PDA

Bekijk de volledige versie : Paradiso: DVD releases in januari 2006



Arnold van Oostrum
05-01-2006, 15:40
Paradiso: DVD releases in januari 2006



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2055)

Kasper P.
05-01-2006, 19:17
Bava :twisted: alleen jammer dat zijn slechtste film "The House of Exorcism" er tussen zit ...

Mac Hammer Fan
06-01-2006, 23:30
Niets dan lof voor het initiatief van Paradiso om al die Bava klassiekers uit te brengen. Volledig akkoord, Kasper, dat LISA E IL DIAVOLO stukken beter is dan de herwerkte HOUSE OF EXORCISM. Maar OPERAZIONE PAURA mis ik nog meer. Dit is één van Bava's beste gothische horrors, tesamen met THE WHIP AND THE BODY aka LA FRUSTA E IL CORPO. Vooral OPERAZIONE PAURA staat hoog op mijn verlanglijstje, omdat de ideale print met de ideale soundtrack nog steeds niet uit is, noch op R1, noch op R2.
Maar Paradiso blijft voor mij de beste DVD producent naar mijn smaak.
Hopelijk zien we nog veel gothic in de nabije toekomst.

kruspe
07-01-2006, 01:46
ik ga voor Black Sabbath, alleen al omdat door deze film een van de beste bands ooit is opgericht... :wink:

Mac Hammer Fan
07-01-2006, 08:59
ik ga voor Black Sabbath, alleen al omdat door deze film een van de beste bands ooit is opgericht... :wink:
Ik ben geen hardrock fan, maar het nummer FLUFF vond ik wel één van de allermooiste instrumentale nummers die ik ooit heb gehoord. De cover art van mijn LP SABBATH BLOODY SABBATH vond ik ook erg mooi.
:wink:
De film van Mario Bava (I TRE VOLTE DE LA PAURA) is een knap drieluik van ouderwetse griezelverhalen, het is wel jammer dat de stem van Boris Karloff hier Italiaans gedubd is.

Mac Hammer Fan
29-01-2006, 09:50
Ik heb ze alle vijf aangeschaft. Ze kosten 8 EUR per stuk. Een spotprijs!
De kwaliteit van de prints valt best mee. BARON BLOOD bvb heeft een vlekkeloze, perfecte beeldkwaliteit. BLACK SABBATH daarentegen heeft op enkele ogenblikken wel wat vlekken of krassen, maar de kleuren zijn nog altijd heel goed. De Image Entertainment release uit de States is zeker niet beter. MASK OF SATAN aka BLACK SUNDAY oogt zeer goed. A BAY OF BLOOD ook, maar had nog kunnen profiteren van een Italiaanse soundtrack. Ik ben heel tevreden met deze 5 releases. Doe zo voort, Paradiso Entertainment! Niets dan lof voor jullie inspanningen om gotische horrorklassiekers uit te brengen in de Benelux.
:D