PDA

Bekijk de volledige versie : Hollow Man 2 (2006)



Dennis Kuijper
27-12-2005, 01:04
Here we go again! Weer een vervolg film,als of er al niet genoeg zijn maar het is wel te begrijpen de nieuwe ideeen put van Hollywood is leeg.
Jammer dat Christian Slater zich er voor leent,deze acteur verdiend beter.

Hollow Man 2 (2006)
http://www.imdb.com/title/tt0469916/

Maick Werner
27-12-2005, 01:22
Jammer dat Christian Slater zich er voor leent,deze acteur verdiend beter.


Tja, na Alone in the Dark heeft ie de smaak te pakken natuurlijk! :razz:

Ik zie dat hij hierna nog wél een paar interessante titels op z'n lijst heeft staan.

En Hollow Man 2... Ik vond de eerste op momenten fascinerend en Elizabeth Shue was een pluspunt. Eerst die Zara Taylor maar eens bekijken voordat ik een mening vorm 8)

xbarryx
27-12-2005, 12:37
Nou we zullen zien. Ik hoop dat ie net zo goed en lekker weg kijkt als deel 1.

Marc T.
27-12-2005, 12:57
Whahaha Christian Slater is echt rockbottom aan het raken nu hoor. Oh oh ik zou nog niet gratis die film willen zien in de bios ( mocht hij dat ooit een keer halen ) :D

Dennis Kuijper
27-12-2005, 15:06
Whahaha Christian Slater is echt rockbottom aan het raken nu hoor. Oh oh ik zou nog niet gratis die film willen zien in de bios ( mocht hij dat ooit een keer halen ) :D

Christian Slater moet gewoon een ander agent nemen die goede rollen voor hem uitzoekt want hij kan best goed acteren vind ik.

TomVDJ
27-12-2005, 15:39
Whahaha Christian Slater is echt rockbottom aan het raken nu hoor. Oh oh ik zou nog niet gratis die film willen zien in de bios ( mocht hij dat ooit een keer halen ) :D
Hoe kan je nu al gaan beoordelen? De film moet nog gemaakt worden! Ze zijn schaars, maar er zijn weldegelijk films waarbij het vervolg beter is dan het origineel (zo vond ik Last Crusade van Indy beter dan Raiders). Afin, laten we maar even afwachten voor we Christian Slater de grond in boren. Hij heeft wel wat meer in zijn mars dan "Alone in the Dark" (hoewel zijn rolbeschrijving in Hollow Man 2 - "Soldier - Hollow Man", niet veel goeds doet vermoeden).

Dennis Kuijper
27-12-2005, 15:58
Whahaha Christian Slater is echt rockbottom aan het raken nu hoor. Oh oh ik zou nog niet gratis die film willen zien in de bios ( mocht hij dat ooit een keer halen ) :D
Hoe kan je nu al gaan beoordelen? De film moet nog gemaakt worden! Ze zijn schaars, maar er zijn weldegelijk films waarbij het vervolg beter is dan het origineel (zo vond ik Last Crusade van Indy beter dan Raiders). Afin, laten we maar even afwachten voor we Christian Slater de grond in boren. Hij heeft wel wat meer in zijn mars dan "Alone in the Dark" (hoewel zijn rolbeschrijving in Hollow Man 2 - "Soldier - Hollow Man", niet veel goeds doet vermoeden).
Lijk mij niet dat dit vervolg beter word dan deel 1,of Paul Verhoeven had weer aan het roer moeten staan.

Hankster
27-12-2005, 19:34
deel 1 had best cool kunnen zijn met het einde wat ik voor ogen had :P ... ipv al die overdreven explosies e.d.

TheGodfather
27-12-2005, 21:03
Tis al een tijd geleden dat ik deel 1 heb gezien, maar wat ik me ervan herinner vond ik `m destijds erg cool!
Maar of deel 2 een goed plan is?? heb er m`n twijfels bij...

Werner
27-12-2005, 21:44
Hey, ik vond het eerste deel best oké! De manier waarop Sony echter bezig is met crapquels aan de lopende band te maken, doet me eerder aan het Huis van de Muis denken...

René Groen
27-12-2005, 22:02
Deel één vond ik aardig, maar ik zit absoluut niet te wachten op een tweede deel. Erg jammer dat de sequalmachine op volle toeren draait.

martini
28-12-2005, 12:30
Vond deel 1 wel goed, maar voor een thriller nou nie echt spannend of schrikmakend. Zit dan ook niet echt op een deel 2 te wachten

Roy Langeveld
28-12-2005, 16:57
Deel 1 was gewoon leuk, niks hoogdravends, gewoon actie met een dikke laag special effects. Dat zei Paul Verhoeven zelf ook, gewoon een coole big-budget B-thriller, niks meer en niks minder.

Maar hier staat het woord herhalingsoefening waarschijnlijk al met dikke letters op. Ik vermoed niet dat mensen die zo makkelijk een sequel gaan draaien in staat zijn tot het bedenken van een origineel verhaal.

Hopelijk hebben ze nog een beetje buks voor goede special effects en blote tieten (vooral die laatste is waar een low-budget b-thriller het vaak van moet hebben), dan valt er misschien nog enige lol aan te beleven op dvd op een verloren zaterdagavond. Maar ze mogen me uiteraard altijd positief verrassen, natuurlijk.

PascaL86
28-12-2005, 18:05
Zo goed was hollow man ook weer niet en volgens mij ook geen daverend succes
Maar ja zo krijg je toch weer een nieuwe horror serie.....

Mark van L.
28-12-2005, 18:08
Eerst nog Basic Instinct 2........... :roll:

Roy Langeveld
28-12-2005, 18:43
De film is uiteindelijk met de binnenlandse en buitenlandse opbrengst nog aardig uit de kosten gekomen. Er werd niet genoeg winst gemaakt voor een big-budget biosvervolg, maar een direct-to-dvd-sequel kan er altijd wel af. Is ook gebeurd met Verhoevens Starship Troopers, en de kwaliteit van die dvd-sequel schijnt ook niet over te houden.

Darko
28-12-2005, 21:38
Deel 1 was goed dus ik ben wel in voor een Deel 2.
Het kan toch heus wel iets leuks worden?

Ik ben benieuwd.