PDA

Bekijk de volledige versie : De Samsung 811



Smeezio
10-08-2001, 18:29
Hi,

nu ben ik van plan volgende week een dvd speler te kopen, en had de samsung 811 op het oog, nu vraag ik me af of er hier gebruikers zyn die er ervaring mee hebben of misschien andere tips hebben voor een (misschien) betere dvdspeler van rond de 600- 750 gulden.

Alvast bedankt,

Greetz, Smeezio

Smeezio
14-08-2001, 16:30
dvd-811

horizontale resolutie : 500 lijnen
24 bit audio D/A converter
MPEG-2 audio decoder
Dolby Digital (AC-3) decoder
DTS uit
virtual 3D
jog/shuttle functie
zoom functie in mode stilstaand beeld & normale weergave
compatibiliteit : DVD, audio CD, video CD (vers. 2.0), CD-R en CD-RW
meertalen OSD
infrarood afstandsbediening met joystick

dit zyn de specs ervan, kan ik hieruit opmaken dat deze dvd speler, analoog DTS ondersteund? aangezien ik geen DTS decoder heb ik myn pioneer versterker, maar wel 5.1 Channel Input (DVD)

Hopelijk kan iemand wat over deze dvd speler zeggen ;)

Koen Crijns
14-08-2001, 17:12
Als ik de eigenschappen goed interpreteer, dan heeft 't ding wel een MPEG2 Audio en Dolby Digital decoder aan boord, maar geen DTS decoder. DTS kan alleen digitaal naar buiten worden gewerkt.

Smeezio
14-08-2001, 17:17
Grmbl nu snap ik het ook nie meer,

Eric zy:

Wanneer je nu de DVD speler met DTS decoder aansluit op de versterker (analoog) kun je toch naar DTS geluid luisteren, je gebruikt de versterker in dit geval puur voor het versterken van het geluid, het decoderen gebeurd namelijk al in de DVD speler.


Dan zou deze dvd speler dan tog DTS via analoog doorsturen :confused:

Koen Crijns
14-08-2001, 17:29
Wat Eric zij klopt ook wel, maar ik zie bij deze DVD-speler nergens DTS decoder staan, alleen DTS uit.

Wellicht dat een van de andere forum-bezoekers dit toestel ook heeft, om dit met zekerheid te zeggen.

Smeezio
14-08-2001, 17:31
oja dom natuurlijk van me, maar thnx for answer wordt dus opzoek naar een andere :)

tonnaomi
14-08-2001, 18:44
Hallo allemaal ik zal morgen even een test doen met dts
dat je dts alleen digitaal uit krijgt dat is 1 ding wat zeker is
probeer maar eens een dts dvd in je computer te draaien dit lukt ook niet


Philips heeft wel een model die een echte dts decoder aan boord heeft ga even kijken of dat naar analoog uit is denk het wel

ook al he je een dolby digital decoder in je dvd
zal hij nooit via 5.1 analoog het geluid van dts weergeven

mischien de philips wel laat het even weten

type 957 philips 1099,--