PDA

Bekijk de volledige versie : 08 Mei 2002 Harry potter en de steen der wijzen op Dvd



M Balje
11-03-2002, 00:37
Lees:

http://www.dvdinfo.be/pers/warner/09032002.html


En plaats je reactie....

Jeroen Groot
11-03-2002, 07:38
Ja, koop hem wel, maar wacht wel even op een goede prijs. Ik hoef hem niet per se op de releasedatum al te hebben. Gewoon even afwachten wat de Mediamarkten en Makro's in ons landje er mee doen :D

MrSissor
11-03-2002, 07:46
Goedemorgen

Naar mijn mening lijkt het een aardige DVD 2 schijfjes zelfs.Jammer dat er geen DTS op zit,maar ik koop hem inderdaad niet op de relaese datum weekje wachten kan toch een aantal euro schelen want actie,s met deze DVD zullen er zeker komen.
Overigens is er niks mis met deze relaese datum er zijn nog steeds bioscopen waar deze film draait.



Met Vriendelijke Groet

Dave
11-03-2002, 07:50
inderdaad een snelle release moet ik zeggen!
Ik zal hem zelf ook aanschaffen alleen net als boven vermeld neit meteen op de releasedag, ik wacht eerst op een mooie prijs.

Rochan
11-03-2002, 07:50
Is een film die ik ook aan ga schaffen. Ik heb deze film in de bioscoop gezien. Ik vond het het een leuke film. Maar ik wacht ook tot MM een andere winkel het in de aanbieding heeft.

R. Schaap
11-03-2002, 07:59
Deze film ga ik dus zeker niet aanschaffen. Ik vond het een prutsfilm van een prutsverhaal. Dus ik wens jullie allemaal veel plezier ermee. Ik respecteer iedereen z'n mening, maar delen...Ho maar

Anonymous
11-03-2002, 10:25
Eerst zien wat er allemaal nog meer uitkomt.Moet keuzes gaan
maken.Maar Harry Potter is niet echt prioriteit nummer 1 dus eerst
eventjes afwachten.

Richard Hogaarts
11-03-2002, 10:35
Deze film zal ik zelf niet gaan aanschaffen.
Het verhaal trekt me totaal niet en zit ook teveel hype omheen.

Maar dat is mijn mening, heb daarom ook nee gestemd.

Een vriend van me zal deze zeker gaan kopen en zal ik hem we leen keer lenen om te kijken wat het mag zijn.

Jaded
11-03-2002, 10:45
Dit lijkt me typisch zo'n film die je koopt om de uitvoering en/of de algemene hype en die je een paar weken/maanden/jaren later wegdoet omdat deze eigenlijk je collectie om zeep helpt.
Het 'coole' van op Harry Potter te lijken snap ik nog altijd niet ... dwaas kapsel en dito brilletje.

Anonymous
11-03-2002, 10:47
Het 'coole' van op Harry Potter te lijken snap ik nog altijd niet ... dwaas kapsel en dito brilletje.

Als je populair bent maakt het niet uit hoe je eruit ziet.Je moest
eens weten hoeveel ouders hun kind voor PIEP laten lopen om
op ernst of bobby te lijken.Dat zijn toch ook 2 stelletje mongolen.

Jaded
11-03-2002, 10:49
Als je populair bent maakt het niet uit hoe je eruit ziet.Je moest
eens weten hoeveel ouders hun kind voor PIEP laten lopen om
op ernst of bobby te lijken.Dat zijn toch ook 2 stelletje mongolen.
Kom je even mee naar de 'Ouwehoer' thread? :)

Anonymous
11-03-2002, 10:51
Kom je even mee naar de 'Ouwehoer' thread? :)

Ja hoor, is best! Gezellig :p :D

Serge
11-03-2002, 11:58
Warner laat weten dat de releasedatum 21 mei is geworden.

jps
11-03-2002, 12:25
Deze film zal ik zelf niet gaan aanschaffen.
Het verhaal trekt me totaal niet en zit ook teveel hype omheen.

Maar dat is mijn mening, heb daarom ook nee gestemd.

Een vriend van me zal deze zeker gaan kopen en zal ik hem we leen keer lenen om te kijken wat het mag zijn.

Negatief mannetje ben je ook he :p

Nee..ik ga hem ook niet kopen....leen um eerst wel ff van een kennis om te kijken of het wat is.....

Waarom ik hem niet koop? Je kon de ventjes van de film bij een happy meal krijgen.....daarom :D

Mark S
11-03-2002, 12:50
Het 'coole' van op Harry Potter te lijken snap ik nog altijd niet ... dwaas kapsel en dito brilletje.
Balkenende!

Jaded
11-03-2002, 16:11
Balkenende!

Huh?

Luther Hartog
11-03-2002, 16:17
Huh? Dat is een politicus in Nederland.

De specs van HP zijn wel in orde op zich, het had beter gekunt, maar dat maakt niet uit, want het blijft een slechte film al heeft ie ook een DTS-track.

Camille
11-03-2002, 18:34
Ik weet het nog niet.
Ik huur hem eerst.