PDA

Bekijk de volledige versie : Teufel Concept E magnum



Kees v Kekem
14-01-2006, 19:02
Vanwege mijn beperkte duitse kennis, zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit systeem en wat vinden jullie ervan om dit te gebruiken tijdens films?
Voor mij is dit systeem wel interresant vanwege de lage prijs.

Alexander D
15-01-2006, 10:08
Vanwege mijn beperkte duitse kennis, zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit systeem en wat vinden jullie ervan om dit te gebruiken tijdens films?
Voor mij is dit systeem wel interresant vanwege de lage prijs.

Ik heb geen specifieke ervaring met dit systeem maar Teufel maakt volgens reviews goede speakersystemen voor hometheater. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Aangezien dit systeem echt met minisatelieten werkt lijkt het me niet geschikt voor muziek.

Kees v Kekem
15-01-2006, 12:03
Oke, maar de prijs is het belangrijkste eigenlijk. Is het verstandig om hier nog een aparte versterker voor te gebruiken, of hoeft dat niet?

JCL
15-01-2006, 12:04
een apparte versterker voor wat?

Alexander D
15-01-2006, 12:09
Oke, maar de prijs is het belangrijkste eigenlijk. Is het verstandig om hier nog een aparte versterker voor te gebruiken, of hoeft dat niet?

Wilde je dit systeem op een pc aansluiten of op een HT receiver?

Kees v Kekem
15-01-2006, 13:48
Op allebei, dus op een pc en op een tv. Volgens mij zit er een ingebouwde versterker in, tenminste in het gedeelte dat ik heb ontcijferd, kan ik hem dan direct op een tv aansluiten?
Misschien dat ik het niet helemaal snap, dus alles is welkom.

Alexander D
15-01-2006, 17:44
Op allebei, dus op een pc en op een tv. Volgens mij zit er een ingebouwde versterker in, tenminste in het gedeelte dat ik heb ontcijferd, kan ik hem dan direct op een tv aansluiten?
Misschien dat ik het niet helemaal snap, dus alles is welkom.

Het betreft inderdaad een set met een actieve sub en actieve speakers. In de sub zijn de eindversterkers voor de luidsprekers ingebouwd.

Je kunt deze set dmv een adapter dus aansluiten op een pc geluidskaart of op een dvdspeler met ingebouwde decoder.

Herjan
31-01-2006, 22:34
Grappig dat ik deze thread via Google vind... Heb net gisteren deze set besteld voor bij een computer. Kan m'n vriendin lekker World of Warcraft spelen met surround geluid... :D

Kees v Kekem
01-02-2006, 10:22
Ik heb hem ook besteld, gisteren bevestiging van betaling gehad.