PDA

Bekijk de volledige versie : American Pie Presents BAND CAMP



RickySway
13-12-2005, 12:11
De review heeft een gesloten forum, dus daarbinnen reageren is niet mogelijk. Hierom dit nieuwe topic, want ik wou er toch even de meningen van anderen weten.

Ik was nogal geschrokken van 't feit dat er plots 'een vierde American Pie film' was verschenen. Ik had er zelfs niets over gehoord!

Uiteraard was ik dan ook behoorlijk skeptisch over de film. Slechts een paar bekende gezichten (sherminator en jim's papsie) en voor de rest een onbekende, nieuwe cast.

Maar toch vond ik dit best een vermakelijke film, met veel hunks en babes.
Geen bioscoopfilm, maar precies goed voor een hersenloze humor-avond na een saaie dag werk.
Hoe erg het ook klinkt: als er een sequel uitkomt zal ik ook daar van genieten denk ik.

Coen P.
13-12-2005, 13:20
Schandelijk bevooroordeeld zeg ik kappen met dit soort onzin vervolgfilms. En nee, ik heb de film niet gezien en ben dat ook niet van plan.

Seth__Gekko
13-12-2005, 14:55
Vreselijk was dat Steve was vervangen tijdens zijn telefoongesprek.

Bite me F*ckface.

Hankster
13-12-2005, 16:07
ik wil deze film echt zo graag zien he :D

of hij is zo fout dat-ie grappig wordt
of hij is zo treurig dat ik in iedergeval weet waar ik over praat ;)

Sander Haarmans
13-12-2005, 16:12
Ik heb zelf Band Camp nog niet gezien maar hij lijkt me best grappig.

Rickje
13-12-2005, 18:11
nou leuk genoeg.. ik vond dat deze film af en toe een paar leuke scenes had maar daar blijft het wel bij. Niet echt interresant alleen leuk als je echt niks te doen hebt.

netfox
13-12-2005, 20:15
Leuker dan deel 2 en 3 nmm. Prima mee vermaakt

Roy Langeveld
13-12-2005, 20:51
Heeft er, buiten een aantal acteurs, iemand aan deze film meegewerkt die ook bij de vorige films betrokken was? Of is dit weer zo'n typisch cash-in product van de studio, nadat de originele makers ervoor bedankt hadden? Gebruik een bekende naam, gooi er een TV-budget tegenaan, en knal het direct op dvd.

Maar, eerlijk is eerlijk, ik ben toch wel nieuwsgierig. Ik heb om de originele trilogie ook erg hard gelachen. Toch maar even een keer kijken.