PDA

Bekijk de volledige versie : 'X-Box van Microsoft bekrast DVD's'



Alexander de Mol
07-03-2002, 13:24
'X-Box van Microsoft bekrast DVD's'



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=292)

MvdS
07-03-2002, 13:31
Zullen de mensen tenminste niet overstappen naar de X-Box.
Er is maar één Game-console: PLAYSTATION 2.

By the way, je koopt toch gewoon een lossen DVD-speler.

Mark S
07-03-2002, 13:41
Volgens een artikel op Ilse wordt een aantal machines in Japan alweer teruggehaald, in de VS vooralsnog niet.

Pieter
07-03-2002, 14:20
Damn, ik was toch van plan om zo'n gamecube te halen, zo'n xbox ziet er trouwens toch niet uit, alhoewel de spellen best aardig zijn.
By the way zo'n supergrote xbox staat niet bij
mijn stijlvolle home theater!

MvdS
07-03-2002, 14:28
Op de GameCube schijn je niet normale DVD's te kunnen draaien.
Er schijnen speciale mini-DVD's voor de GameCube te komen.

Panasonic daarentegen gaat een speciale GameCube maken waar wel gewone DVD's op afgespeeld kunnen worden.

Zie ook artikel in laatse DVD Report (5).

Pieter
07-03-2002, 14:37
Precies wat je zegt! je koopt een losse dvd speler om films te kijken daar gebruik je toch geen PLaystation voor (niet echt professioneel), maar het klopt wat je zegt, op de gamecube kun je alleen mini-dvd's draaien (dat zijn die spellen) daar kan 1,5 Gb op, ook al had ik een playstation2 ik zou mijn dvd speler en spelcompueter toch liever gescheiden houden

System 3rror
07-03-2002, 14:48
Ik las ook ergens in een artikel dat de X-box te warm zou worden. Hierdoor werd na verloop van de tijd de kans op krassen en storingen in het beeld steeds groter!

Ik blijf het wel lekker bij mn PS 2 houden :)

Pieter
07-03-2002, 14:53
Klopt, zoiets had dus ook gelezen, ik heb er bij Dixons een keer op gespeeld en dat ding maakt effe een pokke herrie zeg! maar ja ik hou het bij mijn toekomstige gamecube!!

System 3rror
07-03-2002, 14:56
Kom nu ook een bericht tegen op het Tweakers forum dat de XBox al te "tweaken" is

http://web.mit.edu/bunnie/www/proj/anatak/xboxmod.html

Jeroen Driessen
07-03-2002, 14:59
Precies wat je zegt! je koopt een losse dvd speler om films te kijken daar gebruik je toch geen PLaystation voor (niet echt professioneel)Sinds wanneer ben je dan verplicht om "professioneel" DVD's te kijken. Ik wou dat ik dat professioneel kon doen!! En aangezien we niet allemaal het geld op de rug hebben groeien moet ik het nog gewoon met m'n PS2 doen. Deze is daarbij nog helemaal niet zo slecht, zeker niet met een RGB scart en DCD RegionX. Komende tijd komt er dus zeker nog geen "professionele" speler in huis...

Pieter
07-03-2002, 15:12
Ik zeg ook niet dat jij je playstation niet mag gebruiken, integendeel ga je gang maar, maar mijn standpunt is als je een home theater hebt, heb je niet veel aan playstation als dvd speler m.b.t. geluid (voornamelijk) en beeld. Ik vind het een superapparaat hoor!, maar heeft in vergelijking met losse dvd spelers een ietwat slechtere laser enzo..maar als je er teverden mee bent moet je nooit verder kijken zeg ik altijd maar

jps
07-03-2002, 15:17
Precies wat je zegt! je koopt een losse dvd speler om films te kijken daar gebruik je toch geen PLaystation voor (niet echt professioneel), maar het klopt wat je zegt, op de gamecube kun je alleen mini-dvd's draaien (dat zijn die spellen) daar kan 1,5 Gb op, ook al had ik een playstation2 ik zou mijn dvd speler en spelcompueter toch liever gescheiden houden

Wat een onzin Pieter...Professioneel film kijken... Ik verdien er geen geld mee ofzo hoor....ik laat ook geen mensen toe tot mijn setje in ruil voor geld..dus hoezo professioneel kijken? Ik kijk gewoon lekker op mijn PS2'tje....

Als ik jou was zou ik dat woord ff opzoeken in het woordenboek..OK, als je een bioscoop hebt en daar films afdraaid op een PS2 zeg ik nee...dat is idd niet professioneel ;)

Joris Springer
07-03-2002, 16:49
Daarom zeggen de dreamcast fans: Er is maar 1 console en dat is (en blijft) de Dreamcast :D

martin_senders
07-03-2002, 17:01
wat raar over die Xbox,


Ik heb de mijne nu bijna 14 dagen op proef en heb er dus ook al films op gekeken maar er is aan de hand met mijn film dvd's.
Het enigste wat ik er op moet aanmerken dat hij vrij veel herrie maakt tijdens het spelen van dvd,s


groeten:


martin senders

Gabriël de Rop
07-03-2002, 17:16
Daarom zeggen de dreamcast fans: Er is maar 1 console en dat is (en blijft) de Dreamcast :D

Yeah baby, de DC is geweldig...!!!:D :D

Moet ook zeggen dat ik de X-Box games tot nu toe een beetje vind tegenvallen...ik ben waarschijnlijk een beetje verwend door al die mooie screenshots maar ik vond Project Gotham erg niet echt spetterend (mooier dan GT3, maar minder "sfeer") en zelfs bij DoA3 zag ik iets meer "kartels" (..anti-aliasing..) dan ik had gehoopt.....maar ik heb dan Halo nog niet gezien.
Ik ga de X-box dus zeker niet bij de release al kopen; ik w8 wel tot na de zomer ofzo.....En de echte filmliefhebbers spelen hun DVD's uiteraard op een goede stand-alone speler, dit blijft volgens mij toch echt de beste kwaliteit geven, hoor.

Marco
07-03-2002, 18:18
Vind de Nix-Box een geweldig ding hoor. Althans voor games te spelen. Daar is de Nix-Box voor bedoeld (vind ik). Om DVD's af te spelen maak ik (professioneel) gebruik van een 'echte' DVD speler :p (die toevallig aangesloten is aan het hele HT gebeuren).

Matthijs de Graaf
07-03-2002, 18:29
op de link hieronder staat dat er sommige xboxxen terug worden gehaald.

Artikel X-Box (http://nu.nl/document?n=53350)

System 3rror
07-03-2002, 18:48
Dit topic gaat weer een beetje lijken op de verschillende topics die er al lopen over wel of niet de X-Box en welk consol is nou het beste!

Rob P.
07-03-2002, 22:42
Precies wat je zegt! je koopt een losse dvd speler om films te kijken daar gebruik je toch geen PLaystation voor (niet echt professioneel), maar het klopt wat je zegt, op de gamecube kun je alleen mini-dvd's draaien (dat zijn die spellen) daar kan 1,5 Gb op, ook al had ik een playstation2 ik zou mijn dvd speler en spelcompueter toch liever gescheiden houden

Ik moet zeggen dat ik wel aardig tevreden ben over de PS2-DVD Kwaliteit, maar ik heb inderdaad toch ook uiteindelijk een apart DVD speler gekocht. Lijk ik toch een beetje een prof:D

Marco
28-03-2002, 20:54
want de X-Box kost bij verscheidene winkels 369€, ik geef je 1 URL, Gameshop (http://www.gameshop.nl) Hmm hier zit wel 1 maar achter (bij de Gameshop).
Let op: aankoop van 1 spel bij Xbox verplicht, maximaal 1 Xbox per klant. Dus niet echt (geheel) €369,- ;)

Alex van den Berg
20-04-2002, 03:50
De verdere discussie over spelcomputers (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6641) is verplaatst naar het General Chat forum...