PDA

Bekijk de volledige versie : Toy Story [DVD]



Paul Ranft
18-07-2001, 23:01
Toy Story [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=38)

Luther Hartog
16-12-2001, 00:06
Ik heb de film net weer gezien en het was weer een lust voor het oog:p

Luther Hartog
16-12-2001, 00:07
Oja, een klein vraagje waarom is deze film geen topper?

starbuck
16-12-2001, 09:24
Oja, een klein vraagje waarom is deze film geen topper?

Ja, dat snap ik ook niet helemaal, typisch voorbeeld van een dvd waar je gelukkig van wordt.

Luther Hartog
16-12-2001, 10:50
Misschien dat ze er nu een topper van maken, ik vind hem iig beter dan bijvoorbeeld Charlies Angels en die heeft wel de stempel Topper :p :p :p

Nathan Strik
16-12-2001, 12:15
Volgens mij worden DVD´s alleen toppers bij DVD.nl als ze 100% goed in elkaar zitten, dus qua film EN qua extra´s. Nou, bij die extra´s vind ik het nog een beetje ontbreken bij Toy Story.
Die 3 disc box hadden ze gewoon hier in NL ook moeten uitbrengen, dan was het misschien een topper geweest.

Maar persoonlijk vind ik de strakke transfer en het geluid al genoeg reden om deze tot topper om te dopen... maar ja...

Luther Hartog
16-12-2001, 13:09
Ik weet niet welke extra's op die box zitten, maar ik vind die extra's die wij hebben ook wel aardig. Het gaat mij bovendien om het fantastische beeld en geluid

Nathan Strik
16-12-2001, 15:52
Ik weet niet welke extra's op die box zitten, maar ik vind die extra's die wij hebben ook wel aardig. Het gaat mij bovendien om het fantastische beeld en geluid
Supplemental Features Disc:

Introduction By The Filmmakers ; The History Of 'Toy Story' and 'Toy Story 2' ; Character Design ; Location Design ; Story Development ; Movie-Making Secrets ; Music And Sound Design ; Abandoned Concepts ; Never Before Seen Animation ; Early Tests ; Original Treatments ; Story Board Pitch ; Animation Progression Demonstration ; Trailers ; TV Commercials

Maar ik ben het wel met je eens dat DVD´s die de film op een uitzonderlijke kwaliteit weten te presenteren (zoals Toy Story 1 en 2) ook het predikaat TOPPER verdienen. Blijkbaar denken sommige reviewers van DVD.nl hier toch anders over.

Hallo reviewers!!! Wat gaan jullie dan straks doen met die Superbit dingen?!? Kunnen die dan nooit in aanmerking komen voor een Topper?!? Graag jullie mening hierover...

Luther Hartog
16-12-2001, 17:46
Supplemental Features Disc:

Introduction By The Filmmakers ; The History Of 'Toy Story' and 'Toy Story 2' ; Character Design ; Location Design ; Story Development ; Movie-Making Secrets ; Music And Sound Design ; Abandoned Concepts ; Never Before Seen Animation ; Early Tests ; Original Treatments ; Story Board Pitch ; Animation Progression Demonstration ; Trailers ; TV Commercials


Zitten niet een heleboel van deze extra's in "The Making Of..." verwerkt?

Nathan Strik
16-12-2001, 19:04
Zitten niet een heleboel van deze extra's in "The Making Of..." verwerkt?
Tsja, het is gewoon net ff wat uitgebreider op die extra disc. Maar ja, die docu is inderdaad ook erg goed. Maar dat is dan ook zo´n beetje de enige extra die een beetje de moeite waard is, en natuurlijk ook die korte filmpjes (luxo Jr. en Tin Toy)

Luther Hartog
16-12-2001, 19:24
Maar goed, om dit verhaal nu te concluderen: Toy Story is een "Topper"!!:o :o :o

(dvd.nl crew, wil je dat er dan ook ff neerzetten? alvast bedankt)

Nicolas cage
11-04-2002, 21:21
ik vind vooral de bloopers zo grappig hoe ze dat allemaal niet verzinnen:p

Wesley
08-07-2002, 18:53
Deze film is echt lachuh.. Alleen jammer van de extra's, dat dat daar er zo weinig zijn :(

Gerben van der Leun
11-08-2002, 19:56
Aardige film. Mooi beeld en een prima geluid. Waardeloos zijn de trailers die in de dvd gebakken zitten. Met geen mogelijkheid zijn ze uit te zetten.

Richard B.
30-08-2002, 22:47
Ik vind het verhaal eigenlijk helemaal niet zo sterk, maar dat wordt natuurlijk ruimschoots goedgemaakt door het uiterlijk vertoon en de energie waarmee het allemaal gebracht wordt. Toy Story 2 is duidelijk superieur maar 1 is toch wel een echte klassieker natuurlijk.

Kees Hoekerd
21-12-2003, 16:49
Misschien dat ze er nu een topper van maken, ik vind hem iig beter dan bijvoorbeeld Charlies Angels en die heeft wel de stempel Topper :p :p :p
Idereen heeft zijn eigen mening.

Kees Hoekerd
21-12-2003, 16:51
Misschien dat ze er nu een topper van maken, ik vind hem iig beter dan bijvoorbeeld Charlies Angels en die heeft wel de stempel Topper :p :p :p
Iedereen heeft zijn eigen mening.

Dick van Drie
19-05-2004, 23:32
Super!
Deze had ik al in de bioscoop gezien, maar was het verhaal grotendeels al weer vergeten. Toy Story 2 (dvd) kende ik van achteren naar voren dus een ander verhaal is weer verfrissend om naar te kijken. Beeld is beter dan ik had verwacht scherp en mooie kleuren, even mooi als deel 2. Geluid is ook prima.

Stijner
18-08-2005, 15:53
Samen met Toy Story 2 is dit echt mijn favoriete animatiefilm, sterker dan de latere pixars (die ik ook schitterend vind). Op de 1 of andere manier weet deze film mij steeds een goed gevoel te geven. Het beeld is uiteraard ook fantastisch.
Ik wou hem dan ook per sé op DVD, wat niet gemakkelijk bleek te zijn aangezien hij al eventjes Out of print is. Uiteindelijk heb ik 'm dan toch nieuw op ebay kunnen kopen, en sindsdien al meerdere malen in mijn dvd-speler geschoven.

Frank
18-08-2005, 15:58
Ik wou hem dan ook per sé op DVD, wat niet gemakkelijk bleek te zijn aangezien hij al eventjes Out of print is. Uiteindelijk heb ik 'm dan toch nieuw op ebay kunnen kopen, en sindsdien al meerdere malen in mijn dvd-speler geschoven.

Recentelijk aangeschaft op Ebay? Beiden delen komen namelijk in november opnieuw uit op DVD.

Stijner
18-08-2005, 16:05
Ik wou hem dan ook per sé op DVD, wat niet gemakkelijk bleek te zijn aangezien hij al eventjes Out of print is. Uiteindelijk heb ik 'm dan toch nieuw op ebay kunnen kopen, en sindsdien al meerdere malen in mijn dvd-speler geschoven.

Recentelijk aangeschaft op Ebay? Beiden delen komen namelijk in november opnieuw uit op DVD.

Niet echt recentelijk. Zal zo rond oktober-november vorig jaar geweest zijn. Toen heb ik nochtans rondgebeld naar wat winkels en daar zeiden ze dat hij niet snel weer opnieuw te koop zou komen. Maar ja, maakt nu niet echt uit, ik denk dat ik er toen 15€ voor betaald heb, wat nog wel meevalt.