PDA

Bekijk de volledige versie : Bert en Ernie



Frenkovic
30-11-2005, 18:59
Hmmm, geen Bert en Ernie topic op het forum te bekennen!

Nou hier gaat ie dan:

Ik was op zoek naar een dvd van deze befaamde heren. Op bol.com hadden ze de "Sesamstraat - Bert & Ernie Fan Box" met 3 titels:

- Ernie's Leugentje
- Het Beste Van Bert & Ernie
- 1, 2, 3 Tel Mee Met Ernie

Is dit wat? Heeft iemand deze of andere titels in zijn of haar bezit? Hij is op dit moment €16,99 en dat vind ik wel wat duur!

Maar ja, wil je je hart luchten of advies geven of vragen wat betreft B&E dan is dit de plek om dat te doen!

Werner
30-11-2005, 22:27
Ik zou wel eens geïnteresseerd zijn om te weten op welke dvd's de meest historische scènes van het duo staan.
Je weet wel
- Ik kan niet slapen Bert - tel dan ballonnen
- Het is drie uur 's nachts Bert
- De keuken staat in brand Bert
- Banaan in je oor

Ik zoek eigenlijk vooral dvd's met filmpjes van Jim Henson-makelij. Dus ook Kermit, Grover als ober of als Supergrover, uiteraard Koekiemonster. De Nederlandse bijdragen (dikkie dik, Sien Tommie en Pino) kunnen me niet zo bekoren.

Marc T.
30-11-2005, 23:24
Ik zou wel eens geïnteresseerd zijn om te weten op welke dvd's de meest historische scènes van het duo staan.
Je weet wel
- Ik kan niet slapen Bert - tel dan ballonnen
- Het is drie uur 's nachts Bert
- De keuken staat in brand Bert
- Banaan in je oor

Ik zoek eigenlijk vooral dvd's met filmpjes van Jim Henson-makelij. Dus ook Kermit, Grover als ober of als Supergrover, uiteraard Koekiemonster. De Nederlandse bijdragen (dikkie dik, Sien Tommie en Pino) kunnen me niet zo bekoren.

Snuffelufagus uit Nieuw Zeeland is ook cool ! 8) :D

Koffie
04-12-2005, 13:28
Helaas, de meeste Bert en Ernie DVD's zijn prut, en vaak ook voor een habbekrats (hoewel, de DVD's kosten ook amper iets) te koop.
De hoes/naam/titel impliceren een B&E DVD, wat je krijgt is een SESAMSTRAAT DVD met her en der B&E filmpjes erop.

Werner
05-12-2005, 00:08
Daar was ik dus al bang voor...