PDA

Bekijk de volledige versie : andromeda 3



jeroenappelman
23-12-2005, 09:59
heeft iemand een idee wanneer seizoen 3 van andromeda uit gaat komen ? ik zit hier echt op te wachten ! wat een gave serie

DVDProfilersFilmgek
05-01-2006, 14:43
Inderdaad, heel aardige serie. Ik kijk ook al regelmatig rond. als ik wat weet laat ik wel even een bericht achter. Houd me ook aanbevolen als iemand hem eerder ziet dan ik....

Pieter Kleine
12-06-2006, 17:42
Heb de uitgever gemaild. Kreeg dit antwoord:

Ik heb even navraag gedaan en de nieuwe boxen van Andromeda worden vooralsnog niet uitgegeven.

Vriendelijke groet,

Pieter

DVDProfilersFilmgek
12-06-2006, 18:17
Pieter,

je bent beter behandeld als ik, ik had enkele maanden ook in een email gevraagd hoe het nu zat met de vervolgdelen, ik heb helemaal geen antwoord gehad......

Vind het nog steeds een mooie serie, hoop dat zij toch later alsnog beluiten hem weer op de markt te brengen. Ik zal er nog eens een Email aan wagen, ik denk als er maar genoeg mensen gaan vragen waar de rest blijft, zij die dan ook gaan maken..... hoop ik

ik houd je op de hoogte als ik een antwoord krijg...

Pieter Kleine
12-06-2006, 21:09
Ik heb inmiddels de seizoen 3, 4 en 5 gedownload en op dvd-r gebrand, in afwachting van nieuwe dvds.

DVDProfilersFilmgek
13-06-2006, 09:34
Ik kan me bijna niet inhouden :roll: .... wil ze ook graag hebben, maar zie ze het liefst in de beste kwaliteit, en met ondertitels, dat mogen ook engelse ondertitels zijn....

Ik zal er vandaag dan ook maar weer even een email richting Sony aan wagen, vragen of ik ze dan ook maar moet gaan downloaden :wink: , of dat ze ze nu wel of niet hier op de markt gaan brengen.....

Sony zal het wel druk hebben met z'n beveiligingen :twisted: op z'n Blue Ray handel, heb liever dat ze zich wat minder bezig hielden met "hun rechten" te beschermen, en dat zij zich wat meer inspanden om de klanten ter wille te zijn....

Werner
13-06-2006, 22:24
Dat Andromeda-verhaal doet me erg aan The Shield denken :roll:

DVDProfilersFilmgek
15-06-2006, 14:55
Het is niet alleen die en Andromeda, Je hebt nu bijvoorbeeld ook Stargate Atlantis, vind ik ook een aardige serie..... Seizoen 1 is nu uit.... maar is van datzelfde rotbedrijf (Sony) , en dan schaf ik zoiets gewoon niet meer aan.

Sony heeft bij mij het vertrouwen beschaamd....

Heb ondertussen Andromeda Seizoen 3 besteld in een UK versie, helaas geen subs, ook geen engelse....

Ik begrijp nu best dat bijvoorbeeld de hele Farscape serie met nederlandse subs online gezet wordt..... je mag niet.... maar soms wordt je ergens gewoon toe verleid....

Simon Elzinga
28-01-2008, 02:30
Ik kan me bijna niet inhouden :roll: .... wil ze ook graag hebben, maar zie ze het liefst in de beste kwaliteit, en met ondertitels, dat mogen ook engelse ondertitels zijn....
Ik zal er vandaag dan ook maar weer even een email richting Sony aan wagen, vragen of ik ze dan ook maar moet gaan downloaden :wink: , of dat ze ze nu wel of niet hier op de markt gaan brengen.....
Sony zal het wel druk hebben met z'n beveiligingen :twisted: op z'n Blue Ray handel, heb liever dat ze zich wat minder bezig hielden met "hun rechten" te beschermen, en dat zij zich wat meer inspanden om de klanten ter wille te zijn....

Inderdaad, het is om gek van te worden.
Nu weer BSG, die weer wordt uitgesteld.
Zit al een hele tijd te wachten op de volgende seizoenen met Nederlandse Ondertitelingen :

1. Andromeda, 2. Mutant X, 3. BSG seizoen 3, 4. Earth Final Conflict, 5. Stargate Atlantis seizoen 4, 6. Farscape met NL subs, 7. Flash Gordon met NL subs, 8. Firefly met NL subs.

Weet iemand ook hier meer over ?

Mvg, SE.

legolas
28-02-2008, 13:25
Wie heeft voor mij het email adres van Sony. Ik wil ze ook eens graag mailen over de rest van Andromeda.
Ik vind het maar niets maar 2 seizoenen uitbrengen en dan niets meer.
Doet de serie geen eer aan.

arjan_ufo
28-02-2008, 16:42
ben ik helemaal met je eens, zal ook blij zijn als ze eens verder gaan.
wil wel is weten hoe het verder gaat.