PDA

Bekijk de volledige versie : JVC THS-66 Herman Finkers



ths66
18-12-2005, 18:23
Ik heb een JVC ths-66 set, hij speelt echter geen dvd van Herman Finkers af (verzamelbox). Ben hier al mee terug geweest naar de winkel en wat schetst mijn verbazing ook in de winkel doet hij het niet! In een pioneer dvd-speler geen probleem. JVC kent het probleem niet? De set is ondertussen opgestuurd naar JVC :(

Maick Werner
18-12-2005, 20:14
Dit bewijst dat ze bij JVC geen gevoel voor humor hebben :mrgreen:

Grapje natuurlijk, maar dit is wel bijzonder vreemd!

vince_vega
17-01-2006, 22:46
Ik heb precies hetzelfde. Bij alle JVC TH-S66 apparaten werkt deze dvd niet. Maar het zijn wel 7 dvd's!!! en allen doen ze het niet. Deze is 2 keer terug gestuurd naar JVC en kreeg de opmerking: Apparaat voldoet aan de fabrieksspecificaties.
Ook al geprobeerd op andere JVC setjes en jawel hoor, daar doet ie het wel op.

Betaal je dan mooi 70 euro voor en doet ie het niet. Is mooi ***. En alleen om voor deze dvd een ander setje uit te zoeken, vind ik ook iets te veel van het goede, want het is een zeer mooi setje met goed geluid.
Dan moeten we deze dvd voor als nog maar afspelen op mijn goedkope Aldi dvd-speler waar die het wel goed op doet.

Ik wil binnenkort eens gaan bellen naar een JVC service center, als ik de tijd heb. Kijken waar ze daar te zeggen hebben.

Joost van Hoek
18-01-2006, 08:24
Ik heb precies hetzelfde. Bij alle JVC TH-S66 apparaten werkt deze dvd niet. Maar het zijn wel 7 dvd's!!! en allen doen ze het niet. Deze is 2 keer terug gestuurd naar JVC en kreeg de opmerking: Apparaat voldoet aan de fabrieksspecificaties.
Ook al geprobeerd op andere JVC setjes en jawel hoor, daar doet ie het wel op.

Betaal je dan mooi 70 euro voor en doet ie het niet. Is mooi ***. En alleen om voor deze dvd een ander setje uit te zoeken, vind ik ook iets te veel van het goede, want het is een zeer mooi setje met goed geluid.
Dan moeten we deze dvd voor als nog maar afspelen op mijn goedkope Aldi dvd-speler waar die het wel goed op doet.

Ik wil binnenkort eens gaan bellen naar een JVC service center als ik de tijd heb. Kijken waar ze daar te zeggen hebben.

Voor 45 neem ik hem graag van je over :P