PDA

Bekijk de volledige versie : Event Horizon: Special Edition



TheGodfather
01-12-2005, 00:24
Paramount Home Entertainment has revealed the street date for the new special edition of Event Horizon which stars the likes of Laurence Fishburne, Sam Neill and Joely Richardson.

As well as a brand new anamorphic widescreen transfer and English Dolby Digital 5.1 track, this new set should boast a five-part making of documentary, deleted and extended scenes, concept art, behind the scenes featurettes, and plenty more besides.

We'll bring you the full specs and artwork shortly. For now, we can confirm that you'll be able to own it from the 18th April, priced at around $19.99 or thereabouts. Stay tuned for further details.






bron: dvdactive.com (http://www.dvdactive.com/news/releases/event-horizon.html)

MiguelTegen
03-12-2005, 11:17
Deze film kreeg veel negatieve pers te verwerken destijds, maar ik moet zeggen dat ik 't een bijzonder sterke film vond. Pure horror... Deze ga ik zeker aanschaffen...

Dennis Kuijper
06-02-2006, 12:58
artwork:
http://www.thedigitalbits.com/articles/miscgfx/covers2/evenhorizonscefinaldvd.jpg

Drost
06-02-2006, 13:32
Oef, ik vind em lelijk...

Azazel
06-02-2006, 14:36
hebben! briljante sf.

Tuvok
06-02-2006, 14:49
Toffe film! Vind de balk met 'Special Collector's Edition' niet zo mooi. Het artwork opzich is wel mooi. Hopen op collectable packaging! Digipackje, slipcovertje... 8)

Beschuitfluiter
06-02-2006, 15:06
zwaar ondergewaardeerde SF-Horror ja!

jeanreno
06-02-2006, 15:13
Ben benieuwd of de geruchten omtrent de extreme scenes (gore etc) die uit deze film geknipt zouden zijn, worden bewaarheid met het verschijnen van deze nieuwe versie. Was toch altijd al de legende omtrent deze film dat er langere versie's bestaan van diverse scenes waarin [spoiler:073cbe0c28] het lot van de oude bemanning en de visioenen van de bemanning van de Lewis & Clark in snel gesneden opnames [/spoiler:073cbe0c28] wordt getoond.

Dennis Kuijper
06-02-2006, 17:09
Ben benieuwd of de geruchten omtrent de extreme scenes (gore etc) die uit deze film geknipt zouden zijn, worden bewaarheid met het verschijnen van deze nieuwe versie. Was toch altijd al de legende omtrent deze film dat er langere versie's bestaan van diverse scenes waarin [spoiler:d2ffb5e428] het lot van de oude bemanning en de visioenen van de bemanning van de Lewis & Clark in snel gesneden opnames [/spoiler:d2ffb5e428] wordt getoond.
Er zullen extended/deleted scenes opkomen maar denk niet dat die in de film gemonteerd zijn maar alleen los te bekijken zijn.

dexter20003
11-02-2006, 10:42
Op dvdtimes.co.uk zijn de contents bekend gemaakt van deze dvd

Paramount Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of Event Horizon (Special Collector’s Edition) for 18th April 2006 priced at $19.99 SRP. From director Paul Anderson this sci-fi horror starring Laurence Fishburne and Sam Neill finally receives the Special Edition treatment it has long been rumoured for…

Features on this two-disc set include:

* Anamorphic Widescreen Presentation
* English DD2.0, DD5.1 & DTS 5.1 Surround
* French DD5.1 Surround
* English & Spanish subtitles
* Commentary by Director Paul W.S. Anderson and Producer Jeremy Bolt
* Original Theatrical Trailer
* Video Trailer
* Secrets with Selectable Director Commentary
* The Making of Event Horizon
* The Unseen Event Horizon with Director Commentary
* The Point Of No Return: The Filming Of Event Horizon with Director Commentary

Dennis Oosterhuis
13-02-2006, 11:24
Idd zwaar ondergewaardeerde film! Ik had hem laatst nog gezien (maandje terug ofzow) en vind het gewoon horror 1e klas! :twisted:

Zaltman
17-02-2006, 20:56
Eindelijk! Gelukkig heb ik de vanilla versie die je vaak bij de goedkoope bak bij FRS tegenkomt niet gekocht.

Koploper
19-02-2006, 12:33
als hij iets goorder was geweest was het pas echt en meesterwerkje vind hem nu wel leuk om te zien een zeer goede popcorn film.