PDA

Bekijk de volledige versie : Sin City: Rear channels zijn verwisseld...



Mark Sleper
10-12-2005, 22:14
Ik heb vandaag met enorm veel (ziek) genoegen gekeken naar Sin City. Geweldig wat een sfeervolle film! Er viel me echter een minpuntje op: In de film scheuren je af en toe links en rechts wat auto's voorbij (richting je rear channels). Als je de auto's linksachter voorbij zou moeten horen gaan, hoor je ze rechtsachter en andersom. Het zelfde is me opgevallen bij enkele geweerschoten en nog meer van dergelijke geluidseffecten. Ik heb het idee dat deze kanalen niet correct zijn geplaatst. Het is te horen op zowel de DD als de DTS track. Zijn er meer liefhebbers die dat is opgevallen?

Albert Kostwinder
10-12-2005, 22:19
Is mij niet opgevallen. Heb je dit toevallig bij meer films....?? 8) :wink:

Mark Sleper
10-12-2005, 22:28
Maak je geen zorgen. :lol: Mijn gehele systeem is perfect en correct aangesloten. Zowel mijn "Ultimate DVD Platinum" test en callibratie DVD als de rest van mijn collectie bevestigen dit.

Albert Kostwinder
10-12-2005, 22:38
Is mij tijdens het kijken niet opgevallen en ik ben daar ook nogal precies in. Zal hem dan toch een keer opnieuw checken. Ben nu wel benieuwd of het echt zo is.... :wink:

Rob van Kempen
11-12-2005, 09:08
Ik had dat idee inderdaad ook bij het komen aanscheuren van een auto... Is wel iets om een volgende keer ff te checken :?

frank33_98
11-12-2005, 16:35
tis misschien een maf stripverhalen effect 8)