PDA

Bekijk de volledige versie : Indies: Paul Verhoeven DVD Box



Arnold van Oostrum
05-12-2005, 12:49
Indies: Paul Verhoeven DVD Box



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2013)

netfox
05-12-2005, 14:38
Jammer dat die extra's niet noemenswaardig zijn... maar ach, het is Indies, dus we konden het verwachten.

Quido
05-12-2005, 15:07
De extra's die erop zitten zijn afkomstig van de dvd van Nou dat was het dan ! van Moskwood. Dus veel moeite heeft Indies weer niet genomen. Er staat trouwens geen korte film van Paul op die dvd, maar gewoon een stukje vanaf het filmfestival in Cannes is dat meen ik.

Van mij hadden ze 2x zoveel mogen vragen (uitgaande van de 37,99 bij de Media Markt) en er dan Paul's korte films, audiocommentaren, foto's ed. bij mogen doen.

jeanreno
05-12-2005, 15:37
Ik wacht nog altijd met spanning op een (goeie) DVD van Spetters. Is weliswaar al verkrijgbaar, maar dan in stortbak-kwaliteit. Ik zou toch graag een ietwat opgepoetst beeld en een making-of-je zien. We blijven hopen...

steven van dijk
07-12-2005, 01:24
De extra's die erop zitten zijn afkomstig van de dvd van Nou dat was het dan ! van Moskwood. Dus veel moeite heeft Indies weer niet genomen. Er staat trouwens geen korte film van Paul op die dvd, maar gewoon een stukje vanaf het filmfestival in Cannes is dat meen ik.

Van mij hadden ze 2x zoveel mogen vragen (uitgaande van de 37,99 bij de Media Markt) en er dan Paul's korte films, audiocommentaren, foto's ed. bij mogen doen.

Helemaal mee eens, waar zijn de studentenfilms, de film over de korpsmariniers, de documantaire over Mussert, ik wacht tot de films voor 5 euro te koop liggen bij frs of andere ketens.
Zeg het weinig maar wat een k-release dat verhoeven dit goedkeurd maar goed de rechten liggen denk ik bij Houwer zo te zien.
Ik heb de extra dvd wel is zeker de moeite waard die film zeker de discussies met Wim Verstappen.

Mikeymo
07-12-2005, 11:31
Ik wacht nog altijd met spanning op een (goeie) DVD van Spetters. Is weliswaar al verkrijgbaar, maar dan in stortbak-kwaliteit. Ik zou toch graag een ietwat opgepoetst beeld en een making-of-je zien. We blijven hopen...
in engeland is gewoon een nette uitgave van MGM te krijgen, breedbeeld en zo :P

ik heb de r1 (zelfde uitgave) al een tijd in mijn bezit

jeanreno
07-12-2005, 15:10
Ik wacht nog altijd met spanning op een (goeie) DVD van Spetters. Is weliswaar al verkrijgbaar, maar dan in stortbak-kwaliteit. Ik zou toch graag een ietwat opgepoetst beeld en een making-of-je zien. We blijven hopen...
in engeland is gewoon een nette uitgave van MGM te krijgen, breedbeeld en zo :P

ik heb de r1 (zelfde uitgave) al een tijd in mijn bezit

Kijk, dat wist ik nog niet. Ik heb hem inderdaad op de site van Play gevonden. Hoes ziet hetzelfde uit als de RC1.

Hoe is de beeldkwaliteit van die R1 uitgave?

John Tak
08-12-2005, 21:30
Wat een kwaliteit weer...

Had eigenlijk vooral gehoopt dat de kwaliteit in orde zou zijn. Enig pluspunt is dat de films in breedbeeld op schijf staan. Maar de beeldkwaliteit van bijv. "Wat zien ik?" is echt alsof je naar een slechte videoCD zit te kijken. Hoe dat op DVD is gepropt wil ik niet weten.
Verder is het jammer dat ze van Soldaat van Oranje niet de roadshow versie hebben genomen, dus met de officiƫle pauze en de openingsmuziek van de tweede helft. De R1 versie heeft dat namelijk wel.