PDA

Bekijk de volledige versie : There is something more about Mary-vraagje



RiverPlate
04-12-2005, 00:36
Ik heb net de DVD van More about Mary gekocht bij MM en gekeken en nu ben ik me aan t afvragen of ik daadwerkelijk MORE about Mary heb, of gewoon de film. Op de dvdhoes staat namelijk dat er 14 nieuwe scenes bij zitten en dat je daaruit kan kiezen. Bij mijn DVD kan ik alleen kiezen uit commentaar of de film, en niet of de bioscoopversie of de extended version. Iemand die de film heeft, kan die me uitleggen hoe het zit? Heb ik de verkeerde DVD of ligt het aan mij? :) Dank je
Thomas

kipman
04-12-2005, 00:39
Ik heb net de DVD van More about Mary gekocht bij MM en gekeken en nu ben ik me aan t afvragen of ik daadwerkelijk MORE about Mary heb, of gewoon de film. Op de dvdhoes staat namelijk dat er 14 nieuwe scenes bij zitten en dat je daaruit kan kiezen. Bij mijn DVD kan ik alleen kiezen uit commentaar of de film, en niet of de bioscoopversie of de extended version. Iemand die de film heeft, kan die me uitleggen hoe het zit? Heb ik de verkeerde DVD of ligt het aan mij? :) Dank je
Thomas

Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde dvd gekregen ofzo. :(

henk_mul
04-12-2005, 00:48
Ik heb het nog even voor je bekeken, maar direct in het openingsscherm wordt je voor de keuze gesteld: theatrical of de extended versie van de film te kiezen. Dat wordt dus een retourtje MM... :wink:

RiverPlate
04-12-2005, 00:59
Ik heb het nog even voor je bekeken,

Okee, dank je, ook voor de snelle reactie!