PDA

Bekijk de volledige versie : Probleem met taal/ondertitels



Halcyon
01-01-2006, 19:06
Onlangs heb ik een DVD gekocht waarvan op het doosje vermeld staat dat je de film kan afspelen in 2 talen, nl. Frans en Engels. Bovendien zouden er ondertitels beschikbaar zijn.
Nu, als ik de DVD draai speelt hij enkel in het Frans, zonder ondertitels. Ik kan ook nergens in het menu de taal veranderen of ondertitels instellen, hoewel dit normaal gezien moet kunnen.
Mijn vraag is nu: is er een andere mogelijkheid dan het normale menu om taal en ondertitels te veranderen of heb ik gewoon een foute DVD?

wiljan
01-01-2006, 19:07
Op de afstandbediening van je DVD-speler zitten meestal twee knopjes hiervoor, te weten 'Language' (of Audio of iets dergelijks) en 'Subtitle'. Probeer tijdens het spelen eens deze knoppen..

Halcyon
01-01-2006, 19:17
Op de afstandbediening van je DVD-speler zitten meestal twee knopjes hiervoor, te weten 'Language' (of Audio of iets dergelijks) en 'Subtitle'. Probeer tijdens het spelen eens deze knoppen..

Heb ik gedaan, maar er gebeurt niets... Zeer vreemd.
Toch bedankt voor je reactie.

wiljan
01-01-2006, 19:24
wiljan schreef:
Op de afstandbediening van je DVD-speler zitten meestal twee knopjes hiervoor, te weten 'Language' (of Audio of iets dergelijks) en 'Subtitle'. Probeer tijdens het spelen eens deze knoppen..


Heb ik gedaan, maar er gebeurt niets... Zeer vreemd.
Toch bedankt voor je reactie.

Het lag idd erg voor de hand, maar je weet nooit ;) En ook al eens in een andere speler geprobeerd?

Frank
01-01-2006, 22:04
Om welke DVD gaat het?

Halcyon
02-01-2006, 16:52
Om welke DVD gaat het?

Running Man

Nathan Strik
02-01-2006, 16:58
Stel de taal van je DVD-speler eens in op Engels, misschien dat dit helpt?