PDA

Bekijk de volledige versie : SONY DVP NS330 regiovrij maken



Dunky
28-12-2005, 23:09
=edit=

Trilogy
28-12-2005, 23:19
http://www.dvdplus.nl/

Richard B.
28-12-2005, 23:21
Kan het kloppen dat het geen JVC maar een Sony is? :wink:

In dat geval: zie deze pagina (http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?dvdplayer=sony+DVP+NS330&hits=50&Search=Search). Samengevat: hij is regiovrij te maken en het kan zonder speciale chip, maar het lijkt toch nog aardig omslachtig te zijn.

Dunky
28-12-2005, 23:28
=edit=

Kees Hoekerd
29-12-2005, 00:04
Zelf heb ik de NS 300,hier is het erg lastig om die regiovrij te krijgen,je moet een of andere Engelse remote control kopen van bijna 20 pond,dan nog allerlei hacks downloaden... :?
Weet iemand nog een Nederlandse site met dit soort informatie over regio vrij maken?

Erwin de Koning
29-12-2005, 00:19
Ja moest inderdaad SONY zijn, ik had het verkeerd begrepen van haar.

Sony is vreselijk om te hacken idd

Leon van Stijn
29-12-2005, 07:18
Zelf heb ik de NS 300,hier is het erg lastig om die regiovrij te krijgen,je moet een of andere Engelse remote control kopen van bijna 20 pond,dan nog allerlei hacks downloaden... :?
Weet iemand nog een Nederlandse site met dit soort informatie over regio vrij maken?

Bij mijn vorige speler, ook een NS300, werd het binnen 5 minuten gedaan door Audiovison in Dordrecht. Dus al te lastig is het niet, mits je de juiste spullen hebt. :wink:

Kostte toen 50 Euro.

@Dunky: misschien kunnen ze de NS330 ook wel 'helpen'. Bel of mail Audiovision anders even.

johanluijkman
29-12-2005, 08:55
Heb de mijne laten doen door dvdplus in Haarlem. Volgens mij zetten zij er een of andere chip in. Zo gepiept, en hij speelt probleemloos alle regio's af. was volgens mij ook 50 euro

Kees Hoekerd
29-12-2005, 09:17
Idd,ik hoorde al van een shop in Haarlem.Beiden zijn redelijk ver weg voor mij om ff een spelertje naar toe te brengen.Misschien dat ze ook ophalen,ik zal ff hun website checken.

Dunky
29-12-2005, 09:34
Bij mijn vorige speler, ook een NS300, werd het binnen 5 minuten gedaan door Audiovison in Dordrecht. Dus al te lastig is het niet, mits je de juiste spullen hebt. :wink:

Kostte toen 50 Euro.

@Dunky: misschien kunnen ze de NS330 ook wel 'helpen'. Bel of mail Audiovision anders even.

heb je hier nummers en/of mailadres van?

(djinn_4fun@hotmail.com)

johanluijkman
29-12-2005, 11:24
Idd,ik hoorde al van een shop in Haarlem.Beiden zijn redelijk ver weg voor mij om ff een spelertje naar toe te brengen.Misschien dat ze ook ophalen,ik zal ff hun website checken.

Haarlem is alleen langsbrengen, voor zover ik weet. Is gewoon een zaak aan huis, waar je ff in de woonkamer mag wachten.

Leon van Stijn
29-12-2005, 11:44
Bij mijn vorige speler, ook een NS300, werd het binnen 5 minuten gedaan door Audiovison in Dordrecht. Dus al te lastig is het niet, mits je de juiste spullen hebt. :wink:

Kostte toen 50 Euro.

@Dunky: misschien kunnen ze de NS330 ook wel 'helpen'. Bel of mail Audiovision anders even.

heb je hier nummers en/of mailadres van?

(djinn_4fun@hotmail.com)

Niet uit m'n hoofd, maar op hun website staat dat vast wel: www.audiovision.nl

Trilogy
29-12-2005, 15:22
Idd,ik hoorde al van een shop in Haarlem.Beiden zijn redelijk ver weg voor mij om ff een spelertje naar toe te brengen.Misschien dat ze ook ophalen,ik zal ff hun website checken.

Haarlem is alleen langsbrengen, voor zover ik weet. Is gewoon een zaak aan huis, waar je ff in de woonkamer mag wachten.

Ze komen bij je thuis ook al het moet voor wat euro's extra, dat zeiden ze toch in hun email. :)

http://www.dvdplus.nl/

Paul H.
29-12-2005, 18:23
Als het 50 euro kost kun je onderhand een nieuwe dvd-speler kopen. Die je zelf makkelijk regio-vrij kunt maken.

Willy B.
29-12-2005, 18:30
Je kunt al een dvdspeler kopen voor 60 € regio vrij met een code.kwaliteit daar tegen dat is wat anders ik zelf heb mijn spelers regio vrij laten maken ik heb 50 € per stuk betaald ikzelf heb sony ik ben daar zeer tevreden met,die goedekopen spelers dat is rommel.

Kees Hoekerd
29-12-2005, 20:10
Je kunt al een dvdspeler kopen voor 60 € regio vrij met een code.kwaliteit daar tegen dat is wat anders ik zelf heb mijn spelers regio vrij laten maken ik heb 50 € per stuk betaald ikzelf heb sony ik ben daar zeer tevreden met,die goedekopen spelers dat is rommel.
Inderdaad,dit klopt helemaal.Bedankt voor de tip! (y)

Trilogy
30-12-2005, 18:10
Heb net een email terug gehad van DVDplus en ze zouden helemaal naar belgie komen om me 2 systemen regiovrij te maken. :)

HiddeV
08-01-2006, 00:35
Kan het kwaad om dit te doen? Kan het geen complicaties opleveren als er zo chip ingebouwd word?

Hoe komen ze aan die chips?

Jarninho
08-01-2006, 01:16
Ik heb zelf de Sony NS430, een modelletje hoger dus. De enige verschillen zijn dat de 430 een resume functie heeft en een optische uitgang. Voor de rest is alles het zelfde.

Tevens heb ik een Philips Pronto afstandsbediening. Daar heb ik wat codes in geladen en toen was het in 5 seconden gepiept. Hij is nu al 2 jaar helemaal regiovrij. Een chip inbouwen lijkt mij dus onzin.

Volgens mij is er een hele serie Sony modellen die op die manier regiovrij is te maken. Pioneer heb ik ook al een aantal keer gedaan.

Ik woon in Alkmaar. Iedereen is welkom om langs te komen.

HiddeV
08-01-2006, 02:27
Ik heb een Sony DAV-SR2. Het is een algemene vraag, dus niet voor dit model.