PDA

Bekijk de volledige versie : The Amazing Spider-Man



Pagina's : [1] 2

Jeroen C
15-01-2006, 13:14
Marvel Drops Toy Biz and Switches to Hasbro

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/columbia_pictures/spider_man/tobey_maguire/spiderman5.jpg

Source: Hasbro, Inc. January 9, 2006

Hasbro, Inc. and Marvel Entertainment, Inc., announced today a license under which Marvel has granted Hasbro toy and game rights to its renowned superhero universe that includes franchises such as "Spider-Man," "Fantastic Four," "X-Men" and "Captain America". Through the agreement, Hasbro has obtained the rights to develop products based on Marvel's globally-known universe of over 5,000 characters in a wide range of toy and game categories -- including action figures, role play and preschool toys, board games and puzzles. The agreement covers both the "classic" comic book look of the characters as well as product lines inspired by Marvel-themed movies.

Marvel terminated its licensing agreement with Toy Biz Worldwide Ltd. on December 31, 2005, one year earlier than the license's scheduled termination date. In 2006, Marvel-branded action figures and other toys formerly produced by Toy Biz Worldwide will be produced by Marvel.

The five-year license with Hasbro gives the company the rights to bring Marvel Entertainment-based toy products to retail beginning January 1, 2007. Hasbro's first full line of products based on Marvel properties is expected to center on Ghost Rider and the highly-anticipated movie event, Spider-Man 3, scheduled for release on May 4, 2007. Marvel has also agreed to provide services to Hasbro in connection with the licensed toys. The license guarantees Marvel $205 million in royalty and service fee payments, of which $70 million would be payable on the theatrical release of Spider-Man 3 and $35 million upon the theatrical release of Spider-Man 4. In addition, the license can be extended past the five year term, dependent on the number of other entertainment properties released during that timeframe.

"We are particularly pleased with this arrangement as it fits strategically into our plan to continually develop our home-grown core brands while aligning ourselves selectively with the best licenses in the business," Alfred J. Verrecchia, President and Chief Executive Officer of Hasbro, Inc. said.

"Hasbro's multi-year agreement with Marvel provides Hasbro with proven properties in categories where we have been long-time industry leaders," said Brian Goldner, Hasbro's President, U.S. Toy Segment. "Marvel's properties are a 'who's-who' in children's and family entertainment and provide Hasbro with many exciting opportunities in the years ahead."

Tim Rothwell, Worldwide President, Consumer Media Group, Marvel Entertainment, added, "Hasbro is renowned in the toy arena. It supports its key brands with heavy promotional and advertising campaigns and their innovation provides consumers with an unmatched retail experience. We believe aligning with Hasbro as our master toy and game partner sets the stage for us to further extend the global and domestic reach and image of the overall Marvel brand."

Bruno Maglione, President, Marvel International, commented, "As we continue the process of developing our brands through a heightened mix of coordinated multi-media and product activity it was important to engage with a partner who understands how to leverage and optimize that sort of evergreen franchise approach. Hasbro brings that experience to the table, and with it, the ability and reach to execute globally. It's a perfect match."

David Hargreaves, Chief Financial Officer of Hasbro, Inc, said, "We are very pleased with this deal as it provides Hasbro with incremental revenues in high margin categories and allows us to maintain an appropriate balance in our portfolio of core brands and strategic licenses."

Juli Boylan, Sr. Vice President, Sony Pictures Consumer Products, the limited partner in Spider-Man Merchandising LP, stated, "We are thrilled to have Hasbro develop toys and games for 'Spider-Man 3'. We are very proud of the 'Spider-Man' film franchise and feel Hasbro will play a pivotal role in its continued success."

The license is conditioned on its clearance under the Hart-Scott-Rodino Antitrust Improvements Act of 1976.

Hasbro, Inc. (http://www.hasbro.com/)

jan_tran
15-01-2006, 13:16
Dit is wel erg vroege speculatie om al een topic over te openen, niet?

FilmMan
15-01-2006, 13:32
Dat er een nieuwe trilogie aankomt, is al een jaar bekend. Het zou in totaal een zes-delige serie worden van de Spider-Man avonturen.

Harry, die The HobGoblin zou spelen, zou pas in deel 6 oog in oog komen te staan met Spider-Man...

jan_tran
15-01-2006, 14:14
Dat er een nieuwe trilogie aankomt, is al een jaar bekend. Het zou in totaal een zes-delige serie worden van de Spider-Man avonturen.

Harry, die The HobGoblin zou spelen, zou pas in deel 6 oog in oog komen te staan met Spider-Man...

Dat was m'n punt niet, Spider-Man 3 is nog geeneens uitgebracht (2007) dus laat staan dat we dit iets in dit topic kunnen vol-posten als er nog helemaal niets over bekend is, niet het verhaal noch de cast (Maguire heeft getekend voor 3 delen) en crew (Raimi heeft ook getekend voor 3 delen) zelf.

Lijkt wel meer een spelletje van wie-het-snelst-een-topic-kan-openen-van-een-film als ik zo naar bijvoorbeeld Jeroen C's andere threads kijk.

Werner
15-01-2006, 14:25
Én ik dacht dat de hoofdrolspelers toch maar voor 3 prenten getekend hadden. Als ik het wel heb zou vooral Kirsten Dunst niet staan te springen voor een deel 4 of meer.

chrestomancy
18-01-2006, 21:47
het zou jammer zijn moest kirsten dunst niet meer meedoen he, alhoewel ik het van haar standpunt wel kan verstaan.

ze mogen zeker niet verandere van regisseur ofzo, want die waren dezelfde in 1 en 2 he? en ze lijken goed op elkaar film 1 en 2, en dat vind ik belangrijk, dat het dezelfde stijl is enzo (toch bij spiderman harry potter is bv al anders ...)

Werner
18-01-2006, 23:06
ze mogen zeker niet verandere van regisseur ofzo, want die waren dezelfde in 1 en 2 he?

Uiteraard: de onnavolgbare Sam Raimi!

martini
19-01-2006, 11:44
Laten we nou eerst maar is wachten op deel 3. Als die goed is mogen ze van mij wel doorgaan, mits ze inderdaad dezelfde cast en crew behouden.

Cinemaniac
21-01-2007, 00:06
EXCL: David Koepp in Talks for Spider-Man 4!

ComingSoon.net's Superhero Hype! has learned exclusively from a very reliable source that Spider-Man screenwriter David Koepp is in talks with Sony Pictures to write Spider-Man 4!

Our source tells us that the studio is really excited about Spider-Man 3 after having seen a first cut of the movie. Add to that the phenomenal reaction to the screenings of footage at the Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas a couple of weeks ago and the momentum leading up to this point from last summer's Comic-Con, which have sparked the studio to approach Koepp about penning the fourth film's screenplay.

Koepp is not signed yet, but the studio is definitely moving forward with another installment.

Keopp recently finished the script for Indiana Jones 4 which received the green light from George Lucas, Steven Spielberg and Harrison Ford. Besides the first Spider-Man movie, he has written such blockbusters as War of the Worlds, Jurassic Park, Panic Room, The Lost World: Jurassic Park, Mission: Impossible and Carlito's Way.

The first two "Spider-Man" films earned $1.6 billion dollars total worldwide. Spider-Man 3 kicks-off the summer on May 4.


Bron: comingsoon.net

Werner
21-01-2007, 00:16
Koepp aan boord zou een goeie keuze zijn...

intexor
21-01-2007, 01:17
Koepp aan boord zou een goeie keuze zijn...

Kan zijn, maar als de regisseur en hoofdrolspelers van de eerste 3 films er effectief mee willen stoppen hoop ik toch dat ze er gewoon niet aan beginnen.

Khonnor
21-01-2007, 02:30
Ik dacht dat deel 3 en 4 tegelijkertijd zijn opgenomen, omdat ze anders bang waren dat Tobey, Sam en Kirsten over een paar geen deel 4 zouden willen doen?

En ook dat deel 3 en 4 één verhaal zou zijn.
Waarin [spoiler:549f88fe3e]Mary Jane[/spoiler:549f88fe3e] al vrij snel de pijp uit gaat.

Hankster
21-01-2007, 09:26
Ik dacht dat deel 3 en 4 tegelijkertijd zijn opgenomen, omdat ze anders bang waren dat Tobey, Sam en Kirsten over een paar geen deel 4 zouden willen doen?

En ook dat deel 3 en 4 één verhaal zou zijn.
Waarin [spoiler:1e5c6950cb]Mary Jane[/spoiler:1e5c6950cb] al vrij snel de pijp uit gaat.
nee

Kendorjia
21-01-2007, 13:07
hoeft voor mij ook helemaal niet, als deel drie goed is (wat ik wel verwacht afgaand op de trailer....) en dus veel beter is dan deel een en twee en men kan dezelfde cast en crew behouden dan mag het best wel, word deel drie weer zo'n saaie boel als een en twee mag het stoppen... spider-man vond ik vroeger een van mijn favo heroes maar na de teleurstellende films is dat toch niet meer zo...

superman
21-01-2007, 19:19
Eigenlijk teren al die stripfilms X-men, Spiderman, Hulk (behalve Batman reeks) op teveel drama en verhaal waardoor ze saai worden. Ik zou eens een keer een Spiderman film willen zien met alleen maar actie en hersenloos vermaak.

chrestomancy
21-01-2007, 19:20
Eigenlijk teren al die stripfilms X-men, Spiderman, Hulk (behalve Batman reeks) op teveel drama en verhaal waardoor ze saai worden. Ik zou eens een keer een Spiderman film willen zien met alleen maar actie en hersenloos vermaak.

als ge dat wilt kijk dan fantastic four he :roll:

superman
21-01-2007, 19:22
Eigenlijk teren al die stripfilms X-men, Spiderman, Hulk (behalve Batman reeks) op teveel drama en verhaal waardoor ze saai worden. Ik zou eens een keer een Spiderman film willen zien met alleen maar actie en hersenloos vermaak.

als ge dat wilt kijk dan fantastic four he :roll:deel 2 zal je oog verblinden met rise of the silver surfer.

intexor
21-01-2007, 19:24
hoeft voor mij ook helemaal niet, als deel drie goed is (wat ik wel verwacht afgaand op de trailer....) en dus veel beter is dan deel een en twee en men kan dezelfde cast en crew behouden dan mag het best wel, word deel drie weer zo'n saaie boel als een en twee mag het stoppen... spider-man vond ik vroeger een van mijn favo heroes maar na de teleurstellende films is dat toch niet meer zo...

Saaie boel, meen je dat :shock: Ik reken de eerste 2 Spiderman-films toch wel bij de betere superhero-films, en ze deden me ook weer helemaal zin krijgen in de animatie-serie die ik als kind vaak keek. Dat de 3e film waarschijnlijk goed (beter?) gaat zijn daar ben ik het wel met je eens ;)

chrestomancy
21-01-2007, 19:28
Dat de 3e film waarschijnlijk goed (beter?) gaat zijn daar ben ik het wel met je eens ;)

ik hoop en denk het ook, alhoewel ik dat ook wel dacht van x-men: the last stand :roll:

Mich
21-01-2007, 19:35
Laat die andere films maar komen. Maar ze mogen er wel even mee wachten. Sam Raimi heeft gezegd dat er een remake komt van Evil Dead. Daar wil ik hem graag aan houden !!!

evilll_nelus
21-01-2007, 21:21
Laat die andere films maar komen. Maar ze mogen er wel even mee wachten. Sam Raimi heeft gezegd dat er een remake komt van Evil Dead. Daar wil ik hem graag aan houden !!!

Sam Raimi gaat niet die Evil Dead remake regisseren. Ik vind sowiesow dat er geen remake moet komen maar ik ben al blij dat Bruce Campbell er niet aan mee wil werken.

En Kirsten Dunst is een snol! Beetje spiderman pakken jatten en verkopen op ebay..

Kendorjia
21-01-2007, 21:51
hoeft voor mij ook helemaal niet, als deel drie goed is (wat ik wel verwacht afgaand op de trailer....) en dus veel beter is dan deel een en twee en men kan dezelfde cast en crew behouden dan mag het best wel, word deel drie weer zo'n saaie boel als een en twee mag het stoppen... spider-man vond ik vroeger een van mijn favo heroes maar na de teleurstellende films is dat toch niet meer zo...

Saaie boel, meen je dat :shock: Ik reken de eerste 2 Spiderman-films toch wel bij de betere superhero-films, en ze deden me ook weer helemaal zin krijgen in de animatie-serie die ik als kind vaak keek. Dat de 3e film waarschijnlijk goed (beter?) gaat zijn daar ben ik het wel met je eens ;)

mja, ik vind de eerste twee delen gewoon ontzettend saai, deel een ging eigenlijk nog wel, deel twee vond ik maar slappe hap, begrijp eigenlijk niet goed waarom men twee beter vond dan een... Ik weet dat er in spider-man altijd iet of wat drama zat en persoonlijkheidsproblemen met Peter maar het wordt gewoon langdradig in de films... in Batman Begins zit ook personalisering en uitdieping van de karakters maar dat is gewoon meesterlijk gedaan... De actie daarentegen vind ik wel weer goed in Spider-Man

ik besef ook dat ik bij de weinigen ben die zo denken hoor... :P sterke superhero movies vind ik x-men, blade, daredevil.. enz

Patrick van den Hul
21-01-2007, 22:41
x-men 1 en 2, spidey 1 en 2 en Batman Begins behoren voor mij toch wel tot de top van de comicbook verfilmingen. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar deeltje 3.

Fikret
21-01-2007, 22:47
x-men 1 en 2, spidey 1 en 2 en Batman Begins behoren voor mij toch wel tot de top van de comicbook verfilmingen. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar deeltje 3.

Daar komt ongetwijfeld nog Spiderman 3 en Dark Knight (Batman Begins 2) in het rijtje bij.

Jeroen C
21-04-2007, 20:38
.
..
...

Raimi & Dunst on Spider-Man 4!

http://www.empireonline.com/images/image_index/hw800/18205.jpg

Source: Heather Newgen April 20, 2007

ComingSoon.net/Superhero Hype! talked to "Spider-Man" franchise director Sam Raimi and star Kirsten Dunst today (Thursday) and we asked whether they would return for a fourth installment.

"Absolutely," said Raimi. "Yes, I just don't know what the future holds right now because it's so fresh and just having finished this film like a week ago. It's taken so many years to put together. My mind is an empty blank right now."

Good news! Also, Kirsten Dunst told us that she would do another film if both Raimi and Tobey Maguire returned.

Spider-Man 3 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=4663) opens in conventional theaters and IMAX on May 4.

Comingsoon (http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=19983)

Jeroen C
22-04-2007, 12:47
.
..
...

Sam Raimi Confirms Spidey 4, 5 and 6!

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/columbia_pictures/spider_man_3/_group_photos/tobey_maguire6.jpg

Source: Heather Newgen April 20, 2007

At the Los Angeles press junket today, Spider-Man 3 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=4663) director Sam Raimi confirmed that Sony Pictures is doing a 4th, 5th and 6th installment of the popular franchise.

We'll have his exact words shortly, but Raimi said that he hasn't had time to think of any involvement and he doesn't want to presume Sony would want him to direct.

He said there has to be a good story to tell and that "it'd be very hard to say goodbye to 'Spider Man.'"

Spider-Man 3 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=4663) opens in conventional theaters and IMAX on May 4.

Comingsoon (http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=19999)

RobinB
23-04-2007, 08:52
Kan goed lopen of slecht...

pretorian22
25-04-2007, 19:51
is dat niet met elke film?:-P

Kendorjia
26-04-2007, 11:02
nee, bij rommel zoals basic instinct 2 weet je al op voorhand dat het gewoon ontzettend slecht zal zijn :P

Fikret
26-04-2007, 16:36
Ik denk dat het succes voor Spiderman 4, 5 en 6 grotendeels af zal hangen van het kiezen van de juiste vijanden voor de vervolgreeksen.

Kendorjia
26-04-2007, 17:17
ik blijf hopen op Carnage... hoewel ik die kans maar klein acht, zeker nu venom er (eindelijk) is... Carnage zal een beetje te veel deja vu gevoel geven mocht ie later meedoen, jammer

Fikret
26-04-2007, 17:24
Ik verwacht iig een hoofdrol voor Venom in deel 4 en een verschijning van Silver Surfer.

[NL]Patje_Lasek
26-04-2007, 17:52
Voorheen stond er op IMdB een acteur (weet helaas niet meer wie) die voor de rol van The Lizard was benaderd. In de TV-serie een professor bevriend met Peter Parker die in The Lizard veranderde en het dan voorzien had op Spider-Man, soort Dr. Jekyll en Mr. Hyde.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/66/Lizard_%28comics%29.jpg/250px-Lizard_%28comics%29.jpg (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Lizard_%28comics%29.jpg)

spiff
26-04-2007, 18:04
Patje_Lasek;1153066']Voorheen stond er op IMdB een acteur (weet helaas niet meer wie) die voor de rol van The Lizard was benaderd. In de TV-serie een professor bevriend met Peter Parker die in The Lizard veranderde en het dan voorzien had op Spider-Man, soort Dr. Jekyll en Mr. Hyde.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/66/Lizard_%28comics%29.jpg/250px-Lizard_%28comics%29.jpg (http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Lizard_%28comics%29.jpg)

De Lizard is Dr Curt Connors en die wordt in Spiderman 2 & 3 gespeeld door Dylan Baker.

Kendorjia
26-04-2007, 18:17
Carnage heerst gewoon, kick Venom's ass

http://www.geocities.com/bulmasan/carnage/carnage_unleashed003.jpg

24rocks!
26-04-2007, 18:23
Vet dat er nog meer delen komen!
Heb echt zin in 3 :D

chrestomancy
27-04-2007, 18:35
ik kijk enorm uit naar deel 3, alhoewe ik eigenlijk moet zeggen dat ik niet echt zit te wachten op een 4 5 en 6

ik vind 3 een mooi getal om te stoppen eigenlijk.

it's kinda milking it.

Kendorjia
27-04-2007, 20:01
er stond vandaag in de belgische krant 'Gazet van Antwerpen' een artikel/interview over spider-man 3 met tobey maguire.

de vraag of er ook een deel 4 komt kwam aan bod en daarop zei Maguire dat hij het niet wist of ie nog wel zou meedoen... Het hangt allemaal van de cast die men dan zou bijeenkrijgen, en of Raimi ook terugkeert... als dat allemaal het geval zou zijn dan zou Tobey het overwegen...

Verder zei hij ook dat het best mogelijk is om een andere acteur als peter parker aan te trekken, zo trok hij de vergelijking met Nolan's Batman Begins... waarover hij het volgende zei: " Het is best mogelijk om gewoon een geheel nieuwe weg in te slaan en de franchise te vernieuwen in plaats van met het al gevolgde verhaal verder te gaan... net zoals men dat gedaan heeft met Batman Begins, een geheel nieuwe visie behandelen en een nieuwe wereld op touw zetten. Ik vind dat Nolan en Bale dat met Batman schitterend hebben gedaan, dus waarom zou dat met Spider-Man niet mogelijk zijn..."

Verder vermelde hij ook dat hij nog meer sequels best ziet gemaakt worden, volgens hemzelf zou het zelfs dom zijn van Sony om er niet mee voort te gaan aangezien ze de rechten ervoor hebben en er nog genoeg richtingen uit kunnen gegaan worden... Maar dus niet 100% zeker met Maguire

Fikret
27-04-2007, 20:03
ik kijk enorm uit naar deel 3, alhoewe ik eigenlijk moet zeggen dat ik niet echt zit te wachten op een 4 5 en 6

ik vind 3 een mooi getal om te stoppen eigenlijk.

it's kinda milking it.

Ik hoop zelf juist wel op deel 4, 5 en 6.
Mis nog te veel personages die in het Spiderman reeks voor hadden kunnen komen.

Spiderman 1: Green Goblin
Spiderman 2: Doc. Octopus
Spiderman 3: Sandman, Venom, Green Goblin II

Ik hoop zelf nog op de volgende personages
Spiderman 4: o.a. Silver Surfer, Venom
Spiderman 5 en 6: o.a. Mysterio, The Green Lizard, Carnage, Kingpin

Dan pas vind ik de reeks compleet.

YAH87
27-04-2007, 20:41
Voor mij hoeft het ook niet meer zo. Een trilogie vind ik altijd een mooie manier om een goede reeks films af te sluiten.


Ik hoop zelf juist wel op deel 4, 5 en 6.
Mis nog te veel personages die in het Spiderman reeks voor hadden kunnen komen.

Spiderman 1: Green Goblin
Spiderman 2: Doc. Octopus
Spiderman 3: Sandman, Venom, Green Goblin II

Ik hoop zelf nog op de volgende personages
Spiderman 4: o.a. Silver Surfer, Venom
Spiderman 5 en 6: o.a. Mysterio, The Green Lizard, Carnage, Kingpin

Dan pas vind ik de reeks compleet.

Dit vind ik altijd maar vrij riskant.
Je moet de films niet gaan uitbuiten alleen vanwege de villains; er moet een juiste verhouding tegenover staan en een degelijk verhaal komen.
Anders krijg je een herhaling van de Batman reeks vrees ik.

Paul H.
27-04-2007, 22:46
Ik ben geen comic-liefhebber maar heb begin jaren 90 wel de tekenfilm van spider-man gevolgd. Hierin zie ik nog wel wat plotlijnen die mijn interessant lijken om op het scherm te tonen.

Daan de G.
27-04-2007, 23:17
Hopelijk doen ze Shocker erin :)

[NL]Patje_Lasek
28-04-2007, 13:48
Het lijkt me niet zo gemakkelijk om bij Spider-Man opnieuw te beginnen, want bij Batman was de laatste film alweer een tijdje gelegen en wordt voor een veel andere aanpak gekozen, veel serieuzer zoals het in de echte wereld zou kunnen. Alleen zijn de Spider-Man films al zeer serieus in tegenstelling tot de 1e 4 Batman films. Ik hoop eigenlijk dat ze na deel 3 stoppen of met een heel sterke 4e film verder gaat met dezelfde acteurs. Want zoiets als Batman & Robin mag niet gebeuren bij Spider-Man

intexor
28-04-2007, 14:03
Ben de hele Spider-Man hype nu wel een beetje beu (zeker de laatste weken is het niet te doen), zodra ik die derde film gezien heb moet ik er een jaartje of 5 niets meer van horen. Als er later nog eens een trilogy komt is dat mij best, maar niet blijven verdergaan met nu iedere 2 jaar een film uit te brengen, het is gewoon genoeg geweest voorlopig.

Evil Hobbit
30-04-2007, 08:50
Huilebalk! Hoe meer spideys hoe beter. Ben je het beu? Dan kijk/volg je het niet. (y)

Lorre
30-04-2007, 10:19
Huilebalk! Hoe meer spideys hoe beter. Ben je het beu? Dan kijk/volg je het niet. (y)

Vind ik ook. Er zijn genoeg verhalen te vertellen en van mij mogen ze doordoen. Spidey verveelt nog niet. Bond heeft ook om de zoveel jaar een film en daar hoor je de mensen niet over klagen. Spidey mag gerust ook zo'n reeks worden! :)

Wim S.
30-04-2007, 11:43
Ik zie nog wel uit naar meer delen en dan bv spidey tegen de sinister 6

http://comics.images.free.fr/photo_sinistres-six3.jpg

Soms bestaat de sinister six uit andere superschurken en er bestaat zelfs een sinister 7.

Peter Neefs
30-04-2007, 12:57
Van mij mogen ze nog wel wat sequels maken, er zijn immers nog genoeg verhaallijnen uit de comics te halen, en het wat duistere verhaal van Spider-Man 3 spreekt we wel aan...

Maar als de sequels van het niveau gaan zijn als Batman & Robin en Batman Forever dan hoeven ze er na de derde film voor mij niet mee verder te gaan.

intexor
30-04-2007, 13:01
Huilebalk! Hoe meer spideys hoe beter. Ben je het beu? Dan kijk/volg je het niet. (y)

Ik ben Spider-Man niet beu, ik vind het erg goede films. Ik ben wel de hele hype er rond beu, je kan geen internetpagina openen of er staat wel een banner voor Spider-Man 3 op zo lijkt het.

De vergelijking met Bond zou ik maar niet maken, of wil je dat Spider-Man ook iedere keer door iemand anders gespeeld en geregisseerd wordt of gebruik gaat maken van steeds belachelijker wordende gadgets? (de laatste Bond laten we vanzelfsprekend buiten beschouwing ;)) Want het is net dat wat ik liever niet zie gebeuren. En een reeks verderzetten alleen om nog bepaalde bad guys van onder het stof te kunnen halen vind ik ook geen goed uitgangspunt.

Hankster
01-05-2007, 20:47
en deeltje 4 staat nu al op imdb ;)
http://imdb.com/title/tt0948470/

Paul H.
01-05-2007, 22:50
Ik ben Spider-Man niet beu, ik vind het erg goede films. Ik ben wel de hele hype er rond beu, je kan geen internetpagina openen of er staat wel een banner voor Spider-Man 3 op zo lijkt het.

Je snapt toch denk ik zelf ook wel dat met zo'n budget, elke kans aangegrepen wordt om de film te promoten. Ik geef ze geen ongelijk ook want als dit soort films floppen, ben ik bang dat weinig maatschappijen zich gaan branden aan comic-verfilmingen(als Spidey al flopt, één van de bekendste comic-helden wat dan met de rest?)

Paul_Knoop
02-05-2007, 11:16
is het iemand opgevallen dat je in deel 3 constant achter j jonah jameson een artikel ziet met
Doc Ock still at large?
dat plus dr connors en het restje van venom wat hij bij zich houdt duidt er denk ik toch op dat we weer drie tegenstanders krijgen teweten Lizard, Venom/Carnage? en Doc Ock?

Pieter V
02-05-2007, 11:29
Is me niet opgevallen. Maar ik hoop dat we niet weer Doc Ock te zien krijgen. Dan kan ik net zo goed, Spider-Man 2 kijken, daar zie ik hem ook wel. Spider-Man 4 moet een nieuwe film zijn met nieuwe vijanden. Ik zie veel liever Venom en/of Lizard. Maar geen Doc Ock.

intexor
02-05-2007, 12:15
Je snapt toch denk ik zelf ook wel dat met zo'n budget, elke kans aangegrepen wordt om de film te promoten. Ik geef ze geen ongelijk ook want als dit soort films floppen, ben ik bang dat weinig maatschappijen zich gaan branden aan comic-verfilmingen(als Spidey al flopt, één van de bekendste comic-helden wat dan met de rest?)

Yep ik snap het wel, maar dat neemt niet weg dat het toch kan beginnen irriteren :) Maar ik zal er maar over zwijgen, laat ons het er op houden dat ik er niet naar zit uit te kijken om binnen een jaar of twee weer dezelfde hype mee te maken voor een volgende Spidey-film.

Pieter V
02-05-2007, 12:21
Nog wat nieuws.

http://movies.ign.com/articles/784/784823p1.html

RobinB
03-05-2007, 09:55
Ik hoop dat ze eigenlijk doorgaan met bepaalde figuren van deel 3...(venom)

Evil Hobbit
03-05-2007, 12:06
Ik ook, en dan heel uitgebreid. She-venom er bij, hoppa! xD

Fikret
03-05-2007, 19:03
Ik hoop dat Venom uit Spiderman 3 wordt opgesplitst in (de echte) Venom en Carnage. Hij heeft in deel 3 namelijk de stem van Carnage en geeft zichzelf (itt. de strips en tekenfilms) nergens de titel "Venom".

Paul_Knoop
04-05-2007, 14:55
na goed zoeken op het internet omdat ik mij iets herinnerde over een spider-man strip die ik vroeger had kwam ik het volgende tegen:

Curt Connors (http://en.wikipedia.org/wiki/Lizard_%28comics%29#Ultimate_Lizard) had created a rejuvenating symbiotic suit using the work of Spider-Man's late father Richard Parker (http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_and_Mary_Parker#Ultimate_Marvel): the Venom "suit" (http://en.wikipedia.org/wiki/Venom_%28Ultimate%29). After a series of mishaps, the suit went missing, and Connors worried that years of work had been destroyed. But a new opportunity presented itself. After an injury, Peter Parker sought out Connors' help in treating his wounds, and Connors ended up with a sample of Spider-Man's genetically altered blood. He used the blood to create a new organism based partly on the Venom project. Using DNA from himself, the Venom project, and Peter, Connors developed a unique, self-regenerating form of life. This blood-red creature grew from a few inches long to the size of a child very rapidly, and quickly escaped. The creature drained the fluids from several victims, rapidly increasing its mass and strength.
Remembering memories from Peter, the Carnage creature went to the Parker residence. It surprised and killed Gwen Stacy. Soon afterwards, it found itself in combat with Peter Parker. Reasoning that the creature was not actually alive (and alarmed at its gradual resemblance to his own father), Peter threw it into a smokestack, where the Carnage creature apparently met its end.


Ik denk dat er een goede kans is dat ze hier wat mee gaan doen in deel 4 aangezien Gwen Stacy, Connors en Venom allen al zijn geintroduceerd..

Esteban
04-05-2007, 18:45
Een 4de deel? Van mijn hoeft het allesinds niet. De hoofdlijnen die deze 3 delen met elkaar verbinden en de hele opbouw ervan zijn in dit laatste deel afgerond. Tuurlijk hebben ze bad-guys genoeg om op het scherm te toveren, maar gaan ze nog 'n even sterke (nieuwe) rode lijn vinden? Want dat is toch wel het belangrijkste. 'k Ben ook een beetje bang dat het helemaal down-hill zou kunnen gaan vanaf nu. SpiderMan 3 was een mooi deel om mee te stoppen.

Maar de opbrengst van dit laatste deel zal wel aanzetten tot het doordrijven van de sequel-plannen. Als het dan toch écht moet hoop ik dat ze ab-so-luut de cast en crew kunnen behouden. En hopelijk krijgt Venom nu eindelijk de verdiende aandacht in dit laatste deel. Al twijfel ik eraan, Raimi maakt er geen geheim van dat Venom zijn minst favoriete bad-guy is.

Kendorjia
04-05-2007, 20:17
en dat slaagt ook nergens op... De man heeft kennis van goede films te maken... maar Venom geen goeie bad guy vinden kan ik echt niet begrijpen... Venom (en dan zeeeeeeeker Carnage, maar die hoort eigk bij Venom) is gewoon HET vetste bad guy character ooit imo... Natuurlijk ieder zijn mening, maar ik vind Venom bijvoorbeeld veel beter dan zo'n idiote mysterio ofzo... nou ja

hstadman
04-05-2007, 20:51
Sam Raimi gaat niet die Evil Dead remake regisseren. Ik vind sowiesow dat er geen remake moet komen maar ik ben al blij dat Bruce Campbell er niet aan mee wil werken.

En Kirsten Dunst is een snol! Beetje spiderman pakken jatten en verkopen op ebay..

Alsof george Lucas nooit aan merchandising heeft gedaan. Volgens mij is hij door het tot op het bot uitmelken van star wars en met name merchandising groot geworden.8)

Lorre
05-05-2007, 10:47
Spider-Man 4 Villains Revealed... Already?! (http://www.freezedriedmovies.com/blog/index.php?/archives/64-Exclusive-Spider-Man-4-Villains-Revealed...-Already%21.html)


When Spider-Man 3 was being prepped Sam Raimi and Columbia Pictures tried to hold the announcement of Venom for as long as they possibly could... confirming the news just before Comic Con in July of 2006. But here we are, the day Spider-Man 3 hits theaters, and your good pal here has the skinny on who you will see in Spider-Man 4 - with or without Sam Raimi (hater of all things symbiotic).

Before I hit you with the news, let me make it clear that we got this news from a 100% reliable source working on the film. He's the once who told us Venom was the villain in Spidey 3 and nobody believed us. So here you have it, the biggest announcement of 2008... NOW!


Our regular scooper tells FreezeDriedMovies that plans are underway for Spider-Man 4, which were (obviously) set up in the third film. In the third entry, Dr. Curt Connors (played by Dylan Baker) looks at a piece of symbiote with Peter Parker. The movie then travels along it's path without another mention of that "piece" of symbiote. This is the set up for Spider-Man 4 where that small piece of alien symbiote becomes CARNAGE. Yes Cletus Cassidy is coming to the big screen, one of Spider-Man most horrifying and evil villains. Not only with Parker have to deal with the red lean mean killing machine, but Connors is set to become the long awaited LIZARD! these two villains have all been CONFIRMED for Spider-Man 4. There is talk of the Black Cat making her first appearance, but that's all but official.

xirow
05-05-2007, 14:11
Dat is snel, als het waar is.
En van mij mag het waar zijn, deze twee vijanden heb ik altijd wel interessant gevonden en lijken mij in de film ook wel leuk. Mijns inziens beter dan vijanden als Electro, Mysterio, Vulture enz.

Ik vraag me alleen wel af of Carnage tot zijn recht komt met een PG-13 rating.

En hopelijk hebben ze iets geleerd van Spider-Man 3 en houden ze het bij (deze) 2 vijanden.

Kendorjia
05-05-2007, 18:17
het werd tijd... hopen dat er waarheid in zit... Dan komt een van men favo marvel characters op het scherm...

Fikret
05-05-2007, 18:31
Ik zou voor de verandering een ander regisseur voor Spiderman 4 willen zien. Eventueel 2 regisseurs waaronder naast Raimi nog een ander. Heb er anders weinig vertrouwen in als het gaat om villians als Carnage en Venom.

JagoKI
05-05-2007, 22:06
Carnage + PG-13 rating = slappe hap en zonde van de character.

Wim S.
05-05-2007, 22:39
Venom heb ik altijd cool gevonden, Carnage vind ik zwaar overdreven...

Peter van santbrink
05-05-2007, 23:09
Spider-Man 4 Villains Revealed... Already?! (http://www.freezedriedmovies.com/blog/index.php?/archives/64-Exclusive-Spider-Man-4-Villains-Revealed...-Already%21.html)

. There is talk of the Black Cat making her first appearance, but that's all but official.

Wow The Black Cat dan ga ik zeker 10x kijken :-D

superman
06-05-2007, 00:53
Wat is het verschil tussen Carnage en Venom ?

frank_black
06-05-2007, 01:01
En Kirsten Dunst is een snol! Beetje spiderman pakken jatten en verkopen op ebay.. Ach, kom op! Dat geeft haar alleen maar meer stijl!
Heb je misschien nog het linkje van de Ebaysite?

Fikret
06-05-2007, 04:46
Ach, kom op! Dat geeft haar alleen maar meer stijl!
Heb je misschien nog het linkje van de Ebaysite?

Ben je bereid om een paar ton neer te leggen voor zo'n originele Spider-Man pak?

martini
06-05-2007, 09:13
Na het enigzins teleurstellende deel 3, zit ik niet te wachten op een volgend deel. Maar ja, uiteindelijk ga ik m toch wel zien, omdat ik wil weten hoe het verhaal verder gaat.

Wim S.
06-05-2007, 09:25
Wat is het verschil tussen Carnage en Venom ?

Carnage is the result of a spawning (http://en.wikipedia.org/wiki/Spawning) of a separate extraterrestrial symbiote (http://en.wikipedia.org/wiki/Symbiote_%28comics%29) by Venom (http://en.wikipedia.org/wiki/Venom_%28comics%29). This symbiote bonded with serial killer (http://en.wikipedia.org/wiki/Serial_killer) Cletus Kasady, creating one of Spider-Man’s most murderous adversaries.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/fb/Carnage.jpg/250px-Carnage.jpg

Op wikipedia.org kan je alle info vinden over superhelden/schurken.

Rickje
06-05-2007, 13:12
Toen ik vanmorgen naar MTV Movies keek en er een stukje van spiderman 3 kwam werd er na dit stukje meteen gezegd dat er geen deel 4 kwam? Can I trust this?

YAH87
06-05-2007, 13:38
Toen ik vanmorgen naar MTV Movies keek en er een stukje van spiderman 3 kwam werd er na dit stukje meteen gezegd dat er geen deel 4 kwam? Can I trust this?

Ach ja, wanneer studio's enkel $$$ zien, zou dit best kunnen. :razz:

Tim Wiselaar
06-05-2007, 15:16
Toen ik vanmorgen naar MTV Movies keek en er een stukje van spiderman 3 kwam werd er na dit stukje meteen gezegd dat er geen deel 4 kwam? Can I trust this?

had het ook gezien. "Omdat de acteurs geen zin meer hadden in nog een sequel"

RobinB
07-05-2007, 09:12
Conners behoudt nog een klein stukje van de symbiot, en eigenlijk weten we niet wat daarmee gebeurd is in deel 3. Wat nog toffer zou zijn is als de symbiote over dr conners komt..en hele twist..

rrrick
07-05-2007, 09:17
Toen ik vanmorgen naar MTV Movies keek en er een stukje van spiderman 3 kwam werd er na dit stukje meteen gezegd dat er geen deel 4 kwam? Can I trust this?

Nee.


Studio Signs for Three More 'Spider-Man' Movies

Webbed superhero Spider-Man will appear in at least three more movies, Sony Pictures (http://www.imdb.com/company/co0047439/) has confirmed. The studio's chief executive Michael Lynton (http://www.imdb.com/name/nm2303444/) said after the box office success of the latest release Spider-Man 3 (http://www.imdb.com/title/tt0413300/), there is a huge audience waiting to see the story continue. Lynton tells BBC News, "Everybody has every intention of making a fourth, a fifth and a sixth and on and on. (We'll make) as many as we can make good stories for." Spider-Man 3 entered the record books as the most successful new release ever after taking $148 million in its opening weekend. Lynton enthuses, "I think it had a lot to do with timing - the fact we were the first out in the summer. I think it had to do with the fact that the movie had a universal appeal, it had a broader appeal than the second movie, it attracted a family audience and brought the family audience back. There were many factors that contributed to it, and there's a part that you just put down to 'I don't know'." Lynton did not confirm whether director Sam Raimi (http://www.imdb.com/name/nm0000600/) or Tobey Maguire (http://www.imdb.com/name/nm0001497/) would be coming back for the fourth installment and beyond.

bron: http://www.imdb.com/news/wenn/2007-05-07/#3

Patrick van den Hul
07-05-2007, 09:18
...it attracted a family audience and brought the family audience back...

Juist het grote manco aan de film, maar het gaat natuurlijk weer alleen maar om $$$

Dennis Oosterhuis
07-05-2007, 10:07
Juist het grote manco aan de film, maar het gaat natuurlijk weer alleen maar om $$$
Inderdaad, de grote fout. Hij had er ook beter "...it attracted a family audience and brought the $$$ back..." van kunnen maken... :?

Jeroen C
08-05-2007, 10:54
.
..
...

Sony's Lynton on More Spidey Movies

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/columbia_pictures/spider_man_3/spiderman3_creepingart.jpg

Source: BBC News (http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6630521.stm) May 7, 2007

Will the "Spider-Man" franchise become the next James Bond or Star Trek, two of the longest series of films in history? It might happen, as Sony Pictures chief executive Michael Lynton told BBC News that "everybody has every intention of making a fourth, a fifth and a sixth and on and on."

There would be "as many as we can make good stories for", he pledged. "Everybody's been so busy trying to get this one out that that's been the focus. When everybody comes up for air, we can think about how to make the next one."

Stay tuned for Spider-Man 4 news as it comes in!

BBC News (http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6630521.stm)

Martin Z.
08-05-2007, 12:54
Ik hoop dat Venom uit Spiderman 3 wordt opgesplitst in (de echte) Venom en Carnage. Hij heeft in deel 3 namelijk de stem van Carnage (...)

En daar kun je wat uit afleiden? :confused: wat is de stem dan? Die uit de tekenfilm? :)

InfinitusImmortalitas
08-05-2007, 22:00
Dat de makers nog 3 films gaan maken! :shock: Van mij mag het in ieder geval. Zolang de filmreeks niet bergafwaards gaat mogen zij van mij doorgaan tot deel 6. Ik ben geen super Spiderman fan, maar ik vind de films wel erg goed uitgewerkt.

Ik vond die tentakels van Dr. Ock erg goed uitgewerkt. Veel beter dan in de comics of tekenfilmversie.

chrestomancy
09-05-2007, 17:54
goh, het zou wel leuk zijn, en mss ook handiger om dezelfde acteurs te kunnen bewaren als ze ze back to back filmen. zoals pirates 2 en 3
plus dat het ook goedkoper zou zijn.

mss niet alle drie, maar toch 2 ervan ...

dan moeten we ook minder lang wachten :-D

bij voorkeur de laatste 2 in 2 jaar uitbrengen, als enorm spectaculaire afsluiter. van die laatste 2 films meer 1 verhaallijn maken zoals pirates 2 en 3

Cinemaniac
26-06-2007, 17:40
Sam Raimi on Spider-Man 4


MTV (http://www.mtv.com/movies/news/articles/1563359/20070625/story.jhtml) talked to "Spider-Man" franchise director Sam Raimi Friday night about a fourth film. He talked about possibly returning to the director's chair, which cast members he'd like to see come back and the villains. Here's a clip:

Either way, if this tangled web does still involve the filmmaker, Raimi has been busy brainstorming about the villains he'd like to get into the next flick. "I would love to see Electro, Vulture, maybe the Sinister Six as a team," he said.

Visit the link above for much more. With $878.9 million worldwide, Spider-Man 3 has climbed to the 10th spot on the all-time worldwide list.

Wim S.
26-06-2007, 18:19
Ik zie nog wel uit naar meer delen en dan bv spidey tegen de sinister 6

http://comics.images.free.fr/photo_sinistres-six3.jpg

Soms bestaat de sinister six uit andere superschurken en er bestaat zelfs een sinister 7.

Dan komt mijn vermoeden al uit :D

[NL]Patje_Lasek
26-06-2007, 18:47
Als ze dit willen doen moeten ze weer opnieuw beginnen met de serie, of een heel slimme manier bedenken om Doc Ock, Sandman en eventueel Venom weer terug te halen. Eigenlijk hoop ik dat het maar een tegenstander wordt, aangezien Spider-Man 3 een oppervlakkige film was door de 3 tegenstanders waar Spider-Man tegen moest vechten. Terwijl het verhaal in de 1e en de 2e film mooi werdt uitgediept.

Pieter V
04-10-2007, 11:39
Is het nu echt zeker dat Spider-Man 4 eraan komt? Op IMDB staat hij als status: aangekondigd. En er zou ook al een plot zijn.

"Peter Parker now faces a more greater threat. After a man is accidentally killed in an electrical power outage; a mass murderer has bonded with a symbiote. Thus wreaking havoc as Peter faces this red rampage, as well as an electrifying madman"

Plus, heb zonet het film commentaar gekeken, van de directors.

En op het moment, dat Venom dood gaat, zeiden ze "kijk er ligt nog een stukje Symbiot, zou Venom terug komen?

hstadman
04-10-2007, 11:53
Patje_Lasek;1183800']Als ze dit willen doen moeten ze weer opnieuw beginnen met de serie, of een heel slimme manier bedenken om Doc Ock, Sandman en eventueel Venom weer terug te halen. Eigenlijk hoop ik dat het maar een tegenstander wordt, aangezien Spider-Man 3 een oppervlakkige film was door de 3 tegenstanders waar Spider-Man tegen moest vechten. Terwijl het verhaal in de 1e en de 2e film mooi werdt uitgediept.

Waarom zou drie dan niet kunnen? We hebben toch al genoeg kennis gemaakt met spiderman in deel 1 en 2, waarom kan deel drie dan niet gaan over spidey's tegenstanders? het is een beetje simpel om te denken dat spidey alleen een tegen een komt te staan al die tijd. getuige de posts hierboven komt hij vaak genoeg oog in oog met meerdere tegenstanders tegelijk!

Edgar Smit
04-10-2007, 12:44
Je ***n het karakter van spidey niet uit blijven diepen, op een gegeven moment moet je ook de schurken gaan uitdiepen.

hstadman
04-10-2007, 12:53
Je ***n het karakter van spidey niet uit blijven diepen, op een gegeven moment moet je ook de schurken gaan uitdiepen.

Ik denk dat als spidey 3 hetzelfde zou zijn als spidey 1 en 2, het commentaar zou zijn geweest dat het steeds maar gaat over hetzelfde.

Edgar Smit
04-10-2007, 12:59
Ik denk dat als spidey 3 hetzelfde zou zijn als spidey 1 en 2, het commentaar zou zijn geweest dat het steeds maar gaat over hetzelfde.
precies!(y)

Hankster
04-10-2007, 13:06
Je ***n het karakter van spidey niet uit blijven diepen, op een gegeven moment moet je ook de schurken gaan uitdiepen.
Ja he...Venom is zo lekker uitgediept in Spidey 3 (y)

:')

TJ Weissel
04-10-2007, 13:20
Misschien tijd om weer goede films te gaan maken?... ipv dit soort zooi? :D

*me rent weg!

hstadman
04-10-2007, 13:47
Ja he...Venom is zo lekker uitgediept in Spidey 3 (y)

:')
Daar heb je spidey 4 voor........2 van de drie uitdiepen is niet slecht.

Noi-Procs
04-10-2007, 15:10
Is het nu echt zeker dat Spider-Man 4 eraan komt? Op IMDB staat hij als status: aangekondigd. En er zou ook al een plot zijn.

"Peter Parker now faces a more greater threat. After a man is accidentally killed in an electrical power outage; a mass murderer has bonded with a symbiote. Thus wreaking havoc as Peter faces this red rampage, as well as an electrifying madman"

Plus, heb zonet het film commentaar gekeken, van de directors.

En op het moment, dat Venom dood gaat, zeiden ze "kijk er ligt nog een stukje Symbiot, zou Venom terug komen?

Wat jij zegt kan best kloppen. Als ik red rampage lees en combineer met symbiote dan zou je het best wel eens over Carnage kunnen hebben. Hij is ook een symbiote met rode strepen over zijn lichaam. En veel geweldadiger dan Venom. Venom en Carnage hebben altijd herrie en als je die 2 samen in een film zet kan het best ruig worden. En die electrifying madman kan best wel eens Shocker zijn, maar die vind ik niet zo ruig. Vind eigenlijk dat ze de Kingpin in de nieuwe film wel een kleine rol mogen geven.

Pieter V
04-10-2007, 15:25
Ja zou zomaar kunnen. Maar i.p.v. Shocker, zie ik dan toch liever Lizzard. Hij heeft ook Carnage gemaakt he. Dan heb je toch wel een ultieme Spider-Man 4. Met Venom, Carnage & Lizzard als badguys.

Want Dr. Connors, zou toch nog een stukje Symbiot hebben achtergelaten?

hstadman
04-10-2007, 15:34
Ja zou zomaar kunnen. Maar i.p.v. Shocker, zie ik dan toch liever Lizzard. Hij heeft ook Carnage gemaakt he. Dan heb je toch wel een ultieme Spider-Man 4. Met Venom, Carnage & Lizzard als badguys.

Want Dr. Connors, zou toch nog een stukje Symbiot hebben achtergelaten?

Ik zie de headlines van spidey 4 alweer voor me, teveel villans........:roll:

Daniël V.
04-10-2007, 15:59
Bij een "electrifying madman" denk ik eerder aan Electro. En Carnage is trouwens voortgekomen uit Venom. In de comics had Dr. Connors daar niks mee te maken, maar dat terzijde. Voor een test kweekt Connors in de film inderdaad een stukje symbiont. Die koppeling zou verhaalwijs wel leuk zijn voor deel 4, om daar vervolgens Lizard en Carnage uit te introduceren.

Ik hoop in ieder geval dat ze het voor deel 4 bij maximaal twee baddies houden. Die eeuwige vergelijking met de tekenfilmserie kan echt niet... wat voor een simpele en oppervlakkige tekenfilm van 20 minuten per aflevering werkt, is echt niet goed voor een serieus live-action superheldendrama. Want dat is hoe Sam Raimi Spider-Man oorspronkelijk heeft benaderd. Daarom waren de eerste twee delen zo goed gedoseerd wat betreft sterk drama, humor en actie. Deel 3 is ook zeker vermakelijk, maar absoluut niet beter. Net iets te druk.

Noi-Procs
04-10-2007, 16:04
Ik vind Lizard niet geweldig als bad guy. Hij is tevens ook een good guy. Krijg je weer zoiets als The Goblin, eerst slecht dan goed. Maar die dokter in Spiderman 3 die Peter test moet dat Dr. Connors voorstellen die later the Lizard wordt?

Lorre
04-10-2007, 16:10
Blijf het jammer vinden dat ze Venom dan zo verneukt hebben in deel 3. Hopelijk niet teveel villians in deel vier zodat Carnage ongeloofelijk cool uit de hoek komt. Want Venom was echt een pussy. Elektro boeit me niet echt. Liever 1 vijand die goed uitgewerkt is dan weer 2 of 3 die totaal geen uitwerking hebben en toevallig allemaal op dezelfde plaats en het zelfde tijdstip zijn.En nog 2 opmerkingen: 1)LAAT SPIDEY EENS ZIJN VERDOMDE MASKER AANHOUDEN! 2) Carnage moet niet zoals Venom telkens het hoofd van de acteur die hem speelt tonen. Geef ons aub dan de monster-versie.

Daniël V.
04-10-2007, 16:13
Ik vind Lizard niet geweldig als bad guy. Hij is tevens ook een good guy. Krijg je weer zoiets als The Goblin, eerst slecht dan goed. Maar die dokter in Spiderman 3 die Peter test moet dat Dr. Connors voorstellen die later the Lizard wordt?
Inderdaad dat is hem. Hij mist ook zijn rechter arm en de naam klopt. ;) Geen twijfel mogelijk. In deel 2 kwam hij ook al kort voorbij, als hij Peter voor het schoolgebouw tegenkomt. Zijn college was voorbij en Peter was het helemaal vergeten, dus kwam hij voor niks naar school. Toen lieten ze ook al heel duidelijk zien dat hij een arm miste. Kan natuurlijk puur een verwijzing naar de comics zijn, maar het zou mooi zijn als ze er iets mee deden. Puur slechte baddies worden in live-action al gauw 1-dimensionaal en oppervlakkig. Iemand met 2 gezichten die flink moet worstelen om het goede op de voorgrond te houden is veel aansprekender voor een echte film.

spiff
04-10-2007, 16:14
Maar die dokter in Spiderman 3 die Peter test moet dat Dr. Connors voorstellen die later the Lizard wordt?
yep. Hij doet ook mee in spiderman 2... http://dacomiclounge.forumup.nl/images/smiles/hate-teach.gif

Pieter V
04-10-2007, 16:37
Tja, zou Dr Connors meedoen als de Lizzard, krijg je wéér een dokter er bij. Net zoals Doc Ock. Maar als Shocker mee zou doen in deel 4, krijg weer een bank overvaller. Net zoals Sandman.

Maar laat Venom wel weer meedoen, die hebben ze in deel 3 echt niet tot hun recht laten komen. Dit was niet de Venom die iedereen kent. Behoorlijk jammer en ook zo'n kort optreden.

Zal wel moeilijk worden. Aangezien Eddy jr, dood is gegaan.

Noi-Procs
04-10-2007, 16:57
Daar had ik nog niet eens aan gedacht dat dat Dr. Connors kon zijn. Wel ruig gedaan, is zeker een verwijzing naar de comics en maybe ook een kleine hint. Best komisch als Carnage in deel 4 komt. Zie je de scene al helemaal voor je. Carnage komt Venom tegen. Venom zegt: Carnage I'm your father and your mother. LOL

Lorre
04-10-2007, 17:17
Niet aan gedacht? Peter zegt toch duidelijk in Spider-Man 2 Dr. Connors... Of vergis ik mij?

Hankster
04-10-2007, 17:19
Niet aan gedacht? Peter zegt toch duidelijk in Spider-Man 2 Dr. Connors... Of vergis ik mij?
klopt.

BrianB
04-10-2007, 22:10
Niet aan gedacht? Peter zegt toch duidelijk in Spider-Man 2 Dr. Connors... Of vergis ik mij?

Sterker nog, hij maakt ook al een opmerking over Dr. Connors in deel 1, dus als die nu niet in deel 4 verschijnt, weet ik het ook niet meer :P.

RobinB
05-10-2007, 08:57
Zolang Tobey maar spiderman vertolkt heb ik goede hoop in deze toekomstige film

superman
06-10-2007, 10:46
Ik zie liever Spiderman in een nieuwe stijl zoals dat is gedaan met Batman Begins. Dan komen Venom en Carnage echt meer evil over.

Noi-Procs
06-10-2007, 10:56
Wil je hem ook zien in een Spiderman auto of motor lol :-P Net als die domme kids figuren bij de intertoys

Wim S.
06-10-2007, 11:00
Nieuwe stijl, dan zouden ze wat mij betreft spiderman 2099
http://www.marvel.com/universe/Spider-Man_(2099)

of 2211 wel mogen verfilmen.
http://www.marvel.com/universe/Hobgoblin_(2211)

Wel komen er in 2008 nieuwe animatieseries van Spider-man:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/1/12/Spidey_promo1.jpg/291px-Spidey_promo1.jpg

Noi-Procs
06-10-2007, 11:05
Dat meen je toch niet serieus he

Wim S.
06-10-2007, 11:25
Tsja je wil een nieuwe stijl of niet. Anders moet je het gewoon houden bij het klasieke concept.

Smooth-J
06-10-2007, 11:29
Dit is weer net zo'n verkrachting als die nieuwe transformers tekenfilmserie.

Was het maar weer de jaren '80 :cry:

Wim S.
06-10-2007, 11:35
Dit is weer net zo'n verkrachting als die nieuwe transformers tekenfilmserie.

Was het maar weer de jaren '80 :cry:

Helemaal mee eens, alhoewel de jaren 90 ook goede spidey series heeft opgeleverd. Die van Fox.

skunk
09-10-2007, 20:59
damm kan nog niet wennen aan de nieuwe cartoon style. fantastic four is ook al zo.

Cor H.
10-10-2007, 06:43
Niets mis met die tekenfilm!

http://www.marvel.com/news/moviestories.1444.Spectacular_Spider-Man_Animated_Trailer%7Eand%7EPoster?utm_campaign=f ront+page+tracking&utm_source=main+graphic&utm_medium=small+graphic+link&utm_content=%2Fnews%2Fmoviestories.1444.Spectacula r_Spider-Man_Animated_Trailer%257Eand%257EPoster

BrianB
10-10-2007, 08:06
Vind het er wel goed uit zien, eerlijk gezegd. Het is duidelijk een andere stijl, maar daar moest ik gewoon even aan wennen.

Lorre
10-10-2007, 16:01
Vind de tekenstijl er toch allesbehalve goed uitzien. Te kiddy voor mij. Allee ja, Spider-man toch xD

Noi-Procs
10-10-2007, 16:44
Dit doen ze gewoon om de nieuwe generatie jongeren kennis te laten maken met spiderman, en om weer geld binnen te halen. Maar zag ik het nou goed dat spidey net als spiderwoman zo'n webben heeft onder zijn oksels?

Lorre
10-10-2007, 17:39
Spider-man had die origineel ook:
http://www.msu.edu/%7Ehaleysco/spiderman/scan1.gif

Kendorjia
11-10-2007, 14:00
nee deze cartoon zegt mij nix, zeer lelijke tekenstijl... het lijkt wel of ze meegaan op de thinner than thin trend bij het jeugdige vrouwvolk van tegenwoordig, Spidey lijkt wel aan anorexia te lijden met z'n wespentaille :mrgreen:

spiff
17-10-2007, 21:35
MTV.com had een lang interview met Sam Raimi, oa over de volgende Spider-Man :

“Right now, a writer is being sought to write the next installment,” Raimi said of the future of Peter Parker, following Marvel’s recent separation from original “Spider-Man 4″ writer David Koepp, who also wrote the script for the first film. “We’re in the very early stages.”
When last we spoke with the director of the first three Spidey movies, he mentioned plans to work both the Lizard and the supervillain group the Sinister Six into the next blockbuster flick. Over the last few months, however, Raimi and Marvel have decided to be more receptive of reinvention. “I won’t be working on the story,” he revealed, insisting he’ll adopt a hands-off approach. “It’ll be a brand-new writer coming in with a brand-new story — a fresh take on the Spider-Man series.”
This “fresh take” might not only include the comic’s most obscure supervillains, but also entirely new story lines that diverge from (or even contradict) plot details from the three Tobey Maguire flicks. “We’re hearing different versions right now and really enjoying the different stories,” Raimi said. “Hopefully, we’ll hear one that sounds right for the fourth installment.”

Pieter V
31-10-2007, 12:05
Schrijver voor Spider-Man 4

Er werd al lange tijd volop over gesproken en vandaag is er dan het eerste officiële bericht over Spider-Man 4. De film heeft een schrijver gekregen en dat is James Vanderbilt geworden, de man die eerder al verantwoordelijk was voor het script van David Finchers Zodiac.

Tobey Maguire, die in de eerste drie film de rol van Peter Parker speelde, keert hoogstwaarschijnlijk niet (http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=8715&titel=Maguire_niet_meer_als_Spider-Man?) terug, en of Sam Raimi de regie weer op zich zal nemen is ook nog maar de vraag (http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9503). Spider-Man 4 staat in de planning voor 2009.

RobinB
31-10-2007, 12:14
:sad:

Hugo R
31-10-2007, 12:58
Als zowel de hoofdrolspeler als de regisseur niet terugkeert vraag ik me toch echt af wat ze er van gaan maken.

TJ Weissel
31-10-2007, 13:00
Als zowel de hoofdrolspeler als de regisseur niet terugkeert vraag ik me toch echt af wat ze er van gaan maken.

Een goede reboot? (moeten ze de enge dunst ook achterwege laten) (6)

Misschien iets voor Christopher Nolan?

Fikret
31-10-2007, 13:02
Als zowel de hoofdrolspeler als de regisseur niet terugkeert vraag ik me toch echt af wat ze er van gaan maken.

Kunnen ze beter een Venom spinn-off verfilmen. :-P

Patrick van den Hul
31-10-2007, 14:17
Als zowel de hoofdrolspeler als de regisseur niet terugkeert vraag ik me toch echt af wat ze er van gaan maken.

Ze kunnen hem altijd nog de hele film in zijn pakje laten zitten, dan valt het niet zo op dat het een andere acteur is :twisted:

Erwin_W
31-10-2007, 15:55
Nou ik vind dat ze best een andere serie spider-man films mogen maken.. De comics vond ik veel beter dan de film (duisterder en minder cartoony gek genoeg).. Een soort Spider-Man begins :P Alleen is het daar nu een beetje te vroeg voor denk ik..
Deel 2 was nog het best.. maar deel 3 was echt een beetje een afknapper..

1der
01-04-2008, 11:12
JoBlo.com: (http://joblo.com/gyllenhaal-is-spidey)

Gyllenhaal is Spidey!!

http://joblo.com/newsimages1/gyllen-spidey1.jpg

"It's not every day that we get to break a massive scoop such as this, but after checking with 3 different sources at the studio (I will not name names!), JoBlo.com can announce that actor Jake Gyllenhaal will be replacing Tobey Maguire in the next SPIDER-MAN movie, tentatively scheduled for release for summer 2010. Jake has been meeting with Sony execs for the past few weeks, and apparently agreed to take on the role, after Maguire said that he was "moving on" from the part. No word on whether or not Sam Raimi will continue on as the director, but he will definitely be producing the film, and developing its storyline which will apparently be delving further into the Venom storyline, as well as the Lizard or possibly Electro.

Some of you might've seen Gyllenhaal walking around with a bum leg last week, which was apparently from a couple of stunt sessions that he was going through with the trainers for the movie. It was just a mild sprain, but apparently the filmmakers said that he was "built like a champ" and could easily take over the role from Maguire, who almost relayed the role to Gyllenhaal back in 2003, after the former actor was apparently having back problems whilst renegotiating his contract. According to our sources, Gyllenhaal has already spoken to a few different directors about helming the fourth picture, tentatively titled SPIDER-MAN STRIKES BACK, including his friend Sam Mendes, who directed him in the underrated JARHEAD, as well as Blair Hayes, an apparent comic book freak, who helped Gyllenhaal negotiate his way through BUBBLE BOY back in 2001.

http://joblo.com/newsimages1/gyllen-spidey2.jpg

I'm personally very happy about this news because I think Maguire was a little "played out" as Parker at this point, but I'm even happier about the news that Kirsten Dunst will most likely not be returning as Mary Jane, since she and Gyllenhaal had a tumultuous real-life relationship that ended badly, but also because apparently she also wants to "move on" (great move, honey!). For now, rumors are still swerving about who might take over the coveted role as Spidey's main squeeze including hottie extraordinaire Megan Fox, one of Jake's good friends Natalie Portman, or even an inspired choice (in my opinion), Maggie Gyllenhaal -- Jake's sister in real life.
Jake once said that he would "love to make out with my sister...but only for a movie, of course", so this would be the ideal circumstance to do so. Also, Maggie just finished her role as Batman's main squeeze in THE DARK KNIGHT, so God knows she's likely to want to keep that "comic book hero girlfriend" thing going for years to come. That said, I personally would rather see her do a sequel to the very awesome SECRETARY, but maybe that's just me."


http://joblo.com/newsimages1/gyllen-spidey3.jpg

Link: http://joblo.com/gyllenhaal-is-spidey

-------------


Mmmm...van mij hoeft het niet meer, een vierde Spider-Man, maar met goede/toffe acteurs zou het eventueel nog leuk kunnen worden. (En misschien Sam Mendes als regisseur!? Dat zou nog vet kunnen worden!)

Mr. Humphries
01-04-2008, 11:23
hmm, het blijft gewoon jammer, ook al is Tobey geen topacteur, het brengt de reeks wel uit z'n symmetrie

ook hetzelfde dus met Mary Jane

Thomas 32PW9527
01-04-2008, 11:44
JoBlo.com: (http://joblo.com/gyllenhaal-is-spidey)

Gyllenhaal is Spidey!!

http://joblo.com/newsimages1/gyllen-spidey1.jpg

Erg suffe 1 april grap...

mark t
01-04-2008, 11:50
Erg suffe 1 april grap...Er zijn suffere varianten denkbaar: Hier (http://www.moviehole.net/news/20080401_american_pie_star_the_new_spid.html).

Hugo R
01-04-2008, 12:46
Ach ja Maguire zal het nog wel blijven doen de komende films lijkt me, verdient er meer dan genoeg mee.

Mr. Humphries
01-04-2008, 13:06
fuck het is 1 april idd

Patrick van den Hul
01-04-2008, 14:55
Ik had het pas écht door toen ik al een poosje aan het lezen was: "Spider-Man strikes back" :lol:

1der
02-04-2008, 12:11
Awww damn:mrgreen: Excuses:p
En ik ben nog wel zo'n trouwe JoBlo-lezer!

Claudio Santulli
02-04-2008, 12:52
Gyllenhaal had Maguire al bijna in spidey 2 vervangen, toen deze problemen met z'n rug had?
Althans dat gerucht ging toen.
Ik zou daar ( los van 1 april) wel vrede mee hebben gezien de gelijkenis in gezichttrekjes en uiterlijk.

Sukachu
04-04-2008, 08:46
Gyllenhaal had Maguire al bijna in spidey 2 vervangen, toen deze problemen met z'n rug had?
Althans dat gerucht ging toen.
Ik zou daar ( los van 1 april) wel vrede mee hebben gezien de gelijkenis in gezichttrekjes en uiterlijk.
Ik had ergens ook een keer gelezen over dat Gyllenhaal bijna Maguire moest gaan vervangen omdat Maguire iets met zijn rug had.
Om eerlijk te zijn vind ik Jake Gyllenhaal en Tobey Maguire twee erg verschillende acteurs (ook zie ik geen gelijkenis in gezichttrekjes).
Na Spiderman 3 kwamen er al snel vragen over of Maguire in deel 4 zou gaan spelen, hier is er nooit echt een antwoord op gegeven. Omdat Maguire in alle vorige delen Spiderman heeft gespeeld en hij ook bij het karakter past, heb ik toch liever dat Tobey gewoon ook weer Spiderman speelt in Spiderman 4.

Claudio Santulli
04-04-2008, 11:28
Ik had ergens ook een keer gelezen over dat Gyllenhaal bijna Maguire moest gaan vervangen omdat Maguire iets met zijn rug had.
Om eerlijk te zijn vind ik Jake Gyllenhaal en Tobey Maguire twee erg verschillende acteurs (ook zie ik geen gelijkenis in gezichttrekjes).
Na Spiderman 3 kwamen er al snel vragen over of Maguire in deel 4 zou gaan spelen, hier is er nooit echt een antwoord op gegeven. Omdat Maguire in alle vorige delen Spiderman heeft gespeeld en hij ook bij het karakter past, heb ik toch liever dat Tobey gewoon ook weer Spiderman speelt in Spiderman 4.

Voor de continuiteit heb ik ook liever Tobey.
Vind het een perfecte Peter Parker.
Maar als 2de keus, als het niet anders kan, dan maar Jake.

Persoonlijk zou ik ook graag Felicia Hardy (Black Cat) in een van de toekomstige delen zien. Dat vond ik in de strips al een lekker ding!
Maar aangezien Dr.Conners in alle drie de delen langskomt, zal the lizard wel deel uitmaken in de volgende film.

Witless
04-04-2008, 12:20
http://i35.photobucket.com/albums/d168/joeyopschool/gyllenhaal2.png?t=1207307993

http://i35.photobucket.com/albums/d168/joeyopschool/gyllenhaal.png?t=1207308034\


:D

RobinB
17-05-2008, 13:10
Those rogues over at Cinematical (http://www.cinematical.com/2008/05/16/scoop-spider-man-4-and-5-might-be-shot-at-the-same-time/) just got a scoop that Sony might be looking at making SPIDERMAN (http://www.joblo.com/spidey-4-and-5#) 4 and 5 back to back, with, well...

Apparently, in the last few weeks, James Vanderbilt (Zodiac) has turned in a working draft of Spider-Man (http://www.joblo.com/spidey-4-and-5#) 4 to the studio. However, according to our source, "his story arc has encompassed two films, making Spider-Man 5 shootable at the same time."

There's no word yet as to what that arc is, but if we're talking two SPIDEY movies, we're likely talking two counts of Mary Jane being in peril in the third act. Of course, SPIDERMAN 3 was notoriously disliked by fans, but it still made damn near $900 million worldwide, which I'm sure put a lot of people in money swimming pools (http://www.joblo.com/spidey-4-and-5#) like they were Scrooge McDuck. Still, the important question: are you guys interested in seeing another two? Would you like to see Raimi, Dunst and Maguire back? Or just a selection?

Lorre
17-05-2008, 17:06
Van mij mogen ze doorgaan. Spider-man 3 ben ik na een paar keer zien wel gaan appreciëren. De film had zijn problemen, maar ligt wel enorm dicht bij het gevoel van de comic's vind ik persoonlijk. Enkel jammer dat ze het verhaal van deel 3 niet mooi opgesplitst hebben. Sandman en Green Goblin Jr. waren genoeg als bad guys en dan Venom voor deel 4. De kerkscéne ging een perfecte cliffhanger geweest zijn indien ze het gevecht tegen Sandman dan voordien uitgevoerd hadden.

RobinB
28-05-2008, 16:40
Nog meer nieuwe info:



http://www.joblo.com/tmp_img/spacer.gifhttp://www.joblo.com/tmp_img/spacer.gifhttp://www.joblo.com/tmp_img/spacer.gif
This shouldn't come as a surprise to anyone who noted the http://www.joblo.com/newsimages1/spideywho.jpg
general lack of commitment -- or enthusiasm -- from the SPIDER-MAN principals when asked about returning for a fourth movie (even less surprising given the response to SPIDER-MAN 3), but rumors are circulating that Sony is actively seeking a different young actor to wear the webs in the planned (and possibly back-to-back) sequels. Latino Review claims that the producers are tossing around names for potential consideration as a new Peter Parker, and that Patrick Fugit (ALMOST FAMOUS) and Michael Anganaro (SKY HIGH, THE FORBIDDEN KINGDOM) are on their "maybe" list.

Then again, CHUD (http://chud.com/articles/articles/14905/1/PATRICK-FUGIT-IS-NOT-WEBBED-UP/Page1.html) found out from the producers of Fugit's current project CIRQUE DU FREAK that the actor didn't know anything about it, and wisely point out that the people behind 4 (& 5) are probably just simply putting together a giant list of (cost-effective) young actors who sorta-kinda resemble Peter Parker and who could be candidates, should the production go in a recasting direction.

The cynic in me would take that a step further and posit that someone involved in the SPIDEY camp floated those names to Latino Review to gauge the fan response online (it wouldn't be the first time). Either way, signs seem to point to Sony forging ahead with webhead but without the team behind the initial trilogy (the studio, who still retains control of the character, currently has writer Jamie Vanderbilt working on the new script(s) (http://joblo.com/spidey-4-in-2010)). I certainly don't have an issue with some fresh blood (actors AND director), particularly after suffering through the third movie...

RobinB
28-05-2008, 20:40
UPDATE: Sony Pictures tells us that there is no truth to the rumor that the studio is looking to replace Tobey Maguire in the role of Peter Parker/Spider-Man in future "Spider-Man" movies.

Khonnor
28-05-2008, 23:17
Then again, CHUD (http://chud.com/articles/articles/14905/1/PATRICK-FUGIT-IS-NOT-WEBBED-UP/Page1.html) found out from the producers of Fugit's current project CIRQUE DU FREAK that the actor didn't know anything about it, and wisely point out that the people behind 4 (& 5) are probably just simply putting together a giant list of (cost-effective) young actors who sorta-kinda resemble Peter Parker and who could be candidates, should the production go in a recasting direction.



Wauw....Cirque Du Freak heeft eindelijk een release date? Dit heeft echt jaaaaaren in development-hell gezeten. Wauw...kan niet wachten om te zien wat ze er van gemaakt hebben!


Ontopic: Spiderman 4...5...16....neuh....laten we het bij 3 houden...;

Witless
29-05-2008, 00:02
Wat ik wel zou willen zien is een cross-over met Spiderman en de rest van de Marvel Universe.

Of een deel over The Human Spider.

Dennis Vansant
30-05-2008, 07:41
Ontopic: Spiderman 4...5...16....neuh....laten we het bij 3 houden...;
Er zat echter niet meteen een logica in :p

Deel 1 was sterk als stand-alone superheldenfilm, deel 2 was echt fenomenaal en dan was deel 3 plots ruk, met nog een paar leuke actiescènes :p

Wie weet wordt deel 4 een nooitgezien pareltje :p

Gaberiel-2
06-06-2008, 09:06
Raimi over Spider-Man 4
Sam Raimi Talks Spider-Man 4
A script will be done in a few months


http://www.empireonline.com/images/image_index/150x180/18986.jpg
http://www.empireonline.com/images/point.gifhttp://www.empireonline.com/images/point.gif

After committing several years of his life to the series and seeing his third effort greeted with less than enormous enthusiasm, it was widely thought that Sam Raimi would probably only come back to the Spider-man series in a producing capacity, rather than directing. But speaking to Comingsoon.com Raimi gave every indication that he's open, and actually quite eager, to direct a fourth.

"James Vanderbilt is writing the script and I'm excited to read it. I think it's going to be done in a few months," Raimi said. "I'm hoping it's as great as our discussions were about it and I'm hoping it feels right for me because I love Spider-Man. I'm hoping I'm well rested enough to embrace it and I'm hoping Sony wants me to do it. If all of those things come together, I would love to do it."

He also stated that were he to return he'd have no intention of re-casting the roles. For the rest, head here (http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=45727).

In relate news, IESB spoke to J.K. Simmons (J. Jonah Jameson in the series) who says he'd be up for further films and said he'd spoken to Tobey Maguire about the possibility of coming back for more.

"There was talk of doing four and five concurrently and I don’t know if they’re still considering that or not," he said, "I spoke to Tobey in, I guess it was February…sort of awards season time and, y’know, he’s certainly amenable to doing some more and hopefully we’ll be able to get everybody back and make another good one."



There's more of that interview here (http://www.iesb.net/index.php?option=com_content&task=view&id=5025&Itemid=99). That, of course, doesn't count as confirmation of anything, but all this is suggesting that a fourth film in the series with all the original cast members is still a definite possibility. Does that have you excited or would you rather leave it at three?En het hele interview met J.K. Simmons:

http://www.iesb.net/index.php?option=com_content&task=view&id=5025&Itemid=99

Jordy van Buel
21-06-2008, 14:03
"Spider-Man 4 in May 2011"

The Los Angeles Times reports that "Spider-Man" franchise producer Laura Ziskin said the fourth installment is tentatively scheduled to hit theaters in May 2011.

Already scheduled for the month of May that year are Marvel's own The First Avenger: Captain America on the 6th and Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II.

Ziskin added that the screenplay is not finished yet, but that she and Sony Pictures were hopeful Spider-Man 4 could be ready in three years' time.

Neither star Tobey Maguire nor director Sam Raimi is yet committed to work on the next installment, but Sony has paid Marvel to renew its rights.

Gaberiel-2
21-06-2008, 14:10
Ben benieuwd, heb laatst deel 3 voor het eerst gezien en werd daar niet bepaald warm van... wacht eerst de casting en de regiseur wel af voordat ik hier hoge verwachtingen van krijg... ;)

misterfun
30-06-2008, 23:03
Spider-Man 4



Release Date: May, 2011
Studio: Columbia Pictures (Sony)
Director: Not Available
Screenwriter: James Vanderbilt (http://www.comingsoon.net/news/talentnews.php?id=29920)
Starring: Not Available
Genre: Action, Adventure
MPAA Rating: Not Available
Official Website: Not Available
Review: Not Available
DVD Review: Not Available
DVD: Not Available
Movie Poster: Not Available
Production Stills: Not Available
Plot Summary: The fourth installment is tentatively scheduled to hit theaters in May 2011. There is NO screenplay yet, and neither star Tobey Maguire nor director Sam Raimi is yet committed to work on the next installment, but Sony has paid Marvel to renew its rights.

Rumor has it that the current Spidey 4 story arc encompasses two films, opening up the possibility that the studio might shoot the fourth and fifth film at the same time!

Until Sony officially makes a public announcement, this is all just rumor!

Trailer:
Coming Soon!

-WH-
01-07-2008, 08:40
Trailer:
Coming Soon!


Dit is dan wel weer grappig, er is nog niks van deze film bekend, nog niemand heeft een contract o.i.d. getekend, maar ze kunnen ons gelukkig wel vertellen dat de trailer "soon" komt. :?

Patrick van den Hul
01-07-2008, 10:07
Dit is dan wel weer grappig, er is nog niks van deze film bekend, nog niemand heeft een contract o.i.d. getekend, maar ze kunnen ons gelukkig wel vertellen dat de trailer "soon" komt. :?

Gewoon een soort teaser met alleen oude beelden waarschijnlijk...

Of 'soon' betekent binnen 2 jaar :-o

mark t
01-07-2008, 10:09
Dit is dan wel weer grappig, er is nog niks van deze film bekend, nog niemand heeft een contract o.i.d. getekend, maar ze kunnen ons gelukkig wel vertellen dat de trailer "soon" komt. :?Dat zetten ze gewoon standaard bij elke film in die sectie. Het is ook maar half serieus bedoeld (hun site heet per slot van rekening 'coming soon').

-WH-
02-07-2008, 11:22
Gewoon een soort teaser met alleen oude beelden waarschijnlijk...

Of 'soon' betekent binnen 2 jaar :-o


Dat zetten ze gewoon standaard bij elke film in die sectie. Het is ook maar half serieus bedoeld (hun site heet per slot van rekening 'coming soon').

Dat snap ik, maar het lijkt alleen zo stom, ze beloven een trailer, terwijl daar geen enkele aanleiding voor is, en het waarschijnlijks alleen een teaser van 20 sec. zal zijn zonder nieuwe beelden uiteraard.

Marco VC
06-09-2008, 10:59
Some seriously good, or bad depending upon your perspective, news today from Deadline Hollywood Daily which indicates that Tobey Maguire and director Sam Raimi will be returning to the "Spider-Man" franchise for a fourth and potentially fifth film.

Sources say Sony has only just locked in both veterans, though there's no deal yet for Kirsten Dunst even though the character of Mary Jane Watson is in the film.

Expect a more light-hearted approach like the first two Spideys rather than a grim "The Dark Knight" tone - "Spider-Man is its own thing... the difference between Spider-Man and Batman is that Batman is duelling with a dark side of himself, and that's not what Peter Parker's struggle is" says an inside source.

There's also re-iteration of an old Cinematical story that the studio is trying to figure out if it can feasibly shoot a fourth and fifth "Spider-Man" at the same time because doing so is cost effective.

No villain announced yet either but a source says "once you find out who the villain is, you'll know who's playing it." Shooting doesn't start until next Fall because of the recently postponed May 2011 release.

Sony is also going forward with the Broadway musical and "Venom" spin-off .

Hugo R
06-09-2008, 11:00
Niet verrassend natuurlijk, maar wel goed nieuws.

T. van Keeken
06-09-2008, 11:07
Goed nieuws! Goed nieuws! :) :) :)


"once you find out who the villain is, you'll know who's playing it."

Dan moet hij al in een eerdere film hebben gezeten en zal t toch wel The Lizard (Dr. Conners (Dylan Baker) zat in 2 & 3) of Man-Wolf (John Jamerson (Daniel Gillies) zat in 2) zijn. Ik gok op The Lizard, gezien die een grotere bekendheid heeft en simpelweg gewoon veel cooler is...

Jordy van Buel
06-09-2008, 11:09
Ik hoop dat 4 en 5 weer wat beter worden dan 3 want die viel me toch aardig tegen..

Mr. Incredible
06-09-2008, 11:46
Als er gewoon weer één villain per film komt, heb ik er alle vertrouwen in dat Raimi en Maguire de SpiderMan franchise weer op het niveau van de eerste twee delen zullen brengen.

intexor
06-09-2008, 13:37
Ik zit er absoluut niet op te wachten maar toch leuk om te horen dat er ook nog een superheldenreeks is die NIET van plan is om de stijl van The Dark Knight te gaan imiteren.

Mich
06-09-2008, 13:53
Ik zou de derde nog es moeten zien. Vond hem toch niet zo slecht.
Verder zie ik een 4e enz. wel zitten. Het is niet omdat er vervolgen komen dat die slecht zijn :)

Ralfers
06-09-2008, 20:18
Laat 4 maar komen! :)

Ik vond de eerste 2 zeer tof, en 3 vond ik ook nog altijd zeer vermakelijk. Van mij mag dat wel even doorgaan :) Maar wel als Kirsten ook terug komt :p

Erwin de Koning
07-09-2008, 07:13
De eerste 2 vind ik heel goed maar die derde met http://img231.imageshack.us/img231/5025/venomxg0.gif is toch duidelijk de minste. Laat die vierde maar komen!

Daan de G.
07-09-2008, 10:44
Benieuwd of Spiderman nog kan vermaken na The Dark Knight en Iron Man, duidelijk 2 voorbeelden van hoe superhelden films kunnen en moeten zijn.

Hayko de Boer
07-09-2008, 10:49
Ik vond deel 3 best aardig in de bios, moet de film nog eens op dvd kijken.

Dat niet alle vervolgen hetzelfde niveau zullen halen, lijkt me duidelijk. Wat bij een deeltje 4 een groot pluspunt zou zijn ten opzichte van andere reeksen met 4 of meer delen, is dat het budget aanwezig blijft, de hoofdrolspelers niet zullen worden ingewisseld voor C-acteurs (hoogstens vervangen door een andere A-list acteur) en... dat er genoeg serieus bronmateriaal is om er een goede verhaallijn in te zetten.

Zodra ze alle ideeën van de comics hebben verwerkt mogen ze van mij stoppen (dat zou dan bij deel 324 zijn of zo....)

El-Jorge
07-09-2008, 13:11
Benieuwd of Spiderman nog kan vermaken na The Dark Knight en Iron Man, duidelijk 2 voorbeelden van hoe superhelden films kunnen en moeten zijn.

Beetje overdreven statement imo, de eerste 2 films hebben duidelijk laten zien hoe een superhelden film kan zijn, zonder dat het heel erg realistisch is. Daarnaast vind ik dat een spiderman zich minder leent voor zo'n type film.

Daan de G.
07-09-2008, 13:17
Nouja, ik vind Spider-man 1 en 2 ook niet zo leuk dus,vooral dat pro-amerikaanse toontje, de te kinderachtige humor en niet overtuigende actie. Deel 3 was tenenkrommend slecht.

Terwijl Iron Man wel goed laat zien hoe een minder serieuze striphelden film erg leuk kan zijn(mede door de geweldige Robert Downey jr.) en The Dark Knight een realistischere, serieuzere film. 2 voorbeelden van 2 totaal andere films, die beiden geweldig zijn.

Ik hoop dus dat Spider-man 4 de kant van Iron Man opgaat.

Wim S.
07-09-2008, 13:22
Nouja, ik vind Spider-man 1 en 2 ook niet zo leuk dus,vooral dat pro-amerikaanse toontje, de te kinderachtige humor en niet overtuigende actie. Deel 3 was tenenkrommend slecht.

Terwijl Iron Man wel goed laat zien hoe een minder serieuze striphelden film erg leuk kan zijn(mede door de geweldige Robert Downey jr.) en The Dark Knight een realistischere, serieuzere film. 2 voorbeelden van 2 totaal andere films, die beiden geweldig zijn.

Ik hoop dus dat Spider-man 4 de kant van Iron Man opgaat.

Iron man en batman zijn totaal andere karakters dan bv Spiderman, Batman en ironman moeten het niet zo hebben van humor. Als je de comics leest van bv Spiderman zie je dat daar dan ook veel humor in zit, spiderman is gewoon niet zo'n duister personage als bv een Batman. Ik vond juist daarom spiderman 1 en 2 erg goed gelukt.

Daan de G.
07-09-2008, 13:34
Ik vond Iron man anders behoorlijk grappig...

Ralfers
07-09-2008, 13:56
Iron Man en Batman zijn beide characters dat zelf geen speciale krachten hebben. Spider-Man heeft dat dus wel. Daarom vind ik het ook niet echt te vergelijken. Spider-Man kan niet realistischer gemaakt worden, en dat vind ik ook absoluut niet erg :)

Wim S.
07-09-2008, 14:15
Ik vond Iron man anders behoorlijk grappig...

Iron man kan ik niet over oordelen, heb ik nog niet gezien , maar je maakte ook de vergelijking met Batman en dat is toch een totaal ander karakter.

René.
08-09-2008, 22:34
http://www.youtube.com/watch?v=HoNgMVFQNBI&feature=user

Jordy van Buel
08-09-2008, 22:41
Haha, so true :D

martini
17-03-2009, 17:18
USA release: May 6, 2011.

RobinB
25-05-2009, 10:14
Spidey news


Ever since we heard that Sam Raimi and Tobey Maguire would be back for another SPIDER-MAN (or two), the biggest question has been: will they please re-cast Mary Jane? Oh, the other biggest question: who will be the villain(s)? The most common theory has been the Lizard (finally), but potentially with another old comic book foe... like Morbius, the Living Vampire, whose origin is tied in with Lizard's and whom Raimi has even mentioned in the past. And since he's currently out promoting DRAG ME TO HELL, expect him to be deluged with questions about it.
FearNET (via CHUD (http://chud.com/articles/articles/19566/1/EXCLUSIVE-CLIP-SAM-RAIMI-TALKS-VAMPIRES-IN-SPIDER-MAN-4/Page1.html)) was one of the first to ask Raimi about Morbius directly, and his response is coy before he discusses what he appreciates about vampires in general -- see and hear his reaction (http://chud.com/articles/articles/19566/1/EXCLUSIVE-CLIP-SAM-RAIMI-TALKS-VAMPIRES-IN-SPIDER-MAN-4/Page1.html) for yourself. And since it's all we have to go on until an official announcement (or some solid inside intel), this type of non-confirmation and speculation will have to suffice.

TheGodfather
25-05-2009, 22:40
Van Cinematical:



Now, in somewhat related news, the rumor du jour as to which villain will play a part in Sam Raimi's Spider-Man 4 (http://www.moviefone.com/movie/spider-man-4/30101/main) has turned to Morbius, the well-meaning scientist (natch) who unwittingly transforms himself into a psuedo-vampire (no, thank you, Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Morbius,_the_Living_Vampire)!). The notorious showman plays coy when asked in this FearNET interview (http://chud.com/articles/articles/19566/1/EXCLUSIVE-CLIP-SAM-RAIMI-TALKS-VAMPIRES-IN-SPIDER-MAN-4/Page1.html) (that's hosted on... CHUD?), but then goes on about the appeal of vampires in a way that doesn't rule the possibility out...

Spider-Man 4 is scheduled for a 2011 bow, so let me use this as yet another opportunity to nudge you to support Raimi's very fun Drag Me to Hell this weekend.

Patrick van den Hul
25-05-2009, 22:42
Waarom? Deel 3 was echt een blamage...

Pieter V
25-05-2009, 23:08
Waarom? Deel 3 was echt een blamage...
Ach ja, Spider-Man heeft nog steeds potentie. Deel 1 & 2 waren gewoon goed, drie was minder. Als ze dat oude niveau weer terug kunnen krijgen prima zo.

BrianB
26-05-2009, 09:29
De origins van Morbius en Lizard liggen vrij dicht bij elkaar, dus het zou logisch zijn dat we eindelijk Lizard zijn opwachting zien maken. En ondanks de slechtere Spidey 3 kijk ik toch erg uit naar deel 4.

Filmfan Leroy
26-05-2009, 17:02
Wordt Morbius de nieuwe vijand in Spider-Man 4?

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=13928

mark t
26-05-2009, 17:18
Wordt Morbius de nieuwe vijand in Spider-Man 4?

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=13928Zie de posts voor die van jou, waarin dat gerucht al gemeld wordt. Het artikel waar je naar verwijst baseert zich op dezelfde bronnen als die in de vorige berichten.

Claudio Santulli
26-05-2009, 18:27
Doe mij maar Felicia Hardy

http://www.google.nl/images?q=tbn:8AEnqq7HkbPp3M::spiderman.ugo.com/images/supporting-cast/felicia-hardy/felicia-hardy-9.jpg (http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://spiderman.ugo.com/images/supporting-cast/felicia-hardy/felicia-hardy-9.jpg&imgrefurl=http://www.gaiaonline.com/profiles/%3Fu%3D14805745&h=300&w=250&sz=24&tbnid=8AEnqq7HkbPp3M::&tbnh=116&tbnw=97&prev=/images%3Fq%3Dfelicia%2Bhardy&hl=nl&usg=__dQXBZSIIqfbJM7A1X8nnW2UCTPI=&ei=nyYcSvfpDIKy-QaP5cHLDg&sa=X&oi=image_result&resnum=1&ct=image)

Jordy van Buel
15-09-2009, 23:09
Spider-Man 4 in 2011 in de bioscopen!

IMAX Corporation and Columbia Pictures today announced that the highly-anticipated action-adventure Spider-Man 4, will be released to IMAX(R) theatres simultaneously with the film's worldwide release on May 5, 2011. The fourth installment of the successful "Spider-Man" franchise, based on the Marvel Comicbook character, will be digitally re-mastered into the image and sound quality of The IMAX Experience. The film will be distributed by Columbia Pictures domestically and by Sony Pictures Releasing International overseas.

To date, the "Spider-Man" motion pictures have generated more than $2.5 billion in worldwide box office receipts.

"The last two 'Spider-Man' releases have been available in IMAX theaters, and we're very much looking forward to our return to a wider IMAX theatre network with this exciting new chapter in the continuing adventures of Spider-Man," said Rory Bruer, President, Worldwide Distribution for Sony Pictures Releasing. "The addition of so many new IMAX locations will give even more fans of Spider-Man an opportunity to experience the action and adventure in a unique way."

"'Spider-Man' continues to be one of the world's most popular motion picture franchises, and we are very excited to include the latest chapter as part of our 2011 slate," said IMAX CEO Richard L. Gelfond. "Our network has grown significantly and we continue to roll-out new theatres virtually every week, giving more moviegoers the opportunity to experience the movie in IMAX."

"We're so excited to once again work with our friends at Columbia Pictures, Sony and Marvel to bring this beloved superhero back to IMAX theatres," said Greg Foster, Chairman and President of IMAX Filmed Entertainment. "The 'Spider-Man' franchise has been so important to the growth of our network and fan base over the years and we're certainly looking forward to re-teaming with the entire cast and production team to bring this next chapter to moviegoers worldwide."

Spider-Man 4 will reunite director Sam Raimi with stars Tobey Maguire and Kirsten Dunst. The screenplay is currently being adapted by Gary Ross. Producers are Laura Ziskin, Avi Arad, Todd Black and Grant Curtis. Executive producers are Stan Lee, Todd Hallowell and Josh Donen.

The IMAX release will be digitally re-mastered into the image and sound quality of The IMAX Experience with proprietary IMAX DMR(R) (Digital Re-mastering) technology. The crystal-clear images coupled with IMAX's customized theatre geometry and powerful digital audio create a unique environment that will make audiences feel as if they are in the movie.

Comingsoon.net

RobinB
16-09-2009, 16:29
Nice,ing nog dezelfde acteurs en nu weer het niveau van de eerste 2 of de laaste deel weer behalen of beter natuurlijk!

jan_tran
16-09-2009, 16:38
Nice,ing nog dezelfde acteurs en nu weer het niveau van de eerste 2 of de laaste deel weer behalen of beter natuurlijk!

Verwijs je nu niet gewoon naar alle drie delen?

Ralfers
16-09-2009, 19:06
Verwijs je nu niet gewoon naar alle drie delen?

Ja, ik moest de zin ook even 2 keer lezen :p

Maar ik kijk ook wel uit naar Spider-Man 4. Vond alle drie de delen erg tof, dus laat de vierde maar komen :)

Peter van santbrink
16-09-2009, 19:37
Doe mij maar Felicia Hardy

http://www.google.nl/images?q=tbn:8AEnqq7HkbPp3M::spiderman.ugo.com/images/supporting-cast/felicia-hardy/felicia-hardy-9.jpg (http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://spiderman.ugo.com/images/supporting-cast/felicia-hardy/felicia-hardy-9.jpg&imgrefurl=http://www.gaiaonline.com/profiles/%3Fu%3D14805745&h=300&w=250&sz=24&tbnid=8AEnqq7HkbPp3M::&tbnh=116&tbnw=97&prev=/images%3Fq%3Dfelicia%2Bhardy&hl=nl&usg=__dQXBZSIIqfbJM7A1X8nnW2UCTPI=&ei=nyYcSvfpDIKy-QaP5cHLDg&sa=X&oi=image_result&resnum=1&ct=image)

en niet alleen vanwege de looks, ook genoeg stof voor een goed verhaal (http://marvel.com/universe/Black_Cat)

vind ook dat Kingpin (en dan niet de Daredevil variant:nono:) langs mag komen

RobinB
16-09-2009, 20:00
Eh nee ik bedoel eigenlijk alleen de 1e en 2e deel,want deel 3 viel mij tegen en ik hoop dat deel 4 het niveau van deel 1 en 2 kan overtreffen snap je nog:p

BrianB
16-09-2009, 21:27
en niet alleen vanwege de looks, ook genoeg stof voor een goed verhaal (http://marvel.com/universe/Black_Cat)

vind ook dat Kingpin (en dan niet de Daredevil variant:nono:) langs mag komen

Kingpin gaat niet gebeuren, de rechten voor dat personage liggen bij Fox samen met andere Daredevil-karakters.

-Jaap-
16-09-2009, 21:45
Sinds wanneer geeft een schurk gehoor aan intellectueel eigendom?:mrgreen:

RobinB
17-09-2009, 09:39
Er zou toch ook een DareDevil reboot komen? Zonder,want Kingpin ligt nu zomaar in de kast te stoffen terwijl dit een mooie Spidey badguy kan worden.

BrianB
17-09-2009, 11:21
Sinds wanneer geeft een schurk gehoor aan intellectueel eigendom?:mrgreen:

Sinds ze bedacht worden door mensen die echt bestaan :-P.

Claudio Santulli
17-09-2009, 11:48
Drie schurken was in de vorige film te veel.........., zegt men.
Dus als ze van de situatie hebben geleerd stoppen ze nu ter compensatie er een halve schurk in.

Kingpin telt voor twee of meer dus die telt niet mee.
Dr.Conner mist een arm dus past precies in het bestemmingsplan :-)
(Los van het feit dat hij in elke al film aanwezig was)

Maar mijn voorkeur gaat uit naar The Black Cat (voorwaarde= lekker volupteus gecast ...)
En Vulture lijkt me bij uitstek wel geschikt voor een paar mooie vecht scenes (Lekker CGI)

Erwin de Koning
18-09-2009, 07:07
The Absorbing Man zou ik ook geweldig vinden, met als voorkeur Jason Statham

(y)

YAH87
11-01-2010, 17:13
Malkovich Confirms Vulture Role in Spider-Man 4

Source:BadTaste.it (http://www.badtaste.it/index.php?option=com_content&task=view&id=11138&Itemid=85)
January 11, 2010

http://superherohype.com/nextraimages/vultureconfirmed.jpg

With all the rumors and speculation about Sam Raimi's Spider-Man 4 (http://www.comingsoon.net/films.php?id=46192), whether or not it will make its scheduled May 5, 2011 release date and why it has run into production problems, it's come out in the wash that John Malkovich was indeed up for the role of the Vulture, Raimi's choice of villain for the fourth movie, which was first broken by Movieline (http://www.movieline.com/2009/12/exclusive-spider-man-4-circling-john-malkovich-anne-hathaway.php) a month ago.

Malkovich was interviewed by an Italian sports show called "Quelli Che il Calcio" and he was asked not only about whether he had been approached to play the Vulture but also about the production delays. The fine folks at the Italian web site Bad Taste have graciously provided an English summation of what was said on the show:

"When conductor Simona Ventura asked him about his role of Vulture in the movie, he not only didn't deny his involvement, but confirmed that he's waiting for the final script to be sent to him, and that the movie has been delayed. He also hopes that shooting will begin as soon as possible."

Some may remember that Malkovich was the alternate choice to play the Green Goblin in the first "Spider-Man" movie, a role that went to his Shadow of the Vampire co-star Willem Dafoe, so it has always made perfect sense that Raimi would be interested in him to play a Spidey villain. The question is whether Sony will agree to the lesser Spider-Man villain for such an important tentpole franchise.

We're hoping a clip of Malkovich's appearance will appear online soon, but if you're fluent in Italian, you can read the full transcript of Malkovich's appearance in Italian on BadTaste.it (http://www.badtaste.it/index.php?option=com_content&task=view&id=11138&Itemid=85).Bron: Comingsoon.net (http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=62262)

Hmm..Okay, waarschijnlijk The Vulture dus. :-|
Malkovich lijkt me dan geen verkeerde keuze.

Lorre
11-01-2010, 17:41
Is nog geen zekerheid doordat er onenigheid is tussen Raimi en Sony over de villain en het verhaal.
Raimi krijgt dus geen volledige controle zoals hij beweerde een tijdje geleden... Hopelijk word dit geen herhaling van Spidey 3, want daar voelde je ook dat Raimi dingen er moest in proppen tegen zijn zin.

Dai
11-01-2010, 23:32
http://movies.yahoo.com/news/movies.ap.org/spiderman-4-delayed-maguire-raimi-out-ap;_ylt=A0WTfkcvtEtL8oAASgNfVXcA

Geen Spiderman voor Tobey Maguire en Sami Raimi.
Vind het wel goed, kunnen ze met een schone le hopelijk aan de volgende trilogie beginnen

TheGodfather
11-01-2010, 23:37
http://www.deadline.com/hollywood/urgent-spider-man-4-scrapped-as-is-raimi-and-cast-out-franchise-reboot-planned/

Dat ze die reboot maar laten en het gewoon bij deze trilogie laten...

Erwin de Koning
12-01-2010, 00:07
Mwoah ik zie het eigenlijk wel zitten na het debacle wat SPIDER-MAN 3 heet. De FANTASTIC FOUR reboot kijk ik ook naar uit aangezien die laatste 2 films de comic geen eer aan doen

Dr. Doom zonder masker zeg...

Lorre
12-01-2010, 05:38
Wel een erg vlugge reboot. Gaat dit een nieuwe trend worden? :-(
We zien wel wat het word, maar men enthousiasme is terug flink gedaald.

Jeroen D
12-01-2010, 06:51
http://www.worstpreviews.com/images/headlines/headline15151.jpg

mark t
12-01-2010, 07:25
Ach, bij comics zie je ook wel vaker dat schrijvers/makers worden afgewisseld. Bij dit soort films zou dat wat mij betreft ook best kunnen -al zit ik niet echt te wachten op een uitgebreide, nieuwe origin-story.
Bovendien lagen Raimi en de producenten net als bij de derde film overhoop over diverse zaken, hetgeen eerder zou leiden tot een tweede Spiderman 3 dan tot een nieuwe film die het niveau van de eerste en met name tweede film zou halen.

En als ik eerlijk ben, zie ik Raimi liever aan andere projecten werken. Een Spiderman-film betekent toch al gauw 2 of 3 jaar geen andere Raimi-film.

Erwin de Koning
12-01-2010, 11:17
Een Spiderman-film betekent toch al gauw 2 of 3 jaar geen andere Raimi-film.

Zo aktief is Raimi anders niet

Jordy van Buel
12-01-2010, 11:19
Die reboot mogen ze wat mij betreft laten zitten, 3 Spider-man films lijkt me meer als genoeg.

Claudio Santulli
12-01-2010, 11:47
Wat dat betreft snap ik Sony niet helemaal.
Ik was toch wel enigzins verbaasd over dit bericht.
De eerste twee films waren in mijn (mega spidermanfan) ogen toch toppers!

Waarom dan inmengen in de visie van de regisseur! (Wat klaarblijkeliijk al gebeurt was bij Spiderman3)
Daar zal vast wat voorgevallen zijn.

Jammer dat Dr.Conners voor Jan met de korte achternaam aan 3 films heeft meegedaan.
Het zal er toch dik in dat zijn alterego aan de beurt was.
Maar van mij hoeven ze niet te stoppen met de serie, en als er geld rinkelt zal dat ook zeker niet gebeuren.

Kan ik alsnog bepalen of het de moeite waard was of een grote vergissing van de Sony Suits was. ;-)
Het is niet te hopen dat nu alle superhero films opeens een realitische Dark Knight look moeten krijgen, hoe subliem die ook was!!

Keerzijde is wel dat in mijn ogen de meest intressante villans nu wel een keer aan de beurt zijn geweest.
De kans dat het allemaal minder wordt is natuurlijk wel sterk aanwezig.

Dai
12-01-2010, 13:25
Zal wel in 3D opgenomen worden, moet ten slotte tv's ,3d-spelers verkocht worden. Op zich geen bezwaar voor dit type films. Slingerend door New York is het 3D bekijken wel waard.

RobinB
12-01-2010, 17:48
Yesterday afternoon the news broke, in one of the more shocking developments since I've been writing for this site, that Sam Raimi and Tobey Maguire were off SPIDER-MAN 4 and Sony Pictures was moving ahead with a reboot of the franchise. With news this big, there's obviously a lot more news than the initial storyso I thought I'd do a little round-up of all the little tidbits that have leaked out since yesterday's press release
(http://www.joblo.com/the-spider-man-reboot-round-up#).
- The LA Times reports that one of the main sticking points besides the script was, duh, money. Sony wanted to spend about $230 million on the film, far less than the $300 million SPIDER-MAN 3 cost, but Raimi didn't feel like he could deliver the film for that budget.
- This was widely feared in a lot of the conversations about the reboot yesterday and Entertainment Weekly has confirmed that Sony is looking for "a more gritty, contemporary redo of the series" not unlike what Christopher Nolan did with BATMAN BEGINS. They also added that, despite how early we are in the process, Marc Webb (500 DAYS OF SUMMER) is one director whose name has apparently "popped up" in connection with the directing gig.
- Raimi issued a statement in yesterday's press release but we hadn't heard anything official from Maguire. Deadline Hollywood was able to get a statement from the former Peter Parker who was rather diplomatic. "I am so proud of what we accomplished with the Spider-Man franchise over the last decade. Beyond the films themselves I have formed some deep and lasting friendships. I am excited to see the next chapter unfold in this incredible story.
- Finally, chalk this up as a rumor, but Ain't it Cool is saying one of the big issues with the many scripts floating around was that Peter Parker and Mary Jane would be having (or would have) a baby in the film. And for that I have to thank Sam Raimi for not going forward with this and walking away.
I'm sure there will be a LOT more news on SPIDER-MAN as the days and weeks go on and, maybe, one of the scrapped scripts will even make its way to the web

Nog meer nieuws

Dai
12-01-2010, 18:15
Marc Webb (500 DAYS OF SUMMER)=Joseph Gordon Levitt= is de nieuwe Spiderman??

RobinB
12-01-2010, 21:07
Dat zou een goeie speculatie kunnen zijn, maar met Sony kan alles gebeuren..ik sta open voor een reboot maar deel 1 en 2 waren al top noch, en vind een reboot niet noodzakelijk des al te min ben ik wel benieuwd tot wat het kan leiden.

Gandalf the funny
12-01-2010, 21:14
Ik vind de trilogie ook geweldig.
Vind wel dat Tobey beslist ook in deel IV moet spelen... anders mist t toch wel iets!

Claudio Santulli
13-01-2010, 00:02
Jake Gyllenhaal (http://www.dvd.nl/name/nm0350453/) leek me altijd een prima stand-in voor als Tobey zou stoppen.
Vind ze zelfs enigzins op elkaar lijken!

Lijkt me minimaal vreemd om een andere Peter Parker te zien, zeker als het niveau van de acteur stukken minder is.

Lorre
13-01-2010, 17:40
http://www.youtube.com/watch?v=-ly5FOHYwZE

Vond ik gewoon enorm leuk gevonden.

RobinB
14-01-2010, 10:38
Like it or not, the Spidey reboot is happening. And now Deadline Hollywood's Mike Fleming is reporting that among a long list of rumored directors, (500) DAYS OF SUMMER helmer Marc Webb is sitting at the top to take over the franchise. And believe me, I've been wracking my brain for the last five minutes trying to come up with a doozy of a Spider/Webb joke. I have failed.

Nevertheless, Webb is the top candidate coming off the strong critical success of his aforementioned debut feature film.


(http://www.joblo.com/marc-webb-tops-spider-man-reboot-directorial-candidates#)And though the move might seem a bit surprising at first, it actually makes perfect sense when you take into account what the studio is trying to now do with the franchise.

From Deadline Hollywood: "What has Sony execs excited is the fact that (500) Days of Summer introduced a director with a grasp of how to depict the way young people think and feel. This is critical because the Jamie Vanderbilt script covers the formative years of a high school -aged Peter Parker, and that POV is as important as the action sequences."

The good news to take from this is that it seems Sony is at least interested in making the non-action stuff work. Now whether Webb is actually the guy to make that come to fruition is I think still highly debatable. Because he's new, he'll be someone that the studio can still control. Forget about the James Camerons and the Michael Bays. Their price tags and their Nazi-like rule of their sets kind of defeats the purpose of what the studio wants in the first place. So a directorial choice like this is definitely what we should be expecting.

And of course, this is going to bring about talk of Joseph Gordon-Levitt playing the titular hero. Here's the thing - he's about to turn 29 years old. Sure he looks young and could definitely play younger, but this is a Spider-Man focused on Peter Parker's formative high school years. And what's more, I think Levitt is just outside the age group appeal for whom this film seems to be targeting. Think TWILIGHT.

If I had to pick a Spidey, I'd go with Anton Yelchin.


What are they doing...:sad:

Claudio Santulli
14-01-2010, 10:53
Tja.., Let's make a no brain kiddie movie...

Ik ben bang dat we kwaliteit gaan inleveren als ik Sony's bedoelingen een beetje begrijp.

Dai
14-01-2010, 13:44
Ligt het aan mij of wordt de hele cast van Twilight genoemd nu Sony blijkbaar van plan is om een puber spiderman te maken? Kunnen die tieneridolen uit Twilight acteren? Die serie nooit gevolgd omdat ik geen pubermeisje ben.

Nyarlathotep
14-01-2010, 22:01
Wat is dit voor stomme zooi??? Een reboot? Die films zijn nog geen 10 jaar oud!!
Dit is echt te belachelijk voor woorden. Vond ik de reboot van Hulk al overbodig (nog slechter dan de Ang Lee versie), dit slaat werkelijk helemaal nergens op.
Al weten ze natuurlijk dat er geld te halen valt. Maar hebben we over 20 jaar reboots van alle comic verfilmingen???

Lorre
14-01-2010, 22:04
Wat is dit voor stomme zooi??? Een reboot? Die films zijn nog geen 10 jaar oud!!
Dit is echt te belachelijk voor woorden. Vond ik de reboot van Hulk al overbodig (nog slechter dan de Ang Lee versie), dit slaat werkelijk helemaal nergens op.
Al weten ze natuurlijk dat er geld te halen valt. Maar hebben we over 20 jaar reboots van alle comic verfilmingen???

Ik vond de reboot van Hulk een veel betere versie dan die van Ang Lee...

Claudio Santulli
14-01-2010, 22:33
Superman 'reboot' begrijp ik nog.
Die film serie was namelijk al lang overleden. (En voor dat iemand anders hem inkopt, misschien wel terecht ook. ;-))
Dan snap ik die term nog!

Maar om nu elke keer alles een reboot te noemen...


Maar hebben we over 20 jaar reboots van alle comic verfilmingen???

Maar...., is niet elke andere film die we zien, niet al een keer gedaan of verteld?
Been there, seen that......
Op een gegeven moment raken de unieke verhalen een beetje op!


En na wat relativering...

I don't care about the old guys, reboots an'shit!!
Just give me the hottest, sexiest, baddest Felicia Hardy money can buy! :mrgreen:

Erwin_W
15-01-2010, 13:53
De Hulk van Ang Lee vond ik ook beter dan de nieuwe, Maar dit is 1 reboot waar ik WEL voor ben.. Ik vond deze verfilmingen (met dieptepunt Spider-Man 3) veel te kinderachtig. Toen ik dat pak van de goblin in deel 1 zag was ik dan ook zwaar teleurgesteld. En Tobey Maguire en Kirsten Dunst zwaar miscast. Heb nooit gesnapt waarom iedereen ze zo geweldig vond. Totaal niet zoals ik ze in me hoofd had na de comics of zelfs na de animatieserie waarin Venom ook zat.. Spider-Man 2 was nog aardig. Maar ik hoop dan ook dat ze net als Batman Begins mij verrassen met een volwassen film... ben benieuwd!

RobinB
15-01-2010, 15:19
The guys over at Quiet Earth have heard from an industry insider that Nimrod Antal is top pick for Sony and Sam Raimi to direct the SPIDER-MAN reboot.

Why the interest in this particular director? This is what the site offers up:
"Sam Raimi met Nimrod on the Sony lot before his first US film, Vacancy. They clicked, so Sam hired him to direct Armored. Now, Predators is getting some great word-of-mouth around tinsel-town. Warners loves it and now Sam Raimi and Sony want the director back at the studio to helm Spiderman."
This news contradicts the news that Deadline Hollywood put out saying that Marc Webb was Sony's top pick for the film.
While I enjoy Webb's video work, as well as 500 DAYS OF SUMMER, picturing him as director for Spidey seems like an odd pairing. He could definitely handle the perspective of the Peter & MJ relationship, so I could see why Sony might be interested. However, Antal can handle the action sequences. I guess we'll just have to sit back and see who they choose. You never know, in the end neither of these directors may get the gig.


Maar niks is nog zeker..:)

-WH-
15-01-2010, 15:57
De Hulk van Ang Lee vond ik ook beter dan de nieuwe, Maar dit is 1 reboot waar ik WEL voor ben.. Ik vond deze verfilmingen (met dieptepunt Spider-Man 3) veel te kinderachtig. Toen ik dat pak van de goblin in deel 1 zag was ik dan ook zwaar teleurgesteld. En Tobey Maguire en Kirsten Dunst zwaar miscast. Heb nooit gesnapt waarom iedereen ze zo geweldig vond. Totaal niet zoals ik ze in me hoofd had na de comics of zelfs na de animatieserie waarin Venom ook zat.. Spider-Man 2 was nog aardig. Maar ik hoop dan ook dat ze net als Batman Begins mij verrassen met een volwassen film... ben benieuwd!

Opzich kan ik me wel vinden in je punt om alles wat volwassener te maken en minder kleurrijk (vooral die scene in Spider-Man 1 op dat festival was wat dat betreft een beetje over the top i.m.o.). Alleen vrees ik dat deze reboot alleen nog maar meer kinderlijk zal gaan worden om een zo groot mogelijk publiek aan te spreken.

Ik kan me totaal niet vinden in een reboot van Spider-Man, ten eerste waren deze films helemaal niet slecht waardoor je best met een sequal zou kunnen verder gaan. Ik heb nu het idee dat Sony het bekende (bewezen succesvolle beginverhaal) opnieuw wil uitbrengen om nog een keer te cashen. Ten tweede zijn de films vind ik nog te recent om te rebooten, what's the point? Ik vind het jammer.

Erwin_W
15-01-2010, 16:06
Waren de batman films dan zo oud? http://www.imdb.com/title/tt0118688/
Nee, en daar was achteraf ook iedereen heel blij met de reboot.. ach we zullen zien.. het zal iig nog even duren ;)

RobinB
15-01-2010, 16:13
Toch vind ik de eerste spiderman films te goed om na deel 3 aan een reboot te beginnen..Na batman Forever hadden de films gewoon een te cartoon achtige vibe. De trend die deze spiderman op kan gaan is de highschool Peter achtig..terwijl ik de film al goed onderbouwt was, de problemen die een superheld met zich mee brengt..in mijn ogen gaan ze meer terug dan dat ze vooruit hadden kunnen gaan..deel 3 was de minste maar in mijn ogen nog wel een vermakelijke spidey film..Maar we zullen het zien..

Claudio Santulli
15-01-2010, 16:53
Waren de batman films dan zo oud? http://www.imdb.com/title/tt0118688/
Nee, en daar was achteraf ook iedereen heel blij met de reboot.. ach we zullen zien.. het zal iig nog even duren ;)
Nee maar wel overleden na Batman & Robin


Toch vind ik de eerste spiderman films te goed om na deel 3 aan een reboot te beginnen..Na batman Forever hadden de films gewoon een te cartoon achtige vibe. De trend die deze spiderman op kan gaan is de highschool Peter achtig..terwijl ik de film al goed onderbouwt was, de problemen die een superheld met zich mee brengt..in mijn ogen gaan ze meer terug dan dat ze vooruit hadden kunnen gaan..deel 3 was de minste maar in mijn ogen nog wel een vermakelijke spidey film..Maar we zullen het zien..

Zo zie ik het ook ;-)

RobinB
20-01-2010, 15:43
He's been the buzzed favorite almost since the perplexing news of a SPIDER-MAN reboot first came out, and now it's quite official. Director Marc Webb ((500) DAYS OF SUMMER) is the new creative vision behind Sony and Marvel's "re-imagining" of the classic comic character.
The synergistically named director recently showed that romantic comedies don't have to suck (even though they nearly all do anyway), and will now be plunking Peter Parker and his swinging alter-ego back into high school. I'll let you read the whole press release for yourself:
Marc Webb, the director of the Golden Globe-nominated Best Picture (500) Days of Summer, will direct the next chapter in the Spider-Man franchise, set to hit theaters summer 2012, it was jointly announced today by Columbia Pictures and Marvel Studios.
Written by James Vanderbilt, Webb will work closely with producers Avi Arad and Laura Ziskin in developing the project, which will begin production later this year.
Commenting on the announcement, Amy Pascal, co-chairman of Sony Pictures Entertainment, and Matt Tolmach, president of Columbia Pictures, said, "At its core, Spider-Man is a small, intimate human story about an everyday teenager that takes place in an epic super-human world. The key for us as we sought a new director was to identify filmmakers who could give sharp focus to Peter Parker's life. We wanted someone who could capture the awe of being in Peter's shoes so the audience could experience his sense of discovery while giving real heart to the emotion, anxiety, and recklessness of that age and coupling all of that with the adrenaline of Spider-Man's adventure. We believe Marc Webb is the perfect choice to bring us on that journey."
Arad and Ziskin added jointly, "Over the years, the Spider-Man comics have been told with bold and creative new writers and artists who have re-calibrated the way audiences see Peter Parker. Marc Webb will do for the new direction of the films what so many visionary storytellers have done with the comic books. He is an incredibly talented filmmaker and we look forward to working closely with him on this new adventure."
Webb said, "This is a dream come true and I couldn't be more aware of the challenge, responsibility, or opportunity. Sam Raimi's virtuoso rendering of Spider-Man is a humbling precedent to follow and build upon. The first three films are beloved for good reason. But I think the Spider-Man mythology transcends not only generations but directors as well. I am signing on not to 'take over' from Sam. That would be impossible. Not to mention arrogant. I'm here because there's an opportunity for ideas, stories, and histories that will add a new dimension, canvas, and creative voice to Spider-Man."
Stan Lee, co-creator of Spider-Man, added, "I'm excited that Sony has chosen a director with a real penchant and understanding for the character. This is a brave, bold direction for the franchise, and I can't wait to see what Marc comes up with next."
Added Marvel Studios President Kevin Feige, "The idea of re-imagining the on-screen story for one of the world's most iconic superheros is sure to deliver an exciting new dimension to Spider-Man fans everywhere. There are volumes of comics and material available to inspire fresh and compelling takes on Peter Parker and his journey as Spidey and we look forward to seeing this come alive onscreen."
Marc Webb has won acclaim with his film debut (500) Days of Summer. He has several MTV VMAs™ including 2009's Best Director award for Green Day's "21 Guns," 2006 Best Rock Video for AFI's "Miss Murder," and Best Group Video for The All-American Rejects' "Move Along." The Music Video Production Association honored him in 2006 as the Director of the Year for his work with Weezer, AAR, and My Chemical Romance.
In addition to two Golden Globe nominations including Best Picture (musical or comedy), his first feature film, (500) Days of Summer, starring Joseph Gordon-Levitt and Zooey Deschanel, has been nominated for three Independent Spirit Awards, including Best Feature. Webb was also awarded the Spotlight Award, which honors outstanding directorial debuts, by the National Board of Review


Zo, it's a start dat we weten wie de director zal zijn!

Thomas Gabriel
20-01-2010, 17:25
Pfff, zo'n lange tekst...

catfish
21-01-2010, 21:16
Waren de batman films dan zo oud? http://www.imdb.com/title/tt0118688/
Nee, en daar was achteraf ook iedereen heel blij met de reboot.. ach we zullen zien.. het zal iig nog even duren ;)
Ik kan echt niet zeggen dat Batman Begings + The Dark Knight beter zou zijn dan Batman + Returns
De films zijn totaal anders, maar niet beter. Forever en Batman & Robin maakten de reeks gewoon kapot (flop in de cinema) waardoor ze wel moesten herbeginnen.

Spider-Man 3 is nog steeds een goeie film, alleen wat minder dan nr 2. Voor iedereen begint te zweven: de kans dat een sequel minder is dan de voorganger is ZEER GROOT
De sterkte van TDK was duidelijk niet Bale z'n Batman, voor het zelfde geld zal het vervolg dus hard tegenvallen en wil iedereen misschien weer een andere richting in...

RobinB
04-02-2010, 21:00
http://www.joblo.com/newsimages1/parker-spiderman.jpg
Well, a few weeks ago when we heard the news about the SPIDER-MAN reboot, everyone’s minds immediately raced to the same thought, who would be the new Peter Parker? The studio wanted a high schoolaged superhero, and it seems they might have found one in the form of PERCY JACKSON’s (and your guys #3 pick for CAST THIS (http://www.joblo.com/index.php?id=30494)) 18-year-old Logan Lerman.
Speaking to the Billy Bush Show for Access Hollywood, Lerman confirmed that he was in talks for the part, though obviously nothing is final yet.
“There have been a few discussions, it’s definitely something I’m looking into,” Logan told Billy on Thursday.
“It’s one of my favorite characters ever and I’m a huge fan of the series,” he continued. “I’d love to have more conversations about it. I’m definitely very interested in it.”
“It’s just, you know, conversations are starting. It’s a long process with the studio and the producers and everything. But it’s definitely a project that I’m really interested in, of course,” he told Billy. “I’d love to focus on the human element a little bit more. It’d be such a fun experience.”
This is the first real casting talk that we’ve heard about the project, and it does seem like things are humming along in Lerman’s direction. What do you guys make of all this?


noooo :(

Erwin_W
05-02-2010, 10:53
Mwa vond 'm in Gamer wel aardig spelen, heb er wel vertrouwen in.

freaky
05-02-2010, 10:58
Ik zie er echt niet naar uit, Spider-Man zit nog erg vers in het geheugen en ze beginnen nu al met een reboot. Vind ik erg flauw.

Wim S.
05-02-2010, 10:59
Beetje een high school musical acteurtje in een spiderman pak, das mijn eerste indruk als ik die foto zie....

Neil
05-02-2010, 18:15
Nee he :-|

skank
06-02-2010, 08:18
ziet er totaal niet uit , maar geef het wel nog een kans

RobinB
11-02-2010, 13:28
http://www.joblo.com/newsimages1/0210sm3d.jpgIt's a move that has been speculated for a while but Sony Pictures made it official today - the next SPIDER-MAN movie will be in 3D. Of course this is the new Marc Webb-directed SPIDER-MAN reboot and not the Sam Raimi sequel that had been in development as was long rumored for the treatment. Was Raimi's reluctance to shoot in the new format du jour part of the reason for his dismissal? Not sure...
The film will be released in 3D on July 3, 2012. Jeff Blake, Chairman of Sony Pictures, had this to say in the statement:

"Spider-Man is the ultimate summer movie- going experience, and we’re thrilled the filmmakers are presenting the next installment in 3D. Spider-Man is one of the most popular characters in the world, and we know audiences are eager and excited to discover Marc’s fantastic vision for Peter Parker and the franchise.”[/color]
What I find slightly peculiar about the announcement is their prior assertions that this movie would focus more on Peter Parker's high school life. Is that a storyline that lends itself to the 3D process? What do you think about this move?





sucks..big time..

freaky
11-02-2010, 13:32
Waarom moet nu alles in 3D ??? :sad:

Claudio Santulli
11-02-2010, 15:51
2D is zooooooo...., 2009 :mrgreen:

En ze moeten toch wat doen om deze nieuwe film nog enigzins postief te benaderen.
Geen Raimi geen Toby e.a of enige consitentie met de vorige delen...
Alleen maar negatieve punten...

Werner
11-02-2010, 15:59
1/ Is this a joke?
2/ This is a joke.
3/ This must be a joke, right?

Claudio Santulli
11-02-2010, 16:09
Not sure..., looks like it...:-)

Lorre
11-02-2010, 16:16
Waarom moet nu alles in 3D ??? :sad:

Bij Spidey heb ik daar geen probleem mee... Heb eerder problemen met de reboot...

Thomas Gabriel
11-02-2010, 21:46
Waarom moet nu alles in 3D ??? :sad:
Misschien ooit in 4D, krijgen we een slijmerig wit spul op ons gezicht.:mrgreen:

Khonnor
12-02-2010, 12:28
een slijmerig wit spul op ons gezicht.

:shock:

Erwin_W
12-02-2010, 13:11
Daarvoor gaan we wel naar 1 van deze: http://lmgtfy.com/?q=porno+bioscoop :P

OT: Ik moet eerst maar eens een trailertje zien voordat ik hier me oordeel over ga vellen..

freaky
13-02-2010, 11:27
Misschien ooit in 4D, krijgen we een slijmerig wit spul op ons gezicht.:mrgreen:

Foei Thomas, Foei !!! :-P

RobinB
17-02-2010, 08:52
Nearly two decades ago, long before the comic movie


craze caught fire, James Cameron planned to make SPIDER-MAN. And although he's since moved on to crafting entire new worlds from powerful processors, he's still caught in the web. By Webb.

As we know, Sony has (500) DAYS OF SUMMER director Marc Webb relaunching the wall-crawler, and wants it to be delivered in lucrative 3-D format (http://www.joblo.com/index.php?id=30795). Is there anyone more qualified to dispense knowledge of the format than the guy who made two billion bucks with it? SHITNO.
According to MTV (http://splashpage.mtv.com/2010/02/16/exclusive-james-cameron-and-marc-webb-meet-discuss-3-d-spider-man/#more-29343), Webb had a powwow with the tech-savvy box office overlord to compare notes and discuss the complexities of filming in 3-D (as opposed to the frenzy of post-production converting that's the new rage). As AVATAR producer Jon Landau says, "[Webb] wants to do the next one in 3-D, which they’ve announced that they want to do. So, we want to try to support that as much as possible."
While it's unknown just how much further Cameron will be involved beyond the initial mindmeld, he is an admitted fan of Webb's Zooey/JGL romcom, and clearly has an affinity for the character. As he recently said: "I've sort of made it pretty clear that Spider-Man was the guy I liked when I was a kid and I wasn't too interested in the others. I feel there are too many superhero movies right now, I think Hollywood's in a bit of a rut. They've done the good ones and they're starting to get down to the second and third tier of superheroes — the guys that would not be asked to speak at the annual superhero dinner."
He will obviously be busy doing an AVATAR sequel, or BATTLE ANGEL ALITA, or going back underwater for another decade, but having a guy like Cameron steering you in the right direction can't hurt -- maybe they'll get him involved as a producer


Dit is nou wel weer cool,maar ben alsnog niet een voorstander voor een reboot.

Dai
03-07-2010, 20:52
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment_and_arts/10485418.stm

26 jarige Andrew Garfield wordt de nieuw spiderman. Ik vind het belachelijk met het oog op de reboot, die zou zich in de tienerjaren van Spiderman afspelen. Als deel 4 in de bios draait is die gozer 28/29 jaar. Een sequel later begin dertig. Is toch niet logisch? Volgens mij was Toby Maguire ongeveer even oud toen hij de rol op zich nam.