PDA

Bekijk de volledige versie : The new ghostbusters



Paul_Giamatti_Rules
21-12-2005, 17:44
Komt de serie The new Ghostbusters ooit op dvd uit, ik vond dit 1 van de leukste tekenfilmseries

Paul_Giamatti_Rules
21-12-2005, 17:45
sorry het is The Real Ghostbusters

Frank
21-12-2005, 17:48
sorry het is The Real Ghostbusters
Je kunt je bericht en de titel van de thread altijd aanpassen door op wijzig te drukken rechts in beeld.

In Amerika verschijnen er eind februari drie DVD's met elk vier geselecteerde afleveringen, dus niet de complete serie. Zie onderstaande link voor meer informatie. Of deze DVD's ook in Nederland worden uitgebracht is onbekend.

http://www.dvdactive.com/news/releases/the-real-ghostbusters.html

Flexxyalexander
02-01-2006, 01:19
Ik vind het ook belachelijk dat deze serie nog niet is uitgebracht op dvd!
Hij werd ook altijd uitgezonden bij telekids!:D
Ik was Ghostbuster fan van het eerste uur toen ik klein was.
Ik weet niet wie de rechten heeft over deze serie, maar ik denk dat dat sony is, aangezien ze ook de films hebben uitgebracht.

Zijn er mensen die iemand die bij Sony werkt kent en er naar wil informeren?
Want als ze niet als nederlandse release uit gaan komen
(Nederlandse releases kennende en vooral bij Sony!!!)
Zal het nog jaren duren voordat er zoiets komt en als ze het uitbrengen is het weer een teleurstellende release..kijk naar de boxset die ze uitgebracht hebben van ghostbusters. Das gewoon slecht geregeld!
Ik heb jaren bij ene platenboer gewerkt en ik stond soms echt te kijken van hoe slecht dvd releases worden behandeld. Extra's weglaten die er wel degelijk zijn! Of dingen als dit! Breng het toch gewoon uit mensen!!

The real Ghostbusters was een van de beste kinderseries uit de jaren 80
en ik weet zeker dat er heel erg veel vraag naar is!

Het is nu het tijdperk van sries op dvd! Dus maak daar gebruik van Sony!
Breng In godesnaam The Real Ghostbusters uit op dvd!!!

:D

Lagomorph
02-01-2006, 06:47
Sony heeft helemaal niet de rechten van the Real Ghostbusters...
Die heeft Peter Joosten, die ook series als de familie Sanders, My Little Pony, de Wasbeertjes en the Simpsons vertaalde.
Ik heb laatst bij Peter geïnformeerd of hij de familie Sanders nog op dvd uit zou willen brengen, hij zei dat dat waarschijnlijk nooit meer zou gebeuren. Ik denk dat hetzelfde geldt voor the Real Ghostbusters.

Ik kan me het ook nog herinneren dat Telekids samenwerkte met Peter Joosten, dan belde Irene bijvoorbeeld op naar the Real Ghostbusters en dan nam een van de stemacteurs op en zei iets belachelijks zoals dat ze Irene heet vonden ofzo.
Nou das nou humor! ^^

Flexxyalexander
02-01-2006, 11:20
Nou, ik wil niet veel zeggen maar waarom wordt een seie als my little pony dan wel op dvd uitgebracht?
Want die bestaat wel degelijk op dvd!

En de wasbeertjes?Bedoel je niet de troetebeertjes?
Die zijn ook op dvd uitgebracht!

The Simpsons? Daar bestaan hele boxsets van.

Dus waarom niet van the real ghostbustes?
Ik vind het echt een stomme zet als ze dat niet uitbrengen
en wat telekids veder deed daar gaat het niet om!:P
Het ging om die tekenfilmserie en dat kan dus ook in het engels!:P

Hoe dan ook, het ziet er naar uit dat de Real Ghostbuster fans de dvdtjes moeten importeren vanuit engeland ofzo.
Want in Nederland vinden ze een release als deze "niet nodig" zo blijkt.

Wat dat beteft zijn ze in Amerika en de UK wel beter bezig!
Daar worden veel meer series op dvd uitgebracht.
In nederland brengen ze liever programma's uit als Dancing with the stars enz:S

Het blijft zonde, maar ook vreemd dat my little pony dan wel uitkomt:S
of series als de troetelbeertjes.

Lagomorph
02-01-2006, 15:05
En de wasbeertjes?Bedoel je niet de troetebeertjes?
Die zijn ook op dvd uitgebracht!

The Simpsons? Daar bestaan hele boxsets van.


Nee, de wasbeertjes, met Bert de wasbeer met de rode trui en die rijke badguy Zerel Snauw ofzoiets.
Van de Wasbeertjes en The Simpsons heeft hij de rechten ook niet meer, My Little Pony nog wel meen ik.
De Wasbeertjes heeft hij doorverkocht aan Kindernet die het hervertaalde en the Simpsons mocht hij niet meer doen omdat hij Bart shit had laten zeggen ofzoiets.
Maar ik geloof niet dat hij nog plant om the Real Ghostbusters uit te brengen.

BDB
02-01-2006, 15:26
the Simpsons mocht hij niet meer doen omdat hij Bart shit had laten zeggen ofzoiets
:lol: Meneer pastoor sprak er schande van.

Flexxyalexander
02-01-2006, 19:23
Nee, de wasbeertjes, met Bert de wasbeer met de rode trui en die rijke badguy Zerel Snauw ofzoiets.
Van de Wasbeertjes en The Simpsons heeft hij de rechten ook niet meer, My Little Pony nog wel meen ik.
De Wasbeertjes heeft hij doorverkocht aan Kindernet die het hervertaalde en the Simpsons mocht hij niet meer doen omdat hij Bart shit had laten zeggen ofzoiets.
Maar ik geloof niet dat hij nog plant om the Real Ghostbusters uit te brengen.

Nou nou, je bent lekker zeker van je zaak he? Ik moet het allemaal nog zien. Op de special edition box set van Ghostbusters stonden ook 2 afleveringen, dus ik denk dat deze meneer peter niet echt nodig is om de serie op dvd uit te laten komen.
Zeker niet als hij mensen kent die zo heerlijk helder kunnen zijn:P

Niet aanvallend hoor maar om even serieus te doen:
Ik denk dat deze serie wel degelijk uitgebracht kan worden in nederland en daar hebben we deze man niet voor nodig.

Ik ga ze iig laten importeren! Want in het engels vind ik deze serie ook prima te doen(dan wel niet beter)

Lagomorph
03-01-2006, 08:24
the Simpsons mocht hij niet meer doen omdat hij Bart shit had laten zeggen ofzoiets
:lol: Meneer pastoor sprak er schande van.
Nee, eigenlijk de Amerikaanse makers van the Simpsons! ;)


Nou nou, je bent lekker zeker van je zaak he? Ik moet het allemaal nog zien. Op de special edition box set van Ghostbusters stonden ook 2 afleveringen, dus ik denk dat deze meneer peter niet echt nodig is om de serie op dvd uit te laten komen.
Zeker niet als hij mensen kent die zo heerlijk helder kunnen zijn:P

Niet aanvallend hoor maar om even serieus te doen:
Ik denk dat deze serie wel degelijk uitgebracht kan worden in nederland en daar hebben we deze man niet voor nodig.

Ik ga ze iig laten importeren! Want in het engels vind ik deze serie ook prima te doen(dan wel niet beter)
Nou, volgens een vriend van mij, die dus stage heeft bij Peter Joosten, zijn de tekenfilms van hem. Ik weet niet of dit alleen geld voor de Nederlandse versie of ook voor de Engelse.
En over de vertaling, die zijn bij Peter Joosten niet altijd even goed, dus de engelse zou ik ook liever op dvd hebben. ;)
Maar ik heb het gister nog nagevraagd en Peter heeft dus niks in de planning om de serie nog op dvd uit te brengen.

Flexxyalexander
03-01-2006, 21:07
Nou, volgens een vriend van mij, die dus stage heeft bij Peter Joosten, zijn de tekenfilms van hem. Ik weet niet of dit alleen geld voor de Nederlandse versie of ook voor de Engelse.


Yeah right, sorry hoor maar ik twijfel toch wel heftig over jou bronnen.
Maar goed. Boeit me ook niet..Ik kan binnenkort genieten van mijn jeugdsentiment:P want ik heb ze al besteld. Ik laat ze importeren vanuit engeland, daar zijn ze al bijna 2 jaar geleden uitgebracht:P
Zonder meneer joostens goedkeuring:P

The real ghostbusters is eigendom van Colombia Tristar en om precies te zijn de tekenfilm studip DIC.

:D