PDA

Bekijk de volledige versie : avp unrated?!



dunefan
21-11-2005, 20:49
komt de alien vs. predator unrated 2 disc versie hier ook uit?! en wanneer?

UltraSub
21-02-2006, 10:49
Moet deze toch echt omhoog schoppen :)
Indien niet te verwachten is dat hij in DTS en R2 uit komt, dan ga ik de R1 bestellen. Maar damn, waar o waar :P

Usman
21-02-2006, 11:08
Hoi ik heb de avp uncut version. Het staat gewoon op mijn dubbel dvd set van de uk. Dus ik denk dat je dan voor de uk version moet gaan tis een ander begin aleen volgens mij???

Roadster
21-02-2006, 11:23
dat is de director's cut geloof ik met het nieuwe begin (langer)

Er is idd ook een uncut versie uit met nog meer beeldmateriaal.

Usman
21-02-2006, 14:15
dat is de director's cut geloof ik met het nieuwe begin (langer)

Er is idd ook een uncut versie uit met nog meer beeldmateriaal.

Aha I C. Dat wist ik niet. Bedankt voor de info. Dan moet ik hem ook hebben. Kijken of die wat btr is want de deze versie is zwaar drama. Viel in slaap in de bios :shock:. Maar ik moest wel de dvd hebben vanwege de alien quadrilogy die ik heb en de 2 pred delen.

Lorre
21-02-2006, 18:58
idd bevat enkele deleted scénes die bij ons op DVD stonden nu terug ingewerkt in de film en dan nog enkele nooit geziene scénes waar ik ook wel naar benieuwd ben.

Dennis Oosterhuis
21-02-2006, 21:21
Is die uncut versie dan ook regio 2? Ga er dan namelijk maar ff naar op zoek, want dan ben ik ook wel benieuwd... :)

UltraSub
22-02-2006, 09:18
Is die uncut versie dan ook regio 2? Ga er dan namelijk maar ff naar op zoek, want dan ben ik ook wel benieuwd... :)Das dus idd de vraag :)
Wie geeft het antwoord?

Roadster
22-02-2006, 10:07
Ik geloof dat deze (nog) niet op R2 is.

UltraSub
22-02-2006, 13:49
Nondeju.. Ik kon natuurlijk niet wachten, en wilde gewoon de R1 bestellen. Krijg ik net een berichtje terug van play.com dat mijn CC geweigerd is, omdat de adresgegevens van de CC niet kloppen met de adresgegevens die ik op gaf. Of ik dat ff wil verifieren. Net de bank gebeld (moest toch een nieuwe CC), en die zegt ijskoud dat ze de NAW gegevens nooit kunnen verifieren, omdat die simpelweg niet vrijgegeven worden door de bank. Enige wat ze kunnen checken is voorletters, achternaam, cc-nummer, en expiration date. Die heb ik opgegeven en die kloppen.
Ff wachten tot mijn nieuwe CC binnen is, en dan nog eens. Heb nu dus maar gecancelled.

Damn :(
Hoe lang duurt een verzending van play (usa)?

Lorre
24-02-2006, 15:02
Idd deze is niet R2. Enkel R1. Moest deze uitkomen bij ons zou ik me die wss wel aanschaffen.