PDA

Bekijk de volledige versie : Regio 1



Sander B
13-01-2006, 17:21
Hallo allemaal,

Ik had even een algemene vraag over Regio 1 dvd's
Ik heb (dacht ik) geen regiovrije DVD-speler maar ik wil HEEL graag een Amerikaanse DVD bestellen die in Nederland niet te vinden is...

Zijn wel alle regio-dvd's op de computer af te spelen (zo niet, hoe check ik dat) en hoe check ik of mijn DVD's op mn speler afspeelbaar zijn

Bedankt

Sander

wiljan
13-01-2006, 18:07
Hallo allemaal,

Ik had even een algemene vraag over Regio 1 dvd's
Ik heb (dacht ik) geen regiovrije DVD-speler maar ik wil HEEL graag een Amerikaanse DVD bestellen die in Nederland niet te vinden is...

Zijn wel alle regio-dvd's op de computer af te spelen (zo niet, hoe check ik dat) en hoe check ik of mijn DVD's op mn speler afspeelbaar zijn

Bedankt

Sander

Ten eerste, op je PC kan je volgens mij iedere regio-dvd afspelen, al ligt dit wel aan je software. Zelf gebruik ik af en toe PowerDVD en daar kan je geloof ik de regio 5 keer veranderen, en daarna moet je uiteraard opnieuw installeren ed..

Voor het regio-vrij maken van je DVD-speler moet je hier eens kijken:
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php? , vrij veel spelers te vinden en de 'hacks' zijn over het algemeen heel makkelijk uit te voeren..

TheGodfather
13-01-2006, 18:51
Ik weet niet zeker hoe je kunt checken of je dvd speler regio vrij is. Maar op de pc kun je idd. zoals wiljan zegt PowerDVD gebruiken. Een heel goed programma. Om Regio 1 dvd`s op je pc te kunnen afspelen, moet je t programma DVDRegionFree downloaden en installeren. Als je dat doet is je pc dvd-drive regio vrij ;)
Heel makkelijk, heb t zelf ook :D
Suc6 (y)

Toon_1
13-01-2006, 20:16
Ik weet niet zeker hoe je kunt checken of je dvd speler regio vrij is. Maar op de pc kun je idd. zoals wiljan zegt PowerDVD gebruiken. Een heel goed programma. Om Regio 1 dvd`s op je pc te kunnen afspelen, moet je t programma DVDRegionFree downloaden en installeren. Als je dat doet is je pc dvd-drive regio vrij ;)
Heel makkelijk, heb t zelf ook :D
Suc6 (y)

Waar kan ik dat programma eigenlijk downloaden?

Richard G
13-01-2006, 20:25
wordt met DVDRegionFree Windows zelf niet regio vrij gemaakt, dat Windows niet door heeft dat het verschillende regio's zijn, dus dat de DVD speler zelf wel regio 2 of wat dan ook blijft? Ik heb zelf namelijk ook een keer zo'n programma gehad, en het leek in PowerDVD dat ik de regio's kon blijven veranderen, maar op een gegeven moment wou hij toch niet meer wijzigen, omdat de DVD-speler zelf gelockt was.

TheGodfather
13-01-2006, 20:34
Ik weet niet zeker hoe je kunt checken of je dvd speler regio vrij is. Maar op de pc kun je idd. zoals wiljan zegt PowerDVD gebruiken. Een heel goed programma. Om Regio 1 dvd`s op je pc te kunnen afspelen, moet je t programma DVDRegionFree downloaden en installeren. Als je dat doet is je pc dvd-drive regio vrij ;)
Heel makkelijk, heb t zelf ook :D
Suc6 (y)

Waar kan ik dat programma eigenlijk downloaden?
op de verschillende torrent sites is t te vinden. zelf heb ik t van www.torrentsearch.net

Sander B
13-01-2006, 20:58
wauw geweldig!
ik ga meteen de Regio 1 dvd bestellen!
waar kan ik dat t beste doen?
wat zijn bv goede sites

wiljan
13-01-2006, 21:28
wauw geweldig!
ik ga meteen de Regio 1 dvd bestellen!
waar kan ik dat t beste doen?
wat zijn bv goede sites

Als eerste zou ik kijken op www.cd-wow.com of www.dvdpacific.com .. Verder kan je natuurlijk bij www.amazon.com langsgaan, en zo zijn er nog wel een aantal sites die R1 verkopen, zoals www.playusa.com

Is wel allemaal creditcard btw..

En hier kan je eventueel kijken voor wat kortingsbonnen/links:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=19634&postdays=0&postorder=asc&start=0

Toon_1
13-01-2006, 23:16
wauw geweldig!
ik ga meteen de Regio 1 dvd bestellen!
waar kan ik dat t beste doen?
wat zijn bv goede sites

Je moet waarschijnlijk zowiezo eerst al een creditcard hebben, en als je Belg bent mijdt je beter de Amerikaanse shops. Er zijn ook Europese shops die r1 dvds verkopen, o.a. loaded247.co.uk en axelmusic.com.

Sander B
14-01-2006, 18:27
ik ben Nederlander, maakt dat verschil:P

Toon_1
14-01-2006, 18:30
ik ben Nederlander, maakt dat verschil:P

douanekosten. Is in Nederland anders dan in Belgiƫ (heb ik begrepen).

Sander B
14-01-2006, 18:30
en is loaded247 te vertrouwen?

bedankt

Toon_1
14-01-2006, 18:31
en is loaded247 te vertrouwen?

bedankt

Ja, ik heb er al heel wat besteld, het is een erg goede shop, betrouwbaar, goede keuze en snelle levering (y)

Sander B
14-01-2006, 18:52
en kan ook overshrijving of iets?
of alleen credit card

Toon_1
16-01-2006, 17:44
en kan ook overshrijving of iets?
of alleen credit card

allen credit card.