PDA

Bekijk de volledige versie : Kubrick box



stefanovic
11-01-2006, 18:33
Zijn er boxen in omloop die alle films van Stanley Kubrick bevatten (inclusief de docu-film) en enigszins betaalbaar zijn?

MeltyMan
11-01-2006, 18:41
ja... er is een 6dvd box van kubrick op de markt... prijs rond de 45 a 50 euro, de films zijn Lolita, The Shining, Clockwork Orange, Full Metal Jacket, Eyes Wide Shut, Barry Lyndon
en een 3dvd box prijs rond de 20 euro. de films: killer's kiss, the killing, paths of glory

er zijn ook andere boxen met meer films... maar dan moet je gaan kijken over het kanaal in engeland ofzo

een korte zoektocht levert de volgende pricewatches op...

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=40184

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=26347

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=874

Richard B.
11-01-2006, 20:23
D'r was natuurlijk een box met alle films die hij gemaakt heeft na Spartacus, maar die is helaas alweer een tijdje OOP. :?

Het goede nieuws is dat er van al die films nieuwe SE's in de maak schijnen te zijn en hopelijk dan ook een mooie box. :)

Toon_1
11-01-2006, 20:40
D'r was natuurlijk een box met alle films die hij gemaakt heeft na Spartacus, maar die is helaas alweer een tijdje OOP.

Ik heb hem verleden week nog binnengekregen, dus zo OOP is hij nu ook weer niet...

stefanovic
11-01-2006, 22:03
D'r was natuurlijk een box met alle films die hij gemaakt heeft na Spartacus, maar die is helaas alweer een tijdje OOP. :?

Het goede nieuws is dat er van al die films nieuwe SE's in de maak schijnen te zijn en hopelijk dan ook een mooie box. :)

SE's in de maak, wow, dat zou wel heel gaaf zijn! Er is wel een box verkrijgbaar via filmvalley.nl, maar dat is volgens mij geen officiele, want die zie ik verder nergens.

stefanovic
11-01-2006, 22:06
D'r was natuurlijk een box met alle films die hij gemaakt heeft na Spartacus, maar die is helaas alweer een tijdje OOP.

Ik heb hem verleden week nog binnengekregen, dus zo OOP is hij nu ook weer niet...

Is dat niet die tin-box? Die is namelijk niet echt logisch samengesteld (chronologisch gezien dan). Ik wil toch liever iets compleets, of iets compleets van een bepaalde periode en niet zomaar een aantal titels. dat is nu namelijk ook het geval bij die boxen van Hitchcock.

Toon_1
11-01-2006, 22:22
D'r was natuurlijk een box met alle films die hij gemaakt heeft na Spartacus, maar die is helaas alweer een tijdje OOP.

Ik heb hem verleden week nog binnengekregen, dus zo OOP is hij nu ook weer niet...

Is dat niet die tin-box? Die is namelijk niet echt logisch samengesteld (chronologisch gezien dan). Ik wil toch liever iets compleets, of iets compleets van een bepaalde periode en niet zomaar een aantal titels. dat is nu namelijk ook het geval bij die boxen van Hitchcock.

nee, niet de tin box, de gewone (kartonnen) box, met alle films vanaf Lolita (ook inclusief Dr.Strangelove en Stanley Kubrick: A Life in Pictures).

stefanovic
12-01-2006, 08:04
Waar en voor hoeveel heb je die box besteld? Is dat de regio 2 versie met NL ondertiteling?

Reloaded
12-01-2006, 08:51
is R2UK, de meeste hebben NLO (eyes wide shut en lolita niet denkk)
kost ongeveer 60 €
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2&title=94946

en dan is er nog een box met zijn 3 'eerste' films (the killing, killer's kiss en paths of glory (ook aan te raden)
http://www.winkelwijs.nl/shop/detail.asp?zoekwaarde=kubrick&afdeling=alle&ProductID=1302221

Toon_1
12-01-2006, 10:49
is R2UK, de meeste hebben NLO (eyes wide shut en lolita niet denkk)

Ze hebben allemaal Nederlandse ondertiteling.

Reloaded
12-01-2006, 10:54
dan klopt de info op de hoesjes niet (dr stranghelove en eyes wide shut staat geen dutch bij)

Toon_1
12-01-2006, 11:06
dan klopt de info op de hoesjes niet (dr stranghelove en eyes wide shut staat geen dutch bij)

Ik heb het nog even gecheckt en Dr.Strangelove heeft NLO, Eyes Wide Shut vreemd genoeg niet. De info op de hoesjes klopt overigens wel, het wordt gewoon niet vermeld.

stefanovic
12-01-2006, 12:10
Via filmvalley.nl is een box verkrijgbaar met alle 12 de films, maar zonder de docu. Deze box kost 110 Euro. Ik denk niet dat het een oficiele uitgave is, want hij is verder nergens verkrijgbaar.

grabberke
12-01-2006, 16:28
dan klopt de info op de hoesjes niet (dr stranghelove en eyes wide shut staat geen dutch bij)

Ik heb het nog even gecheckt en Dr.Strangelove heeft NLO, Eyes Wide Shut vreemd genoeg niet. De info op de hoesjes klopt overigens wel, het wordt gewoon niet vermeld.

Is Eyes dan Engels ondertiteld?
Deze box lijkt me toch een pak interessanter dan de tin box dan...

Toon_1
12-01-2006, 20:18
dan klopt de info op de hoesjes niet (dr stranghelove en eyes wide shut staat geen dutch bij)

Ik heb het nog even gecheckt en Dr.Strangelove heeft NLO, Eyes Wide Shut vreemd genoeg niet. De info op de hoesjes klopt overigens wel, het wordt gewoon niet vermeld.

Is Eyes dan Engels ondertiteld?
Deze box lijkt me toch een pak interessanter dan de tin box dan...

ja Engels.