PDA

Bekijk de volledige versie : Hollow Man [DVD]



Paul Ranft
18-07-2001, 23:01
Hollow Man [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=811)

starbuck
31-10-2001, 16:06
Dit vond ik nou gewoon een onderuitzak film, gaat nergens over en toch word je vermaakt. Met de extra's erbij zeker een film die je meerdere keren kan bekijken.

jwtje
26-12-2001, 16:58
:cool:
waanzinnige special effects, alleen daarom moet je deze film al gaan halen!
alleen jammer dat onze onzichtbare vriend maar een paar minuten buiten is, klein minpuntje.
verder gewoon een coole film!:cool:

Kasper P.
31-03-2002, 14:09
Ik vond de eerste helf geweldig (ook kwa acteren en verhaal) je voelde de spanning overal. Maar het laatste half uur is zeker niet slecht maar wel erg cliche achtig. De special effects waren super (moet zeker gezegt worden).

Rochan
01-04-2002, 00:23
Een van mijn mindere films uit mijn collectie:p

Gabriël de Rop
02-04-2002, 07:25
De visual effects zijn idd erg goed, maar het verhaal is zoooo slecht, zeker een van de slechtste films die ik in tijden hebn gezien en dus ook zeker geen een om op DVD aan te gaan schaffen...(wel weer een mooi, apart hoesje..:) )

Dane
03-05-2002, 15:53
Inderdaad niet een van de allerbeste films, maar voor mij zeker wel de aankoop waard, ik vind een paar "popcorn films" ook wel nodig in een collectie, en ik ben bezig om alle (amerikaanse) films van Paul Verhoeven en Jan de Bont aan te schaffen, gewoon omdat ik het stoer vind dat 2 nederlanders het zo gemaakt hebben ookal worden ze soms afgekraakt door de amerikanen.
Ook heb ik Hollow Man aangeschaft omdat dit wel eens de laatste Sci-Fi film van Verhoeven kan zijn, hij heeft toch te kennen gegeven dat hij liever geen Science Fiction maakt, dit zij hij ook al op de RoboCop dvd, zijn hart ligt echt bij films over mensen.

Ookal maakt hij nooit meer big budget hollywood films, kan hij altijd trots zijn op zn films(behalve Showgirls dan misschien, terwijl die film ook zn goede kanten heeft:D )

Tjalling Weldring
27-03-2003, 17:59
:roll: IK heb mijn ogen uitgekeken, zowel wat de beeldkwaliteit betreft, als dat wat er afgebeeld werd. Ongelofelijk! Bovendien vond ik het geluid erg goed: dynamisch, weinig vervorming, veel samenhang in het geluidsbeeld.
Ook het verhaal vind ik beter dan ik verwacht had, op basis van de kritiek die er op deze pagina stond. Zo voorspelbaar is de film nou ook weer niet.

Maarten van Krimpen
28-03-2003, 18:48
Jammer van dat tamme script!

SchumiFan
28-03-2003, 20:39
na 50% van de film wordt het een irritant

Gabriel B.
28-03-2003, 22:26
Bijlange niet de beste film maar hij wordt wel gered door Verhoeven.

Coen Vermeer
01-04-2003, 11:21
Ik ging met zo veel hoop naar de bioscoop toe. Een film van paul verhoeven met een onzichtbare man! Kan niet beter.... dus wel, misschien door me verwachtingen een ontzettende tegenvaller.

Jizah
18-06-2003, 13:31
Het gegeven is leuk, alleen idd halverwege de film krijg ik toch een beetje een gevoel van een fanta film. Over het algemeen wel gewoon een leuke film om zonder al teveel nadenken naar te kijken.

pieter bond
19-09-2004, 08:08
Mooie Special effects en een goede Kevin Bacon.Een goeie zaterdagavondfilm!
7.8/10

Wizz-Art
19-09-2004, 16:31
Vind het een coole film, niets meer niets minder :wink:

Shue is gewoon een leuke actrice, Bacon is gewoon goed en de film is leuk en ja er had meer in het verhaal kunnen zitten maar ik heb me meerdere malen met de film vermaakt en daar gaat het toch om?

Movie_G
20-09-2004, 20:00
acteer werke is niet echt geweldig maar wel een leuke film om te hebben en een paar keer te kijken 8)

nova6666
17-11-2004, 22:37
Aardige film maar zeker geen topper!

Marco Dubbeldam
09-12-2004, 20:46
Zeer, zeer matige film. OK, de special effects waren goed. Maar voor de rest is er weinig goeds aan deze film te ontdekken als je het mij vraagt. Afrader!

rkrijger
13-01-2005, 16:40
Arh, leuke film vind ik!

Jurgen V
13-01-2005, 16:42
Leuke film om een keer gezien te hebben, daar blijft het voor mij dan ook wel bij.

Hankster
13-01-2005, 19:42
Hij was best cool .. alleen vern**kte het einde de totale film. Al was Kevin Bacon nou naar buiten gegaan en zag je zijn onderzichtige voet in een plas water stappen ofzo en zag je de regen op hem vallen en zoomde de camera uit en zag je hem verder lopen in een straat met allerlei mensen.. en hop; aftiteling .. DAN was de film al stukken beter.
Maar dat overdreven gedoe met die explosies enzo .. beetje jammer vooral [spoiler:06f194e8da]dat hij weer terug komt na die ontzettende explosie bij die lift .. :roll: [/spoiler:06f194e8da]

Maarten van Krimpen
04-03-2006, 19:01
Vandaag gekocht voor de zeer keurige prijs van 2 euro bij de Correct Koopjeskelder. Wat ik erg zonde vind is dat op deze DVD de scene waar [spoiler:7d8a4fb067] Kevin Bacons onzichtbare hand de ontblote borst kneedt[/spoiler:7d8a4fb067] eruit geknipt is die er in de bioscoop wel inzat. :( Dat was het enige wat we nog van Verhoeven terug konden vinden hierin, dit is typisch zo'n film waar de studio alles bepaalt.

rkrijger
04-03-2006, 20:27
Vandaag gekocht voor de zeer keurige prijs van 2 euro bij de Correct Koopjeskelder. Wat ik erg zonde vind is dat op deze DVD de scene waar [spoiler:ed8a00bc5c] Kevin Bacons onzichtbare hand de ontblote borst kneedt[/spoiler:ed8a00bc5c] eruit geknipt is die er in de bioscoop wel inzat. :( Dat was het enige wat we nog van Verhoeven terug konden vinden hierin, dit is typisch zo'n film waar de studio alles bepaalt.

Hey! Die zit wel op de DVD uitvoering die ik heb...

Maarten van Krimpen
05-03-2006, 20:27
Vandaag gekocht voor de zeer keurige prijs van 2 euro bij de Correct Koopjeskelder. Wat ik erg zonde vind is dat op deze DVD de scene waar [spoiler:27a84f01d4] Kevin Bacons onzichtbare hand de ontblote borst kneedt[/spoiler:27a84f01d4] eruit geknipt is die er in de bioscoop wel inzat. :( Dat was het enige wat we nog van Verhoeven terug konden vinden hierin, dit is typisch zo'n film waar de studio alles bepaalt.

Hey! Die zit wel op de DVD uitvoering die ik heb...

Vreemd. Vind het in ieder geval wel superzonde :cry:

rkrijger
05-03-2006, 20:30
Vandaag gekocht voor de zeer keurige prijs van 2 euro bij de Correct Koopjeskelder. Wat ik erg zonde vind is dat op deze DVD de scene waar [spoiler:f263734591] Kevin Bacons onzichtbare hand de ontblote borst kneedt[/spoiler:f263734591] eruit geknipt is die er in de bioscoop wel inzat. :( Dat was het enige wat we nog van Verhoeven terug konden vinden hierin, dit is typisch zo'n film waar de studio alles bepaalt.

Hey! Die zit wel op de DVD uitvoering die ik heb...

Vreemd. Vind het in ieder geval wel superzonde :cry:

Inderdaad!

Werner
05-03-2006, 22:11
Hey! Die zit wel op de DVD uitvoering die ik heb...

Welke uitvoering heb je?

rkrijger
06-03-2006, 07:08
Welke uitvoering heb je?

Weet ik niet zo 1-2-3 uit mijn hoofd, ik zal vanavond eens kijken! ;-)
Voor de mensen die 'em missen, zal ik een screenshot plaatsen. ;-)

Volgens mij heb ik de DVD zelfs via dit forum gekocht... Maar, dit terzijde...

Roy Langeveld
09-03-2006, 18:22
Hij was best cool .. alleen vern**kte het einde de totale film. Maar dat overdreven gedoe met die explosies enzo .. beetje jammer vooral [spoiler:4cebfc6b30]knip [/spoiler:4cebfc6b30]
Waarschijnlijk was hij al [spoiler:4cebfc6b30]in de lift gesprongen voor de explosie, en is hij daarom niet omgekomen in die brand[/spoiler:4cebfc6b30]. Wat niet wegneemt dat er wel meer (op zijn zachtst gezegd) ongeloofwaardige zaken langskomen.[spoiler:4cebfc6b30]Dat Kevin Bacon nog overeind blijft nadat hij in brand heeft gestaan is al knap. Een klap met een breekijzer overleven is ook best bewonderenswaardig. En dat hij zo'n langdurige electrische schok overleeft is tot daar aan toe, maar waarom worden Elisabeth Shue en Josh Brolin niet meegeëlectro***eerd? De hele vloer staat onder water![/spoiler:4cebfc6b30]
Kortom, pulpfilm dus, maar wel één van de betere soort. Een film met voornamelijk special effects als hoofdattractie interessant houden is moeilijk, maar het is Verhoeven wel gelukt. Hij vond het zelf ook maar een b-thriller, maar hij nam de klus toch aan omdat hij gewoon weer eens aan het werk wilde. Ben heel benieuwd hoe zijn eerste Nederlandse film sinds jaren, Zwartboek, gaat worden.

rkrijger
09-03-2006, 19:45
Dus jullie bedoelen deze scene:

http://members.chello.nl/r.krijger2/HollowManBrest.jpg

rkrijger
09-03-2006, 19:45
Hey! Die zit wel op de DVD uitvoering die ik heb...

Welke uitvoering heb je?

Het betreft een ex-rental uitvoering... :oops: