PDA

Bekijk de volledige versie : Paramount: 20 Jaar OPRAH op DVD!



Arnold van Oostrum
13-01-2006, 12:22
Paramount: 20 Jaar OPRAH op DVD!



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2075)

TomDemuynck
13-01-2006, 14:15
Dit kan toch niet serieus bedoeld zijn :lol: :lol:

What's next? The best of Dr. Phil?

Rob Technoid
13-01-2006, 16:09
omg vroege 1 april grap ofzo. Een titel die ik in ieder geval *niet* zal kopen :? Er zal er best een markt voor zijn...ben benieuwd hoe veel forumleden deze box zullen kopen

Ramonhal
13-01-2006, 16:56
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar oprah is en blijft toch één van de meest herkendbare en grootste celebs allertijden.

elsterno
13-01-2006, 21:38
Als die aflevering vlak na de laatste Friends met alle friends er op staat wil ik hem toch graag hebben :D

VincentBroccoli
14-01-2006, 16:38
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar oprah is en blijft toch één van de meest herkendbare en grootste celebs allertijden.

In de nacht komen er wel eens acteurs/actrices voorbij zoals Nicole Kidman en gister Anthony Hopkins. Dan vind ik het wel even de moeite waard om te blijven kijken. Maar 'het beste' van Oprah vind ik weer enigzins overdreven.

Hayko de Boer
15-01-2006, 00:16
Nou, ik wil niet zeggen dat ik voor de winkel lig om deze aan te schaffen, maar ik kan me nog herinneren dat Oprah in de vroege jaren van haar show dichter tegen Jerry Springer en Ricki Lake aanzat met thema's als "Ku-klux-klan - randdebielen", overspel en andere ranzigheden.

Omdat het zo goed werd bekeken, heeft ze de show naar een "stijlvolle talkshow"kunnen omvormen.

Ik vraag me af in hoeverre die ouderwetse gooi- en smijtwerkshows er op staan. Die met de KKK als gasten staat me nog bij omdat zij toen de hele uitzending vanaf de tribune presenteerde, omdat ze niet in de buurt wilde komen bij die witte laken-figuren.

Hangt heel sterk van de inhoud en prijs af of ik een dvd van een talkshow zou kopen. Maar hier zullen liefhebbers zat voor zijn.

Ramonhal
15-01-2006, 00:43
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar oprah is en blijft toch één van de meest herkendbare en grootste celebs allertijden.

In de nacht komen er wel eens acteurs/actrices voorbij zoals Nicole Kidman en gister Anthony Hopkins. Dan vind ik het wel even de moeite waard om te blijven kijken. Maar 'het beste' van Oprah vind ik weer enigzins overdreven.

Inderdaad, ik kijk ook af en toe ook nog wel eens naar Oprah als er bekende acteurs of artiesten langs komen, maar voor de rest boeit me de hele show niet.

Tenzij je met ''Het Beste'' de titel van de dvd-box bedoelt, zijn het niet mijn woorden, ik houdt het bij herkenbaar (wie van die generatie kent oprah niet) en grootste als je naar haar invloed en rijkdom kijkt. Het beste vind ik Oprah ook niet.

dborhem
15-01-2006, 06:29
Oprah bezit gelukkig een groot gevoel voor zelfreflectie,want ze kan echt om haar eigen stommiteiten lachen,ook van anderen.
Het slaat wel eens door in de shows,daar komt ook de uitdrukking vandaan 'noem een stoornis of gebeurtenis en Oprah heeft het meegemaakt,al dan niet erger'.
Wat ik leuk vind aan haar shows is dat ze erg haar best doet om een godvrezend iemand te zijn,maar ze is wel dol op dronken worden met tequila en niet te beroerd om haar mening te spuien,al dan niet uit frustratie vanuit haar verleden (vooral haar vroegere shows).
De dvdbox hoeft niet echt van mij,ik zou liever een marathon zien met beste shows,alle shows uitzenden kost een week schat ik.

jeroenh
15-01-2006, 18:59
Alle shows of alle beste shows?

Alle shows uitzenden kost iig veel langer. Even een groffe rekensom: 20 jaar x 200 shows per seizoen = 4000 shows x 3 kwartier per show (reclame niet meegerekend) = 3000 uur = 125 dagen = ongeveer 4 maanden non stop televisie. Dat zou nog eens een marathon zijn.

dborhem
16-01-2006, 05:37
Alle shows of alle beste shows?


:shock:
Wow,knap rekenwerk! :D
Tuurlijk,de beste shows alleen.
Gewoon beroemdheden vanaf het begin tot nu,dat zie je wel meer bij overzichten als een show een jubileum heeft.
De 'ellende'shows zijn niet altijd leuk om te zien,dus die kunnen wel in het kort,uitzonderingen daargelaten.

Khonnor
16-01-2006, 20:40
Ik ben eigenlijk wel blij dat deze box in Nederland uitgebracht gaat worden en ik zal hem ook zeker wel aanschaffen, als ik het geld er voor heb. Ik heb altijd veel respect voor Oprah gehad en zie haar als een enorm warm en écht persoon. Althans, zo komt ze bij mij over. Moet altijd wel lachen, omdat ze bijna elke aflevering wel moet janken enzo.

Een vrouw die ik graag als moeder gehad zou hebben. Of zou willen hebben, ze is tenslotte nog niet dood.

Oprah roeleert! 8)

Demon
17-01-2006, 11:59
kan leuk zijn,
Ligt er beetje aan wat voor onderwerpen het zijn.
Zo als die show met die organen was wel tof!
het ligt ook beetje aan welke acteurs de zijt enzo.

Towanda
14-03-2008, 12:01
Weet iemand of de aflevering van "the worlds best gowns" op deze dvd staat?
Hier ben ik al tijden naar op zoek.
Er komt onder andere een interview met Billy Bob Thornton en Kathy Bates in voor.