PDA

Bekijk de volledige versie : Dragonball Z DVD's



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6

Ralfers
24-05-2007, 13:32
ik heb season 2 net besteld bij Pacific met surface :) kan niet wachten :D en hopen dat ik geen duanezooi in de bus krijg :p

èèèèèèn verzonden :D dat ging snel :D (mijn eerste eigen bestelling bij Pacific :P)

DMaarten
25-05-2007, 08:27
Season 1 verstuurd door Dvd pacific op 14 april
Season 2 verstuurd door Dvd pacific op 8 mei

Gisteren lag season 2 in de bus, maar season 1 is nog nergens te bekennen :confused: :confused: :confused:

vage shit :( NIET BLIJ :(

En gisteren lag opeens season 1 voor m'n deur :) Het blijft vage shit, maar ben nu wel blij :) Dat kleine deukje in de hoek neem ik wel op de koop toe :) hoera :)

Pascal Bolwerk
25-05-2007, 11:53
Zal ik je wat zeggen, ik heb bij beide boxen een deukje in een hoek zitten.
Alsof ze het erom gedaan hebben :twisted:

Maar mooi dat jullie ze binnenhebben, veel kijkplezier !!!

DMaarten
29-05-2007, 08:55
Hier ook deuken in de hoek van beide boxen :evil: Gelukkig is de bedrukking aan beide kanten hetzelfde en kan de niet-beschadigde kant naar de kamer gericht staan, maar toch niet erg netjes.

Verder wat afleveringen gekeken deze week en ik ben er tevreden mee :) Het beeld is goed kleurrijk en scherp, het breedbeeld vind ik niet erg, en die artifacten die af en toe ff verschijnen vallen ook niet erg op vind ik. Ik ben ook blij dat de stemacteurs van de latere afleveringen alles opnieuw gedubd hebben, zorgt toch voor wat meer samenhang ipv dat het in een keer switcht :)

Ik vind het alleen jammer dat de japanse soundtrack gewoon mono is, al was het stereo was het tenminste iets maar zo klinkt het gewoon een beetje miezerig op de 5.1 set. Toch iig wel lekker dat je de keus hebt :)

Welke audio luisteren jullie eigenlijk? De japanse track, de engelse met japanse muziek of de gehele engelse versie? Persoonlijk vind ik de 5.1 wel lekker bij de eng+jap maar de muziek bij de puur eng vind ik de muziek beter. Dus ik luister nu de puur engelse versie. Wel jammer dat die alleen Stereo is, Als ze het toch al 5.1 doen waarom die dan niet :( Wanneer ik het allemaal nog een keer ga kijken kies ik wel de andere denk ik, voor de variatie :D

Wat is btw het verschil tussen de "play all" en de marathon functie? Is het verschil dat hij de marathon functie de intro's en zo verwijders zijn en die bij de play all functie er wel zitten?

Laat season 3 en de rest maar komen :D

Ralfers
30-05-2007, 19:42
The Third Season is expected August 28, 2007, with the Forth Season expected around early 2008.

derde seizoen dus 28 augustus.. hopen dat Wikipedia het goed heeft (het is uiteraard aan te passen door wie dan ook).. en hoewel ze zeggen dat het vierde seizoen zo rond begin 2008 komt, denk ik dat het vierde seizoen eind december komt.. we zullen zien :P eerst seizoen 3 maar :P

Pascal Bolwerk
31-05-2007, 18:29
Ik kijk al mijn anime in het japans met engels of nederlandse ondertitels.

Ik verwacht dat alle boxen om de 3 maanden uitkomen.

Alvast een voorproefje op de funisite... http://www.funimation.com/f_index.cfm?page=trailers#

Kijk naar de Season 3 Set Trailer en zie op het einde de artwork van de 3de box... ik vind het mooi

Fruity
31-05-2007, 19:32
Frieza op de voorkant dat had ik wel verwacht.

jan17_7
31-05-2007, 19:47
is pacific goedkoper ofzo?? ik bestel gewoon van archonia en dat is redelijk snel meestal binnen week binnen ;)

Martin Z.
31-05-2007, 19:53
is pacific goedkoper ofzo?? ik bestel gewoon van archonia en dat is redelijk snel meestal binnen week binnen ;)

Pacific is zeker niet sneller, meestal wel goedkoper dan Archonia :wink:

jan17_7
31-05-2007, 19:54
pacific is zeker ook met creditcard??

Martin Z.
31-05-2007, 20:03
pacific is zeker ook met creditcard??

yup

Ralfers
31-05-2007, 22:32
Ik kijk al mijn anime in het japans met engels of nederlandse ondertitels.

Ik verwacht dat alle boxen om de 3 maanden uitkomen.

Alvast een voorproefje op de funisite... http://www.funimation.com/f_index.cfm?page=trailers#

Kijk naar de Season 3 Set Trailer en zie op het einde de artwork van de 3de box... ik vind het mooi

coole artwork indd ^_^ kom maar op met die set :D

Grave
01-06-2007, 10:31
:) Idd ziet er nice uit. Hoop dat ie idd in augustus alweer komt. Kan ik in de tussentijd mooi season 2 kijken, die eindelijk bij de douane weg komt... moest wel 8 euro erbij lappen:roll: Maja ist wel waard8)

Martin Z.
01-06-2007, 20:48
:) Idd ziet er nice uit. Hoop dat ie idd in augustus alweer komt. Kan ik in de tussentijd mooi season 2 kijken, die eindelijk bij de douane weg komt... moest wel 8 euro erbij lappen:roll: Maja ist wel waard8)

dvdpacific??

Nils_McCloud
01-06-2007, 21:33
Ik wacht nu al 8 dagen op de eerste dvd box met Priority airmail (tweede goedkoopste) bij dvd pacific.

Zou ik me al zorgen moeten maken?:?

Grave
02-06-2007, 00:22
dvdpacific??

Jup. Beetje weird ook want de box koste maar 22 euro, dan mogen ze toch geen heffing vragen? Vindt beetje raar dat je dan 8 euro moet lappen... :-? vage boel iedergeval.

Martin Z.
02-06-2007, 08:17
Jup. Beetje weird ook want de box koste maar 22 euro, dan mogen ze toch geen heffing vragen? Vindt beetje raar dat je dan 8 euro moet lappen... :-? vage boel iedergeval.

ja ik dacht in ieder geval dat dvdpacific 'customproof' was... :-?

Ralfers
02-06-2007, 12:31
Jup. Beetje weird ook want de box koste maar 22 euro, dan mogen ze toch geen heffing vragen? Vindt beetje raar dat je dan 8 euro moet lappen... :-? vage boel iedergeval.

het is al vaker gezegd, het gaat als het goed is om de volledige kosten.. dus inclusief verzendkosten

die van mij is nog onder sinds 23 mei... hopen dat het goed gaat :P

Pieter V
02-06-2007, 14:08
En anders is Axelmusic ook een goed alternatief voor DVDPacific.

http://www.axelmusic.com/list?searchstring=dragonball+season&searchMediaType=1&searchType=narrow

Grave
02-06-2007, 17:13
het is al vaker gezegd, het gaat als het goed is om de volledige kosten.. dus inclusief verzendkosten

die van mij is nog onder sinds 23 mei... hopen dat het goed gaat :P

Dus als je de duurdere verzendkosten optie neemt ben je gewoon fucked want die 2 euro duurder is... Ga voortaan wel weer voor de cheapste, dan wacht ik wel een maandje langer:roll:

ramzhe
05-06-2007, 10:59
Kheb sinds gisteren

DBZ seizoen 2
DB GT box 1 binnen,

beiden zeer mooi, spijtig dat het examens zijn:D

weet er iemand of er een box bestaat met de lost episodes? of welke de titels van de aparte dvd's zijn?

dank u

Ralfers
05-06-2007, 12:30
Kheb sinds gisteren

DBZ seizoen 2
DB GT box 1 binnen,

beiden zeer mooi, spijtig dat het examens zijn:D

weet er iemand of er een box bestaat met de lost episodes? of welke de titels van de aparte dvd's zijn?

dank u

ik weet dat er een box is met The Lost Episodes van GT, maar weet niet een winkel waar je hem zo kan krijgen...

//edit

ik denk dat je dan deze moet hebben: http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=52939&keysetid=30012836

Ralfers
05-06-2007, 13:11
heb net DBZ Season Two binnen van Pacific :D zonder duanekosten (y)

Shailesh
16-06-2007, 01:07
Vandaag zowel seizoen 1 al 2 binnen van Pacific priority mail (16 dagen ongeveer). 9 euro bijgelapt, viel dus mee voor 2 stuks. Het gaat ook niet om de totale waarde, Pacific had op de doos $45 geschreven, en de douane heeft hem dan ook belast voor 33 euro. Erg veel hoor, 27% dus gewoon, te belachelijk voor woorden ook.

Smooth-J
16-06-2007, 13:30
Vandaag zowel seizoen 1 al 2 binnen van Pacific priority mail (16 dagen ongeveer). 9 euro bijgelapt, viel dus mee voor 2 stuks. Het gaat ook niet om de totale waarde, Pacific had op de doos $45 geschreven, en de douane heeft hem dan ook belast voor 33 euro. Erg veel hoor, 27% dus gewoon, te belachelijk voor woorden ook.


balen man. Kom je toevallig uit tilburg?

Shailesh
16-06-2007, 22:17
balen man. Kom je toevallig uit tilburg?

Nee, zit hier in Rotterdam. Het feit dat hij aangeslagen is, is niet echt balen ofzo, ik bedoel, dat is maar net je geluk. Ik ben in het verleden ook al een paar keer erdoorheen geglipt, en soms wordt je pakketje gewoon onderschept. Genaaid vind ik wel dat tarief! Zoals ik al zei, dik 27% van de waarde van mijn pakket gooien ze er maar lekker bovenop, dat is toch niet normaal man.

Unstoppable
16-06-2007, 23:59
Nee, zit hier in Rotterdam. Het feit dat hij aangeslagen is, is niet echt balen ofzo, ik bedoel, dat is maar net je geluk. Ik ben in het verleden ook al een paar keer erdoorheen geglipt, en soms wordt je pakketje gewoon onderschept. Genaaid vind ik wel dat tarief! Zoals ik al zei, dik 27% van de waarde van mijn pakket gooien ze er maar lekker bovenop, dat is toch niet normaal man.

Ik kreeg S2 samen met nog wat ander spul binnen afgelopen week. Totale waarde was inclusief verzendkosten €100,-. Op de doos stond een bedrag van circa €80,- dus ik moest €15,20 + €8,50 aan de bezorger geven (19% btw + inklaringskosten). Ik vond dat wel even flink balen, dat ze nu net 1 van mijn grootste bestellingen eruit moesten halen :sad:

jelle300992
19-06-2007, 13:04
archonia is handig omdat je bankoverschrijving kan maar als ik het goed heb, hebben ze daar net niet wat ik wil hebben nl. die dragonball box van saga 1-6. Weet iemand een mogelijkheid om daar aan te komen met bankoverschrijving??

jelle300992
19-06-2007, 13:10
Ik krijg net van een vriend te horen dat ik ook veel met paypal zou kunnen bereiken. Is er dan misschien een mogelijkheid?

Pascal Bolwerk
21-06-2007, 11:49
archonia is handig omdat je bankoverschrijving kan maar als ik het goed heb, hebben ze daar net niet wat ik wil hebben nl. die dragonball box van saga 1-6. Weet iemand een mogelijkheid om daar aan te komen met bankoverschrijving??

Probeer Rodisc of Boudisque te mailen met de vraag of ze deze kunnen importeren, want dit is de australische uitgave.

Brabbit
23-06-2007, 22:32
Hallo,

Ik heb even de tijd genomen om te registeren omdat ik graag even een vraagje wilden gaan stellen. Ik ben van plan om DVD's van Dragonball Z & GT te gaan kopen.
Dat van Dragonball Z is vrij makkelijk, namelijk gewoon op die nieuwe remastered DVD seizoenen wachten en stuk voor stuk op internet bestellen.

Maar ik heb echter problemen met het vinden van de juiste DVD BoxSets voor Dragonball GT. Op http://www.archonia.com/index.php?page=subject&idx=d&series=25&cat=2 zie ik veel DVD boxsets van GT, maar ik nam aan dat de eerste 3 boxsets die je onderelkaar ziet op de website hierboven, alle afleveringen van Dragonball GT heeft. Maar als ik Box set 1 aanklik, zie ik dat de dvd aflevering 17 tot 31 bevat, dus ik wil graag weten welke DVD aflevering 1 tot 16 bevat.

Ik ben namelijk door de war van al die verschillende DVD's van GT, ik wil graag namelijk alle afleveringen van GT op DVD's in handige boxsets.

Grave
25-06-2007, 12:17
Alle info over season 3 is overal weggehaald. Niks meer te vinden op Amazon.com en zelfs niet meer op funimation en die trailer is ook weg van season 3 :-?

Moeten we ons nu zorgen gaan maken? Hoop wel dat ie gewoon in augustus uit komt.

Fikret
25-06-2007, 19:34
Hallo,

Ik heb even de tijd genomen om te registeren omdat ik graag even een vraagje wilden gaan stellen. Ik ben van plan om DVD's van Dragonball Z & GT te gaan kopen.
Dat van Dragonball Z is vrij makkelijk, namelijk gewoon op die nieuwe remastered DVD seizoenen wachten en stuk voor stuk op internet bestellen.

Maar ik heb echter problemen met het vinden van de juiste DVD BoxSets voor Dragonball GT. Op http://www.archonia.com/index.php?page=subject&idx=d&series=25&cat=2 zie ik veel DVD boxsets van GT, maar ik nam aan dat de eerste 3 boxsets die je onderelkaar ziet op de website hierboven, alle afleveringen van Dragonball GT heeft. Maar als ik Box set 1 aanklik, zie ik dat de dvd aflevering 17 tot 31 bevat, dus ik wil graag weten welke DVD aflevering 1 tot 16 bevat.

Ik ben namelijk door de war van al die verschillende DVD's van GT, ik wil graag namelijk alle afleveringen van GT op DVD's in handige boxsets.

Aflevering 1 t/m 16 valt onder The Lost Episodes. Daar is ook een apparte box-set van.

Ik stel zelf overigens bij interesse mijn Dragonball GT box beschikbaar:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=51839

Unstoppable
25-06-2007, 23:29
Alle info over season 3 is overal weggehaald. Niks meer te vinden op Amazon.com en zelfs niet meer op funimation en die trailer is ook weg van season 3 :-?

Moeten we ons nu zorgen gaan maken? Hoop wel dat ie gewoon in augustus uit komt.

Hij is een maand uitgesteld volgens mij. S3 zal 33 eps op 6 discs worden (complete Frieza saga).

Lagomorph
25-06-2007, 23:53
Hij is een maand uitgesteld volgens mij. S3 zal 33 eps op 6 discs worden (complete Frieza saga).

Mooi. Ik wou toch maar tot Seizoen 3 gaan! ^^

Ralfers
26-06-2007, 00:04
Hij is een maand uitgesteld volgens mij. S3 zal 33 eps op 6 discs worden (complete Frieza saga).

waar haal je die info vandaan? kan nergens wat vinden over dat S3 zou zijn uitgesteld...

Fikret
26-06-2007, 10:35
Hoeveel Seizoenen wordt Dragonball Z in totaal? 16?

Martin Z.
26-06-2007, 10:46
Hoeveel Seizoenen wordt Dragonball Z in totaal? 16?

Hoe kun je aan 16 seizoenen komen dan?

Ralfers
26-06-2007, 12:36
ik denk dat er een stuk of 8 komen... en khoop dat ze dan ook zo doorgaan met Dragon Ball en eventueel Dragon Ball GT (hoewel die laatste niet per see hoeft van mij :P)

Unstoppable
26-06-2007, 12:54
waar haal je die info vandaan? kan nergens wat vinden over dat S3 zou zijn uitgesteld...

Forum op de Funimation site.

Ralfers
26-06-2007, 16:35
Forum op de Funimation site.

hmm, daar had ik indd ook gekeken, maar kon niet vinden :roll: linkje? :p

//edit

laat maar, heb het al gevonden... klote dat ie is uitgesteld :( als ze ze maar wel blijven uitgeven! anders zit ik straks met 2 of 3 seasons waar nog heel wat van mist...

Unstoppable
26-06-2007, 16:48
hmm, daar had ik indd ook gekeken, maar kon niet vinden :roll: linkje? :p

Hier (http://community.funimation.com/forum/tm.aspx?m=38562&mpage=1) & hier. (http://community.funimation.com/forum/tm.aspx?m=35056&mpage=14)

Samen met dat de trailers waren verwijderd etc leek me dat het meest logisch. Naja, geen ramp iig, dvd's worden zovaak even uitgesteld. Misschien dat ze nu wat minder wegknippen en de kleuren wat fixen, dat dat de reden is waardoor het een maandje langer duurt :wink:

Fikret
26-06-2007, 19:05
Hoe kun je aan 16 seizoenen komen dan?

Aantal Saga's.
http://www.dragonball-paradijs.com/tekenfilm/dbz-afleveringen.php

Fikret
26-06-2007, 19:09
laat maar, heb het al gevonden... klote dat ie is uitgesteld :( als ze ze maar wel blijven uitgeven! anders zit ik straks met 2 of 3 seasons waar nog heel wat van mist...

Ik wacht nog met aanschaffen totdat alles uit is gebracht. :-P

Shailesh
26-06-2007, 21:35
Aantal Saga's.
http://www.dragonball-paradijs.com/tekenfilm/dbz-afleveringen.php

8 of 9 discsets is waarschijnlijker...Tot nu toe ongeveer 36 afleveringen per set. Najah, er zijn 276 episodes + een aantal geknipte, laten we zeggen 290-300 in totaal, delen door 36 komen we op 8 a 9 setjes uit. Kost je uiteindelijk toch een dikke 200 eur, maar goed, daarom ook maar beter dat het verspreid wordt uitgebracht, komt het niet zo hard aan :-P

DMaarten
27-06-2007, 11:29
Wat mij betreft mogen ze de Garlic Jr. saga wel helemaal overslaan, voegt toch niets toe, is alleen maar opvulling tot de androids komen :)

Martin Z.
27-06-2007, 12:41
Ik denk ook dat ik doorga tot de Garlic jr. saga 8)

Pascal Bolwerk
27-06-2007, 13:24
Ondanks dat ik de Cellgames boxset, Kidbuu boxset bezit en enkele Buusaga dvds heb, ben ik best bereid om alle seizoensets gewoon aan te schaffen.

De 1:33:1 boxsets/dvds worden nu heel zeldzaam (en prijzig) en ik wil graag wel alle 291 afleveringen compleet hebben.

Net als dat de boxsets van Dragonball zeldzaam worden, ik kan ze bijna nergens meer krijgen voor een normale prijs en ik heb alleen maar de King Piccolo saga deel 2. Heb helaas geen zin om die dubbel te hebben als ik besluit om de r4 boxset aan te schaffen (en die is niet rare??)

Grave
15-07-2007, 22:35
Vandaag laatste disc van season 2 bekeken, dacht dat season 2 helemaal liep tot Goku Frieza verslagen had, maar hij stopt al voordat het gevecht begint:-?

Is er al iets bekend wanneer season 3 nu komt? Hoor/zie helemaal niks meer erover:neutral:

Fikret
15-07-2007, 22:56
Komt over 2 maandan uit, 18 september (zie ik op meerdere sites staan).. artwork is frieza in zijn final vorm.

http://ec1.images-amazon.com/images/G/01/ciu/36/e2/c92a62e89da08ff672423110.L.jpg

DMaarten
18-07-2007, 10:07
18 september pas :( + enkele weken bezorgen.. lekker snel weer :evil::evil::evil:

Ralfers
26-07-2007, 23:23
iemand stuurde me foto's van dvd's van DB GT... alleen wil ik nu weten welke editie dit is... kan verder vrij weinig (lees: niks) vinden over deze edities... anyone know anything?

http://www.ipot.nl/dbgtdvd.jpg

http://www.ipot.nl/dbgtdvd2.jpg

Ralfers
28-07-2007, 18:00
anyway,

Season Three is nu te pre-orderen bij Pacific: click (http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=840024) voor € 20.91

Fruity
29-07-2007, 00:17
anyway,

Season Three is nu te pre-orderen bij Pacific: click (http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=840024) voor € 20.91

Gelijk maar even gedaan :D

DMaarten
30-07-2007, 12:10
Hier ook alvast een order geplaatst :)

Grave
30-07-2007, 14:34
Hopen dat de doane dit keer eraf blijft... geen zin om weer mn pakketje weken kwijt te zijn en extra bij te betalen want het bedrag met verzendkosten net 2,5 euro over de 22 euro grens zit:-x

Ralfers
30-07-2007, 15:47
Hopen dat de doane dit keer eraf blijft... geen zin om weer mn pakketje weken kwijt te zijn en extra bij te betalen want het bedrag met verzendkosten net 2,5 euro over de 22 euro grens zit:-x

jup, das maar gewoon afwachten.. ik heb met de eerste 2 seizoenen ook geluk gehad, en ik hoop het dit keer weer te hebben :p maja, we zien het in september wel... bij mij staat ie in ieder geval ook in de pre-order

Shailesh
30-07-2007, 16:42
Wat voor verzendmethode is het snelst bij een pre-order? Surface of priority mail? Ik las eerder dat de laatste meer kans heeft op onderschepping door de douane, terwijl hij wel sneller is.

Grave
30-07-2007, 17:42
Wat voor verzendmethode is het snelst bij een pre-order? Surface of priority mail? Ik las eerder dat de laatste meer kans heeft op onderschepping door de douane, terwijl hij wel sneller is.

Toen ik surface deed bij season 1 kwam ie gewoon aan zonder doaune gedoe, maar duurt wel 2-3 weken langer. Air kreeg ik bij season 2 gedoe met de douane, met gevolg dat ik even lang er op moest wachten als ik voor surface was gegaan, alleen nu moest ik extra betalen aan douane.

Ik heb em dit keer maar weer op surface gezet.

Ralfers
30-07-2007, 20:58
ik heb 3 keer surface gedaan bij Pacific, 3 keer goed aangekomen, zonder duane, en alledrie binnen 2 weken binnen... kheb hem nu ook weer op surface gezet :)

Martin Z.
31-07-2007, 07:43
ik heb 3 keer surface gedaan bij Pacific, 3 keer goed aangekomen, zonder duane, en alledrie binnen 2 weken binnen... kheb hem nu ook weer op surface gezet :)

2 weken is best snel. Anyway, ik moet season 2 nog bestellen... :smile:

Lorre
31-07-2007, 10:52
Ik moet ook nog altijd Seizoen 2 bestellen, maar dan bestel ik hem gelijk met seizoen 3. Verdubbel ik het kijkplezier. (y)

Grave
05-08-2007, 22:01
http://ec1.images-amazon.com/images/I/51DreaDY3kL._SS500_.jpg

Zo lang nog, 18 september.

Swanski
06-08-2007, 14:53
18-9? Huh ik dacht dat deze pas in december uitkwam:

http://dvd.ign.com/objects/909/909451.html

Ralfers
06-08-2007, 22:54
18-9? Huh ik dacht dat deze pas in december uitkwam:

http://dvd.ign.com/objects/909/909451.html

nope, 18 september it is ;)

Swanski
07-08-2007, 15:31
Geweldig! Ik zie de link ook van Pacific staan.

Bedankt.

DMaarten
30-08-2007, 07:07
We thought you'd like to know that we processed your Invoice ID ********* today.
This invoice contains:
1 | Dragon Ball Z: Season 3 (Uncut)
This invoice has now entered shipping and will depart from our warehouse within the next 24 hours.
Thanks for shopping at DVD Pacific, and we hope to see you again soon.
whoohooo :):):)

Shailesh
30-08-2007, 11:31
De mijne is ook verzonden. Veel eerder dan verwacht dus. Hij zal inderdaad ook omstreeks de 18e in de bus liggen, maar waarschijnlijk nog veel eerder als de douane meewerkt :D

Ralfers
30-08-2007, 18:18
yay, die van mij is ook verzonden :D

//edit

kom er ook net achter dat ze in Australie nu ook worden uitgegeven in PAL formaat.. voor de rest precies hetzelfde geloof ik.. alleen word daar pas seizoen 2 in oktober uitgegeven..

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/793341

//edit²

en wow, ezydvd heeft ook Dragon Ball dvd saga dvd's.. uncut :D heb meteen deel 1 'Saga of Goku' besteld.. voor 16.18 euro inclusief verzendkosten (voor zover ik nu kan berekenen) :D de eerste 13 UNCUT episodes van Dragon Ball :D yay :P heb Dragon Ball nog niet gezien namelijk :oops:

Grave
30-08-2007, 22:55
Nog geen mail gehad:-? Hoop dan morgen, en hopelijk dit keer zonder douane tussenkomst.

DMaarten
07-09-2007, 10:24
whoohooo :):):)
[/size]
En gisteren lag het pakje voor m'n deur! :):):)

Grave
07-09-2007, 11:10
En gisteren lag het pakje voor m'n deur! :):):)


Fotoo's8)

Vandaag em opnieuwe besteld, aangezien ze bij mn eerste preorder mn oude creditcard gegevens nog gebruikte.. wat veel gedonder opleverde. Dus maar opnieuwe besteld, hopelijk duurt het niet al te lang.

Ralfers
08-09-2007, 00:48
En gisteren lag het pakje voor m'n deur! :):):)

dat is op tijd :o welke verzendoptie had je?

Wim S.
08-09-2007, 14:50
Is dit nou de seizoen waarin we de usa intro krijgen?

DMaarten
10-09-2007, 09:53
dat is op tijd :o welke verzendoptie had je?
Gewoon de standaard Surfacte to Air of zo, de goedkoopste :)

wel raar, de ene keer duurt het 5 weken en de ander keer maar 1 :?

Swanski
10-09-2007, 13:58
Nog niet ontvangen. Die van mij is 30-8 verzonden, dus duurt nog wel even denk ik. Is er al een releasedatum voor S4?

Ralfers
10-09-2007, 18:36
Gewoon de standaard Surfacte to Air of zo, de goedkoopste :)

wel raar, de ene keer duurt het 5 weken en de ander keer maar 1 :?

wow, dan heb je zeker mazzel gehad :p wat snel :p ennuh, is de box een beetje wat? :D

DMaarten
11-09-2007, 07:41
wow, dan heb je zeker mazzel gehad :p wat snel :p ennuh, is de box een beetje wat? :D
De box ziet er goed uit, zelfde kwaliteit als de vorige :) heb nog geen gelegenheid gehad om te kijken, koop ze nu meer om ze alvast te hebben voor wanneer ik ze ga kijken over een tijdje :)

kan wel echter niet wachten, heb echt zin om verder te gaan en de ginyu/frieza saga weer te zien :)

Mark de Jong
11-09-2007, 09:28
Ook hier inmiddels binnen. Nice 8)

Shailesh
12-09-2007, 00:19
En dan is dat ding officieel pas de 18e uit. Hoop de mijne ook vd week binnen te hebben, anders zal de douane er waarschijnlijk wel op zitten :|

Overigens wat ook wel erg overdreven is, ze gaan de 2 eerste Broly movies op Blu-ray uitbrengen! 1080P, zal me benieuwen in hoeverre je echt verschil zit. De dvd's van die films waren al erg uitstekend kwa beeldkwaliteit. Was duidelijk te zien dat er meer gebruik werd gemaakt van digitale animatietechnieken. En die waren al in breedbeeld.

El-Jorge
12-09-2007, 07:35
Ik lees dit topic net pas voor het eerst.

Ik zie ook dat er behoorlijk wat films zijn gemaakt. Is er ergens een chronologie te vinden van hoe je alles moet kijken, dus wanneer welk seizoen en welke film. Want ik zie op dvd pacific echt niet staan ook om welke film het gaat (wel de titel maar niet overal een nummer)?

Ralfers
12-09-2007, 22:58
films en serie staan los van elkaar vind ik :p veel wat je in films ziet klopt totaal niet met de serie.. magoed :P de serie zou ik gewoon in volgorde bekijken ;) het beste natuurlijk eerst gewoon DB, dan DBZ en alsje per se wilt kun je ook nog DBGT kijken (hoewel DBGT niet geweldig is).. de films kun je het beste in de volgorde zoals op dragonballz.com staat denk ik, maar heb ze zelf ook nog lang niet allemaal gezien, en weet ook niet of het veel uitmaakt als je ze niet in volgorde bekijkt..

Swanski
14-09-2007, 18:42
Ik heb S3 ook ontvangen.

Is er al nieuws over S4? Garlic, Trunks an Androids Saga's samen? En releasedatum misschien al bekend?

Noi-Procs
14-09-2007, 23:14
al iets bekend wanneer er nou fatsoendelijke boxen uitkomen in nederland. wat cartoons betreft is dat best slecht geregeld in nederland

Ralfers
15-09-2007, 22:20
al iets bekend wanneer er nou fatsoendelijke boxen uitkomen in nederland. wat cartoons betreft is dat best slecht geregeld in nederland

je mag er wel vanuit gaan dat die niet gaan komen van DBZ ;) naja, misschien als de DBZ live action movie draait en het een beetje goed gaat doen.. maja, dat duurt nog wel een aantal jaren :p

Ralfers
18-09-2007, 05:38
man, season 3 heb ik nog niet eens binnen, of ik krijg al zin in season 4: http://www.youtube.com/watch?v=d5gCc-W-ou8 :D

Grave
18-09-2007, 15:05
^Cool, al een releasedate bekend van season 4? 8-)

Pun1sher
18-09-2007, 19:32
Kan ik deze serie probleemloos zien met mijn PS3 ?

Ralfers
18-09-2007, 20:24
^Cool, al een releasedate bekend van season 4? 8-)

nope, niet dat ik weet in ieder geval


Kan ik deze serie probleemloos zien met mijn PS3 ?

Als de PS3 tegenwoordig NTSC ondersteund en je TV ook, dan wel ja.. ik weet dat de PS2 NTSC niet goed ondersteunde, magoed, dat is alweer een hele PS terug :p

Mark de Jong
18-09-2007, 21:21
Nee, niet mogelijk om op de PS3 af te spelen. Is regiogebonden.

Grave
18-09-2007, 21:45
^Maar dragonball Z heeft geen regio toch?

Raar dat ie het dan niet op een ps3 doet, ze werken wel in mn xbox360 en hd-dvd add on.

Ralfers
18-09-2007, 22:16
Nee, niet mogelijk om op de PS3 af te spelen. Is regiogebonden.

dat zou inderdaad niet uit moeten maken, want de dvd's van Funimation zijn allemaal regio 1, 2 en 4 ;)

Mark de Jong
19-09-2007, 00:49
Dan heb ik me vergist en niets gezegd.

Pun1sher
22-09-2007, 18:55
Heb ze besteld op archonia, dat ze er maar snel zijn, Dragonball Z was vroeger mijn favoriete serie, (jammer genoeg hebben ze maar tot de cell games uitgezonden op k2) dat ze ze terug gaan uitbrengen allemaal is dan zeer goed nieuws ;)

DBZgirl
03-10-2007, 20:29
Heey mensen!Vroeger was ik fan van DBZ, en nu ben ik onwijs blij dat je de dvd's nu kunt kopen!!!Alleen heb ik een paar vragen aan de mensen die al een dvd-box gekocht hebben op bijv. Amazon.com of via de officiele Dragonball Z-site.- Is het betrouwbaar?- Als je een dvd koopt, op een engelstalige site, kunnen ze de dvd's dan ook naar jou in nederland sturen, of doen ze dat niet?- Kun je ook betalen (het liefst bij Amazon of via de officiele DBZ-site) zonder creditcard, maar gewoon via het overmaken van jouw bankrekening naar hun, zeg maar??Ik hoop dat jullie hierop reageren, want ik MOET en ZAL dragonball Z kijken.xxxjesPS: Op youtube ben ik bang dat ze alles eraf gaan halen, dus schaf ik het gewoon zelf allemaal lekker aan = betere kwaliteit en je kunt het tig keer opnieuw kijken..;)

Smooth-J
03-10-2007, 21:39
Heey mensen!Vroeger was ik fan van DBZ, en nu ben ik onwijs blij dat je de dvd's nu kunt kopen!!!Alleen heb ik een paar vragen aan de mensen die al een dvd-box gekocht hebben op bijv. Amazon.com of via de officiele Dragonball Z-site.- Is het betrouwbaar?- Als je een dvd koopt, op een engelstalige site, kunnen ze de dvd's dan ook naar jou in nederland sturen, of doen ze dat niet?- Kun je ook betalen (het liefst bij Amazon of via de officiele DBZ-site) zonder creditcard, maar gewoon via het overmaken van jouw bankrekening naar hun, zeg maar??Ik hoop dat jullie hierop reageren, want ik MOET en ZAL dragonball Z kijken.xxxjesPS: Op youtube ben ik bang dat ze alles eraf gaan halen, dus schaf ik het gewoon zelf allemaal lekker aan = betere kwaliteit en je kunt het tig keer opnieuw kijken..;)

Amazon is zeker te vertrouwen, al honderd dvd's daar besteld. En ze versturen gewoon naar Nederland. Volgens mij alleen Credit Card. Tenminste daar betaal ik altijd mee.
Wellicht dat je het hier via het forum kan prberen dat iemand gek genoeg is om het voor je te bestellen als je geen CC hebt. :wink:

Ralfers
03-10-2007, 22:32
en als je dan iemand zo ver hebt gekregen om dvd voor je te bestellen met CC, raad ik www.dvdpacific.com (http://www.dvdpacific.com) aan ;) minder kans op extra kosten vanwege duane, plus een tikkie goedkoper :p (hoewel dat opzich weinig scheelt, zie ik nu :roll: ) en dvdpacific is ook zeer betrouwbaar, en stuurt ook gewoon naar nederland ;) heb laatst DBZ-S3 voor € 27,46 inclusief verzendkosten binnen gekregen :)

DBZgirl
04-10-2007, 11:38
Heey

echt heel erg bedankt voor jullie antwoord op mijn vragen. Alleen bij dvdpacific; ik ging zoeken naar dragonball z dvd's en er kwamen alleen maar 3 andere dingen in beeld en niet de season boxes... hoe kan het dan dat je daar dragonball S3 gekocht hebt?

DMaarten
04-10-2007, 11:56
Heey

echt heel erg bedankt voor jullie antwoord op mijn vragen. Alleen bij dvdpacific; ik ging zoeken naar dragonball z dvd's en er kwamen alleen maar 3 andere dingen in beeld en niet de season boxes... hoe kan het dan dat je daar dragonball S3 gekocht hebt?

Kijk eens http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=840024 :)
kon het eerst ook niet vinden, heb de link dan ook schaamteloos uit het topic gejat :)

DBZgirl
04-10-2007, 17:10
aah thanks!!!

Ralfers
04-10-2007, 17:50
hier in Nederland is DBZ geintroduceert als Dragonball Z (dus dragon en ball aan elkaar).. in Amerika is het Dragon Ball Z (dus los), en dus zal je ook vrij weinig vinden als je op Dragonball zoekt, maar meer als je op Dragon Ball zoekt ;)

eL To®®o
05-10-2007, 11:42
Zijn de Season's die je op www.dvdpacific.com (http://www.dvdpacific.com) besteld RegioFree of Regio 1???, en hoelang duurt het ongeveer totdat de bestelling binnen is??????,

ik ben al zo lang opzoek naar een betaalbare uncut box-set die je ook in het engels kan afpelen en niet van dat gejammer dat de helft van de box geen ondertiteling heeft

eL To®®o
05-10-2007, 11:45
zijn de season's regio vrij??????

En duurt het lang voor dat je de boxen binnen hebt op dvdpacific.com???????

DMaarten
05-10-2007, 14:55
verwacht je nu echt een reactie binnen 3 minuten?

boxen zijn regiovrij, levertijd wil nog wel eens varieren afhankelijk van bestelmethode en geluk, reken zowieso maar op enekele weken bezorgtijd.

Smooth-J
05-10-2007, 17:49
verwacht je nu echt een reactie binnen 3 minuten?

boxen zijn regiovrij, levertijd wil nog wel eens varieren afhankelijk van bestelmethode en geluk, reken zowieso maar op enekele weken bezorgtijd.

Niet helemaal correct. Hij is regio 1, 2 en 4 en je tv moet NCTS ondersteunen, maar dat doen de meetste tv's hier wel.

eL To®®o
05-10-2007, 18:49
er is geen 1 nederlandse firma die ze levert, ik heb namelijk nog geen Credit Card.

BrianB
05-10-2007, 22:39
er is geen 1 nederlandse firma die ze levert, ik heb namelijk nog geen Credit Card.

De losse seizoenen zijn wel op eBay te vinden. Moet je alleen (in de meeste gevallen dan) PayPal aanvragen.

Dutchy
07-10-2007, 03:22
Ik ben zelf ook trotse eigenaar van de eerste 3 delen van de remastered set :)
Ik heb ze zelf besteld bij cduniverse.com, rond de 30 dollar, zonder verzendkosten.
Verzending duurt gemiddeld 1-2 weken met de standaard verzendings methode.

Bij deze de foto's van de setjes :)
(Let op: Popups van imageshack...)

Alles bij elkaar:
(links naar rechts: "Hoesje" - Boekje - cd1+2 - 3+4 - 5+6 (inklapbaar) )
http://img112.imageshack.us/img112/8650/alleseasonos2.jpg

Season 1 apart:
http://img112.imageshack.us/img112/8761/season1vc9.jpg

Season 2 apart:
http://img216.imageshack.us/img216/3940/season2ja2.jpg

Season 3 apart:
http://img112.imageshack.us/img112/2331/season3de5.jpg


Enige nadeel van deze set is dat het breedbeeld is, erg jammer, maar het is niet anders :) Verders ziet het er toppie uit.

Grave
11-10-2007, 13:42
Al wat bekend over season wanneer ie uitkomt?

Grave
12-10-2007, 17:26
er is geen 1 nederlandse firma die ze levert, ik heb namelijk nog geen Credit Card.

Ik heb vandaag per ongeluk season 3, 2x binnen gekregen, dus als je season 3 van me wil overnemen dan stuur je me maar even een pm. Hijs sealed en nooit geopend, net binnen gekregen.

eL To®®o
13-10-2007, 16:05
Ik heb vandaag per ongeluk season 3, 2x binnen gekregen, dus als je season 3 van me wil overnemen dan stuur je me maar even een pm. Hijs sealed en nooit geopend, net binnen gekregen.
echt heel cool dat je me dit aanbied, maar ik heb Season 1, 2 en 3 net besteld. heb jij ze ook van dvdpacific.com? en hoelang heb je ongeveer moeten wachten op de bestelling.?

Grave
13-10-2007, 23:48
echt heel cool dat je me dit aanbied, maar ik heb Season 1, 2 en 3 net besteld. heb jij ze ook van dvdpacific.com? en hoelang heb je ongeveer moeten wachten op de bestelling.?

3,5 week ongeveer.

jeffrey1984
15-10-2007, 17:45
jullie moeten bij ro-disc in rotterdam zijn daar zijn ze makkelijk te bestellen
www.rodisc.nl 50 euro per box levertijd is een paar dagen indien op voorrraad

Greetz Sjeff

Smooth-J
15-10-2007, 18:13
jullie moeten bij ro-disc in rotterdam zijn daar zijn ze makkelijk te bestellen
www.rodisc.nl (http://www.rodisc.nl) 50 euro per box levertijd is een paar dagen indien op voorrraad

Greetz Sjeff


50 euro betalen of rond de 20,- euro betalen en wat langer wachten. Nou ik weet het wel.

kan je ze beter nog bij www.archonia.com (http://www.archonia.com) (belgische site) bestellen. Zit je rond de 40,-

DBZgirl
17-10-2007, 13:26
Nog een vraagje
Weet iemand of je met Paypal kunt betalen bij amazon.com?

xx

eL To®®o
17-10-2007, 13:41
50 euro betalen of rond de 20,- euro betalen en wat langer wachten. Nou ik weet het wel.

kan je ze beter nog bij www.archonia.com (http://www.archonia.com) (belgische site) bestellen. Zit je rond de 40,-
Waar kun je ze rond de €20,- halen dan???

eL To®®o
17-10-2007, 13:44
Nog een vraagje
Weet iemand of je met Paypal kunt betalen bij amazon.com?

xx
nee je kan alleen met Credit Card betalen bij Amazon.com,,,,,,,je kan de Boxen wel bij www.cduniverse.com (http://www.cduniverse.com) met Pay-Pal betalen:)

Succes!

DBZgirl
17-10-2007, 13:56
Thanks:d

Dutchy
17-10-2007, 14:48
Waar kun je ze rond de €20,- halen dan???

Bijna elke Amerikaanse webshop verkoopt em voor ~30 dollar ( Dat is dus ~20 euro :) )

Smooth-J
17-10-2007, 19:14
Bijna elke Amerikaanse webshop verkoopt em voor ~30 dollar ( Dat is dus ~20 euro :) )

wat dutchy zegt

Ralfers
22-10-2007, 18:15
ik lees net op het FUNimation forum, dat de release datum voor DBZ S4 19 februari 2008 is...

jeffrey1984
22-10-2007, 21:11
ik lees net op het FUNimation forum, dat de release datum voor DBZ S4 19 februari 2008 is...
jammer dat we er zo lang nog op moeten wachten
ik kan echt niet wachten tot ik alles compleet heb hoop dat ie toch nog eerder uitkomt

Fikret
23-10-2007, 00:37
Bijna elke Amerikaanse webshop verkoopt em voor ~30 dollar ( Dat is dus ~20 euro :) )

Helaas niet inclusief verzendkosten. ;)

Smooth-J
23-10-2007, 07:37
Helaas niet inclusief verzendkosten. ;)

Dta is niet zo spannend met de huidige verzendkosten

DMaarten
23-10-2007, 13:03
19 februari 2008 pas!? :shock: :shock:

Grave
23-10-2007, 14:56
Dta is niet zo spannend met de huidige verzendkosten

En niet met eventuele douane kosten:-( Dan ben je namelijk echt de ***..


February pas season 4... damn het duurt ook steeds langer.

Dutchy
25-10-2007, 14:46
En niet met eventuele douane kosten:-( Dan ben je namelijk echt de ***..


February pas season 4... damn het duurt ook steeds langer.

Ik heb nog nooit met de douana te maken gehad, in al die jaren dat ik al in Amerika bestel :)
Maarja, je moet dan ook niet voor honderden euro's bestellen natuurlijk :P

Grave
26-10-2007, 12:08
Ik heb nog nooit met de douana te maken gehad, in al die jaren dat ik al in Amerika bestel :)
Maarja, je moet dan ook niet voor honderden euro's bestellen natuurlijk :P

Enkele dvd's zijn nooit een probleem, maar boxsets zijn dikker dan een enkel dvdtje dus veel meer kans dat het wordt open gemaakt. Heb nu 3 boxen binnen gekregen uit Amerika en 1 daarvan met douane shit. Waren toen meerdere mensen door de douane toen gepakt met zelfde box... misschien hadden ze die maand weinig te doen ofzo:o

DMaarten
18-12-2007, 10:36
al meer bekend over het 4e seizoen?

Dutchy
18-12-2007, 20:47
al meer bekend over het 4e seizoen?


Hij is nu preorder-able op cduniverse.com voor 31 dollar, en hij komt uit op 19 februari. Ik heb hem iig al gepreorder-ed :p

Fikret
25-12-2007, 23:42
Hoeveel seizoenen komen er daarna? Nog 3?

Ralfers
28-12-2007, 00:32
Hoeveel seizoenen komen er daarna? Nog 3?

3 of 4... ff afwachten :p

anyway, S4 is te pre-orderen bij DVDPacific :) *click* (http://dvdpacific.com/item.asp?ID=911789)

$28 excl verzendkosten

Ralfers
28-12-2007, 12:58
op 19-2-2008 komt ook History of Trunks en Bardock samen op DVD uit.. in een steelbook :o word wel een aanschaf voor mij :roll:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/518P2LAG0gL._SS400_.jpg

Grave
28-12-2007, 13:13
3 of 4... ff afwachten :p

anyway, S4 is te pre-orderen bij DVDPacific :) *click* (http://dvdpacific.com/item.asp?ID=911789)

$28 excl verzendkosten

Thanku, meteen gepreordered8)

Is er ook een kans dat ze de andere dragonball gt etc ook gaan remasteren en in nieuwe dvdboxen?

Ralfers
28-12-2007, 23:06
Thanku, meteen gepreordered8)

Is er ook een kans dat ze de andere dragonball gt etc ook gaan remasteren en in nieuwe dvdboxen?

volgens mij wel, maar dat heb ik ook alleen maar gehoord... en het lijkt me dan logisch dat ze eerst DB doen.. want DBGT was niet zo geweldig dan de rest :p

Shailesh
29-12-2007, 14:03
Got to love that dollar. 22 eur incl verzenden voor S4 :D Wordt steeds goedkoper die handel. Moet zeggen dat je uiteindelijk voor de hele collectie toch wel dik 200 eur kwijt bent....en dan moet je bedenken dat ze over een tijdje met de hele shit op bluray gaan komen. Majah, worries for the future.

Ralfers
29-12-2007, 16:03
Got to love that dollar. 22 eur incl verzenden voor S4 :D Wordt steeds goedkoper die handel. Moet zeggen dat je uiteindelijk voor de hele collectie toch wel dik 200 eur kwijt bent....en dan moet je bedenken dat ze over een tijdje met de hele shit op bluray gaan komen. Majah, worries for the future.

hoeveel ik voor de hele collectie straks kwijt ben maakt me niks uit.. als ik het zo in delen kan kopen voor een redelijk bedrag ben ik best blij :)

en ik denk niet dat ik de serie op HD zou vervangen als ik er aan toe ben.. kvind dit goed genoeg :)

Fikret
30-12-2007, 07:24
Bij een bedrag van 22 eur incl komen er tog geen douane-kosten bovenop?
In dat geval wil ik namelijk ook een beginnetje maken met het aanschaffen van de boxen.

Ralfers
30-12-2007, 11:03
Bij een bedrag van 22 eur incl komen er tog geen douane-kosten bovenop?
In dat geval wil ik namelijk ook een beginnetje maken met het aanschaffen van de boxen.

als het goed is niet nee :)

db/z/gtfan
06-01-2008, 16:28
zou ik de boxen kopen of dit via marktplaats:

Ik heb een totale collectie van 158 dvd’s kopie van het origineel ( eventueel 181 dvd's maar dat zijn dubbele dvd's alleen nieuwere uitvoering en ietsje anders )

LET OP ER ZIT GARANTIE BIJ = NIET GOED IS GELD TERUG OMDAT DIT EEN TOPSET IS DIE JE MOET HEBBEN EN VAN PERFECTE KWALITEIT IS

ENKELE DVD’S DIE HET NIET DOEN WORDEN GEWOON GRATIS OPGESTUURD ZOALS HET HOORT NATUURLIJK ( al is het nog nooit voorgekomen )

Dit is echt de ultieme set voor elke dragonball/z/gt fan
De Kopieen zijn precies hetzelfde als het origineel gegarandeerd ( er mag worden gecontroleerd bij mij want heb de originele dvd’s ook )
De Kopieen beschikken dus ook over alles wat het origineel ook heeft:

- Dvd’s zijn Uncut
- Dvd’s hebben een menu, ook de afleveringen hebben aparte hoofdstukken die je in je menu kan kiezen ( heel apart en mooi )

- Dvd’s hebben de engelse en japanse taal ( Zelfkeuze ) dus je mag zelf kiezen
- Dvd’s hebben engelse Ondertiteling
- Dvd’s Zijn gegarandeerd overal op af te spelen, ook playstation etc..

Alle dvdlabels en covers worden op een cdtje meegegeven!
Dus zwarte hoesjes worden niet meegeleverd, wel optioneel tegen meerprijsmaar vanwege bestellen duurt het soms langer met versturen

dragonball compleet 22 dvd's voor 50 euro
dragonball z compleet 86 dvd's voor 125 euro
dragonball gt compleet 20 dvd's voor 50 euro
dragonball/z/gt movies compleet 20 dvd's voor 50 euro
vernieuwde vegeta saga 9 dvd's voor 25 euro

hieronder de dubbele dvd's wel leuk om erbij te hebben zodat je alles compleet hebt, en zijn nieuwe uitvoeringen dus met 5.1 geluid etc prijzen komen dan er wel bij

VERNIEUWDE dragonball z seizoen 1 totaal 6 dvd’s voor 15 euro ( special uncut edition ) gehele saiyan saga afl 1 tm 39

VERNIEUWDE dragonball z seizoen 2 totaal 6 dvd’s voor 15 euro ( Special uncut edition ) gehele namek saga en gehele Captain Ginyu Saga afl 40 tm 74

VERNIEUWDE dragonball z seizoen 3 totaal 6 dvd's voor 15 euro ( special edition ) gehele frieza saga afl 75 tm 107

dragonball/z movie box 1 tm 4 voor 10 euro ( special uncut edition )
extra bonus dvd dragonball z mega dvd eerste 8 afleveringen nederlands ondertiteld

bij afname van de complete set ( 158 dvd's ) Dan krijg je dus korting, van 100 euro
bij afname van de complete set wordt de totaalprijs 200 euro voor de complete set van 158 dvd's incl de extra dvd met alle labels en Covers

graag jullie mening
ps.( ik heb nog geen dvd's van db dbz of dbgt)

Smooth-J
06-01-2008, 16:56
Ik zou voor de boxen gaan.

Aerodynamisch
06-01-2008, 18:08
Welke aflevering staan er op de box van S4?

Garlic Jr. Saga
Trunks Saga
Begin van de Android Saga?

En voor de poster hierboven, altijd voor de boxen gaan, duidelijk kopieetjes die worden aangeboden en daar wil je toch eigenlijk niet je geld aan uitgeven.

db/z/gtfan
06-01-2008, 19:23
is het 16:9 formaat storend of is het beter dan het 4:3 formaat

Ralfers
06-01-2008, 23:26
is het 16:9 formaat storend of is het beter dan het 4:3 formaat

de een vind het storend.. ik zelf absoluut niet! het is uncut, en het gaat meer om het verhaal dan om dat kleine stukje beeld dat er nu niet meer op zit vind ik.. ik vind het geweldig boxen, en raad ze dan ook zeker aan! sowieso raad ik nooit aan om kopietjes te kopen

db/z/gtfan
08-01-2008, 16:53
kan ik de boxen op mijn ps2 afspelen?

Ralfers
08-01-2008, 22:38
ja, ze zijn regio 2, alleen omdat de PS2 NTSC niet goed ondersteund krijg je het dan wel in zwart/wit te zien.. een gewone dvd speler zal ze hoogstwaarschijnlijk wel goed laten zien.. en je TV moet uiteraard NTSC ondersteunen

Aerodynamisch
09-01-2008, 05:58
Ik las op het Funimation forum dat Season Five waarschijnlijk eind mei uitgebracht wordt.

Ook gaan ze de eerste twee Dragon Ball Z films en Dragon Ball GT opnieuw uitbrengen.

Klinkt zeer interessant!

Smooth-J
09-01-2008, 16:19
Ik las op het Funimation forum dat Season Five waarschijnlijk eind mei uitgebracht wordt.

Ook gaan ze de eerste twee Dragon Ball Z films en Dragon Ball GT opnieuw uitbrengen.

Klinkt zeer interessant!


Niet helemaal vind ik, de films moeten ze in een totaalbox uitgeven.

Fikret
09-01-2008, 18:08
Eigenlijk zouden ze Dragonball juist nu moeten uitbrengen als voorproefje op de Dragonball Live-Action Movie.

Don_Vince
09-01-2008, 20:39
Eigenlijk zouden ze Dragonball juist nu moeten uitbrengen als voorproefje op de Dragonball Live-Action Movie.

Of gewoon nu Dragonball uitbrengen, en de film helemaal niet.


First Images from Dragonball Movie Sethttp://www.beyondhollywood.com/first-images-from-dragonball-movie-set/

Ziet er toch niet uit?
Lijkt totaal niet, Goku op tekening is nog beter gespierd als de acteur.

db/z/gtfan
11-01-2008, 20:52
ik vind ook da ze eerst dragonball moete uitbrenge

db/z/gtfan
12-01-2008, 08:23
Komen de afleveringen ook op blu-ray?

Ralfers
12-01-2008, 18:14
Komen de afleveringen ook op blu-ray?

er zijn tot nu toe geen plannen voor verdere blu-ray release, behalve movie 1 en 2 als double feature.. die staat gepland voor 27 mei, 2008...

seizoen 5 staat trouwens ook gepland voor 27 mei :)

en Dragon Ball GT: Season 1 staat gepland voor 10 juni :)

Dragon Ball kunnen ze voorlopig nog niet echt als season sets uitbrengen omdat de rechten van de eerst 13 afleveringen van DB zijn in handen zijn van Funimation

bron: http://community.funimation.com/forum/tm.aspx?m=57733

:)

db/z/gtfan
13-01-2008, 19:10
[seizoen 5 staat trouwens ook gepland voor 27 mei :)

en Dragon Ball GT: Season 1 staat gepland voor 10 juni :)

Dragon Ball kunnen ze voorlopig nog niet echt als season sets uitbrengen omdat de rechten van de eerst 13 afleveringen van DB zijn in handen zijn van Funimation

bron: http://community.funimation.com/forum/tm.aspx?m=57733

:)[/quote]
dit is dan op dvd?

Grave
13-01-2008, 19:37
Zo, lijkt erop dus dat we het komende jaar nog genoeg DBZ gaan zien, mits ze dit keer wel beetje op schema blijven that is.

Ralfers
13-01-2008, 19:41
dit is dan op dvd?


ja, de enige blu-ray release dat nu aangekondigd is, is movie 1 en 2

db/z/gtfan
13-01-2008, 20:19
is dragonball gt season 1 ook remastered?

Ralfers
13-01-2008, 22:22
is dragonball gt season 1 ook remastered?

er is verder nog geen informatie over DBGT S1 beschikbaar :p

Fikret
13-01-2008, 23:18
geschikbaar? :p

Fikret
13-01-2008, 23:21
er zijn tot nu toe geen plannen voor verdere blu-ray release, behalve movie 1 en 2 als double feature.. die staat gepland voor 27 mei, 2008...

seizoen 5 staat trouwens ook gepland voor 27 mei :)

en Dragon Ball GT: Season 1 staat gepland voor 10 juni :)


Ze beginnen dus al met het uitbrengen van GT voordat ze klaar zijn met DBZ?

Ralfers
14-01-2008, 09:11
geschikbaar? :p

hou je mond als je tegen me praat!

:p

maaruh, ja, blijkbaar beginnen ze indd al met DBGT voordat DBZ volledig uit is :)

MissShadows
16-01-2008, 11:07
ja, de enige blu-ray release dat nu aangekondigd is, is movie 1 en 2
niet er zijn al 2 op blu ray uit en dat zijn movie 8 en 10

MissShadows
16-01-2008, 11:09
ik vind ook da ze eerst dragonball moete uitbrenge
die zijn ook al uitgebracht op dvd

MissShadows
16-01-2008, 11:11
er is verder nog geen informatie over DBGT S1 beschikbaar :p
de eerste 15 afleveringen zijn uitgebracht onder the lost episodes volume 1 t/m 5 en de rest onder volume 1 t/m 15

Ralfers
16-01-2008, 15:28
niet er zijn al 2 op blu ray uit en dat zijn movie 8 en 10

die blu-ray is al een tijd uit, ik heb het over blu-ray uitgaves die nu aangekondigd zijn om uit te komen..


die zijn ook al uitgebracht op dvd

we bedoelen hier seizoen uitgaves (zoals DBZ S1 (http://www.dragonballz.com/dvdvideo/imgs/dbz_s1.jpg), 2 (http://www.dragonballz.com/dvdvideo/imgs/dbz_s2.jpg), 3 (http://www.dragonballz.com/dvdvideo/imgs/dbz_s3.jpg), 4 (http://www.dragonballz.com/dvdvideo/imgs/dbz_s4.jpg))..


de eerste 15 afleveringen zijn uitgebracht onder the lost episodes volume 1 t/m 5 en de rest onder volume 1 t/m 15

dit zijn ook weer niet de seizoen uitgaves. naar mijn mening zijn deze edities ook veel te duur, en DBGT Season 1 gaat de eerste 40 afleveringen bevatten.. waarschijnlijk weer voor rond de 30 dollar.. wat ik wel een goeie prijs vind.

MissShadows
16-01-2008, 15:38
die blu-ray is al een tijd uit, ik heb het over blu-ray uitgaves die nu aangekondigd zijn om uit te komen..

//raar dat ze dan met movie 8 en 10 beginnen//

we bedoelen hier seizoen uitgaves (zoals DBZ S1 (http://www.dragonballz.com/dvdvideo/imgs/dbz_s1.jpg), 2 (http://www.dragonballz.com/dvdvideo/imgs/dbz_s2.jpg), 3 (http://www.dragonballz.com/dvdvideo/imgs/dbz_s3.jpg), 4 (http://www.dragonballz.com/dvdvideo/imgs/dbz_s4.jpg))..

// dragonball dvds waren als sagas uitgebracht net zoals dbz: Goku saga, Commander red saga enzo.//

dit zijn ook weer niet de seizoen uitgaves. naar mijn mening zijn deze edities ook veel te duur, en DBGT Season 1 gaat de eerste 40 afleveringen bevatten.. waarschijnlijk weer voor rond de 30 dollar.. wat ik wel een goeie prijs vind.

// Deze zijn ook weer per saga uitgebracht. black dragons saga, super 17 saga, bebi saga. en alle dvds van DBZ en DBGT (van dragonball weet ik niet) die ik heb zijn allemaal funimation uitgave, met name dbz remastered en recut//

Missy*
24-01-2008, 18:19
Zijn deze dvd's ook ergens te bestellen zonder creditcard?

Wel in het Engels aub. ;)

Fikret
24-01-2008, 18:20
Yes they are (bij deze in het Engels) ;)

Op sites als eBay en marktplaats worden ze regelmatig aangeboden, al ben je dan wel wat duurder uit dan via Amerikaanse sites.

Missy*
24-01-2008, 18:58
Maar ze zijn niet nieuw te bestellen zonder creditcard? =(

Want dat zou wel erg jammer zijn..

MissShadows
24-01-2008, 21:49
ik weety niet of je hier alleen via creditcard kan bestellen, maar je zou hioer kunnen kijken
http://www.boudisque.nl/

Fikret
25-01-2008, 16:37
Maar ze zijn niet nieuw te bestellen zonder creditcard? =(

Want dat zou wel erg jammer zijn..

Betalingen via eBay en marktplaats kunnen altijd zonder creditcard.

eL To®®o
25-01-2008, 16:51
Je kan ook via pay-pal bestellen in Amerika op www.cduniverse.com (http://www.cduniverse.com) daar zijn S1= $34.29.. ..S2=$41.75....S3=$41.75 dit is zonder vezend kosten je zou er van uit moeten gaan dat als box voor box besteld dat je gemiddeld zo'n €36,55 kost, als je alle boxen in 1 keer besteld heb je kans dat je Douane kosten moet gaan betalen,,,en dat wil je uiteraard niet,,,

Zijn er toevallig nog andere sites waar je met Pay-pal kan betalen,,,voor de liefhebbers die zonder Credit-card thuis smagtend zitten te wachten op al hun favorieten series????? en waar je uiteraard niet te veel euries voor hoeft neer te leggen??? of dollars

Missy*
25-01-2008, 17:37
Betalingen via eBay en marktplaats kunnen altijd zonder creditcard.
eBay en marktplaats is 9 vd 10 keer tweedehands,
wil ze graag nieuw.

En mag ik vragen wat pay pal is? ben niet zo handig op dat gebied..

Pascal Bolwerk
29-01-2008, 19:46
Ik zou zeggen, kijk eens op je gemak op www.paypal.nl.
Je kunt een bankrekening koppelen aan je paypal account, maar neem het wel heel goed door.

DMaarten
31-01-2008, 15:20
zo, nu ook seaon 4 ge-pre-ordered bij dvdpacific, 22.17 euro volgens de mail, ben benieuwd hoeveel het echt gaat worden :)

Aerodynamisch
31-01-2008, 16:10
Ik heb over de afgelopen twee weken nu DBZ Season 1 en 2 binnengekregen en gekeken. Morgen komt hopelijk Season 3 binnen.

En ik moet eerlijk zeggen, niks meer dan lof voor deze DVD sets. Dit is voor mij de tweede keer dat ik de serie kijk, eerste keer was op Cartoon Network jaren geleden met hier en daar het missen van afleveringen.

Ik kijk de serie nu in het Japans en dat is IMHO velen malen beter dan Engels. Dit komt voornamelijk door de vele veranderingen in de dub. Sommige zinnen zijn echt uit de lucht gegrepen of juist verpest.

Beeldkwaliteit is perfect op een paar artefacten na.

Wat mij betreft komt de gehele collectie bij mij op DVD!

Flipmeister
31-01-2008, 19:54
Aangezien ik ook geen creditcard heb en de box sets toch wil kopen,heb ik de volgende vraag,

Ik heb op ebay de drie box sets gevonden en ben ook van plan om ze te kopen,maar er staat R1.Maar ik heb hier gelezen dat alle dvd's op regio's 1,2 en 4 te zien zijn.Klopt dat?

Aerodynamisch
31-01-2008, 20:01
De DVD's zijn regio 1,2 en 4.

Tip, neem Paypal en bestel het bij Axelmusic. Of Rodisc!

Flipmeister
31-01-2008, 20:03
thanks,was niet zeker of ze ook uit US 1,2 en 4 waren.

Flipmeister
01-02-2008, 15:29
Heb net Season 1,2 en 3 besteld.Hopelijk moet ik niet te lang wachte ;)

Fikret
02-02-2008, 19:54
De DVD's zijn regio 1,2 en 4.

Tip, neem Paypal en bestel het bij Axelmusic. Of Rodisc!

Is Axelmusic een Amerikaanse site waarbij er douanekosten bovenop komen?

Aerodynamisch
02-02-2008, 19:55
Heb er besteld en geen doaunekosten gekregen. Ze shippen vanuit Europa had ik op dit forum begrepen.

Fikret
02-02-2008, 21:12
En wat zijn de verzendkosten? :)

Aerodynamisch
02-02-2008, 21:45
Redelijk hoog. Maar ik heb bij mijn bestelling per ongeluk los verzenden gedaan, de drie seizoenen hadden 6 euro verzending. Ik weet niet of het goedkoper is met gezamenlijke verzending.

Ralfers
07-02-2008, 22:31
zooooo, Season 4 is verzonden door Dhr. Pacific :) ben benieuwd of ik hem voor de 19e of op de 19e in huis heb :p heb er in elk geval zin in :D

Grave
07-02-2008, 22:38
zooooo, Season 4 is verzonden door Dhr. Pacific :) ben benieuwd of ik hem voor de 19e of op de 19e in huis heb :p heb er in elk geval zin in :D

Me2, :p heb season 3 nog niet eens uitgekeken met mn dvd achterstand. naja heb ik des te meer te bekijken tot season 5 er is8-)

eL To®®o
08-02-2008, 13:01
De DVD's zijn regio 1,2 en 4.

Tip, neem Paypal en bestel het bij Axelmusic. Of Rodisc!

Ik heb gekeken bij Axelmusic maar geen pay-pal mogelijkheid????????????

Smooth-J
08-02-2008, 13:48
Ik heb gekeken bij Axelmusic maar geen pay-pal mogelijkheid????????????


http://www.axelmusic.com/paypal.php

Flipmeister
08-02-2008, 16:35
Is er al een datum voor het 5de seizoen bekend?

Fikret
08-02-2008, 16:38
Volgens mij staat er een paar pagina's terug een datum voor DBZ seizoen 5 en Dragonball GT seizoen 1.

Mark de Jong
08-02-2008, 21:36
Vandaag ook verstuurd door AxelMusic.

Dutchy
08-02-2008, 23:44
Vandaag ook verstuurd door AxelMusic.

Nu al :O

Ik hoop dat ik niet hoef te wachten tot 19 februari tot ze de mijne versturen bij CDUniverse >.<

mortaza
09-02-2008, 23:17
Hey, ik heb deze dvd's gezien op ebay.
Zijn alle Dragonball, Z en GT met een paar films.
Maar dit is toch niet de echte versie of is dit bootleg?

http://cgi.ebay.nl/DRAGONBALL-GT-AND-MOVIES_W0QQitemZ270210217033QQihZ017QQcategoryZ228 8QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Aerodynamisch
09-02-2008, 23:50
Duidelijke bootleg. Opnieuw, er is nog nooit één complete DBZ box uitgebracht. Wel twee ongelooflijk dure Japanse boxen die zeker wat kosten als 50 pond.

mortaza
10-02-2008, 03:01
D8 ik al :)

Ralfers
11-02-2008, 18:14
Season Five trailer (http://youtube.com/watch?v=reJuD74tNPI)

screencap van de trailer voor duidelijkere coverart (http://i12.photobucket.com/albums/a249/GregorTheGame/vlcsnap-6910231.jpg)

kan niet wachten :D maar eerst S4 maar eens :p

en op de Funimation forums worden er 9 season set verwacht:


Season 6 - Entire Cell Games (29 Episodes)
Season 7 - Saiyaman, World Tournament, & Babidi (37 Episodes)
Season 8 - Majin Buu Saga (22 Episodes)
Season 9 - Fusion & Kid Buu (38 Episodes)

Aerodynamisch
11-02-2008, 21:37
Beetje jammer. 22 afleveringen? Maar ja het kan niet anders qua ruimte op de DVDs.

En waarom Perfect Cell op season 5? Dan kan alleen maar Gohan op de season 6 box staan.

Box 7 is in mijn ogen de minst interessante. Saiyaman saga is leuk maar weinig actie. WT & Babidi is inleiding to de Buu Saga, zelfde als de Namek Saga tot de Ginyu Force ook weinig actie.

IMO, hadden ze op zich met wat proppen de Cell Games en de Saiyaman saga's op één box kunnen zetten en de WT, Babidi en Majin Buu saga's op de andere.

Tijd om box 3 te gaan kijken en box 4 en de OVAs te bestellen.

Nu nog de 13 movies in 2 of 3 boxen en de DBZ collectie is compeet.

Ralfers
11-02-2008, 22:58
die verdeling is ook nog niet zeker he ;) de meeste hardcore Funi members verwachten het zo :p maar er is nog niks bevestigd :) maar ik denk wel dat die volgorde het meest logisch is..

Aerodynamisch
12-02-2008, 05:53
Ohw, er is nog geen zekerheid. Laten we het hopen voor een box minder...scheelt centjes.

Grave
12-02-2008, 18:46
^Voor 20 euro per box hoor je mij zeker niet klagen:wink:

En het is goed verspreid, het is niet zo dat ze elke week een nieuw season uitbrengen :mrgreen:

eL To®®o
15-02-2008, 20:55
Ik raad iedereen aan om bij www.axelmusic.com (http://www.axelmusic.com) te bestellen!!!!!

waarom????

Deze site is erg betaalbaar met of zonder Creditcard en erg snel met verzenden!!!!!

Vorige week vrijdag (8 februari) 3 seizoenen besteld vandaag binnen!!!!

en dat voor maar €95-.....en nog belangrijker is geen Duoane kosten!!!

Top!!! seizoen 4 is ook onderweg,,

Seizoen 5 in Mei tog????

Ralfers
15-02-2008, 21:42
dat is dus gemiddeld 31 euro per seizoen.. ik bestel bij DVDPacific voor gemiddeld 24 euro per seizoen.. inclusief verzendkosten.. ga ik toch liever voor de 24 dan voor de 31 :p

en ook geen kans op douanekosten, omdat elk seizoen minder dan 22 euro kost bij DVDPacific :)

enige nadeel is indd wel dat je er alleen met creditcard kunt betalen

/edit

heb trouwens seizoen 4 vandaag binnen gekregen :D 8 daagjes onderweg met international surface mail.. erg netjes ^_^

Mark de Jong
15-02-2008, 22:04
Seizoen 4 ook hier binnengekomen. Ziet er weer heel netjes uit 8)

Ralfers
15-02-2008, 22:17
ik zie trouwens op AnimeOnDVD.com de release datum voor season 5... 27 mei..

ik kan dit trouwens nergens anders terugvinden, dus ik hoop dat het klopt :)

Lorre
15-02-2008, 22:44
Straks ook eens S4 bestellen. Ik heb nu al een tijdje geleden de Blu-ray versie van de 2 films over Brolly besteld. Hoop deze binnenkort binnen te krijgen.

Grave
15-02-2008, 22:58
Season 4 vandaag ook binnnen. Volgende week eerst season 3 nog afmaken:mrgreen:

Aerodynamisch
16-02-2008, 03:11
Eind mei kan zeker kloppen, dat had ik ergens gelezen op het Funimation-forum.

Ik denk inderdaad dat Axelmusic de beste is voor creditcardloze, Paypal werkt wel, maar is een beetje omslachtig, duurt langer uiteraard.

Ik moet ook maar eens Seizoen 4 gaan bestellen, vandaag maar even doen.

Mark de Jong
16-02-2008, 11:03
Eind mei kan zeker kloppen, dat had ik ergens gelezen op het Funimation-forum.

Ik denk inderdaad dat Axelmusic de beste is voor creditcardloze, Paypal werkt wel, maar is een beetje omslachtig, duurt langer uiteraard.

Ik moet ook maar eens Seizoen 4 gaan bestellen, vandaag maar even doen.

Via Paypal kan je tevens een directe bankoverschrijving doen; oftewel, is even snel als een creditcard betaling.

Martin Stanneveld
16-02-2008, 15:49
Is Dragonball, het begin dus, niet ergens te koop in een box?

Smooth-J
16-02-2008, 17:19
Is Dragonball, het begin dus, niet ergens te koop in een box?

Amazon.co.jp moet je wel ongeveer 500,- euro neertellen
http://pic20.picturetrail.com/VOL169/1056813/5266469/91932927.jpg

Martin Stanneveld
16-02-2008, 17:24
Hm, kan het niet vinden.....

Op axelmusic staan 8 delen, ieders 2 disc, maar dat is niet alles volgens mij.

Smooth-J
16-02-2008, 17:37
Hm, kan het niet vinden.....

Op axelmusic staan 8 delen, ieders 2 disc, maar dat is niet alles volgens mij.


Het is deze: http://www.amazon.co.jp/DRAGON-BALL-DVD-BOX/dp/B00018GX9S/ref=sr_1_10?ie=UTF8&s=dvd&qid=1203183376&sr=1-10

PLaatje is alleen veranderd en hij is alleen nog maar via derden te verkrijgen via Amazon

Ralfers
17-02-2008, 00:02
Dragon Ball Collection Part 1 (http://www.ezydvd.com.au/item.zml/788378)
Dragon Ball Collection Part 2 (http://www.ezydvd.com.au/item.zml/790922)

99 Australische dollars per box.. exclusief verzendkosten..

losse DVD's 25 Australische dollars per DVD: *click* (http://www.ezydvd.com.au/mech/quicksearch.zml?f=title&q=dragon+ball&x=0&y=0)

zijn de R4 PAL dvd's.. uncut.. alleen losse DVD deel 9 is bijna niet te krijgen.. die kun je eventueel op axelmusic.com bestellen :)

die Japanse DragonBox is als het goed is alleen Japans gesproken, en niet Engels ondertitels..

Martin Stanneveld
17-02-2008, 10:04
Thanx ;)

Ralfers
20-02-2008, 16:11
Dragon Ball Z: Season Five (pre-order @ DVDPacific, release 27 mei) (http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=943414)

Dragon Ball Z: Movie 1 & 2 (pre-order @ DVDPacific, release 27 mei, en blijkbaar weer een Steelbook :D) (http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=943415)

http://www.animeondvd.com/forum/fbbuploads/1203481038-FN02247.jpg http://www.animeondvd.com/forum/fbbuploads/1203481050-FN05014.jpg

Grave
20-02-2008, 20:11
8) Thanku. Staat weer in de preorder.

Tis maar goed dat ik volgende week de hele week vrij heb, kan ik mn DBZ achterstand inhalen, was nog maar op disc 2 van season 3 gebleven. Lekker 1,5 season achter elkaar kijken die week:p

Aerodynamisch
20-02-2008, 20:46
Mooi artwork voor season 5.

Heb gister season 4 besteld en is al verzonden dus dat wordt genieten.

Mooi om te zien dat de movies ook gereleased worden, 2 (3) per dvd is nog te overzien. Voornamelijk de Cooler en Brolly movies lijken mij interessant. Ook de Janemba movie is goed te pruimen,

Grave
20-02-2008, 21:04
Zijn die 2 films btw ook regiovrij? Zag er namelijk niks bijstaan..

Fikret
20-02-2008, 21:08
Gohan, Gotenks en Buu komen vast ook nog op een Season artwork te staan?

Ralfers
20-02-2008, 23:50
indd, beetje jammer dat zo iemand zo'n topic weer moet vervuilen.. :?


Zijn die 2 films btw ook regiovrij? Zag er namelijk niks bijstaan..

het is een Amerikaanse Funimation uitgave, dus ik neem aan dat deze ook regio 1, 2 en 4 gecodeerd zal zijn...

ik krijg de Trunks/Bardock DVD een deze dagen binnen, dus dan zal ik controleren of deze ook indd regio 1, 2 en 4 is.. als die dat is, is het vrijwel zeker dat de volgende DBZ double-feature DVD's dat ook zullen zijn :) maar ik ga er wel vanuit in elk geval :p

DMaarten
21-02-2008, 12:18
Is er ergens nog een plek eigenlijk waar de DB en DBZ manga nog voor een fatsoenlijk prijsje besteld kan worden? Al dan niet een bundel/omnibus of zo?

Dutchy
22-02-2008, 20:51
Gohan, Gotenks en Buu komen vast ook nog op een Season artwork te staan?

Season 6 omvat dus de Cell Games, dus ik hoop op een mooie SSJ2 cover van Gohan o.i.d. :)

Ralfers
22-02-2008, 22:26
ik weet bijna wel zeker dat Gohan op season 6 komt te staan... ook weet ik bijna wel zeker dat op seizoen 9 Kid Buu komt te staan.. seizoen 7 en 8 vind ik wat moeilijk.. op seizoen 7 zou weer een bad guy moeten komen en seizoen 8 een good guy.. maar wie?

Aerodynamisch
22-02-2008, 23:06
7 mag van mij wel Babidi of Gotenks. Zolang het maar niet Saiyaman wordt. Dat zou ik wat minder vinden.

8 mag van mij zeker Vegetto worden. Anders dan maar Majin Buu. Zolang ze maar niet Hercule erop zetten!

Fikret
23-02-2008, 00:17
Wat betreft Artwork:

Season 1 - Vegeta
Season 2 - Goku
Season 3 - Frieza (in final form)
Season 4 - Trunks (Future Trunks)
Season 5 - Cell (in final form, Perfect Cell)
Season 6 - [Entire Cell Games]
Season 7 - [Saiyaman, World Tournament, & Babidi]
Season 8 - [Majin Buu Saga]
Season 9 - [Fusion & Kid Buu]

Wat mij het meest voordehand liggende lijkt als artwork:
Season 6: Gohan SSJ2
Season 7: Majin Vegeta of The Great Saiyaman
Season 8: Goku SSJ3 of Majin Buu
Season 9: Kid Buu, Gotenks of Vegetto

Hercule, Supreme Kai en Babidi zullen naast een artwork vissen.
____

Dragonball GT

Season 1: Goku SSJ4
Season 2: Gogeta SSJ4 of Evil Shenron

Baby en Super Android 17 zullen naast een artwork vissen.

Aerodynamisch
23-02-2008, 10:06
Dat lijkt mij inderdaad een goede voorspelling.

Zo komen er op de boxen alleen de grootste baddies te staan; Vegeta, Freeza, Cell en Kid Buu.

En komen er op de overige boxen de good guys te staan, (Vegeta), Goku, Trunks, Gohan.

En slechts twee boxen van Dragonball GT (wat ik nog nooit heb gezien) is op zich interessant om aan te schaffen. Met twee boxen toch gelijk de hele collectie compleet. Nu nog Dragonball die ik liever zou willen aanschaffen dan DBGT.

Fikret
23-02-2008, 14:55
Ik ga er althans vanuit dat Dragonball GT, 2 seizoens boxen worden. Het zijn 64 episodes en een season box bevat normaal gesproken zo'n 30 episodes.

Zelf in het bezit van een complete bootleg dvd-box van heel Dragonball GT. Alle 64 episodes op 12 dvd's.

Lorre
23-02-2008, 23:50
Ik dacht dat de Amerikaanse versie van DBGT heel anders geknipt en gemonteerd was. Heb een groot deel van de Japanse versie gezien en vond die enorm vermakelijk, maar toen ik ep 1 zag van de Amerikaanse versie was er een heel deel verwisseld en veranderd.

Iemand die me mss meer kan inlichten hierover, want ik vond de Japanse manier dan veel leuker dan de verziekte versie van Amerika.

Fikret
24-02-2008, 01:19
Ik ken enkel de versie die ooit op tv is uitgezonden en de uncut versie die ik op dvd heb.
Die komen naar mijn weten met elkaar overeen, heb er geen veranderingen in ontdekt.

DMaarten
26-02-2008, 08:32
Gezien m'n vraag naar de vorige bladzijde is verdwenen en daar waarschijnlijk over het hoofd wordt gezien nogmaals :)

Is er ergens nog een plek eigenlijk waar de DB en DBZ manga nog voor een fatsoenlijk prijsje besteld kan worden? Al dan niet een bundel/omnibus of zo?

Aloys
26-02-2008, 09:31
De hele Dragonball Z serie is in handen van deze uitgever toch?

Niet dat ik straks deze heb en ze opeens een andere uitgever krijgen voor de laatste 2 seizoenen oid., dat het wel mooi staat in de kast.

Ik weet dat er niks over bekent is, maar denken jullie dat het het wachten waard is op een mooie complete box?

Aerodynamisch
26-02-2008, 09:36
Als het goed is heeft Funimation rechten op alle afleveringen van Dragonball Z. Wel missen ze volgens mij enkele opening songs en ending songs.

Een complete box is een mogelijkheid. Maar ik kan mij niet herinneren dat Funimation zich daaraan heeft waagt met extreem populaire series. Een series als Fullmetal Alchemist die al sinds begin 2006 in 13 afleveringen uit is gebracht is nog steeds niet in een complete box.

Nee, Funimation doet het weer slim en brengt 4 boxen uit (twee per seizoen). Beter die boxen dan 13 losse DVD's. Geldwolven...

Aloys
26-02-2008, 09:50
Als het goed is heeft Funimation rechten op alle afleveringen van Dragonball Z. Wel missen ze volgens mij enkele opening songs en ending songs.

Een complete box is een mogelijkheid. Maar ik kan mij niet herinneren dat Funimation zich daaraan heeft waagt met extreem populaire series. Een series als Fullmetal Alchemist die al sinds begin 2006 in 13 afleveringen uit is gebracht is nog steeds niet in een complete box.

Nee, Funimation doet het weer slim en brengt 4 boxen uit (twee per seizoen). Beter die boxen dan 13 losse DVD's. Geldwolven...

Met dat laatste zinnetje heb je het niet over D-Z maar dat Fullmetal Alchemist, toch?

edit: Die poster boven mij verdient een Kamehameha-ban

Morpheus19
26-02-2008, 10:15
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Beste dragonball fans, ik biedt de gehele collectie dus alles wat er maar ooit aan dragonball is uitgebracht aan voor 89 euro alles op dvd's, in totaal zijn het 60 dvd's en perfect van kwaliteit. mail me maar voor meer info op sp24@live.nl of bel op 0613408002. Het is een aantrekkelijke set ik weet dat ze moeilijk te verkrijgen zijn want heb er zelf ook helemaal lam naar gezocht, bij deze wil ik dan ook ieder helpen die op zoek is naar deze geweldige anime serie, natuurlijk is de gehele serie te bekijken op elke dvd speler.

gr dragonballfan


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Donder op met je illegale DVD's.

Gister Seizoen 2 besteld, ik was de DVD boxen een beetje uit het oog verloren maar door dit Topic ben ik weer helemaal enthousiast :D

Smooth-J
26-02-2008, 12:02
rip



KAMEHAMEHAAAAAAAAAAA

Opzouten maat, wij doen hier niet aan crappy kopietjes. Original all the way.

InfamousGeorge
26-02-2008, 12:04
KAMEHAMEHAAAAAAAAAAA

Opzouten maat, wij doen hier niet aan crappy kopietjes. Original all the way.


(6) geweldig

Ralfers
26-02-2008, 12:25
Gezien m'n vraag naar de vorige bladzijde is verdwenen en daar waarschijnlijk over het hoofd wordt gezien nogmaals :)

Is er ergens nog een plek eigenlijk waar de DB en DBZ manga nog voor een fatsoenlijk prijsje besteld kan worden? Al dan niet een bundel/omnibus of zo?

op bol.com kun je een hele zooi manga's vinden voor 7.99 p/s (click (http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ParametricSearch-Start?Ntk=Books&Nty=1&Section=BOOK_EN&Ntt=dragon+ball&submit.x=0&submit.y=0&submit=search))

ik zag laatst ook een complete collectie op marktplaats staan voor 20 euro.. maar kan ze zo niet weer vinden..

Aerodynamisch
26-02-2008, 12:45
@ Aloys: Ik doelde op Fullmetal Alchemist (IMO één van de beste animeseries ooit, vele malen beter als goede series als Naruto en Bleach, het DBZ van nu)

@ Ralfers: Ik denk dat een hele manga collectie voor 20 euro ook niet helemaal legaal is. Vast bootleg prints ofzo. Als het wel legaal is, een hele mooie deal.

Ralfers
26-02-2008, 12:50
@ Ralfers: Ik denk dat een hele manga collectie voor 20 euro ook niet helemaal legaal is. Vast bootleg prints ofzo. Als het wel legaal is, een hele mooie deal.

het gaat dan om de stripboeken he ;) niet om DVD's ofzo.. maar ik had ze net terug gevonden, en bleek om 7 strippockets te gaan (200 pagina's), alleen zijn het waarschijnlijk Duitse versies.. maar wel origineel, want ik zie ze al op bol.de staan voor 5 euro p/s..

Herjan
26-02-2008, 13:54
Gebruiker dragonballfan is gebanned en zijn gegevens zullen (hoogstwaarschijnlijk) worden doorgegeven aan justitie.

DMaarten
26-02-2008, 14:23
En zo los je dit soort dingen op (y)

Ralfers
26-02-2008, 14:28
als iedereen die hem gequote heeft ook nog even meerendeel van de quote weghaald, is het helemaal weer schoon :D

Smooth-J
26-02-2008, 15:12
als iedereen die hem gequote heeft ook nog even meerendeel van de quote weghaald, is het helemaal weer schoon :D


Ok, maar mag ik mijn kamehameha laten staan, heb er vrij lang over gedaan om me up te chargen :twisted:

Ralfers
26-02-2008, 15:43
Ok, maar mag ik mijn kamehameha laten staan, heb er vrij lang over gedaan om me up te chargen :twisted:

haha, ja, laat die alsjeblieft staan :D vond geweldige aanval ;) :lol:

Marlboro_man
27-02-2008, 08:46
Als het goed is heeft Funimation rechten op alle afleveringen van Dragonball Z. Wel missen ze volgens mij enkele opening songs en ending songs....

Ze hebben de rechten voor de 2 opening songs en de 2 ending songs dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Opening Theme:
#1: "Cha-La Head-Cha-La" by Hironobu Kageyama (eps 1-199)
#2: "We Gotta Power" by Hironobu Kageyama (eps 200-291)

Ending Theme:
#1: "でてこいとびきりZENKAIパワー! (Dete Koi Tobikiri ZENKAI Power!)" by MANNA (eps 1-199)
#2: "僕達は天使だった (Boku-tachi wa Tenshi datta)" by Hironobu Kageyama (eps 200-291)

Youri

DMaarten
29-02-2008, 10:29
zo, nu ook seaon 4 ge-pre-ordered bij dvdpacific, 22.17 euro volgens de mail, ben benieuwd hoeveel het echt gaat worden :)
volgens de Creditcard afschrijving is het 25 euro nogwat geworden :(
stomme koerswisselingen :(

Aerodynamisch
29-02-2008, 11:58
Mooi, seizoen vier is ondertussen ook binnen. Kan er alleen nog niet aan beginnen. Ben pas op disc 4 van seizoen 3, Goku is eindelijk SSJ geworden!

Zoals altijd, de box is altijd goed verzorgd. Ik denk dat deze 1,5 box genoeg is voor de komende 3 maanden.

mortaza
29-02-2008, 12:51
Op ebay verkoop een gast 1 saga al voor 45 euro.
En mensen kopen het.

Aerodynamisch
29-02-2008, 15:21
Dat zegt weer genoeg over de exploitatie van Anime DVDs buiten de USA en Japan. Ik denk dat het toch een keer tijd wordt het taboe te doorbreken wat betreft prijzen en beschikbaarheid van anime.

25 euro per seizoen is inderdaad een mooie deal. Maar dat geld niet voor alle series. Veel DVDs met slechts 4 afleveringen komen al op 15 tot 20 euro. Check maar eens de Anime afdeling bij de Fame. Asociaal duur.

Gelukkig verkopen mensen de officiele saga's voor 45 euro en niet die illegale bootlegs!

Dutchy
29-02-2008, 20:45
Heb ik natuurlijk weer, DVD 1 van Season 4 is onleesbaar >.<
Gelukkig vervangt Cd-Universe hem zonder kosten.