PDA

Bekijk de volledige versie : Welke DVD vinden jullie de lelijkste hoes hebben!?



R. Schaap
06-03-2002, 17:22
In navolging van de mooiste....


Welke dvd hoes is de lelijkste?

Voor mij is dat de hoes van BLADE, ziet er niet uit

Ronald Stiebolt
06-03-2002, 17:25
Beretta's Island (Schwarzenegger)

Jaded
06-03-2002, 17:26
Natural Born Killers: Director's Cut.
Die grijze rand is er teveel aan.

Glenn Smits
06-03-2002, 17:32
rush hour en
austin powers

C-Jtje
06-03-2002, 17:49
alle die re-releases van de Rock, Armageddon, face/off etc.

Gabriël de Rop
06-03-2002, 18:15
Al die rode snapper-cases in het "Best Buy" vak...ok, het is geen hoes van een film, maar die rode kleur verpest gewoon alles....en ook in iets mindere mate met die blauwe snappers uit de "Classics" reeks (zoals Ben Hur en Goodfellas)...

En idd al die bovenstaande posts...

Luther Hartog
06-03-2002, 18:32
Ik vind de hoes van Pearl Harbor niks, die film trouwens ook, als ik een goed bod krijg, dan verkoop ik hem:)

Jeroen Driessen
06-03-2002, 18:35
Spartacus (uit mijn collectie) en die film heeft ook nog eens een foeilelijk menu. Ook Natural Born Killa's DC is idd niet mooi.
En Een Luizenleven vind ik ook niet erg aansprekend.

BrianB
06-03-2002, 18:48
Ik vind die hoezen van die Superbit dvd's niet echt mooi, het enige waar je aan kan zien of het een bepaalde titel is is aan de titel.

Camille
06-03-2002, 18:52
De hoezen van de Classic-serie.
Zoals Amadeus en Ben Hur.

Nicolas cage
06-03-2002, 19:32
De hoezen van de Classic-serie.
Zoals Amadeus en Ben Hur.

ja die zijn echt lelijk maar die koop ik toch niet

Luther Hartog
06-03-2002, 20:04
Dan mis je echt wat want Ben Hur is echt een klassieker en One Flew over the Cuckoo's Nest niet te vergeten.

Jeroen Verleun
06-03-2002, 20:50
ff offtopic, ik zie One Flew ... nooit liggen bij de FRS of andere zaken, iemand een id waar die te koop is en voor hoeveel?

Camille
06-03-2002, 21:03
ff offtopic, ik zie One Flew ... nooit liggen bij de FRS of andere zaken, iemand een id waar die te koop is en voor hoeveel?
Ik neem aan dat je naar een regio 2 titel zoekt met NL-ondertitels.
Hierbij een aantal site's:
http://www.ceedeeveedee.nl/index.cgi?productinfo&1200101
http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi?page=shops/dvdoutlet/Html/_auto_toc&shop=dvdoutlet&keywords=One+Flew+over+the+Cuckoo's+Nest&search_request_button=Zoek
http://www.bruna.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/-/-/-/DisplayProductInformation-Start;?ProductSKU=1200101&PartnerID=17
En wil je wel regio 2 met geen NL ondertitels ga dan ff naar Http://www.vergelijk.nl en typ hem daar ff in.

John
06-03-2002, 21:34
Ik vind de hoes van Pearl Harbor niks, die film trouwens ook, als ik een goed bod krijg, dan verkoop ik hem:)


ik bied 50 eurocent

Jaded
06-03-2002, 21:42
ik bied 50 eurocent
Eindelijk iemand die een film naar waarde kan schatten.

John
06-03-2002, 21:57
Eindelijk iemand die een film naar waarde kan schatten.


hmmm

ik vond m'n bod toch nog wat aan de hoge kant hoor...

MvdS
06-03-2002, 21:57
The Killing Zone (Oranje Versie).

Jaded
06-03-2002, 21:59
ik vond m'n bod toch nog wat aan de hoge kant hoor...
Was het dan niet inclusief de verzendkosten? :)

John
06-03-2002, 22:04
Was het dan niet inclusief de verzendkosten? :)


jawel!
ja anders hoef ik hem niet, dan zou die veel te duur worden!

darth tyranus
06-03-2002, 22:06
wat ik echt een bagger hoes vind dat is batman
en ik heb nog wel een paar
lost in space
blade
pearl harbor
negociator
lethal weapon 4
enz.

Richard B.
06-03-2002, 22:19
Spartacus (uit mijn collectie) en die film heeft ook nog eens een foeilelijk menu.

Grappig. De Criterion editie van die film heeft juist een van de mooiste hoezen EN menu's die ik ken.

Wat ik een lelijke hoes vindt: die van Parenthood. Waarom? Een reden kan ik niet bedenken, maar ik heb altijd de neiging om dat ding zo ver mogelijk weg te stoppen in mijn kast. Dat kan nooit iets goeds betekenen.

Cenobite
06-03-2002, 23:15
Meest afgrijselijke hoes allertijden , waarschijnlijk ontworpen door een demente geflipte debiel... :mad: :mad:

Baaaaarrrrfffffff...... sorry... ;)

Heb de hoes meteen vervangen door een scan van de hoes van de amerikaanse VHS versie.

mjlfadriaans
06-03-2002, 23:59
Duidelijk:

Highlander 1

Marco

Mark_vdH
07-03-2002, 07:56
De hoezen van de Classic-serie.
Vanwege doe hoesjes, heb ik titels als Casablanca, Ben Hur, Gone With The Wind & Dr Zhivago op R1 gekocht. In Amerika zijn de hoesjes een stukkie beter, bijvoorbeeld:

http://images.amazon.com/images/P/6305736650.01.LZZZZZZZ.jpg

Louis Bouduin
07-03-2002, 10:07
De stomme kartonnen gevallen van WB met hun "uitstekende" rand zodat je ze nooit fatsoenlijk naast elkaar kunt stockeren.
Ook lelijk, die platte plastieke prullen van Columbia Tristar, die je nauwelijks terug vindt tussen de anderen.

Henk Heideveld
07-03-2002, 10:16
De kartonnen doosjes van WB vind ik ook beneden de maat. De best-buy serie is ook mager. Maar ja, bij de goedkope serie mag je niet al te hoge eisen stellen.
Bij de nieuwere films had men wel iets meer werk kunnen maken van Pearl Harbor. Zelfs een stokoude film zoals Cleopatra zit nog in een prachtige doos, een soort box toch al.
Merry Christmas Mr. Lawrence was vooe mij ook zo'n misser. De vóórfoto lijkt wel een mislukte fotokopie.

Nathan Strik
07-03-2002, 16:44
Ik vind de hoes van American History X niet echt dat je zegt van mooi...
Verder Austin Powers, Se7en (oude versie), Natural Born Killers D.C. en een aantal Disney-hoezen.

Matthijs de Graaf
07-03-2002, 17:24
Ik vind mijn hoes van de Best buy titel HEAT niet om aan te zien zo lelijk die rode kleur.

Marco
07-03-2002, 17:29
De covers van RCV. Die gasten kunnen echt geen hoezen ontwerpen. Met veel extra's en dat soort dingen. Het SCHREEUWT. Het is gewoon lelijk, lelijk en lelijk.

Dave
07-03-2002, 17:53
die platte plastieke prullen van Columbia Tristar, die je nauwelijks terug vindt tussen de anderen.

Dat vind ik dus ook lelijke hoesjes die hard plastic grote dingen!
zoals b.v. bij:

Crual Intensions
http://212.123.210.144/ProductImages/DVD/CruelIntentions_DVD.jpg

en

Dracula (Hiervan vind ik de print overigens wel zeer mooi)
http://212.123.210.144/ProductImages/DVD/Dracula.jpg

Dadaveke
07-03-2002, 17:58
Ik vind de hoes van de hoes Apocalypse now niks.

bondfreak
07-03-2002, 18:33
Ontwerp: Gewoon alle hoesjes van RCV, typisch hollands, te druk, te vol en gewoon lelijk en dan heb ik het nog niet gehad over al die nergens op slaande spreuken die erop zetten.

Functionaliteit: Snapper's vreselijke dingen en jewel cases, gelukkig is Columbia zo slim geweest om daar mee te stoppen.

mijn DVD collectie (met lelijke en mooie hoesjes) (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki)

Jordé den Tenter
07-03-2002, 18:37
Ik vind het hoesje van Berreta's Island niet mooi en de anderen van de hard action collection of the karate colection ook niet.
Ik vind de hoesjes van WB wel mooi op zich maar het is van karton dus gaat het veelste snel stuk daarom vind ik deze niet goed.

John
07-03-2002, 18:53
Dat vind ik dus ook lelijke hoesjes die hard plastic grote dingen!
zoals b.v. bij:

Crual Intensions
http://212.123.210.144/ProductImages/DVD/CruelIntentions_DVD.jpg

en

Dracula (Hiervan vind ik de print overigens wel zeer mooi)
http://212.123.210.144/ProductImages/DVD/Dracula.jpg


jullie bedoelen Jewelcases?
Die vind ik echt geweldig.
Ik heb alleen dus Dracula daarin en wat mij betreft mogen ze zo allemaal zijn.

Kasper P.
07-03-2002, 19:59
Ik vind het hoesje van Berreta's Island niet mooi en de anderen van de hard action collection of the karate colection ook niet.

Dat zijn ook echte toppertjes (^^^^die films ^^^^) :D

MAD
07-03-2002, 20:34
De lelijkste hoezen vind ik de Duitse versies van welbekende titels die ik regelmatig aantref in de DVD profiler. Afschuwelijk die vertaalde titels

http://www.dvdprofiler.com/cgi-bin/data/myprofiler/images/259190256828f.jpg

Dave
08-03-2002, 07:10
jullie bedoelen Jewelcases?
Die vind ik echt geweldig.
Ik heb alleen dus Dracula daarin en wat mij betreft mogen ze zo allemaal zijn.

Yep die bedoel ik, ik vind die dingen echt niks... sorry.

DrBob
08-03-2002, 07:26
Ik heb net als iemand hierboven ook zo'n Best-Buy versie van Heat. Op de site waar ik hem besteld had stond ie normaal en toen kreeg ik zo'n verschrikkelijk rood ding binnen, yech...

oh well, shit happens..

colani
08-03-2002, 08:23
Wel erg mooi, maar het beschadigd zo snel.
De digipacks van Mummy Returns en DIe Hard en zo.

Bovendien vallen ze zo op in het toch al bonte geheel van DVD's naast elkaar.

Liefst heb ik de keep-cases, die kan je nog een vervangen als ze stuk gaan of als een of andere idioot er een non-removal sticker opgeplakt heeft. :mad: Die krjig je er nooit mooi af.

Verder is Beretta's Island en ontzettend lelijke hoes en een kl*te film. 'tis dat ik er maar 2 EURO voor betaald heb. Eigenlijk nog veel te veel. :D

Rob P.
08-03-2002, 09:17
Over het algemeen vind ik inderdaad ook die RCV titels niet om aan te zien, Boondock Saints bijvoorbeeld. Als je die vergelijkt met de buitenlanse versies, echt lelijk. Verder vind ik ook meestal de Engelse DVD's erg lelijk met al die quote's van die kleine k#tmagazines.

Glenn Smits
08-03-2002, 11:47
nou als je Pearl Harbor geen goeie film vindt dan kan je Enemy at the Gates ook maar beter gelijk verkopen. Ik moet toegeven dat ik Pearl Harbor zelf ook maar 1x bekeken heb, maar dat komt omdat ie zo lang duurt. Ik zit er over te denken om de speciale editie te nemen in plaats van de gewone. Kreeg hem voor kerst, wou net zeggen dat ik de andere editie wou had me moeder hem al gekocht, heel irri was dat.

Luther Hartog
08-03-2002, 11:56
nou als je Pearl Harbor geen goeie film vindt dan kan je Enemy at the Gates ook maar beter gelijk verkopen.Dat ben ik dus niet met je eens Glenn, ik heb ze dan wel allebei, maar PH heb ik gewonnen en die zou ik zo ruilen als ik een bod kreeg, maar Enemy at the Gates zal ik echt nooit wegdoen, ik hou van snipers, vooral vrouwelijke.

Henk Heideveld
08-03-2002, 12:29
Ik vind de hoes van de hoes Apocalypse now niks.
Helemaal mee eens, de hoes van de redux is er op achteruitgegaan.

Henk Heideveld
08-03-2002, 12:34
Dat ben ik dus niet met je eens Glenn, ik heb ze dan wel allebei, maar PH heb ik gewonnen en die zou ik zo ruilen als ik een bod kreeg, maar Enemy at the Gates zal ik echt nooit wegdoen, ik hou van snipers, vooral vrouwelijke.
Eens met Luther. Dat kat- en muisspelletje tussen beide snipers is toch wel een sterke kant in die film. In Pearl Harbor ontdekte ik dat niet direct. De aanval op Pearl Harbor zelf was een letterlijk plagiaat van een andere film, die ik al heb en die vele malen beter is.
He, Luther, je hebt de film met de titel "Snipers" toch ook wel, ligt voor een habbekrats in de uitverkoopbak van FRS. Echt kwartjes- en dubbeltjeswerk. Kreeg zelfs nog de gebruikelijke 10% korting.

Henk Heideveld
08-03-2002, 12:36
[i]Originally posted by colani
Verder is Beretta's Island en ontzettend lelijke hoes en een kl*te film. 'tis dat ik er maar 2 EURO voor betaald heb. Eigenlijk nog veel te veel.
Ik vind het ongelooflijk goed dat je er voor € 2 uberhaupt nog een doosje bij krijgt:D :D

Jerrydebest
08-03-2002, 12:38
Niet zo zeer een lelijke hoes, maar wel vreselijk onhandig is het kartonnen omhulseltje van de x men. Slaat m.i. nergens op. Gelijk maar weggepleurd. Zo past ie ook beter tussen de andere DVD's

Henk Heideveld
08-03-2002, 12:39
[i]Originally posted by DrBob Op de site waar ik hem besteld had stond ie normaal en toen kreeg ik zo'n verschrikkelijk rood ding binnen, yech....
Gek, he, dat ze zelf niet zien dat ze een afzichtelijke/afstotende rode kleur gebruiken. Dan doet Ferrari het toch heel wat beter.:o :o

Luther Hartog
08-03-2002, 12:40
He, Luther, je hebt de film met de titel "Snipers" toch ook wel, ligt voor een habbekrats in de uitverkoopbak van FRS. Echt kwartjes- en dubbeltjeswerk. Kreeg zelfs nog de gebruikelijke 10% korting. Ik stond er nog mee in mijn handen, ik dacht dat het een goedkope B-film zou zijn, maar hij is dus wel goed?

Henk Heideveld
08-03-2002, 12:40
De lelijkste hoezen vind ik de Duitse versies van welbekende titels die ik regelmatig aantref in de DVD profiler. Afschuwelijk die vertaalde titels

http://www.dvdprofiler.com/cgi-bin/data/myprofiler/images/259190256828f.jpg
Da's kletskoek. Bij DAS BOOT viel dat reuze mee en de Duitse vertaling ook:D :D :D :D :D :D

Henk Heideveld
08-03-2002, 12:43
Niet zo zeer een lelijke hoes, maar wel vreselijk onhandig is het kartonnen omhulseltje van de x men. Slaat m.i. nergens op. Gelijk maar weggepleurd. Zo past ie ook beter tussen de andere DVD's
Zonde om juist de luxe weg te gooien. Wat leven we toch in een welvaartsmaatschappij. Ik ben nog zo iemand van de oude stempel, die bij nieuwe schoenen de eerste weken rondloopt met de dozen er nog omheen.:p

Henk Heideveld
08-03-2002, 12:45
Ik stond er nog mee in mijn handen, ik dacht dat het een goedkope B-film zou zijn, maar hij is dus wel goed?
Ach niet direct een A-film, maar toch ook echt geen k*t film. Zag er niet slecht uit. Alles relatief natuurlijk voor zo'n zacht prijsje.
Ik zou er niet het volle pond voor betalen.

Jerrydebest
08-03-2002, 12:51
Tja, kan er nog inkomen dat het weggooien zonde is, maar schoen dragen inclusief de dozen.....tja..als jij het mooi vindt dan ik ook !:confused:

Henk Heideveld
08-03-2002, 13:24
Tja, kan er nog inkomen dat het weggooien zonde is, maar schoen dragen inclusief de dozen.....tja..als jij het mooi vindt dan ik ook !:confused:
Nou, ik woon in Brabant en rond de Carnaval viel het niet echt op moet ik zeggen.:o :o

Glenn Smits
08-03-2002, 22:12
Dat ben ik dus niet met je eens Glenn, ik heb ze dan wel allebei, maar PH heb ik gewonnen en die zou ik zo ruilen als ik een bod kreeg, maar Enemy at the Gates zal ik echt nooit wegdoen, ik hou van snipers, vooral vrouwelijke.

Leg mij dan eens uit wat er niet goed is aan Pearl Harbor?

Nicolas cage
08-03-2002, 22:13
dat vraag ik me dus ook af

MAD
08-03-2002, 22:19
Da's kletskoek. Bij DAS BOOT viel dat reuze mee en de Duitse vertaling ook:D :D :D :D :D :D

Eigenlijk zouden ze in de rest van Europa en de US een versie moeten uitbrengen die THE BOAT heet, om de Duitsers af te straffen :D :D

DrBob
08-03-2002, 22:19
Ik vind Pearl Harbor zelf niet echt een slechte film, maar ik vind hem ook niet echt geweldig. Het is wel zo overdreven geromantiseerd en daar hou ik niet van. Ik weet best dat er meer films zijn die dat hebben, maar het is gewoon niet mijn smaak. Tis te Hollywood-achtig naar mijn zin, wat lekkere clichè's enzo...
Maar ik kan er best inkomen dat andere mensen dit wel een goede film vinden...

Luther Hartog
09-03-2002, 02:31
Leg mij dan eens uit wat er niet goed is aan Pearl Harbor? Ik vind het verhaal dat er niet toe doet te lang, de actiescenes zijn echter wel erg goed gefilmd

Wesley
09-03-2002, 09:16
Niet zo zeer een lelijke hoes, maar wel vreselijk onhandig is het kartonnen omhulseltje van de x men. Slaat m.i. nergens op. Gelijk maar weggepleurd. Zo past ie ook beter tussen de andere DVD's

Ik vind dat ook irritant maar bij mij past ie gewoon wel tussen mijn DVD tray. En de xtra's staan erop. En ik vind de lelijkste hoes die van De Lift, ziet er zo goedkoop uit

Jerrydebest
09-03-2002, 10:21
Shit stonden de extra's erop? Is me niet eens opgevallen. Ik vroeg me al af waarom de extra's niet op het gewone hoesje van de dvd staan. Dit was dus niet 1 van de meest snuggere beslissingen om dat hoesje weg te gooien!

Wesley
09-03-2002, 10:50
Je kan ze tog wel terug vinden op de disc?

Jerrydebest
09-03-2002, 13:36
Je kan ze tog wel terug vinden op de disc?

Jawel dat wel, maar soms is het wel handig om ff op de achterkant van je DVD te kunnen kijken wat er ook alweer opstaat.:(

Glenn Smits
09-03-2002, 14:56
Ik vind het verhaal dat er niet toe doet te lang, de actiescenes zijn echter wel erg goed gefilmd

ik vind SPR persoonlijk ook beter als Pearl Harbor, ik zie ook niet in waarom er liefde bij betrokken moet worden. Ik durf te wedden dat ze dat alleen maar doen zodat vrouwen de film ook graag kijken.

Henk Heideveld
11-03-2002, 09:50
Ik vind Pearl Harbor zelf niet echt een slechte film, maar ik vind hem ook niet echt geweldig. Het is wel zo overdreven geromantiseerd en daar hou ik niet van. Ik weet best dat er meer films zijn die dat hebben, maar het is gewoon niet mijn smaak. Tis te Hollywood-achtig naar mijn zin, wat lekkere clichè's enzo...
Maar ik kan er best inkomen dat andere mensen dit wel een goede film vinden...
Er zijn de laatste tijd veel nieuwe leden bijgekomen. Kan ik weer eens rondbleren met mijn oude stokpaardje.
Even dus een reminder, hou op te lullen over Pearl Harbor. Ik stamp het er in, er is maar 1 Pearl Harbor en dat is.... juist ja Tora,Tora,Tora!!!!!!!
Dit was een herhaling.:D :D :D :D

R. Schaap
26-03-2002, 13:16
Ik vind de hoes van Charlies Angels ook erg lelijk. Ik dacht altijd dat die glitters op de plaatjes er niet bijhoorden. Beetje jammer dat ik vorige week zag dat ze echt op de hoes staan. Wat een lelijk geval zeg!

Tommy Brok
26-03-2002, 13:28
Ik vind de hoes van Swordfish gewoon lelijk! Hij is zo.... gewoontjes! Straalt niks uit van een goeie film ofzo, hoewel ie dat wel is! Snappie!

John
26-03-2002, 17:21
Ik vind de hoes van Charlies Angels ook erg lelijk. Ik dacht altijd dat die glitters op de plaatjes er niet bijhoorden. Beetje jammer dat ik vorige week zag dat ze echt op de hoes staan. Wat een lelijk geval zeg!


maar het doel is wel bereikt: totally seventies dude!

Jaded
26-03-2002, 17:26
Elke hoes die op de zijkant de filmnaam in koeien van (witte) letters heeft staan.
Het trekt de aandacht op een slechte manier naar zich vind ik.

Glenn Smits
26-03-2002, 17:31
Ja Jaded lol, ook waar het juist helemaal niet te lezen valt zoals bij Austin Powers.

Ohjajoh!?
26-03-2002, 17:32
Elke hoes die op de zijkant de filmnaam in koeien van (witte) letters heeft staan.
Het trekt de aandacht op een slechte manier naar zich vind ik.

Wat dacht je dan van de tekst "uitsluitend voor verkoop"op de zijkant van enkele DVD's, zoals the ninth gate en seven.

Afgrijselijk!

Luther Hartog
26-03-2002, 19:44
Wat dacht je dan van de tekst "uitsluitend voor verkoop"op de zijkant van enkele DVD's, zoals the ninth gate en seven.

Afgrijselijk! Verschrikkelijk ja, dat staat op heel veel universal DVD's zo niet alle.

jps
26-03-2002, 20:12
Ik vind het verhaal dat er niet toe doet te lang, de actiescenes zijn echter wel erg goed gefilmd

In mijn ogen zijn er 3 aspecten die goed zijn aan de film :)

1. De actie scenes.
2. De muziek
3. Kate :D

Oakey
26-03-2002, 21:59
Ik vind alle hoezen uit de Hard Horror serie heel erg lelijk. *yuk*

Gerben van der Leun
21-08-2002, 10:56
Natural Born Killers: Director's Cut.
Die grijze rand is er teveel aan.

Ik zit er over te denken om de hoes opnieuw te ontwerpen. Ik weet niet of mensen belangstelling hebben? Ik geef wel een adresje op waar je 'm kan downloaden.
Wordt vast mooi, als je een goede printer hebt lijkt het net echt.

Nathan Strik
21-08-2002, 13:41
Ik zit er over te denken om de hoes opnieuw te ontwerpen. Ik weet niet of mensen belangstelling hebben? Ik geef wel een adresje op waar je 'm kan downloaden.
Wordt vast mooi, als je een goede printer hebt lijkt het net echt. Zeker belangstelling. Laat maar weten als ´ie af is. ;)

Gerben van der Leun
22-08-2002, 10:26
Schoolterreur start ook weer, dus geef me een maandje ;)

Mark de Jong
22-08-2002, 10:38
Heat (niet alleen Heat hoor, maar zo'n beetje alle Best Buy titels)
en Die Hard With A Vengeance: Special Edition heeft zo'n lelijke dikke gele rand om een plaatje van Bruce Willis. Had stukken beter gemogen.

Gerben van der Leun
23-08-2002, 08:31
Gisteren ben ik bezig geweest met de hoes voor de dvd "Natural Born Killer D.C' Dit uit onvrede met het ontwerp wat door Bridge op de dvd is geplaatst. Wat mij betreft wordt 'dit' de cover, de rug en achterkant volgen spoedig.

Smaak is subjectief dus misschien vinden jullie er geen fluit aan. Maar het is mijnsinziens al snel beter dan het huidige :D

http://www.dsv.nl/~gerb/col/mbk.jpg

Lex v/d Moolen
23-08-2002, 08:51
Heat (niet alleen Heat hoor, maar zo'n beetje alle Best Buy titels)
en Die Hard With A Vengeance: Special Edition heeft zo'n lelijke dikke gele rand om een plaatje van Bruce Willis. Had stukken beter gemogen. Inderdaad, steekt zeer schril af tegen de mooie doosjes van I en II:o

Lex v/d Moolen
23-08-2002, 08:52
Smaak is subjectief dus misschien vinden jullie er geen fluit aan. Maar het is mijnsinziens al snel beter dan het huidige :D
Zoals ik gisteren al aangaf, veel mooier dan de huidige(y)

Gerben van der Leun
23-08-2002, 08:53
Zoals ik gisteren al aangaf, veel mooier dan de huidige(y)
Lang leve de chat ;)

Richard B.
23-08-2002, 12:18
Wow! Strakke cover Gerben! Echt gaaf gewoon.

GalO
23-08-2002, 12:24
Ik vind de hoes van Pearl Harbor niks, die film trouwens ook, als ik een goed bod krijg, dan verkoop ik hem:)

Rar want ik vond de film toch echt wel goed hoor!
Veel mensen vinden hem op Titanic lijken en daarom vinden ze PH niks... dat slaat nergens op...
En luther ik denk toch dat je hem kan houden voor je HT want DAMN!:cool:

GalO
23-08-2002, 12:28
Mijn lelijkste covers :
Ik vind snappers niet erg maar die Action Collection en die Classic Collection kan gewoon niet he!
Ook vind ik de cover van Star trek : Directors Edition(R2) niet echt mooi...

Maar de allerlelijkste : From Dusk Till Dawm (R2 van RCV)

Philippe
23-08-2002, 18:00
Smaak is subjectief dus misschien vinden jullie er geen fluit aan. Maar het is mijnsinziens al snel beter dan het huidige :D



Knap hoor! Deze cover doet de film toch gewoon meer eer aan. Stijlvol Gerben.(y)

Raymond Vonk
23-08-2002, 22:16
Mijn lelijkste hoes die ik ook zelf heb is
de r2 versie van SHE'S ALL THAT, en om dat nog ff erger te maken plakken ze daar bij RCV nog zo'n mega frustrerend stickertje erop waarop staat " Veel Extra Opties" pffff zijn zeker onvindbare easter eggs dan :mad:

Gerben van der Leun
24-08-2002, 23:02
Een paar posts hiervoor behandelde de verschrikkelijke hoes van "Natural Born Killes D.C."

Ik heb al een tipje van de sluier opgelicht. Dit is echter de definiteive hoes. Ik heb hem uitgeprint en hij dient nu als mijn originele cover voor deze dvd.

http://www.dsv.nl/~gerb/col/mbk2.jpg

Wil je hem ook? Stuur me dan even een message...

MZZL
Gerben

Art
24-08-2002, 23:12
Een paar posts hiervoor behandelde de verschrikkelijke hoes van "Natural Born Killes D.C."

Ik heb al een tipje van de sluier opgelicht. Dit is echter de definiteive hoes. Ik heb hem uitgeprint en hij dient nu als mijn originele cover voor deze dvd.

http://www.dsv.nl/~gerb/col/mbk2.jpg

Wil je hem ook? Stuur me dan even een message...

MZZL
Gerben
Ziet er heel goed uit Gerben (y)

Nathan Strik
24-08-2002, 23:19
Als Bridge verstand heeft ontslaan ze de originele ontwerpers en nemen ze contact op met Gerben. Klasse dude!

DaLexuz
24-08-2002, 23:37
Nu je toch bezig bent:)zou je nix moois kunnen maken voor Apocalyse Now Redux want dat is gewoon prut natuurlijk hoe het er nu uitziet

Groetz

Lexuz

Gerben van der Leun
25-08-2002, 00:26
Nu je toch bezig bent:)zou je nix moois kunnen maken voor Apocalyse Now Redux want dat is gewoon prut natuurlijk hoe het er nu uitziet

Groetz

Lexuz

PROJECT 2! Als iedereen mij zo veel mogelijk (beeldmateriaal van deze geweldige film kan sturen, ga ik er mee aan de slag!

gerben@vdleun.nl

DaLexuz
25-08-2002, 00:35
Tof man!
Ik zoek wel ff wat op

Groetz

Lexuz

Dave
25-08-2002, 09:12
Gerben echt goed man!!!

Zeer strak!

en ik ben het zeer met Nathan eens! ;)

Jason Bourne
25-08-2002, 11:10
Ik vind die hoes van Oceans eleven ook best wel bagger. Dat ie in een snapper zit, oke daar kan ik nog mee leven maar die achterkant ziet er echt niet uit.

Nathan Strik
25-08-2002, 13:24
Gerben heeft me geïnspireerd om ook aan het restylen te slaan. We hebben het er gisteren in de chat ook even over gehad en ik ga de hoes van American History X eens flink onder handen nemen.
En aangezien een hoes zoveel mogelijk mensen moet aanspreken, sta ik geheel open voor suggesties. ;)
Ik zit er zelf namelijk over te denken om de hoes wel zoveel mogelijk zwart/wit te houden, of misschien een mooie balans te zoeken, zoals in de film ook.

Ik maak trouwens 2 versies. 1 voor de mensen die de 4:3 NL versie hebben en 1 voor mensen zoals ik die de 16:9 UK versie hebben. Want die hoes was ook al niet al te best.

Hilde
25-08-2002, 13:32
De hoes van de DVDfilm 20 million Miles To Earth vind ik niet om aan te zien:mad:

De film zelf vind ik wel mooi:)

Bij de film Willow is de hoes niet lelijk maar het is zo kaal voor een Special Edition. Meestal vind ik bij SE´s nog een extra boekje in het doosje

Philippe
25-08-2002, 13:33
PROJECT 2! Als iedereen mij zo veel mogelijk (beeldmateriaal van deze geweldige film kan sturen, ga ik er mee aan de slag!

gerben@vdleun.nl

Absolute top Gerben wat je ervan gemaakt hebt. My compliments. Ben benieuwd naar je volgende pareltjes.:) (y)

Philippe
25-08-2002, 13:34
Gerben heeft me geïnspireerd om ook aan het restylen te slaan. We hebben het er gisteren in de chat ook even over gehad en ik ga de hoes van American History X eens flink onder handen nemen.


Geweldig Nathan. Creatief talent komt altijd boven water precies. Maak er iets moois van!(y)

Richard B.
25-08-2002, 13:45
Nu je toch bezig bent:)zou je nix moois kunnen maken voor Apocalyse Now Redux want dat is gewoon prut natuurlijk hoe het er nu uitziet


Mwoah, die hoes vind ik helemaal niet zo lelijk hoor. Mooie foto zelfs, alhoewel het wel jammer is dat ze er zoveel tekst overeen gezet hebben.

De Engelse versie van de hoes van Apocalypse Now Redux is btw zelfs een erg mooi product. Zie http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005RDR9.02.IN01.LZZZZZZZ.jpg

Gerben van der Leun
25-08-2002, 13:59
Mwoah, die hoes vind ik helemaal niet zo lelijk hoor. Mooie foto zelfs, alhoewel het wel jammer is dat ze er zoveel tekst overeen gezet hebben.

De Engelse versie van de hoes van Apocalypse Now Redux is btw zelfs een erg mooi product. Zie http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005RDR9.02.IN01.LZZZZZZZ.jpg

Ik vind hem zelf ook niet lelijk. Doorgaans vind ik de ontwerpen van A-film best. Maar goed het is wel eens leuk om het van een andere kant te bekijken. Ik heb het eenmaal belooft. Hopelijk heeft iemand een dvd speler in zijn computer. Waarmee je van die dekselse screenshots kan maken.

Ik ben namelijk opzoek naar een paar mooie afbeeldingen.

Opstijgende helikopters (ongeveer zoals in de review)
Purple Haze scene (roze rook)
Het gezicht van kapitein Willard
Het zijaanzicht van het gezicht van Kapitein Willard
Het gezicht van Kurtz
Het zijaanzicht van het gezicht van Kurtz
De verrotte Amerikaanse vlag (bij overdracht van de lijkkist - de Fransen)
Kiekjes naar je eigen goeddunken


Dank u :o

Gerben

Nathan Strik
25-08-2002, 18:33
Gerben,
Je Natural Born Killers cover heb ik inmiddels geprint in de hoogste kwaliteit op helder mat fotopapier en het ziet er perfect uit. De oude cover is inmiddels al vervangen.

Ik heb even met de digitale camera in mijn professorische opstelling een professionele promotiefoto voor je gemaakt van jouw cover met hoes en DVD. Je mag deze gewoon naar eigen goeddunken gebruiken, ik hoef verder geen auteursrecht hierop.

Hieronder zie je een kleine JPG-versie, maar ik stuur jou later vanavond de hogere resolutie versie op in TIFF formaat (met LZW verliesloze compressie).

En ik ben al benieuwd naar de volgende hoes. ;)

http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/Cover_NBK.jpg

Erik Brands
25-08-2002, 19:26
Ajax Jaar DVD Seizoen 2001 - 2002

Inhoud slaat ook nergens op....

Gerben van der Leun
25-08-2002, 19:39
Gerben,
Je Natural Born Killers cover heb ik inmiddels geprint in de hoogste kwaliteit op helder mat fotopapier en het ziet er perfect uit. De oude cover is inmiddels al vervangen.

Ik heb even met de digitale camera in mijn professorische opstelling een professionele promotiefoto voor je gemaakt van jouw cover met hoes en DVD. Je mag deze gewoon naar eigen goeddunken gebruiken, ik hoef verder geen auteursrecht hierop.

Hieronder zie je een kleine JPG-versie, maar ik stuur jou later vanavond de hogere resolutie versie op in TIFF formaat (met LZW verliesloze compressie).

En ik ben al benieuwd naar de volgende hoes. ;)

http://members.chello.nl/aa.pistoor/dvd/Cover_NBK.jpg

Wouw Nathan!
Super! (y)

P.S. had je geen zilverren doos bij je D.C? (6)

Nathan Strik
25-08-2002, 22:49
P.S. had je geen zilverren doos bij je D.C? (6) Jawel, maar het komt door het type belichting wat ik heb gebruikt dat de keepcase meer naar donkergrijs neigt. :)

Philippe
28-08-2002, 18:30
Alle superbit dvd's. Compleet fantasieloos.

John
28-08-2002, 21:14
Alle superbit dvd's. Compleet fantasieloos.

Maar wel het doel rakend: Afwijken qua uiterlijk van de rest van alle DVD's. Dus commercieel goed werkend.

Gerben van der Leun
29-08-2002, 07:01
Ik ben namelijk opzoek naar een paar mooie afbeeldingen.

Opstijgende helikopters (ongeveer zoals in de review)
Purple Haze scene (roze rook)
Het gezicht van kapitein Willard
Het zijaanzicht van het gezicht van Kapitein Willard
Het gezicht van Kurtz
Het zijaanzicht van het gezicht van Kurtz
De verrotte Amerikaanse vlag (bij overdracht van de lijkkist - de Fransen)
Kiekjes naar je eigen goeddunken


Is niet meer nodig Martin heeft ze me gegeven. Bedankt Martin! (y)

Tot zover mijn offtopic gebazel...

Hilde
29-08-2002, 07:56
Alle superbit dvd's. Compleet fantasieloos.

Ben ik met je eens.

Welke hoezen ik nog meer lelijk vind zijn van de films:
Legend
Scary Movie 1 + 2
American Pie 1 +2
En de hoezen waarop een Best-Buysticker op is geplakt

J. Rim
29-08-2002, 08:33
En de hoezen waarop een Best-Buysticker op is geplakt
Dan waren eens mooie hoezen maar omdat die bestbuystickers er op zitten vind ik ze niet mooi meer. je krijgt die stickers er ook zo lastig af en probeer je het, dan gaat er een stuk van de hoes mee.:(

Jenny:)

EVO
29-08-2002, 11:57
Alle superbit dvd's. Compleet fantasieloos.

volledig mee eens

en alle dvd hoezen die verkracht worden door reclame zoals:
the classic collection
the action series
a sci. fi. movie
enz.
meestal in schreeuwende kleuren rondom het origineel, erg flauw.

DaLexuz
29-08-2002, 15:57
Het verwijderen van die Best Buy stickers vind ik toch niet zo een probleem krijg ze er normaal af(bij Friends dan)

Groetz

Lexuz

Lex v/d Moolen
29-08-2002, 16:13
Het verwijderen van die Best Buy stickers vind ik toch niet zo een probleem krijg ze er normaal af(bij Friends dan)

Groetz

Lexuz Hoe geduldig en behoedzaam ik het ook probeer, bij mij blijft er altijd een witte vlek achter:mad:

Philippe
29-08-2002, 18:25
Hoe geduldig en behoedzaam ik het ook probeer, bij mij blijft er altijd een witte vlek achter:mad:

Bij mij gaan ze er heel gemakkelijk af. Moet er bijna geen moeite voor doen. :)

Donovan
29-08-2002, 18:30
en alle dvd hoezen die verkracht worden door reclame zoals:

Vergeet vooral het goeie ouwe BOORDEVOL EXTRA'S niet :mad:

DaLexuz
30-08-2002, 15:37
Vergeet vooral het goeie ouwe BOORDEVOL EXTRA'S niet :mad:

RATTEN ZIJN HET......:D :D :D
Zou zo'n actie als die gozer tegen breedbeeld T.V's niet helpen gaan we met z'n allen in de Dom zitten ofzo...

Groetz

Lexuz

Mark S
31-08-2002, 16:01
vechtend om de eerste plaats:
alle Warner covers, vooral de best buy series
Bridge Silver Line Series

mike mannot
01-09-2002, 09:59
Wat dachten jullie van de twee-talige regio 1 covers van Play.com. Ook verschrikkelijk. Als toetje zit er soms ook nog een button op warop staat dat er ook franstalige optie's zijn. Waarom maken ze van die buttons niet gewoon stickers (het liefst op de seal). Normale regio 1 hebben altijd mooie cleane covers. Maar goed misschien leren ze het hier ook nog wel een keer. Als wij maar genoeg blijven zeuren.

Gerben van der Leun
03-09-2002, 10:24
Helemaal mee eens, de hoes van de redux is er op achteruitgegaan.

Misschien kan je hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=10756&perpage=25&pagenumber=4) eens kijken ;)

Gerben van der Leun
07-09-2002, 08:55
rush hour en
austin powers

Goed nieuws van beiden zijn een andere cover te vinden.
Van Rush hour hier (http://dvdfreak.freehomepage.com/photo6.html) en Austin Powers hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=10756&perpage=25&pagenumber=10)*

*) Dit ontwerp is voor een normaal doosje, geen super-jewel-case

EVO
07-09-2002, 10:23
massive attack-11promo's...
eeh... die heeft helemaal geen hoesje, is dat dan lelijk..of???

Gerben van der Leun
14-09-2002, 07:29
Mijn lijstje met treurige covers:

Largo Winch
Blue Steel
Accused, The
Death Race 2000

JayLunar
14-09-2002, 08:25
Ik denk dat ik de hoes van SLING BLADE wel het allerbaggerst vind.

Jaap22
11-08-2003, 19:19
Beide versies (zowel NL en UK) van Shawshank Redemption vind ik lelijk. Ik hoop dat toekomstige S.E. een Shawshank-waardige hoes krijgt.

Max Davidse
11-08-2003, 19:45
Alle DVDs met twee films in 1 hoesje de zogenaamde "DubbelDVDs"

pavko
11-08-2003, 19:55
Mijn lelijkste hoes die ik ook zelf heb is
de r2 versie van SHE'S ALL THAT, en om dat nog ff erger te maken plakken ze daar bij RCV nog zo'n mega frustrerend stickertje erop waarop staat " Veel Extra Opties" pffff zijn zeker onvindbare easter eggs dan :mad:


Die vele extra opties zijn dat je de film kunt afspelen, voor- en achteruitspoelen, pauzeren, stoppen, vertraagd afspelen en nog veel meer. Bovendien kun je de dvd in het hoesje laten zitten of er uit halen en je kunt hem zelfs in je dvd-speler stoppen. :roll:

Vooral die paarse boog op de voorzijde met de kreet Orginele Klassieker is het toppunt van wansmaak

pretorian22
13-08-2003, 15:46
alle plastic troep die colombia tristar uitgeeft....als je ze 1x laat vallen liggen ze aan diggelen :D

Sander Haarmans
13-08-2003, 16:01
alle plastic troep die colombia tristar uitgeeft....als je ze 1x laat vallen liggen ze aan diggelen :D
Hier bedoel je waarschijnlijk de uitgerekte cd hoezen mee :? want die andere hoezen zijn namelijk ook van plastic :wink:

Frank
13-08-2003, 16:03
Who Framed Roger Rabbit.

Christiaan Sauer
13-08-2003, 16:10
vechtend om de eerste plaats:
alle Warner covers, vooral de best buy series
Bridge Silver Line Series

Dus A.I. vindt je ook lelijk? Dat is in mijn ogen een van de mooiere hoezen. Komt ook door het ontwerp van de verpakking opzich, maar dat is echt een mooie hoes voor mij.
Zelf vind ik de hoes van The Fast and the Furious afbreuk doen aan de film. Liever had ik een mooie plaat gezien met de Eclipse op de voorgrond. En dan die mensen eromheen ofzo. Dat was veel geslaagder gweest.
Mvg,

christiaan

pretorian22
13-08-2003, 16:47
alle plastic troep die colombia tristar uitgeeft....als je ze 1x laat vallen liggen ze aan diggelen :D
Hier bedoel je waarschijnlijk de uitgerekte cd hoezen mee :? want die andere hoezen zijn namelijk ook van plastic :wink:


ja die bedoel ik maar ik zei ook plastic TROEP he de andere hoezen zijn geen troep ;-)

martini
29-09-2004, 20:09
De lelijkste die ik tegenkom zijn toch de snappers van warner (gelukkig bestaan die al bijna niet meer). Verder inderdaad die lelijke plastice dingen van Columbia, ik heb ze met Mask of Zorro en Godzilla, en die dingen zijn inderdaad supersnel kapot.

Ron kars
29-09-2004, 20:16
Alle superbit dvd's. Compleet fantasieloos.

volledig mee eens

en alle dvd hoezen die verkracht worden door reclame zoals:
the classic collection
the action series
a sci. fi. movie
enz.
meestal in schreeuwende kleuren rondom het origineel, erg flauw.

Mee eens, een beetje stoer Special of Collectors edition drboven vind ik niet zow erg, maar doe het dan in een stijl die bij de film past en niet zoals bv. de Buena Vista SE's met de grote gekleurde rand er omheen.

Wizz-Art
29-09-2004, 20:26
De lelijkste die ik tegenkom zijn toch de snappers van warner (gelukkig bestaan die al bijna niet meer). Verder inderdaad die lelijke plastice dingen van Columbia, ik heb ze met Mask of Zorro en Godzilla, en die dingen zijn inderdaad supersnel kapot.

Ik vind die Jewel Cases best mooi..heb er een stapel en zijn allen in goede staat en als ik de keus heb tussen een Jewelcase en een keepcase dan kies ik zeker voor de Jewelcase of er moet een enorm prijsverschil in zitten bv Arlington Road keepcase 9.99 , jewelcase 21.99 :?

Snappers zijn ook best mooi vind ik.

Caledonians
29-09-2004, 21:45
Snappers vond ik verschrikkelijk maar gelukkig zijn die er inderdaad bijna niet meer! Verder vind ik die nieuwe lijn van A-film erg lelijk de zogenaamde 'Quality Film Collection' waaronder films als Hable Con Ella en Mullholland Drive (1 disc) vallen.

Ron kars
30-09-2004, 07:45
Ik vind de Quality Film Collection eerlijk gezegd toch wel iets hebben. Snappers zijn de slechtste uitvinding sinds vcd, jewelcases zijn inderdaad heel snel kapot, heb er gelukkig maar een (Godzilla).

Salaman
30-09-2004, 13:05
Zo, er is een topic van een jaar geleden uit de oude doos gehaald!

Maar nog steeds actueel...

Blow R2UK vind ik echt lelijk, met al die quotes.
En de 2-talige Canadese van Jay & Silent Bob Strike Back is niet lelijk, maar wel tenenkrommend. "Jay et Bob contra-attacant" o.i.d., ook op de rug van het doosje!

Toppers zijn meestal de DVD's uit de Criterion Collection. De eenvoud van The Vanishing, Robocop of The Rock, dat gebeurt gewoon niet op een studio-release.

Rob Eric Blank
30-09-2004, 13:29
Ben-Hur, classic WB hoezen. Opzich is het Art-Work best mooi, alleen dat veel te groote blauwe kader........

Caledonians
30-09-2004, 13:34
Ben-Hur, classic WB hoezen. Opzich is het Art-Work best mooi, alleen dat veel te groote blauwe kader........

Ja dat heeft me tot nu toe nog altijd belet dat ik Ben-Hur mee pak als ik weer eens een paar uit de 3 voor 33 uitkies. Die hoes met dat blauwe kader is gewoon zo super lelijk! :?

Edgar Smit
01-10-2004, 09:45
Vindt de op DVD uitgebrachte hoes van Maximum Overdrive (de versie die ik heb dan) errug lelijk, is echt de lelijkste uit mijn collectie.

Fox Mulder
01-10-2004, 10:10
1. De RCV uitgaven met die gele balken
2. De RCV uitgave van The Fog (nog erger: met gele balk)
3. Ginger Snaps: CE (R1 Canadese uitgave)
4. Night Of The Living Dead: Millenium Edition (R0 Elite)
5. Nightmare On Elmstreet uitgaven met die rode kaders
6. Predator 2 (R1)
7. Prince Of Darkness (oude R2 uitgave)
8. de meeste uitgaven van Shock Entertainment (Japan, Italian, etc.)

martini
01-10-2004, 10:50
Ik vind de Hulk 3 disc set nou ook bepaald niet zo'n mooie hoes hebben.

Rob Eric Blank
01-10-2004, 11:11
Ben-Hur, classic WB hoezen. Opzich is het Art-Work best mooi, alleen dat veel te groote blauwe kader........

Ja dat heeft me tot nu toe nog altijd belet dat ik Ben-Hur mee pak als ik weer eens een paar uit de 3 voor 33 uitkies. Die hoes met dat blauwe kader is gewoon zo super lelijk! :?
De inkadering is veel te dominant, maar als ik jou was zal ik toch die DVD aanschaffen. Erg goeie klassieker en als je van films houd met dat betreffende tempo is het een aanrader!

Caledonians
01-10-2004, 12:54
Ben-Hur, classic WB hoezen. Opzich is het Art-Work best mooi, alleen dat veel te groote blauwe kader........

Ja dat heeft me tot nu toe nog altijd belet dat ik Ben-Hur mee pak als ik weer eens een paar uit de 3 voor 33 uitkies. Die hoes met dat blauwe kader is gewoon zo super lelijk! :?
De inkadering is veel te dominant, maar als ik jou was zal ik toch die DVD aanschaffen. Erg goeie klassieker en als je van films houd met dat betreffende tempo is het een aanrader!

Volgende keer gaat die waarschijnlijk mee als ik weer eens iets in de 3 voor € 33,- koop. :wink:

Philippe
01-10-2004, 19:35
Wedlock met Rutger Hauer ziet er ook heel erg cheap uit.

Jurgen V
01-10-2004, 19:43
Predator 2 R2 NL
Donnie Darko R2 NL (niet superlelijk maar vind die zwarte toch mooier)

Marc1978
02-10-2004, 08:26
Even een klein beetje offtopic (sorry, maar anders moest ik een nieuwe thread maken en dat vond ik wat onzinnig)....

bij de dvd van "Bruce Almighty" heb je movieminutes, maar hutje nog aan toe zeg........ daar kun je niet bij omdat ze dat weer juist onder het omhulsel hebben gedaan :? en dan moet je dat kapot maken, euhhhh als iemand begrijpt wat ik bedoel :?

zetmoon
02-10-2004, 09:18
Ik vind de kartonnen, uitklapbare hoes/doos van Ben Hur veel mooier
dan de nieuwe doos.

Ook de kartonnen versies van Casablanca en Robin Hood (Errol Flynn) zijn
veel mooier dan de nieuwe versies.

pretorian22
02-10-2004, 12:44
alle dvd's van die club uit Amsterdam :twisted:

Martin Stanneveld
02-10-2004, 13:04
De hoes van Welcome to the jungle zuigt hard

wo2-freak
16-04-2008, 19:59
Vanwege doe hoesjes, heb ik titels als Casablanca, Ben Hur, Gone With The Wind & Dr Zhivago op R1 gekocht. In Amerika zijn de hoesjes een stukkie beter, bijvoorbeeld:

http://images.amazon.com/images/P/6305736650.01.LZZZZZZZ.jpg

Zo ziet de Casablanca hoes(cover) van Nederland er ook uit hoor :P

Camera Obscura
16-04-2008, 20:27
Hier hebben ze ook nachtenlang over gebrainstormd.


http://img74.imageshack.us/img74/7021/johnwaynevo5.jpg

Lex v/d Moolen
16-04-2008, 20:45
Zo ziet de Casablanca hoes(cover) van Nederland er ook uit hoor :P

Je realiseert je dat je op een bericht reageert van 6 jaar geleden ?

wo2-freak
17-04-2008, 15:38
Je realiseert je dat je op een bericht reageert van 6 jaar geleden ?

Oops... :P
Bij mij begint het topic dat ik open, bij de oudste berichten en om de nieuwe berichten te zien moet ik naar laatste kijken (ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, of kun je dat zelf instellen?) dus die foto zag ik snel en lette even niet of het nieuw/oud bericht was :P

Patrick van den Hul
17-04-2008, 15:42
Oops... :P
Bij mij begint het topic dat ik open, bij de oudste berichten en om de nieuwe berichten te zien moet ik naar laatste kijken (ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, of kun je dat zelf instellen?) dus die foto zag ik snel en lette even niet of het nieuw/oud bericht was :P

Door op het blauwe icoontje naast een topictitel te klikken, ga je direct naar de nieuwe posts.

http://i103.photobucket.com/albums/m138/patrickvdhul/nieuwestepost.jpg

{let niet op mijn paint-kunsten}

Mr. Humphries
17-04-2008, 15:46
maar het geval is.... dat het laatste bericht uit 02-10-2004 dateerde, dus bij dit topic is dat nvt

rami16
17-04-2008, 16:27
Children of Men cover(echt te lelijk voor woorden):

http://scifi-guy.com/wp-content/uploads/2007/06/childrenofmen.jpg

Mr. Humphries
17-04-2008, 16:42
das een rare: ik ken deze 2 alleen:

http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000N6TX1I.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V43649434_.jpghttp ://www.moviesonline.ca/movie-gallery/albums/userpics/poster_450fd31b678d0_children_of_men_poster.jpg

Coen P.
17-04-2008, 16:43
volgens mij is die lelijke de 1 disc uit de UK...

Aloys
17-04-2008, 17:10
Volgens mij was dat het oorspronkelijk bedoelde artwork, maar wegens commentaar verandert in:


http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000N6TX1I.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V43649434_.jpg

Herman ter Lingen
17-04-2008, 18:31
Per ongeluk is deze thread na jaren weer tot leven gewekt.
Inmiddels was er een vergelijkbaar topic geopend:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59799

Herman ter Lingen
19-04-2008, 08:21
Nu het andere vergelijkbare topic -terecht- op slot is, gaan we hier maar vrolijk verder.

Met de laatste opmerking in die thread geplaatst door Dennoman
[quote] Ik nomineer alle Blu-Ray doosjes voor lelijkste covers aller tijden [unquote]

ben ik het eens als het om dit soort covers gaat:



http://images.frs.nl/a/17/995/me/8717418147198_81.jpg http://images.frs.nl/2/09/9ed/me/8717418117658_81.jpghttp://images.frs.nl/4/e0/f62/me/8717418147174_81.jpg http://images.frs.nl/d/ce/b32/me/8717418152765_81.jpg

Fantasieloze bedenksels.

Pieter V
19-04-2008, 18:34
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51NMHP2E%2BQL._SL500_AA240_.jpg (http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/B000Y8G0OS/sr=8-1/qid=1208626419/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=283926&s=dvd&qid=1208626419&sr=8-1)

Dit is ook tien keer niks.

Pascal Barroso
19-04-2008, 20:13
Volgens mij was dat het oorspronkelijk bedoelde artwork, maar wegens commentaar verandert in:

Misschien nu, maar die spuuglelijke 'actie' hoes heb ik ook. Inderdaad de UK hoes.

Camera Obscura
20-04-2008, 16:42
Prima, gaan we hier verder.

http://img100.imageshack.us/img100/5620/crapyo3.jpg


Samuel Beckett, Buster Keaton en William S. Burroughs zijn door Doe Maar en de cast van Star Wars te grazen genomen. Yughhh..

Camera Obscura
20-04-2008, 16:49
Voor diegenen die zich afvroegen waar Cuba Gooding Jr. is gebleven..

http://img100.imageshack.us/img100/7669/snowdogsrk5.jpg

Fikret
20-04-2008, 19:40
Lola Rennt

http://www.beslist.nl/dvd-video/images/24316l.jpg


Foreign Correspondent

http://www.dvdinfo.be/images/reviews/3959-1.jpg

Camera Obscura
21-04-2008, 19:20
Vreemde pose. Adult version van The Longest Yard ?

http://img366.imageshack.us/img366/6929/longestyardlockdownmo5.jpg



Commentaar overbodig lijkt me.

http://img147.imageshack.us/img147/4462/redemptionnewdvdxe3.jpg



http://img373.imageshack.us/img373/9683/childrenofthedamnedsh9.jpg

Richard B.
25-08-2009, 20:02
Ik kwam weer eens een erg lelijke tegen:

http://images2.frs.nl/a/06/93a/8714025503201.jpg

Op een bepaald moment tijdens de productie van deze cover is ie uitgeprint met een slechte kwaliteit inktjet. En dat weet ik omdat ik de print-regels kan tellen als ik heel dichtbij kijk. De letters van de acteurnamen zijn trouwens ook geel-oranje gevlekt wat ook een aanwijzing is.

De DVD zelf is verder prima in orde.

Samba-boy
02-10-2009, 13:47
Ik blijf die cover van de NL-versie van The Simpsons Movie afschuwelijk vinden. Een wit achtergrond met enkel Homor erop. Bah.

Filmfan Leroy
02-10-2009, 18:30
Ik blijf die cover van de NL-versie van The Simpsons Movie afschuwelijk vinden. Een wit achtergrond met enkel Homor erop. Bah
Haha, smaken verschillen. Ik vind de de cover wel mooi, vooral het artwork op de dvd vind ik leuk.

DanielC.
03-10-2009, 17:05
http://i36.tinypic.com/28khe1w.jpg

Ook best lelijk.