PDA

Bekijk de volledige versie : In welke film verpest de acteur het imago van de film?



Glenn Smits
08-03-2002, 12:54
In welke film vinden jullie dat een bepaalde acteur er niet in thuis hoort? Dat ie de film verpest als het ware?

Ikzelf vindt dat de film Titanic minder populair is geworden door Leonardo Dicaprio. Het ging meer om hem draaien dan om het schip, terwijl ik het schip veel interessanter vind (en Kate) :D. Het werd door hem meer een liefdesverhaal, met Pierce Brosnan ofzo in de hoofdrol (een anti-melkbek) heb je dat effect minder.

starbuck
08-03-2002, 13:46
Pierce in Titanic, roflol:D :D

Ik zie hem al staan in de beroemde scene voor op het schip, strak in het pak met zijn haren in de wind en zijn pistool voor zijn gezicht in de beroemde bondhouding.


Als er 1 acteur heeft bijgedragen aan het succes van titanic dan is het leonardo wel, of je zijn acteer prestaties nou goed vind of niet.

Brendan Fraser vond ik geen typ voor de Mummy, hij is teveel grappig ( imago ) en te weinig stoer en avontuurlijk.

Jeroen Driessen
08-03-2002, 14:11
De plannen van Nicolas Cage als Superman :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Hoe kan die ooit geloofwaardig overkomen als superman, met zo'n scheve bek en half kaal...:confused:

Nathan Strik
08-03-2002, 14:19
Ik vond dat Matt Damon de film Saving Private Ryan behoorlijk verziekte... maar ja, de vaste forummers weten wel dat ik een afkeer heb van prodent-glimlachjes.

Verder vind ik dat 9 van de 10 Will Smith films teveel leunen op zijn persoonlijkheid...

Freak187
08-03-2002, 14:36
Ik vond dat Nicholas Cage, Gone in 60 seconds een beetje verneukte. Hij ziet er als een watje uit en kan ook niet echt met veel overtuiging groffe taal uitslaan. Niet echt een rauwe crimineel.

starbuck
08-03-2002, 15:49
maar ja, de vaste forummers weten wel dat ik een afkeer heb van prodent-glimlachjes.



Vandaar mijn hand voor mijn mond:)

Rob P.
08-03-2002, 17:07
Verder vind ik dat 9 van de 10 Will Smith films teveel leunen op zijn persoonlijkheid...

Ik vond het ook jammer dat hij in ALI speelt. Hij doet het weliswaar erg goed, maar ik heb toch de hele film het gevoel gehad of ik naar Will Smith zat te kijken en niet naar the greatest himself.

Oakey
08-03-2002, 17:47
- Alle films met Will Smith
- Alle films met Keanu Reeves (behalve My Own Private Idaho & The Gift)
- Alle films met Tom Cruise (behalve Magnolia en misschien Eyes Wide Shut)

Camille
08-03-2002, 19:45
Harrison Ford in Air Force One.

Ik vind Harrison Ford zo'n ongelofelijk deus.

Anonymous
08-03-2002, 20:51
Ik vond dat Nicholas Cage, Gone in 60 seconds een beetje verneukte. Hij ziet er als een watje uit en kan ook niet echt met veel overtuiging groffe taal uitslaan. Niet echt een rauwe crimineel.

Ik denk dat de indruk van 'watje' juist de bedoeling is in die film,
maar goed, dat kan ik oud fout zien, maar als je het vergelijkt met
Face Off dan heb je toch wel te maken met een echte crimineel.

Anonymous
08-03-2002, 20:52
Persoonlijk heb ik niet echt een acteur die zijn personage niet
goed vertolkt op misschien Val Kilmer en George Clooney als de
Batman na dan, maar goed, je kan de laatste 2 producties van
de Batman reeks ook niet echt succesvol noemen. :)

Anonymous
08-03-2002, 20:53
Verder vind ik dat 9 van de 10 Will Smith films teveel leunen op zijn persoonlijkheid...

Ja heb je ergens wel gelijk in, alhoewel film's zoals ID4,MIB, en
Wild Wild West gewoon zo'n Will Smith nodig hebben.

MAD
08-03-2002, 22:16
Julianne Moore als Clarice Starling in Hannibal, had liever Jodie Foster weer gezien...

MAD
08-03-2002, 22:18
Uma Thurman als Emma Peel in The Avengers. Er is maar 1 Emma Peel en dat is Diana Rigg!!

Glenn Smits
08-03-2002, 23:20
Als er 1 acteur heeft bijgedragen aan het succes van titanic dan is het leonardo wel, of je zijn acteer prestaties nou goed vind of niet.



ja de film ging teveel om hem. Het was meer het succes van Leonardo dan van de boot zelf. Veel jongens vinden het een watjesfilm allemaal door hem, daar heb ik knap de schurft aan.

Kasper P.
09-03-2002, 08:35
edit

Louis Bouduin
10-03-2002, 15:46
Nu, ik vind DiCaprio toch ook wel wat licht uitvallen in Titanic. Hij is er verdomd goed akteur, maar loopt er de hele film bij of hij angst heeft door Kate (Winslet) te grazen genomen te worden.

Mark S
11-03-2002, 10:57
Tom Cruise. Muv Magnolia: daar mag ie zichzelf spelen
(een hufter zoals ik hem zie) ;-)
Harrison Ford.

Over Prodent gesproken...
Afgelopen week SPR op TV gezien. De scene dat Ryan (Matt Damon) wordt gevonden. Hij is de enige met glimmend hagelwitte tanden. Zag er heel erg kunstmatig uit...

Ohjajoh!?
11-03-2002, 13:33
Die snotaap uit Star Wars: The phantom Menace..............
strontvervelend gewoon!!!, zijn opvolger in deel twee vind
ik ook niet geschikt:mad:

Glenn Smits
11-03-2002, 17:07
Ik ben blij dat jullie me begrijpen, ik vind Leonardo ook geen slechte acteur maar hij past daar gewoon niet in.

Louis Bouduin
11-03-2002, 17:50
Robert De Niro in Cape Fear. Of Nick Nolte in Cape Fear. In ieder geval zou ik me vlugger onder de voeten uitmaken met Nolte in de buurt dan met Bobby De Niro.

MAD
11-03-2002, 22:30
alle films met hugh grant. als ik die kop al zie, zap ik snel door (naar films van hem in de bios, ga ik sowieso niet, laat staan dat ik ooit een dvd met hem erin ga kopen!)

Danny Woensdregt
12-03-2002, 00:57
Harrison Ford in What lies beneath.
Kon hem op de één of andere manier niet plaatsen als de bad guy (heeft waarschijnlijk teveel heldenrollen gespeeld).
Overigens wel een hele goede acteur.

Cenobite
12-03-2002, 12:01
Alles met :

Hugh Grant ( mag ik effe kotsen )
Tom Cruise ( Behalve Legend uit 1985 )
Kelsey Grammar ( ***tekop uit Frasier... bleeeehhhh )
Luke Perry ( wat een ongeloofelijke sukkel )
Alle Acteurs in Friends ... :mad:

Oakey
13-03-2002, 09:40
alle films met hugh grant. als ik die kop al zie, zap ik snel door (naar films van hem in de bios, ga ik sowieso niet, laat staan dat ik ooit een dvd met hem erin ga kopen!)

:D Idd, hoe kon ik hem vergeten, Hugh Grant! (behalve in Maurice).

De acteurs in Friends scoren ook hoog ja!

Jolie
13-03-2002, 11:24
Persoonlijk heb ik niet echt een acteur die zijn personage niet
goed vertolkt op misschien Val Kilmer en George Clooney als de
Batman na dan, maar goed, je kan de laatste 2 producties van
de Batman reeks ook niet echt succesvol noemen. :)

het plan om misschien brad pitt als de volgende batman lijkt me een slecht idee. niet dat ik hem een slecht acteur vind:p

de enige echte blijft Michael Keaton en Tim Burton rules!

"...ever danced with the devil in the pale moonlight?"

Louis Bouduin
13-03-2002, 14:30
James Caan in The Godfather. Ondanks het feit dat hij zijn rol fantastisch speelt, lijkt hij me toch wat veel op de zoon van John Wayne.

Rob P.
13-03-2002, 18:28
Dat 'John Wayne' gedrag kost hem dan ook de kop, uiteindelijk.:D

Sander Meijer
16-03-2002, 12:49
Ben Afflick(er) in Prul Harbor ...
Brendan Fraser in de mummy (s).... wat een mongool

Ghast
03-04-2002, 17:00
[QUOTE]- Alle films met Tom Cruise (behalve Magnolia en misschien Eyes Wide Shut)[QUOTE]


Hey Oakey toch niet An Interview with a Vampire ?????

Art
03-04-2002, 17:07
Ik ben ben benieuwd hoe Tobey Maguire het er van afbrengt als Spiderman. Ik vind hem een goed acteur maar heeft altijd van die ietwat sullige karakters die hij speelt. Ben benieuwd. :D

mark t
03-04-2002, 17:54
Ik ben ben benieuwd hoe Tobey Maguire het er van afbrengt als Superman.

Je bedoelt waarschijnlijk Spiderman.

Art
03-04-2002, 17:57
Je bedoelt waarschijnlijk Spiderman.

Ik bedoel inderdaad Spiderman :D Heb het al veranderd :D

Jeroen Groot
03-04-2002, 18:38
Ik vind Ben Stiller vaak vreselijk in de weg lopen

Rob P.
03-04-2002, 18:46
Ik ben ben benieuwd hoe Tobey Maguire het er van afbrengt als Spiderman. Ik vind hem een goed acteur maar heeft altijd van die ietwat sullige karakters die hij speelt.

Dan is hij als Peter Parker wel goed getype-cast.:)

Verder nog over deze topic.
Als ik Ice-t voorbij zie komen daalt bij mij de film al 4.5 punten.
Zelfde met Ice-Cube, LL Cool J en Brendan Frasier.

Art
05-04-2002, 12:12
Dan is hij als Peter Parker wel goed getype-cast.:)



Das wel weer waar :D

Remco Out
05-04-2002, 14:24
Als een acteur slecht speelt dan vind ik het imago van de film ook meteen slecht, ik kan dat niet echt afzonderlijk zien, vandaar dat ik ook geen voorbeeld kan vinden.

Jolie
05-04-2002, 14:31
Das wel weer waar :D

:p I agree

Rochan
05-04-2002, 15:55
het plan om misschien brad pitt als de volgende batman lijkt me een slecht idee. niet dat ik hem een slecht acteur vind:p

de enige echte blijft Michael Keaton en Tim Burton rules!

"...ever danced with the devil in the pale moonlight?"

NU we het toch over Comic verfilmingen hebben. Volgens de laatste geruchten zal Ben Affleck Daredevil, van de gelijknamende comic, gaan vertolken. Laat hij het liever bij films houden als PH en Bounce:mad: :mad:

BasH
05-04-2002, 16:06
Alle films met Keanu Reeves mogen wat mij betreft rechtstreeks de vuilnisbak in. (Het spijt me voor The Matrix, maar het kan niet anders) Wat een verschrikkelijk slechte acteur is dat. Hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking: boos of vrolijk, hij kijkt altijd alsof hij een scheet ruikt. Bah!!!:mad: :mad:

BasH

Rob P.
05-04-2002, 18:35
Alle films met Keanu Reeves mogen wat mij betreft rechtstreeks de vuilnisbak in......hij kijkt altijd alsof hij een scheet ruikt. Bah!!!:mad: :mad:
BasH

You believe that's air you're breathing??:D

Nathan Strik
05-04-2002, 19:25
hij kijkt altijd alsof hij een scheet ruikt. Bah!!!:mad: :mad: Haha, nou... dan toch slim gecast van die lui van The Matrix hè?

starbuck
05-04-2002, 19:31
, hij kijkt altijd alsof hij een scheet ruikt

BasH

dat staat in nederland bekent als " de melkert-face " ;)

Louis Bouduin
06-04-2002, 22:16
Het was de BBC criticus Barry Norman die ooit zei dat hij niet hield van films waarin de mannen dikkere tieten hebben dan de vrouwen.
Dan heeft hij dan maar mooi samengevat voor mij ook.

Nathan Strik
06-04-2002, 23:08
Het was de BBC criticus Barry Norman die ooit zei dat hij niet hield van films waarin de mannen dikkere tieten hebben dan de vrouwen. Ach, een film als Coyote Ugly vond ik nog wel leuk, ondanks de dikke "tieten" van John Goodman... ;)

Louis Bouduin
06-04-2002, 23:19
Zijn tieten zijn misschien wel rijper maar toch niet dikker dan die van Piper Perabo, Izabella Miko, Maria Bello of Tyra Banks:rolleyes:

Jolie
08-04-2002, 11:15
Ach, een film als Coyote Ugly vond ik nog wel leuk, ondanks de dikke "tieten" van John Goodman... ;)

..en wat dacht je van die van Meatloaf in Fightclub?:(

Rob P.
08-04-2002, 11:39
Bob,....Bob had Bitch-tits.

Nathan Strik
08-04-2002, 14:16
Bob,....Bob had Bitch-tits. "They're gonna have to open up my pecs again and drain the fluid... <sob>" :D :D Heerlijke rol!!!

Nathan Strik
08-04-2002, 14:16
Bob,....Bob had Bitch-tits. "They're gonna have to open up my pecs again and drain the fluid... <sob>" :D :D Heerlijke rol!!!

(Een van deze twee posts kan weg, sorry... I had butterfingers! :p )

Remco Out
08-04-2002, 14:19
hij kijkt altijd alsof hij een scheet ruikt. Haha, dat geeft Joey in Friends ook als advies, wanneer hij les geeft over acteren. Dus, zo slecht is dat nou ook weer niet.:D

Nathan Strik
08-04-2002, 18:00
Haha, dat geeft Joey in Friends ook als advies, wanneer hij les geeft over acteren. Dus, zo slecht is dat nou ook weer niet.:D Keanu is vast een grote Friends-fan... :D :D
Maar hij heeft wel een slechte smaak ik scripts... om niet aan Speed 2 mee te doen was volgens mij de silmste beslissing uit zijn hele carrière...