PDA

Bekijk de volledige versie : aankoop nieuwe dvd's



alainke
12-01-2006, 21:21
heb je er ook zo'n hekel aan wanneer je een dvd aankoopt en de persoon achter de kassa zoekt de schijfjes op om in het doosje te stoppen en hoe pal met de vingers op het oppervlak heb zelf al meegemaakt de filmzeide op de toonbank en dan staan ze er van verstelt dat er films blijven haperen dus ga ik liever ergens naartoe waar de film al in het doosje zit

Pascal Heister
12-01-2006, 21:28
het beste blijft natuurlijk een gesealde dvdcase, meeste wat ik zelf koop is online wat bijna altijd geseald is.

Nandor
12-01-2006, 22:17
Ach, ik vind het erger wanneer mensen niet eens de kleine moeite doen om correct Nederlands te schrijven...

Toon_1
12-01-2006, 22:37
Ach, ik vind het erger wanneer mensen niet eens de kleine moeite doen om correct Nederlands te schrijven...

Met leestekens onderandere!

Khonnor
12-01-2006, 22:43
Ach, ik vind het erger wanneer mensen niet eens de kleine moeite doen om correct Nederlands te schrijven...

Ik dacht het, jij zegt het. :lol:

Schrijft. :roll:

Herjan
12-01-2006, 22:51
Bedankt voor deze mededeling... :roll:

En probeer in je volgende post iets leesbaarder te schrijven. Ook in het verleden heb je niet of nauwelijk gebruik gemaakt van hoofdletters of leestekens, en, zoals je ziet, zijn er met mij meerderen die zich daaraan ergeren.

Ik doe hier een slotje op. Indien je klacht een specifieke winkel(keten) betreft, kun je in ons forum over winkels & handelaren terecht.