PDA

Bekijk de volledige versie : [NU ECHT SPOED] Blue Movie!!!!



Maarten van Krimpen
09-01-2006, 10:22
Voor dezelfde opdracht als een tijdje geleden, vraag me niet hoe het veranderd is, ga ik een artikel schrijven dat het midden houdt tussen een retrospectief en recensie over Blue Movie. Ik heb er in het Filmmuseum veel artikelen over gevonden. Probleem: ik heb de film niet gezien, en om m te kopen vind ik ook weer overdreven. Dus:

Weet iemand waar ik deze kan lenen/huren???

Joost van Hoek
09-01-2006, 10:37
zie ook http://www.kolonisten.nl/Hoezo/article.php?id=570

Ik woon in Den Haag, je mag hem best lenen, als je er goed mee omgaat

Maarten van Krimpen
09-01-2006, 10:39
Rotterdam Oost

Sneaker
09-01-2006, 10:39
Ik zou eens kijken/vragen bij de Bibliotheek in het centrum van Rotterdam. Daar had ik laatst voor een keuzevak voor school allerlei oude film gehuurd voor. Waaronder Das Cabinet des Dr. Caligari, Metropolis, Der Blaue Engel, Modern Times, Battleship Potemkin en Les Enfants du Paradis. En die waren allemaal daar te halen.

Misschien dat je daar eens kan kijken of navragen, wat ze hadden er een heleboel. Zeker ook even vragen, want Das Cabinet des Dr. Caligari lag geloof ik in een kluis omdat het zo'n exclusieve film was.

Maarten van Krimpen
09-01-2006, 10:43
zie ook http://www.kolonisten.nl/Hoezo/article.php?id=570

Ik woon in Den Haag, je mag hem best lenen, als je er goed mee omgaat

Een DVD behandel ik supervoorzichtig (vraag maar een paar klasgenoten van me, die hebben daar ervaringen mee 8) ) . Je mag eventueel ook wel een DVD van mij lenen, als een soort borg ofzow. Heel erg bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!![/i]

Maarten van Krimpen
09-01-2006, 10:44
Ik zou eens kijken/vragen bij de Bibliotheek in het centrum van Rotterdam. Daar had ik laatst voor een keuzevak voor school allerlei oude film gehuurd voor. Waaronder Das Cabinet des Dr. Caligari, Metropolis, Der Blaue Engel, Modern Times, Battleship Potemkin en Les Enfants du Paradis. En die waren allemaal daar te halen.

Misschien dat je daar eens kan kijken of navragen, wat ze hadden er een heleboel. Zeker ook even vragen, want Das Cabinet des Dr. Caligari lag geloof ik in een kluis omdat het zo'n exclusieve film was.

Ook voor deze reactie erg bedankt!!!! Altijd handig, ingelogd zijn op dvd.nl 8)