PDA

Bekijk de volledige versie : centennial



alainke
12-01-2006, 20:49
kent er iemand nog deze serie of weet er iemand of die op dvd zal uitkomen

Pietse
12-01-2006, 21:12
Ik heb een vhs ---> dvd transfer

Een echte zal er wel nooit komen, daarvoor is deze serie helaas niet commercieel genoeg.

memphisflash
13-01-2006, 07:33
Ik heb een vhs ---> dvd transfer

Een echte zal er wel nooit komen, daarvoor is deze serie helaas niet commercieel genoeg.

Oh ja zeg, dit kan ik me nog goed herinneren !!! Prachtige serie !! De 1e 2 afleveringen waren ook anders getiteld [foutje ?], Pascinell of zo, daar gingen de 1e twee afleveringen over. Was dat niet zo'n vent met zo'n Davy Crocket muts op ? ja die serie zou ik wel eens weer willen zien ...

Peter

bous
13-01-2006, 07:56
Fantastische serie, ik heb ooit een vhs box (12 banden geloof ik) besteld in Canada (lang leve internet).

Het is een serie naar een boek van James A. Michener en gaat over de geschiedenis van Amerika en dan voornamelijk over een bepaalde locatie, de plek die Centennial zal gaan heten in latere afleveringen.
Het boek is heel uitgebreid en begint met het ontstaan v.d. aarde en eindigt bij de huidige tijd.

Als deze ooit op DVD gaat verschijnen wil ik hem zeker hebben.

De kans zal niet zo groot zijn, zeker een NL versie zie ik niet zo snel uitkomen, misschien ooit een R1 versie.

Ludo Keeris
13-01-2006, 09:39
Een echte zal er wel nooit komen, daarvoor is deze serie helaas niet commercieel genoeg.

Ik kom hier anders TV-series tegen waarvan ik denk "Mijn God! Zit hier iemand op te wachten?". Als die bagger op DVD kan komen, dan sluit ik een mooie serie als Centennial niet uit. Wel vond ik 'm naar het einde toe minder interessant worden. De allerlaatste aflevering was dan weer wel interessant, die speelde in 'deze' tijd.