PDA

Bekijk de volledige versie : boos op buena vista



martijnBAK
27-12-2005, 21:56
Zijn er hier mensen die, net als ik, een beetje moe worden van buena vista over het uitbrengen van disney dvd´s? Waarom krijgen wij geen 2-dvd Toy Story? Waarom hebben wij nog steeds geen 2-dvd Pocahontas? Waarom kregen wij geen 2-dvd Alice in Wonderland? En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wie heeft wel eens een mailtje naar hun gestuurd om dit te vragen? En wat zeggen ze dan?

Frank
27-12-2005, 22:09
Wie heeft wel eens een mailtje naar hun gestuurd om dit te vragen? En wat zeggen ze dan?
Wat ze dan zeggen is dat ze het zelf ook niet in de hand hebben en zich van geen kwaad bewust zijn.

theThinWhiteDuke
27-12-2005, 22:18
Zijn er hier mensen die, net als ik, een beetje moe worden van buena vista over het uitbrengen van disney dvd´s? Waarom krijgen wij geen 2-dvd Toy Story? Waarom hebben wij nog steeds geen 2-dvd Pocahontas? Waarom kregen wij geen 2-dvd Alice in Wonderland? En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Je vergeet:
-waarom werden de extra's van Monsters Inc. nagesynchroniseerd en kon je deze met geen mogelijkheid in het engels bekijken?

-waarom worden de Disney Treasures in NL in lompe blikken uitgebracht (en niet allemaal)

-etc etc

Voor mij redenen genoeg om ze te importeren

Nandor
27-12-2005, 22:41
Vergeet de verkeerde beeldformaten bij (bijvoorbeeld) Atlantis, Sleeping Beauty en Brother Bear niet.

Demon
27-12-2005, 22:47
Zijn er hier mensen die, net als ik, een beetje moe worden van buena vista over het uitbrengen van disney dvd´s? Waarom krijgen wij geen 2-dvd Toy Story? Waarom hebben wij nog steeds geen 2-dvd Pocahontas? Waarom kregen wij geen 2-dvd Alice in Wonderland? En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wie heeft wel eens een mailtje naar hun gestuurd om dit te vragen? En wat zeggen ze dan?
Ach, je kunt wel boos zijn.
E-mailen naar die bedrijven helpt niks ze lachen alleen maar uit!
Je hebt alleen je zelf er mee.
Wat wel kan helpen? Lekker overstappen naar r2 van andere landen!
Of andere regio's kopen scheelt je hoopt frustratie.