PDA

Bekijk de volledige versie : Pulp Fiction R2



Dirk Diggler
06-03-2002, 23:23
Pulp Fiction in R2 uitvoering, zal dat ooit nog eens lukken?

Jaded
06-03-2002, 23:25
Als je deze (http://www.dvdzone2.com/cgi-bin/en/OM.cgi?command=showitems&pos=0&type=search&search=0415) link volgt kom je bij een R2 Pulp Fiction.

Dirk Diggler
06-03-2002, 23:29
Als je deze (http://www.dvdzone2.com/cgi-bin/en/OM.cgi?command=showitems&pos=0&type=search&search=0415) link volgt kom je bij een R2 Pulp Fiction.

Thanx Jaded, ik had iets specifieker moeten zijn. Ik zoek een R2 met ned. subs.
Is die er al? Zonee zijn daar dan wel plannen voor?

Jaded
06-03-2002, 23:31
En ik had wat slimmer moeten zijn, ik had moeten weten dat je eentje zocht met NL subs. :)

ron
07-03-2002, 06:28
Pulp fiction R2 NL komt later dit jaar uit. Hoog tijd inderdaad.

Mark S
07-03-2002, 07:13
Pulp fiction R2 NL komt later dit jaar uit. Hoog tijd inderdaad.
Mee eens. Al denk ik dat het merendeel van julllie de dialogen al kan dromen...

MvdS
07-03-2002, 07:27
Ondanks dat we de dialogen kunnen dromen, is het toch wel dé MUST HAVE on THE MOST WANTED list.

Simon
07-03-2002, 18:43
als je al die dialogen al kan dromen, waarom wil je dan subs?

Jeroen Driessen
07-03-2002, 18:52
als je al die dialogen al kan dromen, waarom wil je dan subs? Dat vraag ik me ook af ja....
Ik wacht eigenlijk op een versie met een goeie/geremasterde transfer. Van wat ik gelezen heb is de R4 versie de beste, maar niet echt je-van-het. Ik wacht dus nog ff, want lijkt me heel erg sterk als ze dié film niét digitaal op poetsen.

Mark_vdH
07-03-2002, 19:08
Ik heb de Koreaanse 2 disc special edition (regiovrij) en die is qua beeldkwaliteit het beste. Hij is wel iets minder qua extra's, nl:

Cast & Crew Info
Deleted Scenes introduced by Tarantino
5 trailers from different countries
5 tracks from the soundtrack (Misirlou, Jungle Boogie, You Never Can Tell, Girl Your'll Be a Woman, Soon)
English, Korean Subtitles
2.35:1 anamorphic PAL
Dolby Digital 5.1 format


Daar doe ik het wel mee tot er een betere versie uitkomt.:cool:

Jeroen Driessen
07-03-2002, 19:11
Ik heb de Koreaanse 2 disc special edition (regiovrij) en die is qua beeldkwaliteit het beste. Klinkt niet slecht eigenlijk. Watkost tie en waar heb je hem besteld.
Alleen de hoes zal wel vol gekliedert zijn met koreaanse tekens, of niet...?
Hoe goed/slecht is "de beste beeldkwaliteit" in dit geval eigenlijk, m.a.w. waarmee kun jet het vergelijken??

Kasper P.
07-03-2002, 19:46
Eindelijk komt de best film ooit (:D ) uit in een nederlandse versie. Hopelijk met lekker veel extra's (die van Reservoir Dogs stelde me een beetje teleur :mad: ).

MvdS
07-03-2002, 20:03
Waarom wil ik subs?

Misschien omdat sommige van ons een vrouwtje hebben die wel graag ondertitels bij haar films wil.

Dirk Diggler
07-03-2002, 22:43
Pulp fiction R2 NL komt later dit jaar uit. Hoog tijd inderdaad.

Vanwaar deze info? Het jaar is nog erg lang,..............:(

JoeCool
07-03-2002, 22:50
Ezekiël 25-17:

The path of the rightous man is beset on all sides by the inequaties of the selfish and the tiranny of evil men. Blessed is he who in the name off charity and good will sheppards the weak through the valley of darkness, for he is truly his brothers' keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers, and you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

Mark_vdH
07-03-2002, 23:27
Klinkt niet slecht eigenlijk. Watkost tie en waar heb je hem besteld.
Alleen de hoes zal wel vol gekliedert zijn met koreaanse tekens, of niet...?
Hoe goed/slecht is "de beste beeldkwaliteit" in dit geval eigenlijk, m.a.w. waarmee kun jet het vergelijken??

Ik heb hem bij hier (http://www.dvdasian.com/cgi-bin/dvdasian/12367.html?id=X7tpZsjI) bij DVD Asian gekocht. Voor USD 21,95 + USD 5,95 verzendkosten. Volgens mij verzenden ze vanuit Amerika. Ik heb er tussen de 11 en 14 dagen op moeten wachten.

De hoes is inderdaad volgekliederd met Koreaanse tekens, evenals het boekje met Production Notes en de Cast & Crew Biographies op Disc 2.
Wel leuk is dat er nog een kartonnen hoes (een slipcover noemen ze dat, volgens mij) om het DVD-hoesje zit (dat geen Amaray is, lijkt veel op de 2-DVD hoes van Cape Fear).

Beeldkwaliteit vond ik goed, de layer-change zit netjes in het midden van de film, in een fade-out. Op de Aussie versie, de andere serieuze optie, zit ie volgens mij pas na 100 minuten, omdat de extra's ook op dezelfde disc staan. Op de Australische versie staan wel weer meer extra's op, zoals nog een featurette en interviews.
De Engelse ondertitels zijn ook goed, maar de menu's zijn minder (4:3 en hoofdletters en kleine letters worden door elkaar gebruikt).

Ik kan deze niet met zekerheid aanraden boven de Aussie versie, omdat ik daar maar een stukkie van gezien heb en dat is al een tijdje geleden. Ik heb op HTF (http://www.hometheaterforum.com/) (betrouwbaar) goede dingen gelezen over de Koreaanse versie en daarom heb ik voor deze versie gekozen.

ron
08-03-2002, 06:50
Vanwaar deze info? Het jaar is nog erg lang,..............:( De exacte datum is nooit bekend gemaakt, dus ik zou het je niet kunnen zeggen. Het enige dat ik weet is dat pulp fiction dit jaar door de betreffende studio uitgebracht zal worden in een SE-versie. En nu maar hopen dat dit plan niet op de lange baan geschoven zal worden.

Maarten van Krimpen
08-03-2002, 10:19
Ik hoop inderdaad dat deze een beetje snel uitkomt. Ik heb 'm een tijdje geleden gezien en ik heb echt genoten!!!
Maar is er verschil tussen Regio 2 DVD's? Wat voor verschil? Ik vraag het me al een tijdje af en ben er nog steeds niet uit...