PDA

Bekijk de volledige versie : Universal: Jurassic Park III vanaf vandaag op DVD



Eric van Ballegoie
07-03-2002, 14:18
Universal: Jurassic Park III vanaf vandaag op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=293)

PM
07-03-2002, 15:15
bahbahbah...bleeuuuuuuuuuh
DTS alleen op z'n Frans... daar heb ik nu zo'n hekel aan!! Doe dat gewoon op z'n Engels... dat verstaan de meeste mensen tenminste...

dat wordt dus niet de standaard regio2 die hier te krijgen is... maar eens bij onze broeders in aussieland aankloppen vrees ik... Zo wordt gewoon bevorderd dat niemand meer de gewone r2's in de winkel haalt...

zo... alle frustraties zijn er weer uit... :mad: xqueeze me..

BartdG
07-03-2002, 15:19
Ik heb hem afgelopen zaterdag al gekocht bij de V&D! Alhoewel ik het einde helemaal ruk vind kon ik hem niet laten liggen door o.a. de leuke extra's!!!!
Zoals de trailer voor de Back to the Future Trilogie en diverse Making Off's!

JoeCool
07-03-2002, 15:37
Ik wacht wel op de box (als ie er ooit komt)

jps
07-03-2002, 16:35
Ik wacht wel op de box (als ie er ooit komt)

Jup me too....
Zal er uiteindelijk ook wel komen hoor....ze willen dit soort commercieele films natuurlijk zoveel mogelijk uitbuiten.

Marco
07-03-2002, 17:21
Zal er uiteindelijk ook wel komen hoor....ze willen dit soort commercieele films natuurlijk zoveel mogelijk uitbuiten. Zekers. Universal brengt deel I en II onder hun eigen label heus wel uit (kwestie van tijd). Toch is het nog handiger om nog ff (3 jaar of zo) op te wachten voor deel 4. Tja als je een box wilt hebben, dan zal je het net treffen er komt weer een JP film uit. Want JP is nog lang niet uitverteld.

Léon Bolweg
07-03-2002, 17:33
Ik wil niet veel zeggen, maar ik keek net op dvd-home.nl en daar stond dit bericht ook. das logisch met veel dvd site's, maar dit waren alletwee letterlijk dezelfde teksten. horen dvd-home.nl en dvd.nl dan bij elkaar ofzo? Of is dit een bericht wat door Universal wordt verspreid?

Ik ben geen zeikerd of zo over auteursrechten, maar ben alleen effe benieuwd....

echt waar

bondfreak
07-03-2002, 18:42
Vanaf vandaag???

hahaahahaha, vorige week zullen ze bedoelen.
Ik geloofdat steeds meer winkels sch**t hebben aan releasedata, zodra ze binnenkomen hup de verkoop in.
Vooral de Blokker is hier goed in, maar mij hoor je er verder niet over klagen:D :D :D

mijn DVD collectie (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=doki)

Dave
08-03-2002, 07:26
Ik wacht dus ook wel op een box, wil ze toch wel allemaal hebben en dan 't liefst in een mooie box...

en een Franse DTS track!?!?!?
hoe verzinnen ze 't:confused: :confused: :confused:

colani
08-03-2002, 08:16
EzyDVD : 42,45 AU$ (incl. shipping) = Fl 52,50 of 23,88.

Je hebt dan wel een Engelse DTS, maar geen NL ondertitels.
Maar ja, Jurassic Park staat nou niet echt bekend om zijn moeilijk te volgen Engels dialogen :)

Regio 2 en 4

Vanaf 27-3

H@gar
08-03-2002, 09:17
Ik heb gehoord dat de DVD van deel 3 door iemand anders wordt uitgebracht dan 1 & 2. Vandaar dat er nog geen box is van alle 3, en dat die er waarschijnlijk ook niet gaat komen! Het kan ook zijn dat dit slechts het geval is in de US, maar ik dacht ook hier... Na, ja, wie merken het wel, denk ik zo...
Dan koop ik desnoods wel 2 boxed-sets: deel 1 & 2 en (tegen die tijd) deel 3 & 4...

H@gar

Luther Hartog
08-03-2002, 09:23
Ja, dat is dan het zelfde verhaal als met Die Hard, daarom heb ik die ook nog steeds niet aangeschaft, maar JP3 heb ik al een weekje eerder gezien dan dit bericht aangeeft hoor, maar winkels kijken tegenwoordig niet zo nauw, hopen dat ze LOTR ook per ongeluk een maand of twee eerder verkopen

Ryko Prins
08-03-2002, 10:18
Ik heb hem al gekocht, maar met die Franse DTS track beschouw ik het als de miskoop van de maand.:mad:

Koen Crijns
08-03-2002, 23:10
Horen dvd-home.nl en dvd.nl dan bij elkaar ofzo? Of is dit een bericht wat door Universal wordt verspreid?Dit is een perbericht dat geschreven is door Universal en zowel door DVD-Home als door ons geplaatst is. Persberichten zijn bij DVD.nl te herkennen aan de kop 'Persbericht' boven een nieuwsbericht. Op die manier weet je dat het niet gaat om een tekst van de DVD.nl redactie, maar een tekst van de filmmaatschappij zelf.

Remco Out
09-03-2002, 12:54
Ondanks alle negatieve punten van de dvd, koop ik deze binnenkort toch, heb hem in de bios gezien, vond de film wel behoorlijk kort, maar wel mooi gemaakt en het aanschaffen waard. Deze zal ik dus waarschijnlijk volgende week kopen.