films moeten op DVD, in de originele aspect ratio.

Niet dat Grease slecht is, maar ik zou hem niet snel kopen.

*Dood aan de VHS en Laserdisc!!* :D

Martin de Goeij
05-03-2002, 21:03
ja, absoluut! pure jeugdsentiment & klassieker..http://216.40.201.155/s/contrib/edoom/pokeball_smile.gif

Rolf
09-03-2002, 09:34
Zo'n film moet gewoon uitkomen voor de liefhebbers. Net als alle andere gouwe ouwe.

Rochan
09-03-2002, 11:20
Grease moet zeker op dvd uitkomen. Het is een film die tijdloos is.
Ik heb de film meerdere malen gezien en het blijft leuk. Ik weet zeker als ik het aan mijn kinderen laat zien, dat ze het ook leuk vinden.
Ik hoop dat ze er een leuke S.E. van maken met een hoop extra's

mark t
09-03-2002, 11:38
Ik heb een hekel aan musicals en aan discomuziek. Reden genoeg om een gezonde afkeer voor films als Saturday Night Fever en Grease te koesteren.

Maar zoals al terecht opgemerkt, mag iedere film op dvd worden uitgebracht. Als het uitbrengen van films afhing van de populariteit, dan zou ik 'n aantal dvd's nu niet hebben.

Danny Woensdregt
09-03-2002, 13:20
NATUURLIJK!!!!

Heb 'm toendertijd wel 5x in de bios gezien!
Dit is inderdaad puur jeugdsentiment!
Weet niet zeker of dit een 'must have' voor de huidige generatie is, maar voor ons 'oudjes' (loop zelf ook al weer tegen de 34:D )
zou dit een DVD worden die nĂ­et in onze verzameling mag ontbreken!

Dave
09-03-2002, 17:02
GREASE MOET OP DVD!!!!!

Vind ik dus echt, een van de musicals die ik goed vind!!!
en Jeugdsentiment he :D

OwelOwelOwelOwel...

Dadaveke
09-03-2002, 22:05
Ik vind ook dat deze op dvd moet komen, is gewoon een echte jeugd herinnering

music_maniac1965
10-03-2002, 10:17
iedereen bedankt voor zijn/haar reacatie. ik vind het echt leuk dat er zo veel gestemd is op grease. en een % verhouding van 80 VOOR en 20 TEGEN zegt genoeg :) logies dat niet iedereen weg is van de film, want voor hun is het gewoon geen jeugd sentiment, en is de film dus iets te ouderwets. maar de kinderen van mijn zus zijn gek op de film en de muziek, en mijn hele famillie ook :D

als ze nu maar eens opschoten met het maken van die dvd. of willen ze meer bewijs dat grease nog steeds leeft onder de mensen ?

DutchIndy
10-03-2002, 11:30
Mag ik puken AUB? Geez die film sux echt wel. Maar hey, smaken verschillen ;)

johanluijkman
10-03-2002, 11:50
Echt wel. Leuk opgepoetst en met een goede soundtrack!!