PDA

Bekijk de volledige versie : Superman Collection, The [DVD]



Marcel den Haan
10-01-2006, 17:44
Superman Collection, The [DVD]

De vier tot nu toe verschenen Superman films in één uitgave.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2282)

Albert Kostwinder
10-01-2006, 18:35
Gewoon een leuke box van de enige echte Superman. Wel jammer dat er niet meer aan gedaan is aan het geluid en beeld van alle films. Pure nostalgie :wink:

Daniël V.
10-01-2006, 22:14
Misschien doen ze hier nog eens iets soortgelijks mee als nu met Batman. Daar kwam ook zo'n zelfde box van uit, inhoudelijk hetzelfde als de snappers, voordat de SE's kwamen.

RickySway
11-01-2006, 12:03
Alleen het origineel "Superman: The Movie" is de moeite waard als je het mij vraagt. De tweede film is interessant, maar is gewoon vette bagger. Het derde deel zou met de nemesis 'Brainiac' moeten zijn, maar ook dit hebben ze finaal verknalt en begin me niet over deel 4... NUCLEAR MAN!? fucking schande gewoon.

maar goed.... gelukkig leven we nu in een tijd waar dit soort verfilmingen serieus aangepakt kunnen worden.

Go Bryan Singer!

Darko
11-01-2006, 21:21
4 coole films. De laatste 2 zijn stukken minder als de eerste 2 maar hebben toch hun charme.

Ik heb alleen de LIMITED EDITION van het origineel en koop niet de vervolgen OF de box want Warner heeft al aangekondigt Special Editions op de markt te brengen wanneer SUPERMAN RETURNS verschijnt, zoals het dus ook ging met de Batman-films. Ik wacht geduldig af.

TheGodfather
12-01-2006, 12:00
Heb alleen het eerste deel gezien, en die heb ik dan ook in m`n collectie :D