PDA

Bekijk de volledige versie : Releases 2006 vallen tegen?



anne w
12-01-2006, 10:35
Als ik de toekomstige relaeses doorneem valt mij op dat het dit jaar allemaal een beetje tegenvalt wat er dit jaar allemaal op dvd gaat verschijnen. Als ik dit vergelijk met vorig jaar, wordt dit jaar een stuk goedkoper! Delen jullie deze mening ook?

Ik hoop dit jaar op (eindelijk) Twin Peaks seizoen 2, wellicht een director's cut van Kingdom of Heaven en waarschijnlijk rond de kerst Harry Potter en de Vuurbeker. Maar verder? Of mis ik nog wat grote releases?

Frank
12-01-2006, 10:42
2006 is pas 12 dagen jong, te vroeg om nu al te oordelen dat het een tegenvallend jaar gaat worden. We weten immers nog lang niet wat er allemaal op DVD zal worden uitgebracht.

Harry Potter and the Goblet of Fire zal trouwens waarschijnlijk al in maart worden uitgebracht (de R1 is al aangekondigd). We hoeven in ieder geval niet tot kerst te wachten.

anne w
12-01-2006, 11:15
Ja, dat is wel zo, maar het is natuurlijk ook zo dat zo langzamerhand elke oudere film al op dvd is en we dus steeds meer alleen nieuwere films op dvd gaan krijgen.

Tuvok
12-01-2006, 12:08
Als ik de toekomstige relaeses doorneem valt mij op dat het dit jaar allemaal een beetje tegenvalt wat er dit jaar allemaal op dvd gaat verschijnen. Als ik dit vergelijk met vorig jaar, wordt dit jaar een stuk goedkoper! Delen jullie deze mening ook?

Ik hoop dit jaar op (eindelijk) Twin Peaks seizoen 2, wellicht een director's cut van Kingdom of Heaven en waarschijnlijk rond de kerst Harry Potter en de Vuurbeker. Maar verder? Of mis ik nog wat grote releases?

Wat dacht je van Chronicles of Narnia en King Kong? Beide grote blockbusters.

TheGodfather
12-01-2006, 12:46
Als ik de toekomstige relaeses doorneem valt mij op dat het dit jaar allemaal een beetje tegenvalt wat er dit jaar allemaal op dvd gaat verschijnen. Als ik dit vergelijk met vorig jaar, wordt dit jaar een stuk goedkoper! Delen jullie deze mening ook?

Ik hoop dit jaar op (eindelijk) Twin Peaks seizoen 2, wellicht een director's cut van Kingdom of Heaven en waarschijnlijk rond de kerst Harry Potter en de Vuurbeker. Maar verder? Of mis ik nog wat grote releases?

Wat dacht je van Chronicles of Narnia en King Kong? Beide grote blockbusters.
en de Extended versie van Sin City, Superman Returns, Lady en de vagebond, Jarhead etc. etc. etc.
er komen wel mooie releases. ik zou iig rustig afwachten.

stefanovic
12-01-2006, 13:30
en de Extended versie van Sin City, Superman Returns, Lady en de vagebond, Jarhead etc. etc. etc.
er komen wel mooie releases. ik zou iig rustig afwachten.[/quote]

Is die versie van Sin City officieel aangekondigd dan?

Dennis Kuijper
12-01-2006, 13:42
Het is zeker nog te vroeg om zo te oordelen,er komen nog zat mooie releases en er zijn nog wel wat oudere films die hier in Nl nog niet op dvd zijn.Tevens heb ik nog een grote wishlist dus ik zie het niet somber in.

Steve Muller
12-01-2006, 14:00
KING KONG (y)

Esteban
12-01-2006, 14:01
Nogal wiedes dat het te vroeg is. I mean c'mon, we zijn nét bezig ... :)

TheGodfather
12-01-2006, 14:20
Is die versie van Sin City officieel aangekondigd dan?
nog niet helemaal officieel aangekondigd, maar in de UK komt ie samen met de release van Sin City 2 (in september) uit

Rob Eric Blank
12-01-2006, 20:14
Ik kijk uit naar Munich (zowel bioscoop als DVD) en voor de rest valt het wat tegen. 2005 was niet zo'n denderend bioscoop jaar en dus vallen de nieuwe releases van 2006 ook wat tegen. Erg veel klassiekers zijn inmiddels al op het welbekende DVD schijfje uitgebracht, dus daar zijn ook niet zo 1,2,3 spannende dingen te verwachten.

alainke
12-01-2006, 20:43
mijn eerste grote aankoop zal op 25 januari zijn namelijk het 4de seizoen van de formidabele serie 24 verder kijk ik vooral uit naar king kong en hopelijk vergeten ze dit jaar de serie centennial niet uit te brengen al staat die release volgens mij nog niet vast.

steven van dijk
12-01-2006, 21:24
Ja, dat is wel zo, maar het is natuurlijk ook zo dat zo langzamerhand elke oudere film al op dvd is en we dus steeds meer alleen nieuwere films op dvd gaan krijgen.

Nou ben ik niet helemaal met je eens, er zijn nog heel veel films niet op dvd verschenen althans niet in Nederland.

RaffeR
13-01-2006, 10:31
DVD's from

Underworld: evolution
Pirates of the Caribbean: Dead man's chest
Sin City (Unrated edition)
King Kong
Chronicles of Narnia
Harry Potter
Star Wars Trilogy? (again)
Jarhaed
Saw II
Kingdom of Heaven (directors cut)
X-Men III (and Trilogy prolly)
Superman returns
...
and many many more

Chris Taylor
13-01-2006, 11:15
Ik ben het eens met velen hier die zeggen dat het te vroeg is om te oordelen. we zijn net 13 dagen onderweg zeg...nog 352 te gaan!
Ik denk aan King Kong, Jarhead, Munich (?)...

Jeroen D
14-01-2006, 12:04
Ik denk ook dat ik in 2006 niet veel DVD's ga kopen. Word een minder jaar dan 2005 jammer genoeg.

Wel cool :

serenity (ben ik erg benieuwd naar)
the exorcism of emily rose
the machinist (eindelijk een NL release)
munich (toch ?)

King Kong nog niet gezien, maar lijkt me ook geen ruk aan. Huur ik straks wel eens.