PDA

Bekijk de volledige versie : Teletekst en pioneer 530



Marco lejeune
02-01-2006, 20:22
Ik heb bovenstaand apparaat aangesloten met de TV kabel in de recorder en via een scartkabel verbonden met de TV. Alles werkt prima naar wens maar ik heb geen teletekst meer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Dank.

Ruud Vorstermans
03-01-2006, 12:15
Heb je via de decoder geen teletekst of op niet op de TV?
Geldt dit voor alle kanalen of een specifiek kanaal?
Heb je op enig moment wel teletekst gehad?

Door je vraag even wat duidelijker te formuleren, kan iemand je mogelijk het juiste antwoord geven

P@trick_DVD
03-01-2006, 19:00
Klopt het dat je WEL teletekst hebt als je de Pioneer hebt uitgeschakelt (standby)? Als je de Pioneer gewoon aan wilt laten staan tijdens het kijken van teletekst, dan moet je de TV/DVD knop op je afstandsbediening (rechtsonder) van je Pioneer eens proberen. Misschien dat teletekst het in de 'TV-stand' wel doet?

Marco lejeune
03-01-2006, 19:19
Bedankt, maar kan het niet heel veel duidelijker uitleggen ben ik bang. Ik heb de TV kabel in de decoder en deze is via scart met de TV verbonden. Verder geen kabeltjes aangesloten. Ik gebruik de afstandsbediening van de decoder om de TV aan en uit te zetten en het volume en de programmanummers te regelen. Als ik nu op mijn oude afstandsbediening de knop voor teletekst indruk krijg ik linksboven het paginanummer 100 te zien en onderaan een balk met de vier kleuren. Verder niets. In de TV stand van de pioneer afstandsbediening werkt het ook niet.

Ruud Vorstermans
04-01-2006, 18:45
Bedankt, maar kan het niet heel veel duidelijker uitleggen ben ik bang.

Probeer nu eerst eens antwoord te geven op de 3 vragen die ik gesteld hebt :roll: dan gaan we van daaruit verder redeneren :lol:

GuessWho
04-01-2006, 19:03
Ik heb hetzelfde probleem met dit apparaat. Blijkbaar worden de teletekst signalen niet doorgegeven naar de tv!

Even voor de duidelijkheid, het gaat hierbij om het tv kijken via de tuner van de Pioneer DVR-530H. Bij het kijken via de tuner van de tv (die is doorgelust via de pioneer) dan is er wel gewoon een teletekst signaal.

Ik heb er helaas ook nog geen oplossing voor gevondenen...