PDA

Bekijk de volledige versie : South Park season 5



Debo.canard
01-01-2006, 22:20
Hallo,

Ik had graag geweten wanneer South park season 5 uitkomt hier bij ons.

Hij bestaat al in Engeland en Amerika. Maar nog niet bij ons.

Wie weet dit? Of waar kan ik die informatie vinden??

Bedankt

SpaaiK
02-01-2006, 00:22
Zijn er nog steeds geen seizoens boxen van South Park? Met Nederlandse ondertiteling uiteraard.

Die keepcases met enkele episodes zijn nie echt m'n ding :(

R Klemkerk
02-01-2006, 06:01
Ik heb tot nu toe alle 6 de seizoenen op Regio 1. Geweldige uitgaves. beter zul je ze niet vinden...

ps, als jouw dvd speler niet regiovrij is, waarom koop je ze niet gewoon in engeland? Die Nederlandse ondertiteling verkrachten heel de humor van southpark.

Debo.canard
02-01-2006, 06:27
Wel ja, mijn ventje verstaat redelijk engels. Maar ik niet 100%, vooral als Cartman spreekt versta ik hem soms moeilijk. Maar je hebt wel gelijk hoor. Soms moet mijn ventje hard lachen om iets wat cartman zei, maar die niet goed ondertiteld is. Zodat ik er iets minder moet van lachen.

Maar toch zou ik ze graag vinden ondertiteld. Ik begrijp er dan meer van. :wink:

Lagomorph
02-01-2006, 06:42
Ik hou het gewoon bij mijn eerste 3 seizoenen, daarna vind ik South Park sterk bergafwaarts gegaan.
De stijl van de oude animatie is weg, ze hebben nu gedetailleerde achtergronden in verschillende camerahoeken enzo.
Daarom vind ik de eerste 3 seizoenen gewoon het beste, ook het missen van de stem van Mary Kay Bergman in de latere seizoenen is een groot gemis.

Caledonians
02-01-2006, 09:08
Ook over dit onderwerp bestond al een thread. Graag de zoekfunctie gebruiken...

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=34317&highlight=south+park