PDA

Bekijk de volledige versie : Dungeon Siege



Paul H.
06-12-2005, 15:45
Was nog geen thread van en vond deze trailer:

http://www.kinopremiery.cz/trailery/245/tr/index.htm

Gaat Uwe Boll ons verrassen? Of is hij eindelijk verstandig geworden?

René Groen
06-12-2005, 15:49
Een film van Uwe Boll, meer heb ik niet nodig om te weten dat het een flop gaat worden.

<Edit>

De trailer doet me ook niet veel.

Paul H.
06-12-2005, 15:55
Onbegrijpelijk dat die man films mag blijven maken. Bloodrayne draait ook ondertussen en krijgt alweer vernietigende reviews. Hoe komt die man aan geld en belangrijker wie geeft hem geld om films te maken?

Even dit stukje van imdb afgehaald:

In 2006, I'm sure "Bloodrayne" will attract tons of hardcore fans who may just believe Uwe Boll has learned his lesson. So I end this review by saying two very important words: he didn't. "Bloodrayne" is one more of his irritating mistakes and is one more movie where you can learn a lesson from in the most painful way possible. Enjoy life to the fullest. If you don't understand this, rent any Uwe Boll movie and you'll know what I mean.------0/10

pavago
06-12-2005, 17:06
Echt een wannabe lotr film zo van hey laten we eens; gladiator mixen met lotr en met king arthur en met nog een hele hoop andere films kijken hoe slecht dat gaat worden

deweb
06-12-2005, 18:01
Hoewel er veel goeds van het spel inzit, en Rhys Davies een best goede rol neerzette dacht ik letterlijk: "Volgens mij is dit een TVfilm".

Ik blijf dus even neutraal bij deze film, maar angst voor een slechte film overheerst een stuk meer dan "die wil ik zien".