PDA

Bekijk de volledige versie : The Game (Criterion Edition)



Anonymous
10-03-2002, 18:32
Volgens DVDpreview.nl is het dan eidelijk zover dat er een SE gaat jomen van The Game, en alsof dat nog niet genoeg is gaat het ook nog worden gedaan door criterion. Ik zag dat de release stond gepland voor 27-4 kan iemand dit met een andere bron bevestigen. Ik zag bij Criterion zelf namelijk niets staan. Ook bij DVD streetdates kon ik niet wat vinden.

Ik hoop toch zo dat het waar is.

MAD
12-03-2002, 23:10
YES!!!!!!!!!! Thank you, thank you, thank you..... Hier wacht ik nou al maanden op! Hoop dat het waar is, maar kan alvast niet w8en tot 25 april!! :cool: :cool: :cool:

Marco
13-03-2002, 00:20
Ik zag bij Criterion zelf namelijk niets staan. Criterion heeft (tot nu toe) nooit The Game Criterion bevestigd. Echter Criterion is wel bezig met Universal aan het onderhandelen ivm rechten. Er schijnt al materiaal genoeg te zijn voor een Criterion DVD (misschien komt het wel van die Criterion LD vandaan). Hoe dan ook, afwachten.

R. Schaap
13-03-2002, 00:36
welke extra's zitten dan bij deze SE?
Ik ben vooral benieuwd naar de zieke geest die de regisseur eigenlijk moet hebben

Anonymous
13-03-2002, 06:31
Dit stond op DVD preview.nl

The Game : Criterion info datum: 09-01-02


Criterion heeft voor 25 April 2002 de release aangekondigd van The Game op dvd.
Deze release heeft voorlopig de volgende specs :
The Game
Anamorfisch Widescreen
Dolby Digital en DTS Sound

* Audio Commentaar van David Fincher
* Interviews
* Storyboards
* Alternatief Einde
* Trailers

Natuurlijk staat er nog veel meer op deze 2-disc set welke de volledige features binnenkort zullen worden bekent gemaakt.

Nog niet erg dus, maar commentaar en een ander einde lijken mij wel erg interessant, nou maar hopen dat het niet zo erg lang meer duurt, en dat het inderdaad waar is

Mark S
13-03-2002, 07:49
een ander einde lijken mij wel erg interessant
Inderdaad, want het oorspronkelijke einde deugt voor geen meter.

Smitters
13-03-2002, 07:55
Ook weer in een funky verpakking gegoten ... als 7 & F.C. ?

Richard B.
13-03-2002, 08:15
Je moet dat berichtje over een eventuele Criterion-release van The Game maar even met een flinke schep zout nemen. Toen de eerste geruchten daarover verschenen werd het glashard ontkent door Criterion. Op www.criteriondvd.com (een Criterion-portal waarvan de leden meestal erg goed ingelicht zijn) zijn er na die ontkenning verder geen nieuwe berichten over verschenen. The Game in april lijkt me dus niet echt waarschijnlijk.

Richard

Anonymous
13-03-2002, 09:41
Ik was al bang dat het zo zou zijn. In een andere thread werd al geopperd dat het waarschijnlijk allemaal uit de lucht gegrepen zou zijn. De hoop wij allen hebben schijnen we dus nog even vast te moeten houden. Nou ja eerst dan maar genieten van de NW David Fincher : Panic Room, welke 11 april in de Nl, bioscopen gaat draaien.

En intussen maar wachten of Universal inderdaad de rechten van de Game vrijgeeft. Misschien moeten ze maar direct met David Fincher direct in onderhandeling gaan. Lijkt mij een veel betere optie, misschien dat er dan ook nog een Directors Cut inzit, zoals met Brazil, wie zal het zeggen.

Richard B.
16-03-2002, 21:51
Ik heb een heel eenvoudige theorie over hoe dat verhaal over een Criterion Editie van 'The Game' in de wereld is gekomen. Enige tijd geleden maakte Criterion bekend dat ze later dit jaar 'Rules of THE GAME' van Jean Renoir uit gaat brengen: misschien dat er ergens iemand een titel verkeerd heeft opgevangen?

Richard