PDA

Bekijk de volledige versie : T2 Casemod



SpaceWolve
07-03-2002, 19:36
Hoi, allemaal, ik heb een beetje een rare vraag die volgens mij niet thuis hoort op deze site.

Ik zoek een groot mooi plaatje (hoge resolutie) van de T-800 uit de terminator films voor mijn casemod (je weet wel een beetje je pc kast verneuken), ik had al een plaatje ervoor gevonden maar als ik die over mijn hele kast wil krijgen is ie ook weer lelijk ivm de lage resolutie, op RCV.nl is er ook al geen mailadres te vinden om het hun te vragen en een plaatje 'rippen' van de dvd lukt ook al niet, kan iemand mij please helpen? :(

Mark S
11-03-2002, 12:55
Waarom scan je de hoes niet in? Kan je zelf de resolutie bepalen!
Screenshot van dvd komt ook niet boven de 72 dpi trouwens.

SpaceWolve
11-03-2002, 14:35
Het gaat mij niet om de hoes van de dvd, maar meer om hoe hij er op het laatst ongeveer uit zag, met zijn gezicht half weggeschoten, zoals in het voorbeeldplaatje, dan plak ik een rood ledje achter zijn oog.
Ben nogal gek van die film.

Groetjes Hans

PM
11-03-2002, 15:13
dan een screenshotje maken en uitvergroten en daarna iets vervagen ozo zodat je de pixels niet meer ziet (zie alle filters van photoshop / paintshop pro etc) en klaar toch?
anders zoek je ff op www.google.nl naar afbeeldingen.. zit misschien ook wel iets bij...

SpaceWolve
11-03-2002, 15:29
Op google had ik ook al gekeken maar de pics waren niet groot genoeg, en screenshots maken lukt ook al niet, dan krijg ik alleen maar een zwart plaatje, jammer, ik weet niet of iemand kent die een beetje mooi kan airbrushen? ;)