PDA

Bekijk de volledige versie : Digitale foto's afspelen op Pioneer DV 530



Ronald
11-08-2001, 10:09
Beste mensen.

Ik heb van iemand gehoord dat het mogelijk is om een cd rom te maken met digitale foto's die afspeelbaar zou zijn in je Pioneer DVD speler.
Je zou dan met je afstandsbediening door de foto's kunnen wandelen.
Ik heb echter geen idee hoe dat te doen, ik heb het geprobeerd met gewoon de foto's op een cd rom te branden maar dat lukte natuurlijk niet. (had ik ook weinig hoop op)
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat doe en evt. hoe ik daarvoor de DVD speler moet instellen. Alvast bedankt.

Smeezio
11-08-2001, 12:58
ik d8 dat zoiets nog "beschikbaar"moest worden :confused:

Ronald
11-08-2001, 13:13
Toch heb ik die info uit een betrouwbare bron maar die wist van een kennis die dat zo deed.
Helaas heeft hij geen contact meer met die ennis dus kan ik het de persoon in kwestie (die ik overigens niet ken) niet vragen.

Remco de Swart
13-08-2001, 20:55
Het kan!

Met WinOnCd 3.8 Power Edition kun je een video cd maken met daarop je zelf gemaakte foto's. Je kunt zelfs nog muziek achter de foto's zetten. De DVD-speler moet wel overweg kunnen met zelfgebrande CD's en het video cd format ondersteunen. Mijn Hiteker heeft geen enkel probleem mee maar een Sony die ik geprobeerd heb bakte er niets van

Ronald
14-08-2001, 21:20
Hoi allemaal.

Bedankt voor de geboden info het werkte inderdaad en daarvoor heb ik de nieuwste versie van Nero gebruikt. Helaas is dit slechts een demoversie.
Als iemand mij nu nog zou kunnen vertellen waar ik Nero ongelimiteerd zou kunnen downloaden, of nog beter WinOnCd 3.8 dan ben ik helemaal happy.
Maar voor zover alvast heel erg bedankt want het werkt inderdaad.

Ronald.:)

Koen Crijns
14-08-2001, 22:09
Ik grijp maar vast in voordat 't te laat is: op dit forum mogen geen links naar illegale software, cracks of andere dergelijke zaken geplaatst worden.