PDA

Bekijk de volledige versie : Bridge: Class of 1984 - Special Metalbox Edition



Arnold van Oostrum
09-01-2006, 20:46
Bridge: Class of 1984 - Special Metalbox Edition



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2065)

Reinbo
09-01-2006, 21:15
Fantastische film! Jeudsentiment puur sang (Heb' m al een tijdje op regio 1, maar voor 5 euro wil ik 'm wel hebben voor de extra's)

Dennis Kuijper
09-01-2006, 22:19
Deze koop ik zeker,mooi stuk jeugdsentiment en nog een Steelbook ook.

Kasper P.
09-01-2006, 22:55
Die schaf ik zeker aan, jammer dat hij in 4:3 ...

Roberto van Rooijen
09-01-2006, 23:13
Ben erg benieuwd hoe het geluid gaat klinken want met "Bridge" weet je het nooit.
In ieder geval ga ik deze film wel aanschaffen, hoe het geluid ook zal gaan klinken. Heb de film al sinds jaar en dag op VHS en is inderdaad een stuk jeugdsentiment.

Frank
10-01-2006, 09:20
Op het eerste gezicht leek me dit een interessante titel om aan te schaffen, totdat ik las dat het beeldformaat 4:3 was. Hopelijk is dit een fout en staat de film gewoon in 1.85:1 anamorf beeld op de DVD.

Roberto van Rooijen
10-01-2006, 09:42
Ik las dat het beeldformaat 4:3 was. Hopelijk is dit een fout en staat de film gewoon in 1.85:1 anamorf beeld op de DVD.

ik denk niet dat het een fout betreft...ga er maar vanuit dat het klopt.

candela
10-01-2006, 12:39
Zelfs mijn 2.5 jaar oude franse dvd is anamorphic widescreen. Indien deze 4/3 is zou dit wel meteen één van de meest lachwekkende releases van 2006 zijn, zeker gezien hun pretentie. Hoewel... Special Metalbox Edition klinkt zowieso al redelijk belachelijk eigenlijk.

Roberto van Rooijen
10-01-2006, 12:45
Zelfs mijn 2.5 jaar oude franse dvd is anamorphic widescreen. Indien deze 4/3 is zou dit wel meteen één van de meest lachwekkende releases van 2006 zijn, zeker gezien hun pretentie. Hoewel... Special Metalbox Edition klinkt zowieso al redelijk belachelijk eigenlijk.

We hebben het hier wel over "BRIDGE Pictures", echt geweldige releases brengen ze ook niet uit.
Jammer, want het had zoveel mooier kunnen zijn.

Reinbo
10-01-2006, 14:33
Omdat zowel de R1 als de franse 1,85 anamorf zijn moet het haast wel makkelijker zijn geweest voor Bridge om die transfer uit te brengen dan zelf door te zoeken naar een 4:3 versie (Hoewel ze in die hoek natuurlijk wel de beste contacten hebben. :twisted: )

Arnold van Oostrum
11-01-2006, 10:33
We hebben over het beeldformaat contact gelegd met de maatschappij. De informatie in het persbericht is (gelukkig) onjuist. De uitgave zal netjes het 1.85:1 anamorf beeldformaat hebben.

Frank
11-01-2006, 10:58
We hebben over het beeldformaat contact gelegd met de maatschappij. De informatie in het persbericht is (gelukkig) onjuist. De uitgave zal netjes het 1.85:1 anamorf beeldformaat hebben.
Mooi, dan is deze release de moeite waard. :D

twiggertje
18-01-2006, 11:18
Ben ook blij dat deze film eindelijk op dvd word uitgebracht, wij hebben die film vroeger ook op vhs gehad en zover ik me kan herinneren is deze nooit op nederlandse tv geweest, wel class of 99 maar het origineel is toch veel beter.

Frank
09-03-2006, 23:00
Ik heb de DVD vandaag aangeschaft. Op de disc staat ook nog een Dolby Digital 2.0 Stereo-track. De in het persbericht en op de cover vermelde speelduur van 86 minuten is niet correct. De werkelijke speelduur is 94 minuten. Op de DVD staat daarom de door de regisseur goedgekeurde 'director's cut'. De in het persbericht vermelde extra "Titelsong: I am The Future performed by Alice Cooper" is geen extra. De muziek is te horen in de film, maar er staat geen muziekvideo op zoals een beetje wordt gesuggereerd. Al met al een mooie uitgave die bijna gelijk is aan de R1-release van Anchor Bay (alleen een poster en still galerij en biografie van de regisseur staat er niet op).

twiggertje
10-03-2006, 08:40
Ik heb de DVD vandaag aangeschaft. Op de disc staat ook nog een Dolby Digital 2.0 Stereo-track. De in het persbericht en op de cover vermelde speelduur van 86 minuten is niet correct. De werkelijke speelduur is 94 minuten. Op de DVD staat daarom de door de regisseur goedgekeurde 'director's cut'. De in het persbericht vermelde extra "Titelsong: I am The Future performed by Alice Cooper" is geen extra. De muziek is te horen in de film, maar er staat geen muziekvideo op zoals een beetje wordt gesuggereerd. Al met al een mooie uitgave die bijna gelijk is aan de R1-release van Anchor Bay (alleen een poster en still galerij en biografie van de regisseur staat er niet op).Dus de film duurt 8 minuten langer dan de bisoscoop versie, dat is fijn om te horen, ik ga 'm ook aanschaffen maar de release datum is pas 14 maart.
ik ga 's bij Free Recordshop kijken of die al binnen is.

bedankt voor de nuttige info :wink:

twiggertje
13-03-2006, 10:35
Gisteren de film gekeken en heb weer net als toen genoten, wat me wel opvalt is dat dit niet de directors cut is, ik heb de film ook met audio commentaar van regiseur gekeken en die zei dat er ook een langere versie is van de zaagscene en van de afgezaagde arm(langer in beeld), dus dit is dezelfde versie als de vhs versie die ik begin jaren tachtig heb gezien.

Er zijn wel kortere versies geweest want in sommige landen vonden ze de film te grof en werden die dus aangepast, of zelfs verboden.

Ik had niet gedacht dat ik de film net zo goed zou vinden als toen, maar deze film blijf gewoon goed!!!!!

Frank
13-03-2006, 11:13
Gisteren de film gekeken en heb weer net als toen genoten, wat me wel opvalt is dat dit niet de directors cut is, ik heb de film ook met audio commentaar van regiseur gekeken en die zei dat er ook een langere versie is van de zaagscene en van de afgezaagde arm(langer in beeld), dus dit is dezelfde versie als de vhs versie die ik begin jaren tachtig heb gezien.
Op de DVD staat de Amerikaanse bioscoopversie van de film, maar regisseur Mark Lester heeft bevestigd dat dit de versie is zoals hij bedoelt heeft.

twiggertje
13-03-2006, 11:30
Gisteren de film gekeken en heb weer net als toen genoten, wat me wel opvalt is dat dit niet de directors cut is, ik heb de film ook met audio commentaar van regiseur gekeken en die zei dat er ook een langere versie is van de zaagscene en van de afgezaagde arm(langer in beeld), dus dit is dezelfde versie als de vhs versie die ik begin jaren tachtig heb gezien.
Op de DVD staat de Amerikaanse bioscoopversie van de film, maar regisseur Mark Lester heeft bevestigd dat dit de versie is zoals hij bedoelt heeft.Dan zal het me niks verbazen als er straks een langere versie "special edition" van uitkomt, zoals dat bij vele films gebeurd.