PDA

Bekijk de volledige versie : Vincent Subwoofer kabel



Richard G
08-12-2005, 15:54
Heeft iemand hier ervaring met de subwoofer kabel van Vincent? Die is voor een bedrag van rond de 50 euro te krijgen en dat vind ik wel een schappelijke prijs.

Alexander D
08-12-2005, 15:56
Heeft iemand hier ervaring met de subwoofer kabel van Vincent?

Nee, maar waarom een kabel kopen waar je flink moet betalen voor het kistje van hout waar de kabel in zit?

De kwaliteit van Vincent is over het algemeen goed maar er is volop concurrentie waarvan de kwaliteit bewezen is zoals QED, Audioquest, Monster enz.

Richard G
08-12-2005, 16:01
OK thanks dan weet ik genoeg.

Johan van den D.
09-12-2005, 19:31
Ze schijnen overigens wel goed te zijn die Vincent kabels.
Zelf heb ik er geen ervaring mee.

Albert Kostwinder
09-12-2005, 19:44
Voor een louzy 50 euris zou ik hem gewoon uitproberen. Misschien wordt je wel aangenaam verrast! :wink:

Alexander D
10-12-2005, 12:27
Ze schijnen overigens wel goed te zijn die Vincent kabels.
Zelf heb ik er geen ervaring mee.

Vincent heeft met bijna alle producten een goede prijs/kwaliteitverhouding. De kabel zal ook zeker niet slecht zijn en zoals Albert ook aangeeft, als je 50 euro niet veel vindt doe je er waarschijnlijk geen miskoop aan maar voor dat bedrag koop je naar mijn mening ook kabels waarvan de kwaliteit bewezen is. :wink:

Johan van den D.
10-12-2005, 18:52
maar voor dat bedrag koop je naar mijn mening ook kabels waarvan de kwaliteit bewezen is. :wink:Die kwaliteit is bewezen alleen niet in onze kringen blijkbaar.

Kopen dus die handel..................... :P
http://www.vincent-tac.de/pic/big/subwoofer_3.jpg

Albert Kostwinder
10-12-2005, 22:14
maar voor dat bedrag koop je naar mijn mening ook kabels waarvan de kwaliteit bewezen is. :wink:Die kwaliteit is bewezen alleen niet in onze kringen blijkbaar.

Kopen dus die handel..................... :P
http://www.vincent-tac.de/pic/big/subwoofer_3.jpg

En dan nog twijfelen voor € 50.-- 8)

R Klemkerk
10-12-2005, 22:26
maar voor dat bedrag koop je naar mijn mening ook kabels waarvan de kwaliteit bewezen is. :wink:Die kwaliteit is bewezen alleen niet in onze kringen blijkbaar.

Kopen dus die handel..................... :P
http://www.vincent-tac.de/pic/big/subwoofer_3.jpg

En dan nog twijfelen voor € 50.-- 8)

je zou hem zo naar Kunst en Kitsch kunnen sturen om hem te laten taxeren in waarde. 8) :mrgreen:

Alexander D
11-12-2005, 09:13
maar voor dat bedrag koop je naar mijn mening ook kabels waarvan de kwaliteit bewezen is. :wink:Die kwaliteit is bewezen alleen niet in onze kringen blijkbaar.

Kopen dus die handel..................... :P
http://www.vincent-tac.de/pic/big/subwoofer_3.jpg

Ik heb die kabel inderdaad nog nooit gehoord. Maar ik heb ook nog helemaal niets over die kabel gelezen. Daarmee zeg ik nog steeds niet dat het een slechte kabel is maar naar MIJN mening is het behoorlijk overdreven een kabel van 50 euro in een kistje van 5 euro te stoppen....

Johan van den D.
11-12-2005, 09:18
Ik begrijp je helemaal al staat het wel leuk zo,n kistje.
Maar...........het gaat om de kabel.

Albert Kostwinder
11-12-2005, 11:07
Waarschijnlijk hebben de andere fabrikanten liever hogere marges dan ook een mooi kistje te maken.... 8) Ik wou dat meer fabrikanten hun kabels zo zouden afleveren. :wink:

Johan van den D.
11-12-2005, 17:12
Ik wou dat meer fabrikanten hun kabels zo zouden afleveren. :wink:Absoluut. :wink:

R Klemkerk
11-12-2005, 17:24
Waarschijnlijk hebben de andere fabrikanten liever hogere marges dan ook een mooi kistje te maken.... 8) Ik wou dat meer fabrikanten hun kabels zo zouden afleveren. :wink:

én reken maar dat die marge hierop ook nog hoog is :shock:

Alexander D
11-12-2005, 17:33
Volgens de Dienadel site is de Vincent een mono subwooferkabel maar op de afbeelding zie ik drie stecker.... :?

Iemand?

R Klemkerk
11-12-2005, 17:41
zo te zien is die kabel die eruit springt gefotoshopt. kijk maar hoe die kabel verloopt. Dus het is goed mogelijk dat het gewoon een mono kabel is.

Alexander D
11-12-2005, 17:51
zo te zien is die kabel die eruit springt gefotoshopt. kijk maar hoe die kabel verloopt. Dus het is goed mogelijk dat het gewoon een mono kabel is.

Ja klopt. Zo goed had ik dan weer niet gekeken. :wink:

R Klemkerk
11-12-2005, 18:01
zo te zien is die kabel die eruit springt gefotoshopt. kijk maar hoe die kabel verloopt. Dus het is goed mogelijk dat het gewoon een mono kabel is.

Ja klopt. Zo goed had ik dan weer niet gekeken. :wink:

Het is dan maar goed dat ik er ben :mrgreen: